Heel tevreden over de producten

heel tevreden over de producten , en de super snelle levering !

Goede producten

Hele pure producten,en prima klantenservice. Alles wordt snel geleverd! Krijg zelfs een andere mascara toegestuurd omdat de mijne wat te droog is!! Bestel zeker vaker.

Excellent

Very fast delivery and very good packaging(non plastic). Live support was helpful and there was a surprise in the box :) thank you very much

Fijne webwinkel

Snelle verzending en goede service, Heel veel keuzes Kortom een echte aanrader.

‘week van snoep goed’ box

Hele fijne box, leuk om zo nieuwe gezonde snacks te proberen! Ik zou willen dat er vaker per jaar zo’n box zou worden aangeboden.

Super winkel, Snelle levering. Top!

Bestel hier vaak mijn vaste producten. Snelle levering, leuke site, goede producten, leuke nieuwsbrief, kortom zeer tevreden!!

Prettige aangename goede producten kopen bij een prettige omgeving.

De producten die ik gebruik bevallen goed en heb ik weer besteld. Reinigingsgel, reinigingslotion, deodorant. Heb een pan gekocht, die heerlijk werkt en fantastisch past bij mijn interieur. Waar veel groen aanwezig is. Deze keer de doos snoep gekocht. Snoepen is een hobby van me, alleen de verkeerde snoep, waar ik dan niet af kan blijven en er teveel van neem. Deze snoep is veel gezonder. Het is lekker van smaak, anders en is iets waar ik aan moet gaan wennen. Naast de gezonde snoep, ligt er nog wel iets ‘slechts ‘ in mijn snoep la. Ik ben een heel tevreden klant.

Aanrader!

Goede producten, snelle verzending, top service!

Snel en correct !

Proeft boven verwachting lekker

Was heel enthousiast over de producten

Zeer tevreden over de producten

De producten voldoen aan mijn verwachtingen.

Alles goed verpakt en een heel leuk kaartje erbij. Dank je Vivian Ben er blij mee.

Zo snel mijn pakje ontvangen ! waaw !

Snelle levering en heel goed ingepakt ! Verrassing chocolade is tof !

Leuk pakket ontvangen!

Snel alle lekkere gezonde snoepjes en tussendoortjes ontvangen.

Fijne webshop

Fijne webshop met ruime keuze. Snelle levering.

Snel geleverd en een goed product.

Heel goed.

Attent met handgeschreven bedank kaartje

Supersnelle en persoonlijke service

Mijn pakje was er een dag later al met een leuk handgeschreven bedankje. Ik bestel zeker nog een keer!

Snelle levering van prima producten

Eerste keer dat ik iets bij Puur Mieke heb besteld. Kreeg de producten snel (in deze tijd erg prettig) en werden geleverd zoals verwacht.

Alles altijd super in orde !!

Jullie zijn een TOP firma !!

Prettig webwinkelen tussen fijne gezonde produkten!

Goede en duidelijke website waardoor winkelen en bestellen prettig is. Snelle levering, goede informatievoorziening en diverse betaalmogelijkheden. Kortom; nadert perfectie.

Uitstekend!

Supersnelle levering Kwaliteitsproduct

Super snelle levering

Top producten. Lekker gezond!

Snelle verzending

Ik heb douche tabletten gekocht en ben hier zeer tevreden over. Fijn spul en zuinig jn gebruik. Voelt fijn aan na het douchen.

Geweldig mooi verpakt.

Voor het pakket is 100% milieuvriendelijk materiaal gebruikt. Ook nog een gratis RAW chocolate bar.