Postief verbaasd wat magnesium doet

Na ongeveer een week ervaar ik positieve effecten als die van medicatie voorgeschreven bij AD(H)D'ers zonder de rebounds! Mijn concentratie is erop vooruitgegaan, ik slaap beter en overall voel ik mij fitter dan voordat ik de nanomagnesium gebruikte. Een rustig hoofd en ook mijn spierspanning is merkbaar afgenomen.

Snelle service en pure en fijne producten

Uitstekend!

Zoals altijd is alles goed verpakt en super snel bezorgd.

Snelle levering!! Nette verpakking Echt super!! Mvg

Niet voor niets winnaar van diverse shopping awards! Prima kwaliteit artikelen. Altijd snel geleverd en goed ingepakt. Een aanrader!

Top.

Ik woon in België,en mijn bestelling is altijd zo correct en zo vlug geleverd,dat ik soms denk dat Mieke haar winkel in mijn eigen dorp is. En altijd een leuk kaartje erbij,heel fijn. Een dikke 10 van mij.

Geweldige producten en snelle levering!

Superleuk ook altijd de persoonlijke kaart erbij en een kleinigheidje. Puur Mieke is mijn favo winkel voor pure, duurzame, mooie producten.

Snelle levertijd

Mooie snelle bezorging

Snelle service en veel producten in het assortiment

Snelle service, wanneer je iets besteld is het de volgende dag al in huis. Flinke veel producten in het assortiment. Dus ruime keuze. Mooie webshop.

Snelle levering, goed verpakt

Goede service en geweldige airfryer

Bij bestellen was kortingscode niet toe te passen. Via e-mail contact opgenomen. De kortingscode werd gelijk aangepast op mijn bestelde producten. Dezelfde dag werd bestelling nog verzonden en de volgende dag had ik bestelling al binnen.

Echt een fantastische site! Door de STORING bij ING, waardoor mijn bestellingen met PayPal / ING afrondingen bleven steken. De site van Puur Mieke reageerde hierop zeer vlot dat mijn bestelling klaar stond voor verzending, maar de afrekening nog moest geschieden. Gelukkig kon ik dit de volgende morgen regelen. Het gevolg hiervan is, dat er geen pakbon in de levering zat maar wel alweer een bedank-kaart van Lotte. Deze keer geen pakbon bij de aflevering door de ING-storing en heb dit via mijn account nagekeken. Verzendverpakking is duurzaam, ook dat is fantastisch! Succes Puur Mieke en assistenten!

uitmuntend bedrijf

Topkwaliteit...

De producten zijn met zorg geleverd.

De producten zijn door mijn diëtiste geadviseerd. Tot op heden nog niet alles geprobeerd maar dat komt volgende week. Jammer dat gezonde producten niet altijd in de supermarkt te koop zijn en dat gezonde voeding duurder is, voor mensen met een kleine beurs betekent gezonder eten vele keuzes maken.

TOP service en TOP producten

Vlotte levering, Veel variatie aan producten steeds vriendelijk via mail ook

Fijne manier van gezond online winkel in een voor mij nieuwe wereld

Laagdrempelige online shopping ervaring in een voor mij nieuwe wereld. Ik kan er op mijn gemakje snuisteren, me informeren en op mijn tempo bestellen vanuit mijn huis. Vriendelijke, aantrekkelijke service. Ik voel hoeveel aandacht er gaat naar het creëren van een persoonlijke band.

Mooie pure materialen en hele snelle service

Snelle levering, ik ben heel blij met mijn pannen.

Prettig

Prima service snelle levering

Producten die ik besteld heb zijn echt geweldig vooral de collageen vind ik echt super! Krijg veel complimenten dat ik er goed uitzie vooral de huid is zichtbaar verbeterd. Ik raad het iedereen aan. Ook de levering is snel. Ik ben fan van puur Mieke.

Goede producten, service en snelle levering! Aanrader!!

Het assortiment is breed en elke keer als ik weer een bestelling plaats zie ik weer iets nieuws om te proberen. Fijn dat de producten al voorgeselecteerd zijn en je zonder zorgen kunt shoppen. Leuk om een persoonlijk geschreven kaart erbij te ontvangen. Topservice door snelle reactie en eenvoudig op het laatste moment nog aanvullen van de bestelling.

Heerlijke ruime keuze en een persoonlijke benadering

Enorm ruim aanbod van mooie producten zonder rotzooi. Super snelle levering. En altijd een persoonlijk kaartje in de doos maakt het echt af. Kado'tje voor mezelf elke maand. Vooral de kruidenmixen ben ik zelf dol op.

fantastisch !!!!

de "première" van de crèpepan is voor zaterdag maar de gewone koekepan is gisteren voor het eerst gebruikt en ik kan maar één ding zeggen : FANTASTISCHE ervaring !!! Gemakkelijk in gebruik en gemakkelijk in onderhoud. Ik ben grote fan geworden hihiiii

Uitstekend.

Als ik dichterbij woonde zou ik graag eens in de winkel willen gaan kijken. Lijkt me een leuke winkel. Ik ben heel blij met de snelle bezorging en was prima verpakt. Zag er allemaal heel goed uit.