Hele vlotte communicatie en klantvriendelijk Echte specialisten! Goede Servicee Prijs-kwaliteit heel sterk

Goede deskundig advies

IK heb goed en deskundig advies gekregen. De mensen van de Zwembadspecialist weten waar ze het over hebben.

Tot nu toe prima geholpen.

Het goed nakomen van wat beloofd wordt. Snelle levering.

Fantastische service

De verzending van een heel dure UV ozon lamp kwam gebroken bij ons aan , direct na dat we dat gemeld hebben via de Email werd een nieuwe lamp verstuurd welke intussen al weer ingebouwd is Dit bedrijf is zeker een aanbeveling waard

Ik vroeg of een een Astral blue connect geschikt zou zijn voor mijn jacuzzi en kreeg een hele vriendelijke mail terug met advies, uitleg en tips...zeer netjes hoe dit bedrijf goede sevice aanbied en niet zomaar dingen aansmeren zoals ik de ervaring heb bij andere bedrijven.. Ik zal jullie ook zeker aanbevelen bij onze vrienden/kennissen. Ik weet waar ik mijn spullen nu bestel. Je heb er een klant bij Dezwembadspecialist.nl.

Heel goede service en advies

Ze denken heel goed mee als je problemen en of een storing hebt en lossen het graag samen met je op. Super vriendelijk en snel.

vriendelijk, goede service en goede aftersales

met verzenden ging het ea door DHL mis, niet door APP, dit hebben ze heel netjes opgelost. dank

Correcte en prima service

Nieuwe wisselstuk van pool pilot, dat na dag 1 gebarsten was werd zonder problemen en kosteloos vervangen. Topbedrijf.

Goede service, ook buiten de garantietermijn!

Lampen net buiten de garantie defect. Toch netjes opgelost door kosteloos 2 nieuwe lampen te leveren. Bedankt!

Uitstekend!

Had een probleem met mijn zwembadrobot en via email werd er een mogelijke oorzaak aangeven. Na het opvolgen van dit advies was het probleem opgelost, helemaal top!

Goede service!

Vraag neergelegd voor een probleem met een DuraTech warmtepomp. Wegens garantiemogelijkheden hebben we ontzettend goed advies gekregen.

Ik had prima en vakkundige hulp en mijn bestelling is netjes geleverd.

Professionele en vriendelijke webshop.

De webshop is vlot te bereiken als er een probleem is met het geleverde product en zorgt ervoor dat het probleem snel wordt verholpen.

Goed snel en duidelijk advies

Prima contact met Jeroen van de technische afdeling.Hij gaf me duidelijke instructies zodat het probleem opgelost is. top

Na enig mail contact, een vakkundig advies tot zelf reparatie gekregen

Onderdeel was moeilijk te vinden op jullie website en de levering duurde even. Onderdeel werd per DHL verstuurd. Dit zat in een envelop die in de brievenbus past. Per post-nl had dit minder als de helft gekost.

Correcte levering van onderdelen en zelfs extra info om dit adequaat te herstellen

Na het leveren van de juiste onderdelen, kreeg ik bijkomend informatie hoe ik deze makkelijkst kon vervangen qua werkwijze. De info die ik kreeg was duidelijk iemand met praktijkervaring wat een echt pluspunt is.

Behulpzaam, kundig en oplossend

Ik had een probleem met de WP welke vervolgens kundig, begeleid op afstand opgelost is. Dank voor de hulp Jeroen !

Waardeloze bezorging

Het product is perfect echter de bezorging is echt kloten !! Dit werd met DHL gedaan , als ik een suggestie mag doen KAP met die lui . De avond voor de aflevering een mail van dhl met bezorgtijden ( 10.00 - 17.00 uur ) voor zover prima. De volgende dag om 16.45 uur een mail doodleuk we hebben u gemist !!!! Verdorie de hele dag thuis gebleven . Zag ook nog in de app van dhl dat er een verkeerd huisnummer staat ! Op mail wordt niet gereageerd en krijg gewoon een nieuw aflevering schema wat uiteindelijk klopt . Dat huisnummer verteld echter mijn balkan talen zijn niet toe rijkend om het de man duidelijk te maken . Dit was de derde keer dat het bij dhl zo ging ( bij andere leverantie niet bij u) Conclusie als ik wederom weer wat zou gaan bestellen hoop dat er dan keus komt met wie . Zo dit moest ik ff kwijt

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Professioneel bedrijf die weten waarover ze praten. Ik werd goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

Voortreffelijk geholpen bij het in gebruik nemen van een EPS ONE.

Er wordt alle tijd genomen om uitleg te geven en zelfs telefonisch samen waardes uit te lezen en als het nodig was om aan te passen. Zelden zo goed geholpen!

Toppers en meedenkt in zwembad techniek

Anderhalf jaar geleden samen met app zelf een mooi zwembad gebouwd. Samen met Kevin en Jeroen een mooi plan gemaakt voor en zwembad. Ik heb zelf het bouwkundigen deel gedaan en app heeft de techniek, folie en zwembad afdekking Gemaakt. Het is een goede samenwerking geweest en kwamen hun afspraken allemaal netjes na. Probleempjes worden goed opgepakt en opgelost. We zijn blij met het eindresultaat en ze staan altijd klaar om advies te geven ook na oplevering van het zwembad.

Heel klantvriendelijk en betrouwbaar

Afgelopen jaar kennis gemaakt APP. Al de medewerkers zijn deskundig, vriendelijk en behulpzaam. Geen enkele vraag wordt gezien als een domme vraag. Het is goed samenwerkend team. Dat deskundig wordt gemanaged.

Tezt

Of hij het doet

Nieuwe pomp in een bestaand zwembadsysteem geplaatst: perfecte service!

APP heeft een nieuwe zwembadpomp geleverd en geplaatst, in een bestaande elektronische complexe structuur. APP heeft vervolgens ook heel adequaat gereageerd op een technisch probleem en prima opgelost!

Over DeZwembadSpecialist.nl

De zwembadspecialist is de webshop van APP A Perfect Pool. APP is de specialist op het gebied van zwembadbouw en alle benodigdheden hiervoor. Kom een langs in onze showroom in Roosendaal, Noord-Brabant.