De website en app werken heel goed. Bestelling is vlot verzonden en zonder problemen gearriveerd.

goede ervaring op laatste bestelling na

sero waterkan sluit de deksel aan 1 kant niet dat is erg jammer mijn andere kan doet dat nl wel verder ben ik tevreden over de bestellingen snel en netjes afgeleverd

Snelle levering en goed verpakt

Leuk om een persoonlijk berichtje in de doos te ontvangen. De groene pan is top, nog nooit zo'n goede pan gehad.

Snelle levering, geweldige producten

Heb nu een paar keer via Puurmieke besteld. Ben erg tevreden over de producten en de snelle levering.

Prima product en snelle correcte levering

Ik had de droogoven besteld, deze werd de volgende dag al bezorgd. Dik tevreden over Puur Mieke, goede en verantwoorde producten.

Super tevreden

Ben fan van de bouillonpoeder! Nog even wennen aan de tandpasta tabletten ...

Snelle levering! Steeds een zelfgeschreven bedankje erbij! Top service.

Top Service, snelle levering

Besteld en een dag later al het product ontvangen

Mooie service

Snelle aflevering van de Goede producten. Vragen over de producten worden zorgvuldig beantwoord zowel per mail als telefonisch. Het allerleukste is het persoonlijke kaartje van de inpakker(ster).

Goed spul

Fijne bamboe kleding,lekkere quinoa Snelle levering!

Heb sinds enkele jaren een betrouwbare indruk van deze website.

Supersnelle levering, keurig verpakt

En heel leuk was het handgeschreven persoonlijke bedankkaartje. Mooie producten.

Voldoende

Keurig op tijd aangekomen met een kaartje of alles in orde was. Het enige ‘nadeel’ over het bestelde is dat ik de maat iets te klein vind. Had wat breder en langer gemogen. Maar voor een ander is dit formaat misschien prima.

Hele goede producten!

Enige wat niet lekker was, waren de para noten helaas. Verder heel blij met de andere producten!

zeer goede service

vriendelijk, snelle levering, snelle reactie als je wat wil vragen! Mooi assortiment!!

Prettig gewinkeld

De pannen zijn echt perfect. Snelle levering en heel goed verpakt.

Goede en snelle afhandeling en leuke producten.

Helaas functioneerde de prachtige pan niet op mijn nieuwe inductie kookplaat. De retourservice was ook perfect.

Fantastische pannen gemaakt van biologisch materiaal zonder teflon etc. geen gifstoffen in de voeding. Kookt bakt grillt op hele lage temperaturen i.c.m de deksel , zeer geschikt voor keramisch of electrisch koken. Enorm tevreden mis nog een stoomcombi. Wie weet een idee.

Geweldig goede service

Wanneer ik een bestelling plaats is het er de volgende dag, altijd een leuk geschreven kaartje erbij. Heb 1x gehad dat er bij mijn zoutlampje geen lampje zat even heen en weer gechat en het lampje was er zonder problemen de volgende dag! Kortom ik ben blij met Mieke en haar Team!

Fijn assortiment, snelle levering & een persoonlijk kaartje

Een van mijn favoriete webshops :)

Prima levering, mooie producten.

De bh’s zitten erg goed en het materiaal is prima. Ook de andere producten zien er goed uit, maar ik heb ze nog niet gebruikt.

Super!!!

Goede producten, ruim assortiment en snel bezorgd! Zelfs bij het online winkelen merk je de klantvriendelijkheid!

Zeer zorgvuldig

Produkt werkt goed..levering was direct en ook heel goed verpakt

Prima prima prima

Fijne spullen. Goed van kwaliteit. Goede service .