Snelle levering, netjes verpakt.

ruim en kwalitatief hoog assortiment; heel vriendelijke bediening

idem

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en snel!

Tijdens de bezorging waren er twee bussen psyllium vezels open gegaan. Dit werd gelijk allervriendelijkst opgelost. De volgende dag had ik twee nieuwe bussen in huis. Had niet gehoeven wat mij betreft, maar toch erg netjes!

Heel goede service en vriendelijk contact

De nul waterfilter bevalt mij heel goed. Fijn zuiver en zachte water smaak. Ook de hond krijgt het...beter voor de nieren.

Snelle levering, goede service

Prettig bedrijf om bij te shoppen, ze leveren snel, alles is goed verpakt en vragen worden snel en correct afgehandeld. Alleen jammer dat het lang duurt voordat bepaalde producten weer op voorraad zijn.

Het was perfect

Alles was met aandacht en persoonlijk verzorgd, dik tevreden! Tot de volgende bestelling

Alles naar wens

Heerlijk om te weten dat je van iemand op aan kunt.

2 doosjes vitamine B12 besteld aan het eind van de middag en de volgende dag werden ze al geleverd met een persoonlijk bedankkaartje.....Top!!

Netjes, goed verpakt en op tijd geleverd.

Mijn vrouw moet lactosevrij en glutenvrije producten hebben. Deze site is hier een antwoord op.

Altijd snel in huis

Bestellen is eenvoudig, veel keuze, veel betaalmogelijkheden, duidelijke mails en de volgende dag in huis.

Topproduct, snelle levering

Topproduct, supersnelle levering, bedankt voor gratis staaltje 😀

Voor herhaling vatbaar!

Heel stipte en correcte levering!!

Snelle levering, heldere communicatie en goede producten.

Ik ben blij dat ik bij Puur Mieke mijn bestelling heb gedaan!

Dik tevreden!

Mm tandarts gaf mij een compliment ,dat alles er goed en verzorgd eruit zag !!

Voor de 1ste x besteld en 1 dag later al in huis met een persoonlijke boodschap erbij. Dat geeft vertrouwen en geeft een goed gevoel. De producten die ik besteld heb zijn goed bevallen en binnenkort koop ik weer nieuwe. Blij met Puur Mieke

Snelle en correcte levering!

Verrassende Mayonaise

Leuk om uit te proberen Ga langzaam alles vervangen Op naar gezonder lijf

Goede service en prachtige producten

Lekkere en pure producten die excellent zijn verpakt, en snel geleverd, met een lief kaartje erbij, daar word ik helemaal blij van.

Supersnel .

Bestellen , snelle levering , goede kwaliteit , veel keuze . Veel nieuwe producten . Fijne persoonlijke benadering .

Waanzinnig empathisch lief

Ter die tijden is het zwaar voor iedereen en alle beestjes helpen, is het een lief gebaar of een klein attentie of zoals hier, waren aan het zoeken hier in België naar wc papier, basic behoefte denkt men maar in deze tijden van Corona.. apocalyptische tijden van wanhopen en toch heeft Puur Mieke ons kunnen helpen met enkele rollen waarvoor ons eeuwige dankbaarheid..al zijn wij niet eeuwig, chapeau, dank U buurvrouwtje. Véél liefs. Gaëlle & Kurt

Snelle levering en prima service!!

Super snelle levering en zeer goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit van wasnoten

Goede producten en snelle levering

Fijne en goede reactie op mijn telefonische vragen. Snelle levering en je weet dat PuurMieke goede producten heeft. Heel fijn om hier boodschappen te doen !

snel alles geleverd

Snel de gewenste producten geleverd. Top!

Snelle levering!

Ik had laatst voor de 1ste keer besteld bij PuurMieke.nl en wat me opviel was de hele snelle levering. Alles in orde met de bestelling - dank je wel!