Zeer tevreden klant

Ik ben een zerr tevreden klant!

Gewoon altijd goede keuze.

Overzichtelijk, ruime keuze en snelle levering! Prijzen ook eerlijk. Leuk attentie erbij met boodschap

Levering is snel. Producten hebben een goede prijs/kwaliteitverhouding

Goed product en snelle verzending

Goed product en snelle verzending.

Snelle levering in een goede verpakking.

Heel blij weer!

Zoals altijd uitstekend! Besteld en de volgende dag in huis! Petje af voor deze webwinkel!

Fijne webshop!

Goeie spullen en aardige mensen

Een geweldige webwinkel

Snelle levering, grote keuze, goede service

Lief dat bedankkaartje

Snel maar voelt toch aan als persoonlijk

Goed product en vlotte verzending, ecologisch verpakt . Dank u. Wytske Bootsma

De mooie inductiepan bleek helaas te licht voor onze inductieplaat waardoor de pan niet heet werd. Kon kosteloos de pan retourneren en kreeg vrijwel meteen mijn geld terug. Echt prima service. Er komen zwaardere pannen aan dus als die er zijn ga ik er zeker weer een bestellen. Dank voor de uitstekende service.

Snelle levering en netjes verpakt

Mijn producten werden snel en goed verpakt geleverd. Alles voldeed aan mijn verwachting. Voor herhaling vatbaar.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn product. Smaakt goed. Nu al 2x meerdere flessen besteld en zeer tevreden.

Mooie aanbieding van een fijn product

Gezonde voeding is belangrijk voor mij, net als bewuste keuzes maken. Dus wilde ik ook graag een airfryer, minder vet frituren. En deze airfryer bevat een keramische antiaanbaklaag, dus geen rommel in mijn eten. En als ik hem gebruik in plaats van de grote oven sparen we tijd en energie. De XXL maat zorgt dat we ook voor ons complete gezin plezier hebben van deze airfryer.

Wat een keuze!

Fantastisch om hier online te shoppen. Alles staat duidelijk omschreven en de spullen zijn de volgende dag al in huis.

Goede ervaring

Goede ervaring met het zoeken op de site, duidelijke informatie bij de producten en eenvoudig bestellen.

Eerlijke prijs, voldoende voorraad, super snelle levering naar België!

Uitstekende klantenservice!

Ik had een paar pannen besteld. Snel, netjes en persoonlijk geleverd. Helaas bleek 1 pan gedeukt. Dit was geen enkel probleem. In no time had ik een nieuwe en kon de gedeukte pan kosteloos retour sturen.

Heerlijke producten!

Heerlijke producten, van natuurlijke afkomst. Snel en met zorg ingepakt en verstuurd.

fijne webshop met veel 100% natuurlijke produkten

De ene dag besteld, de andere dag in huis

Aanrader!

Fijne site, waar je snel antwoord krijgt op vragen. Zelfs foto’s werden gestuurd toen ik twijfels had over de kleur van een lipbalm. Je krijgt ook goede tips hoe iets te testen. Goede kwaliteit van artikelen, plus verantwoord mbt natuur en omgeving. Snelle levering, geen onnodige verpakkingen, alles netjes in orde. Ik koop er graag, dat ben ik ook van plan te doen in het nieuwe jaar! Ga vooral zo door !

Fantastische pan

Na eerst de kleine pan, nu ook de grote kookpan aangeschaft. Bakt absoluut niet aan, handgrepen worden niet warm, blijft geen water in de deksel greep zitten en heel makkelijk af te wassen!! En ze mogen zelfs in de vaatwasser! Kortom zeer tevreden met deze groene pannen!! Dat worden er in de toekomst zeker meer!

Snelle vriendelijke service en eerlijke producten

Met de 10% green friday maar eens een collageenproduct gekocht. Werd snel geleverd met een vriendelijk handgeschreven briefje erbij. Ik ga kijken of het doet wat er wordt beweerd.

Zeer snelle, nette en vooral ook vriendelijke levering.

1 dag eerder had ik ook al een bestelling, maar 1 product was niet leverbaar. 's Avonds al een e-mail dat het alweer te bestellen was. Ik hoefde maar op de pijltjes te klikken of het zat al in de winkelwagen. Wat een service! En achteraf betalen met Billink gaat ook super. Producten milieu verantwoord, ik ben blij.

Altijd de volgende dag in huis.

Ik bestel hier wel vaker. Bi Puur Mieke altijd de volgende dag in huis!