Goede producten, snel geleverd

Op maar weinig sites kun je de beste cocos olie van de Witte Parel bestellen. Naar mijn weten de enige die goed is samengesteld. Daarnaast goede andere producten, zonder plastic verpakkingen en volgende dag al geleverd. Super!

Snelle levering en milieu vriendelijk verpakt

Mede door Monique vd Vloed heb ik bij Mieke besteld. Fijne site ook! Oh.. en het persoonlijke kaartje handgeschreven is ook heel leuk. Alleen is mijn naam geen Benno 😂 Hartelijke groet. Ariëtte

Goede site, vlotte levering, fijne produkten

Te kort in gebruik voor een goede beoordeling..

Ik heb mede door de goede beoordeling bij Monique dit flesje gekocht. Leuk met persoonlijk kaartje!

Dik tevreden

Snelle levering, leuk het proefzakje koffie & het persoonlijke kaartje !

Snelle levering, fijne producten, goede service; snel en volledig antwoord op mijn vragen.

Helemaal tevreden!

Ik had 2 flesjes Bakuchiol besteld. De dag er na al in huis met een persoonlijk kaartje en een proefje van de cafeïnevrije koffie van Chikko! Heel leuk! Over de olie kan ik nog niks zeggen want die gebruik ik nu pas enkele dagen.

Snelle levering!

Ik heb een flesje bakuchiol olie besteld, dit is snel geleverd met een persoonlijk kaartje wat ik erg leuk vindt! Over de olie kan ik nog niet veel zeggen na 2 dagen gebruik, maar het voelt fijn!

Het is altijd lastig om dieetspullen te vinden voor de kinderen. Onze plaatselijke natuurwinkel heeft ineens een ander assortiment. Op het internet vond ik jullie en de volgende dag had ik het in huis. Helemaal goed.

Fijne afhandeling in zijn geheel!

Ik had in eerste instantie 2 flesjes besteld. Binnen een paar dagen ook netjes geleverd, voorzien van een leuke persoonlijke kaart. Helaas bleek 1 flesje bij aankomst kapot te zijn waardoor de olie voor een groot deel uit het flesje gelekt was. Klantenservice gemaild en ik ben zeer tevreden over de manier, de snelheid en vriendelijkheid van afhandelen. Team Puur Mieke bedankt voor jullie goede service!

perfect

ik was aangenaam verrast: snelle levering, heel mooi verpakt en met een persoonlijk kaartje. De lippenstift en lippenpotlood zijn zeer aangenaam in gebruik en net de kleur die ik in gedachten had. dus ik was super blij. De olie ben ik pas aan het gebruiken en voelt zeer aangenaam aan op de huid. Bedankt! alles was perfect!!! lieve groetjes, Thérèse

Heel erg tevreden

Mijn dochter van 5 heeft een tarwe-en geraffineerde suiker vrij dieet. Maar wil natuurlijk wel snoepen met Sinterklaas. Bij puur Mieke een mooie (en lekkere) chocolade Sinterklaas gevonden. Jippie! Het bestellen ging makkelijk en ik kon zelf een bezorgdatum en tijd uitzoeken. Ideaal! Het pakje werd zorgvuldig verpakt verzonden met een persoonlijk kaartje en een attentie erbij. Hoe leuk is dat!

Goede ervaring

Vlugge afhandeling bestelling, mooi verpakt en handgetekend kaartje bijgevoegd.

Ik heb wasnoten, 3 bamboe tandenborstels, biologische kaneel en Keltisch zeezout gekocht. Ik had het de volgende dag al in huis en toen ik het open maakte zag ik als eerste een kaartje persoonlijk aan mij gericht en dat vond ik zo leuk. Met de wasnoten heb ik mijn haar gewassen en dat ging goed, ik heb er nog niet mee gewassen, dus ik weet nog niet of ik daar tevreden mee ben, ik vond het wel jammer dat zo een mooi natuurproduct in plastic was verpakt. Het Keltisch zeezout daar heb ik een Sole mee gemaakt. Het zag er goed uit, ik gebruik het al jaren, maar dit is de eerste keer dat ik het bij Puur Mieke heb besteld. Ik vind het fijn dat ik nu biologische kaneelpoeder kan kopen. De bamboe tandenborstels poetsen prima, voor mij geen plastic borstels meer. Ik ben blij met mijn bestelling, dus van mij krijg je een 10. Dank U wel voor de vriendelijke service. Hartelijke groetjes van Lya.

Alsnog de extra korting van 40 € ontvangen op de airfryer. Ikhad daar zelf niet aan gedacht u echter wel. Geweldig. Airfryer is prima maar heb echter nog geen ervaring met het gebruik ervaren, pas een week in mijn bezit.

Zeer attent!

Ik had de Montana airfryer XXL besteld, 2 dagen later kon je flinke korting krijgen. Ik had hier een opmerking over geplaatst op Facebook (niet boos hoor maar meer met een beetje zelfspot). Ik kreeg de Airfryer alsnog voor de aanbieding, dat vond ik echt geweldig. De levering was snel en met een persoonlijk kaartje.

Top bedrijf

Super snelle levering. Mails worden snel in behandeling genomen. De glazen poten waren goed verpakt. SUIT Matters Squalane olie is HEERLIJK. Laat geen olie sporen na op het gezicht.

Prima levering en persoonlijke noot!

Snelle levering en fijne producten.

Snel en persoonlijk

Het bestellen gaat makkelijk. De verzending is snel en er zit een persoonlijk bedankje bij je bestelling. Zó leuk!

Goed en snel

Correcte en snelle levering en persoonlijke noot!

Leuke ervaring

'Melk' chocola is eetbaar, maar ik vond het licht naar drop smaken. Mango/peperspread verrassend lekker. Ik ben gewoon ook heel erg blij dat ik ergens producten kan kopen zonder suiker en melk. Snellere levering, maar verpakkingsmateriaal overdreven veel. En karton én leuk gekleurd papiertje en alles helemaal rondom ingepakt. Zo komt het wel heel over, dat wel.

Tevreden over levering, chocolade viel tegen helaas

Super service, snel en netjes met een persoonlijk kaartje zelfs bij mijn eerste bestelling, heel erg leuk! Alleen ik las overal oh wat is de chocola lekker en goed etc.. Maar misschien juist daardoor vond ik het echt heel erg tegenvallen jammer genoeg.. :( Ik heb de puur praline, de wit praline, melk sinterklaas en de druppels puur en wit. Die druppels voor koekjes en taart is prima, maar vooral die praline is echt niet lekker, echt niet (ook niet een beetje) vergelijkbaar met echte chocola helaas..

Aanrader!

Topservice: Op 11/11 besteld, op 13/11 reeds in huis (België). Daarnaast een ruime keuze aan producten, die ik nergens anders meteen vond en dit tegen aanvaardbare prijzen. Deze webshop kan ik alleen maar aanraden voor mensen die op zoek zijn naar "pure" kwaliteitsproducten die men in de meeste supermarkten niet eens vindt.

Snelle levering en prima kwaliteit !

Bestelling om 21.58 uur geplaatst en volgende dag al bezorgd ! Veel winkels afgeweest voor wijnsteen (poeder) en nergens te krijgen. Puur Mieke had het gelukkig wel en mijn taart is heerlijk geworden. Prima kwaliteit en geleverd in goede verpakking. Koop hier zeker weer ! Paul