Top winkel met top producten!!

Zoo fijn dat ik deze winkel heb ontdekt! De supermarkt producten zitten vol met chemische rommel en moet ik steeds naar de ingrediëntenlijst kijken voordat ik iets koop. Bij puur Mieke hoeft dit gelukkig niet want die zijn echt helemaal puur, zoals de naam ook al zegt!!

UNFORGETTABLE

You may be good You may even be great. But are you UNFORGETTABLE? alles bestens afgehandeld en snel bezorgd, nul klachten. En ja, dat soort adresjes onthoudt ik wel.

Scherp geprijsd, snelle levering en goede service.

Snelle levering, beetje waterig de pure ginger juice

Vergeleken met het biologische gember concentraat van www.gimber.com vind ik de pure ginger juice van Mieke vrij waterig.

Beste Irma, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat vervelend te lezen dat je de Gember sap zo hebt mogen ervaren. Gelukkig hebben we telefonisch contact met elkaar gehad om tot een oplossing te komen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Team Puur Mieke

Super produkt, heel tevreden!

Mijn ervaring is erg goed.

Product is wat ik gehoopt had. Goede kwaliteit. Goede service ook!

één van de beste online shops

Ik hoef er niet veel over te zeggen. In 1 woord geweldig. Uiteraard wil iedereen kleinere prijsjes tegenwoordig en als je 'bijzondere' producten zoekt zijn die gewoon duurder. Maar alsnog redelijke prijzen en los daarvan geweldige service en super snelle levering. 9 van de 10 keer ontvang ik het pakket de volgende dag al. Big bonus dit jaar is dat PuurMieke de enige shop is die Wiloco paaseitjes verkoopt. Kinderen helemaal happy :) We miste de chocoletters en sintjes namelijk heel erg afgelopen winter. Gelukkig heft PuurMieke steeds meer eigen producten en die letters waren ook heerlijk. Persoonlijke tip voor PuurMieke: praliné is da bom ;) Mocht je bij PuurMieke bestellen dan kun je er vanuit gaan dat je een tevreden klant bent en dat eventuele problemen direct opgelost worden.

Snelle levering. Mooie produkten. Goed VERPAKT. ( met liefde)

Superfijne producten

Heel blij met mijn spulletjes persoonlijk en zorgvuldig verpakt,tot graag weer ziens

Goedemorgen producten, snelle bezorging

Voor de eerste keer wat bij Puur Mieke besteld op advies van medewerkster Deni, en ik ben dik tevreden. De producten zijn van goede, gezonde kwaliteit en de dag na het bestellen had ik het in huis. Netjes verpakt.

Goed, snel en meukvrij

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede service

Goede service, snelle levering

Snelle levering en alles zo mooi verpakt!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding en ruime sortering.

Door de ruime sortering is er altijd iets bij wat bij je past. Ook mooie aanbiedingen en goede, snelle levering. Geven ook tips.

Mooie producten, fijne service!

Mooie, eerlijke producten. De volgende dag al in huis; super snelle verzending. Dus voor herhaling vatbaar!

Mooi assortiment en snel geleverd

Heel blij met deze verantwoorde producten en ontdek steeds nieuwe dingen.

Fantastische pan, zeer goede bezorging

Mooie site. Superpannen Duurzaam ingepakt!

Goede service goed product

Goede producten

Ontzettend heerlijke muesli en rijk gevuld! Ook de honing is erg lekker! Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Er was een pot kokosolie kapot gegaan en na een mailtje had ik de volgende dag alweer een nieuwe pot in huis. Fijne site om boodschappen te bestellen

perfect

de Service is geweldig ,

Goed product, goede service!

Min bestelling was de volgende dag al onderweg naar mij. Helaas gooide de bezorger roet in het eten en verdween mijn pakket. 1 telefoontje naar Puur Mieke en ik had de volgende dag alsnog mijn bestelling!

Snelle en keurige service

Op tijd geleverd, netjes verpakt en goed product!

Mooie producten. Snelle bezorging

Mooie site met mooie natuurlijke producten.

Alles keurig verpakt en de volgende dag al in huis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.