snel en puur

Heel fijn st. Jansolie op basis v olijfolie en st. Jansbloem. Zo vaak zitten er toch onnodig slechte ingrediënten in en op basis v zonnebloemolie. Dankjewel

Goede website en vlotte en nette bezorging

Mijn bestelling is vlot verzorgd en bezorgd

geweldig

Fijne site Goede producten Supersnelle levering

Prima assortiment, prima service

Prima uitgebreid assortiment, gemakkelijke website, prima klantvriendelijke service

Fantastisch!

Alles verloopt steeds correct en goede artikelen.

ik gebruik het al langer en voel me er goed bij

Mijn bestellingen komen altijd snel en zijn een feest om uit te pakken. Vooral omdat ik te zuinig ben om verzendkosten te betalen dus er zit altijd wel iets leuks in mn pakketje. Ik ontvangen altijd kwalitatief goeie spullen van Mieke, zowel voeding als makeup. Dank!

Producten waarover is nagedacht

Ik ben heel tevreden met de producten van Puur Mieke. Heel bewust gekozen omdat ze vrij zijn van schadelijke stoffen.

Snelle levering en goede producten

Altijd goed

Goede producten , goede duidelijke website en altijd alles snel thuis geleverd.

correct

correct

Eerlijke producten voor een eerlijke prijs. Snelle levering. Ik ben heel tevreden.

top!

Producten zeer goed en zeer vlug gebracht thuis. Uiterst tevreden.

Blij dat deze webwinkel er is!

Fijne producten, veel keus, snelle levering

Alles was zo goed in orde, helemaal top, zo blij mee

Uitstekend! Ook heel fijn dat er brochures mee bij zitten. Dankjewel!

Fijne webshop met interessante producten

Voor het eerst besteld bij Puur Mieke en verrast door het assortiment biologische producten. Ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd, maar de visie van waaruit Mieke keuzes maakt, spreken me zeer aan.

Steengoed

Nette en snelle levering voor een goede prijs aan biologische producten van een goeie kwaliteit. Bij toeval ontdekt en zal er zeker weer eens bestellen!

Goede ervaring

Snel geleverd. Keurig verpakt. Jammer geen maatschepje. Bij klantenservice vriendelijk en prettig geholpen.

Goede producten.

Crackers naast lekker zeker ook voedzaam.

Prima, het klopt altijd

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Ik gun haar het succes.

geweldig

Mieke weet alles over de produkten, altijd goede adviezen, hele snelle levering, heel goed verpakt en een leuk persoonlijk kaartje zodat je weet wie je bestelling heeft ingepakt.... Je weet dat je een verantwoord produkt koopt, bespaart veel tijd, zodat je dat zelf niet meer hoeft uit te zoeken en een geruststellend idee.

Goede spullen en snelle service

Altijd goede en lekkere etenswaren en spullen en het wordt zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Top winkel.

Bestellen via website is opletten, aantallen kloppen niet

Mijn eerste ervaring om via de website te bestellen was niet goed. De aantallen werden verhoogd zonder dat ik dat zelf aangaf.

Top webshop!

Leuke producten, goede service en snelle levering!

Hele goede eerlijke producten.Ga zo door goede levering.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.