Snelle levering, goede service

Snelle levering en mooie producten

Ik heb tijgernotenmeel gekocht en nog wat andere dingen. Snelle levering, mooie verpakking en goede kwaliteit producten. Heb de tijgernotenmeel gebruikt in plaats van amandelmeel en dat gaat prima. Ideaal voor mensen met een notenallergie. Fijn dat alles op de website glutenvrij is zodat ik niet de verpakking na hoef te kijken op gluten.

Betrouwbare site

Snelle levering, kwaliteits producten.

Heel tevreden!

Uitgebreid assortiment - kan hier producten krijgen die ik anders via Amazon of uit de US moet laten komen. Pakketjes altijd netjes bezorgd volgens afspraak en vergezeld van een handgeschreven persoonlijke boodschap. Heel erg attent en geeft net even dat 'beetje meer', zeker in deze tijd waarin persoonlijk contact tot de uitzonderingen behoort!

Super goed

Bestelling geplaatst en dezelfde dag T&T gekregen, maar helaas na 3 dagen niets ontvangen van PostNL, dus contact opgenomen met puur Mieke en ze gaven aan dat het al paar dagen op de aflever locatie stond. Ik ben daar heen gegaan en mijn pakketje ontvangen, slordig van PostNL, super service en producten van Puur Mieke. Dank je wel en zal zeker weer bij jullie bestellen. TOP

Niets ontvangen

In hotel Middelpunt laten leveren, maar daar hebben ze geen pakketje aangekregen, volgens PostNL afgetekend door df, rara wie was dat? Wie heeft de fout gemaakt?? Maar ik heb wel geen producten en mijn geld kwijt...

Superblij mee

Kortgeleden maakte ik kennis met de grillpan van VegeTek. Ik was al langer op zoek naar een pan zonder schadelijke stoffen en met een écht goede antiaanbaklaag. Omdat ik met de grillpan direct een uitstekende ervaring had, heb ik meteen ook de koekenpan besteld. Zeer enthousiast!

Prima product

Een hele mooie maar ook een goede pan. Bakt goed en heel fijn in onderhoud, Ga er meer van bestellen. Prima service . Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje erbij .

Snelle levering en goede kwaliteit

Vandaag besteld is ook echt de volgende dag in huis. Netjes verpakt en producten zijn heerlijk. Groot assortiment aan veganistische chocolade. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Superfijne webwinkel

Altijd snelle en nette service

Top dames!

Persoonlijk geschreven kaartje = erg leuk, Jullie bieden mensen gezondheid en een glimlach. Meer hebben we niet nodig. Dikke duim!

Supersnelle levering! Geweldige producten! Tof bedankkaartje! Ga zeker nog een keertje een bestelling plaatsen!

Goede ervaring

Snel gevonden, besteld en geleverd gekregen met een persoonlijke boodschap.

Heel snel mijn bestelling ontvangen

heel goeie producten. Ik was zeer blij met de compacte proper verpakte verpakking. Van het persoonlijke bedankt kaartje werd ik heel vrolijk.

Fijn!

Fijn webpagina, goede beschrijving, snelle levering, mooi verpakt en persoonlijk. Tot nu toe goede kwaliteit pannen.

Hele fijne pan met een goed verhaal.

Snelle en verzorgde levering die voelt als een cadeautje... De pan is erg prettig in gebruik en is nog eens prachtig ook! Ga beslist meerdere pannen aanschaffen!

Snelle levering met een persoonlijk bericht!

Super koekenpannen gekocht die niet aanbakken en beter voor je gezondheid zijn. En ze zijn nog mooi ook. Heel erg blij mee.

Snelle levering!

Ik heb de produkten nog niet gebruikt maar het ziet er prima uit.

Geweldig.

Fantastische producten. En snel binnen.ik ga zeker weer bestellen. En ben fan van jullie bedrijf en producten.

Snelle levering!!

Ervaring omtrent het product kan ik helaas nog niet geven maar hopelijk komt mijn verwachting uit. Laat het later nog weten!!!

Subliem

Groot aanbod en vooral snelle en verzorgde levering! Ook online bij een vraag grondige feedback.Ben zeer tevreden en dankbaar dat Puur Mieke bestaat.Ik koop liever bij zelfstandigen dan de bomastische ketens.

Toppie!!

Ik kende jullie niet en heb jullie eerder toevallig gevonden! Bestellingkje geplaatst en aangenaam verrast geworden van de service en de snelheid van de levering én de kwaliteit van de aangekochte producten! Super!!

Topprodukten.

Snelle service en natuur topprodukten.

Wauw!

Supersnelle levering, groot aanbod en leuk kaartje bij de bestelling.

Super service en super assortiment

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd ik vrijwel direct gebeld dat er iets niet op voorraad was en of ik daarop een paar dagen kon wachten. Echt super netjes. Toen werd het nog een paar dagen extra, maar ook daarvan werd ik direct op de hoogte gebracht. Echt top service en hele mooie producten.