Plezierig en goed verzorgd

De site werkt goed , het bestellen en betalen ook. De verzending wordt ook direct geregeld, netjes ingepakt. Dank jewel

In de avond besteld , de volgende dag al in huis! Goede producten!!

Alle producten die ik bestel zijn echt top op de nagellakremover na want deze verwijderd geen nagellak dus dat is jammer van het geld.

Geweldige producten!

Bestel al lange tijd bij deze webwinkel en altijd is alles in orde. Fijne, mooie, gezonde producten zonder ongezonde toevoegingen, helemaal blij mee en de service is ook ronduit top!! Ook erg fijn dat je een cadeautje mag uitkiezen als je voor een bepaald bedrag hebt besteld. Wel jammer dat de cadeautjes steeds variëren en mijn favorieten er dan niet meer tussen zitten.

De bestelling werd keurig op tijd geleverd. Prima dus!

Zeer vriendelijke prima service

Snel geleverd prima prijs

Goede kwaliteit en snelle leverng

Zoals altijd een vlotte levering en goede produkten

Super geregeld en snelle webshop!

Hele fijne webshop

Fijne producten en van heel goede kwaliteit.

Duidelijke site en Snelle levering.

Bij toeval kwam ik Puur Mieke op google tegen. Vind de site duidelijk ook zeker alle info betr de artikelen. Mijn bestelling goed ongepakt, werd idd dezelfde dag nog verstuurd. Dat post.nl er daarna een zootje van maakte waardoor het pakketje heen en weer tussen mijn huisadres, een pakketautomaat en een postagenschap is gegaan en het dus na 16 post.nl berichten pas 5 dagen later kwam, kan Puur Mieke totaal niets aan doen! Het weerhoudt mij er in ieder geval niet van ons nogmaals een bestelling te doen.

Ik was ook zoek naar vegan pesto die ook nog eens zonder knoflook was. Gelukkig snel gevonden op deze website. Prima pesto, heel blij mee, en nog snel verzonden ook. Fijn!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Altijd supersnelle levering met oog voor detail

Ik bestel regelmatig bij Puur Mieke naar volle tevredenheid.. De pakketjes zien er altijd goed verzorgd uit met persoonlijke noot. Supersnelle levering. Groot assortiment van eerlijke producten. Daar houd ik van.

Opnieuw héél lekkere producten...

Ik kan me nog NET genoeg bedwingen om niet het wereldrecord "rondjes naar de keuken" te breken.

Tevreden van het product heel goed ben blij er mee

Dit product zal ik blijven bestellen bij jullie tevreden met zending en met alles dank je wel

Besteld,en keurig verpakt en bezorgd, goede producten en er zeer tevreden over ;toppie!!!

Prachtig verpakt en nog een cadeautje toe !

Ben zeer tevreden !

Fijne producten

Fijne pure producten en blij dat puur Mieke bestaat

Hoge kwaliteit van alle producten

Altijd tevreden over over mijn bestelling, goed verzorgd verpakt en op tijd bezorgd!

Supersnelle levering

Ik was blij verrast met de supersnelle levering van mijn bestelling.

Producten goed en snel geleverd

Op de website veel goede informatie over de producten, zodat je weet wat je bestelt. Producten zelf goed en snel verpakt en verstuurd

Tot nu toe zeer tevreden

Tot nu toe super tevreden over de koekenpan. Bakt niet aan, is lekker licht dus ook top voor mijn kinderen om mee te bakken.

preventief beschermd

De nep-nesten zien er heel realistisch uit en hangen makkelijk op. De handleiding is ook duidelijk. De weinige wespen die ik heb gezien, vlogen snel weer door :-)

Snelle levering en mooi assortiment

Mooi puur assortiment. Hele vlotte levering. Blij mee

Topppp

Snel geleverd, topproducten! Mij zie je weer!

Schutboom 2 5427 CG Boekel