Snelle levertijd

Mooie snelle bezorging

Snelle service en veel producten in het assortiment

Snelle service, wanneer je iets besteld is het de volgende dag al in huis. Flinke veel producten in het assortiment. Dus ruime keuze. Mooie webshop.

Snelle levering, goed verpakt

Goede service en geweldige airfryer

Bij bestellen was kortingscode niet toe te passen. Via e-mail contact opgenomen. De kortingscode werd gelijk aangepast op mijn bestelde producten. Dezelfde dag werd bestelling nog verzonden en de volgende dag had ik bestelling al binnen.

Echt een fantastische site! Door de STORING bij ING, waardoor mijn bestellingen met PayPal / ING afrondingen bleven steken. De site van Puur Mieke reageerde hierop zeer vlot dat mijn bestelling klaar stond voor verzending, maar de afrekening nog moest geschieden. Gelukkig kon ik dit de volgende morgen regelen. Het gevolg hiervan is, dat er geen pakbon in de levering zat maar wel alweer een bedank-kaart van Lotte. Deze keer geen pakbon bij de aflevering door de ING-storing en heb dit via mijn account nagekeken. Verzendverpakking is duurzaam, ook dat is fantastisch! Succes Puur Mieke en assistenten!

uitmuntend bedrijf

Topkwaliteit...

De producten zijn met zorg geleverd.

De producten zijn door mijn diëtiste geadviseerd. Tot op heden nog niet alles geprobeerd maar dat komt volgende week. Jammer dat gezonde producten niet altijd in de supermarkt te koop zijn en dat gezonde voeding duurder is, voor mensen met een kleine beurs betekent gezonder eten vele keuzes maken.

TOP service en TOP producten

Vlotte levering, Veel variatie aan producten steeds vriendelijk via mail ook

Fijne manier van gezond online winkel in een voor mij nieuwe wereld

Laagdrempelige online shopping ervaring in een voor mij nieuwe wereld. Ik kan er op mijn gemakje snuisteren, me informeren en op mijn tempo bestellen vanuit mijn huis. Vriendelijke, aantrekkelijke service. Ik voel hoeveel aandacht er gaat naar het creëren van een persoonlijke band.

Mooie pure materialen en hele snelle service

Snelle levering, ik ben heel blij met mijn pannen.

Prettig

Prima service snelle levering

Producten die ik besteld heb zijn echt geweldig vooral de collageen vind ik echt super! Krijg veel complimenten dat ik er goed uitzie vooral de huid is zichtbaar verbeterd. Ik raad het iedereen aan. Ook de levering is snel. Ik ben fan van puur Mieke.

Goede producten, service en snelle levering! Aanrader!!

Het assortiment is breed en elke keer als ik weer een bestelling plaats zie ik weer iets nieuws om te proberen. Fijn dat de producten al voorgeselecteerd zijn en je zonder zorgen kunt shoppen. Leuk om een persoonlijk geschreven kaart erbij te ontvangen. Topservice door snelle reactie en eenvoudig op het laatste moment nog aanvullen van de bestelling.

Heerlijke ruime keuze en een persoonlijke benadering

Enorm ruim aanbod van mooie producten zonder rotzooi. Super snelle levering. En altijd een persoonlijk kaartje in de doos maakt het echt af. Kado'tje voor mezelf elke maand. Vooral de kruidenmixen ben ik zelf dol op.

fantastisch !!!!

de "première" van de crèpepan is voor zaterdag maar de gewone koekepan is gisteren voor het eerst gebruikt en ik kan maar één ding zeggen : FANTASTISCHE ervaring !!! Gemakkelijk in gebruik en gemakkelijk in onderhoud. Ik ben grote fan geworden hihiiii

Uitstekend.

Als ik dichterbij woonde zou ik graag eens in de winkel willen gaan kijken. Lijkt me een leuke winkel. Ik ben heel blij met de snelle bezorging en was prima verpakt. Zag er allemaal heel goed uit.

Supersnelle service

Idem

Ik kon vd 2e x op rij niet inloggen bij bestellen, dus moet t dan als gast doen. Loop je toch 2x punten mis als ik t goed begrijp. Zelfs nieuw ww aangemaakt, gn oplossing. Gemaild, niks gehoord. Prod wel snel geleverd

Beste Jacqueline, Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling en wat vervelend dat het inloggen niet soepel verloopt! Ik zie dat er inmiddels contact geweest is met onze klantenservice en dat de spaarpunten automatisch op jouw naam geregistreerd zijn. Gelukkig zijn de punten dus niet verloren! Heb je in de tussentijd alweer kunnen inloggen op je account? Zo niet stuur je ons dan even een mailtje (klantenservice@puurmieke.nl) zodat wij je een nieuw wachtwoord kunnen sturen? Hopelijk is het zo opgelost en we zien je uiteraard graag terug op onze webshop!

Geweldig goede vette douche olie.

Geen gesmeer meer op een schone huid. Hoera zegt de huid " ik wordt lniet meer afgesloten maar kan blijven ademen". Superfijne douche olie van Earth Line.

Puur en eerlijke producten

Puur en (h)eerlijke producten, mooie snelle leveri ng

Prima en vlotte levering.

Streich basilicum is mijn favoriete broodbeleg, maar helaas moeilijk te koop. Zo blij dat dit in het assortiment van Puur Mieke zit.

Zeer attent

Vlotte bezorging goed verzorgd. Dank jullie wel

Altijd goed!

Altijd snelle levering en een lief personlijk berichtje super leuk