Attent met handgeschreven bedank kaartje

Snelle levering van prima producten

Eerste keer dat ik iets bij Puur Mieke heb besteld. Kreeg de producten snel (in deze tijd erg prettig) en werden geleverd zoals verwacht.

Alles altijd super in orde !!

Jullie zijn een TOP firma !!

Prettig webwinkelen tussen fijne gezonde produkten!

Goede en duidelijke website waardoor winkelen en bestellen prettig is. Snelle levering, goede informatievoorziening en diverse betaalmogelijkheden. Kortom; nadert perfectie.

Uitstekend!

Supersnelle levering Kwaliteitsproduct

Super snelle levering

Top producten. Lekker gezond!

Snelle verzending

Ik heb douche tabletten gekocht en ben hier zeer tevreden over. Fijn spul en zuinig jn gebruik. Voelt fijn aan na het douchen.

Geweldig mooi verpakt.

Voor het pakket is 100% milieuvriendelijk materiaal gebruikt. Ook nog een gratis RAW chocolate bar.

Prima ervaring

Ik heb de producten nog niet zo lang gebruikt, maar het was een snelle levering. V.w.b. de producten heb ik iets meer tijd nodig.

Hartstikke fijne producten

Ik vind de producten bij Puur Miek super fijn. Puur en eerlijk, daarom bestel ik er regelmatig

Snelle en goed!

Zeer snelle levering in België, volgende dag werd het al geleverd en een mooi product met een persoonlijk kaartje erbij

top service!

persoonlijk en snel

Lekkere smaakjes

Lekkere vloeistof in heel veel smaakjes om gerechten en dranken een lekker smaakje te geven. Top!

Bijzonder goed

Hele fijne webshop met kwaliteit producten. Altijd optijd geleverd. Ik word er heel blij van

supersnelle service!

S'avonds laat een bestelling geplaatst en de volgende ochtend stond die al aan de deur! Nog nooit zo een snelle service gekregen. Leuke webshop met allemaal pure producten, net zoals ik het graag heb. Doe zo verder!

Super makkelijk besteld en zonder vertraging in huis

Super gemakkelijk besteld en zonder vertraging thuis ontvangen

Goede producten

Goed verpakt met recyclebare materialen.

Top webshop!

Veel keuze, een groot gamma aan gezonde producten, die ook duurzaam en ecologisch zijn!

Perfectie zou niet bestaan, maar na mijn bestelling twijfel ik hier toch aan ;-)

Duidelijke website, snel gevonden wat ik nodig had. Alles was goed verpakt voor de levering. En zeer fijn om een kaartje te vinden bij mijn bestelling. Hier zal ik vaker bestellen!

Super fast delivery, nice products

Couldn't ask for more really.

Top kokos-olie!

Snel geleverd! Goed verpakt! ik heb deze kokos-olie nog niet in gebruik ivm nog oude voorraad! Bvd. Mvgr. Toon.

perfecte service

goed aanbod, makkelijk besteld, snel geleverd in België

De bestelling werd snel en perfect bezorgd, alleen was het mij niet duidelijk dat deze bij "onze Spar" was. Toen ik gebeld heb kreeg ik een duidelijke uitleg. Bedankt hiervoor. Als ik nog vragen heb durf ik ook rustig contact met u op te nemen.

Mijn favoriete plek voor alle gezondheidsproducten!

Puur Mieke is mijn go-to webshop voor een gezond leven. Je kan er letterlijk alles kopen, als het nou gaat om biologische voedsel producten, pure eiwitten, of hygiëne producten! Ik heb een groot deel van mijn keukenapparatuur zelfs van Puur Mieke. De service en levertijd is ook geweldig, binnen 24 uur mijn bestelling binnen. Een keer was een besteld product niet op voorraad en meteen kreeg ik een mailtje om het op te lossen. Helemaal super! Ik raad Puur Mieke aan iedereen aan die een gezond en wel leven wil lijden.