Voor het eerst besteld en gelijk de volgende dag mijn Chufamix vegan milker ontvangen. Fantastisch, gelijk havermelk gemaakt en dat is heerlijk, veel beter dan al het gekochte bij elkaar. Zag nog meer om te bestellen.

Heel goed!

Super goede serves. Ik maak alles zelf klaar, dus het is belangrijk om goed spullen te hebben.

Pijlsnel

Bestelling wordt altijd pijlsnel bezorgd. Er gaat bijna nooit wat fout en mocht er iets niet goed zijn gegaan, wordt het snel en vakkundig opgelost. Vaak zit er een kleine attentie, zoals een sample, in ‘t pakket. Enige minpuntje voor mij is dat wanneer ik een aantal producten tegelijk wil bestellen, er op dat moment vaak één niet op voorraad is.

Alweer snel, netjes verpakt en met een vriendelijk persoonlijk kaartje, pakketje ontvangen. Top!

prima producten, snelle levering, zeer betrokken en vriendelijke klantenservice

Vandaag bestellen is morgen ontvangen of ophalen(afhaalpunt) Goede producten, vriendelijke klantenservice. Top!

Super goed

Heerlijke producten, super snel geleverd en hele fijne service. Zeer vriendelijk personeel. Kortom ik ben erg tevreden.

Snelle service en exact wat ik moest hebben :-)

Super snelle bezorging en ook een persoonlijk dank kaartje

Gisterenavond laat pas besteld en kon het vandaag al ophalen bij Post NL punt. Super snel!

Goede service en snelle bezorging. Leuk kaartje, als bedankje voor de bestelling !!

Snelle levering. Mooie selectie producten.

Prima producten

Snel geleverd en prima product. Fijn dat je er van op aan kunt dat het gezonde producten zijn.

vertrouwen weg ivm pannen die waarschijnlijk schadelijke stoffen hebben

via via kwam ik erachter dat de bak en braadpannen waarschijnlijk toch schadelijke stoffen hebben. Ik heb dit nog gevraagd aan juglen Zwaan die ze dus om die reden ook niet verkoopt. Puur Mieke zegt dit nog uit te zoeken. Wat mij het meeste stoort is dat deze pannen nu nog verkocht worden. BIJ TWIJFEL UIT HET ARSORTIMENT HALEN,,,, Voetnoot Ik ben door Mieke gebeld. Ze hebben de fabrikant gesproken en ik kreeg hier een verslag van. Ik ga me verder verdiepen nav deze informatie om een beslisding te nemen of ik ze blijf gebruiken. Mieke gaat ook experimenteren met de pannen om te kijken of krassen terecht kunnen komen in een onderliggende laag waarin een ongezonder materiaal zit. Ik heb (natuurlijk zou ik haast zeggen) ook krassen in de pan en ik kijk uit naar haar bevindingen. Verder ben ik benieuwd naar de informatie die er op de site komt te staan over de pannen. Het zijn heerlijk lichte pannen in mijn favoriete kleur met gerecycelde grepen, dus ik hoop dat ik erachter kan blijven staan om ze te gebruiken. Mieke kwam in het gesprek over als een heel betrokken iemand die echt baalt van de situatie en zich dat aantrekt.

Goede service en snelle levering!

Leuk om een persoonlijk kaartje bij de levering te ontvangen.

Mijn ervaring is dat de service snel is en er zit altijd een leuke kaart bij.

Goede snelle service.

Snelle levering, keurig verpakt. Prima!

vlot en volgens afspraak

ondanks het ontbreken van een pakbon correct en goed verpakt, en snel geleverd.

Fijn om deze producten op één plek te kunnen kopen!

Voor mezelf, maar ook voor de klanten van mijn praktijk Van Vullen naar Voeden ben ik vaak op zoek naar voedingsmiddelen die voeden in plaats van vullen. Soms is het lastig die in de buurt van Enkhuizen te vinden. Fijn dat op deze site al deze producten wél te vinden zijn. Snelle levering, tip top in orde.

Snel geleverd, zorgvuldig verpakt top!

Fantastisch, ook heel fijn, dat er geen plastic voor de verpakking is gebruikt!

fantastisch, en hee, fijn dat er geen plastic is gebruikt voor de verpakking!

Snelle levering met persoonlijke touch

Goede en snelle levering, prima verpakt en compleet met een handgeschreven bedankje!

Super snelle levering

Super service!

Heel snel geleverd en netjes verpakt met persoonlijke touch! Top!

snelle levering, goede producten

snelle levering en goede producten.

Supergoed.

Altijd klaar om te helpen.

Snelle levering, Goede producten!

De producten zijn wat prijzig, maar kwalitatief goed en een goede service.