Vanaf de bestelling tot de bezorging verliep alles naar tevredenheid.

Omdat de producten op een 'natuurlijke' wijze worden gepresenteerd en omschreven, heb je het idee dat je goed bezig bent als je tot de aankoop van een product besluit. Daardoor voelt je aankoop als 'puur'.

Fantastische pannen, fijne site.

Mooie, milieuvriendelijke pan aangeschaft. Maar helaas werd alleen het formaat (doorsnee) van de bovenzijde van de pan vermeld, terwijl de bodemmaat even belangrijk is, zodat je weet op welk formaat kookplaat de pan past.

Goede producten, goede service

Erg tevreden.

Fijne producten Paprikapoeder was over datum Kreeg vlot mijn geld terug

Bijzonder klantgericht

Wat een service. Ik was een product vergeten in mijn bestelling. Ik mailde Puur Mieke daarover en binnen de kortste keren kreeg ik een telefoontje dat het product nog toegevoegd kon worden en diezelfde dag samen met het hele pakket verzonden zou worden als ik voor het einde van de middag zou betalen. Dat dit kan heb ik nog nooit meegemaakt. Ook ben ik blij met de kwaliteit van de producten.

Goede en snelle service

Mooie producten waarvan het bestellen zeer makkelijk en vlot gaat. Ook de levering (in België) was zeer snel.

Ik kan er nog weinig over zeggen maar het bestelde was er erg snel.

Dat is hetzelfde als hierboven dus weinig aan toe te voegen

Producten snel in huis en heel zorgvuldig verpakt

Mooie producten voor een eerlijke prijs

Al meerdere bestellingen geplaatst bij puurmieke. Snelle levering en tevreden over al mijn bestelde producten.

Gezond en makkelijk

Ik zocht al langer naar een keramische, dus PFAS vrije, airfryer maar hikte nog wat aan tegen de prijs. Afgelopen week het maar 'gewoon' gedaan en geen spijt. De airfryer meteen in gebruik genomen, 3 dagen achter elkaar er iets in bereid en erg enthousiast met het resultaat. Gewoon leuk om zo te koken en gezond, PFAS vrij. Mijn man was ook meteen om. Het is even zoeken naar recepten, zeker als vegetariër, maar ik kreeg op verzoek e.e.a. opgestuurd vanuit Puur MIEKE. Het is nog even uitzoeken wanneer het rooster niet in de pan hoeft (of logisch nadenken...) en hoe er een (hartige) taart in gebakken kan worden...., want dat zie ik niet terug in de beschrijving. Erg blij dus met deze gezonde airfryer.

Snel geleverd, goede producten

Overzichtelijke site, goede productinformatie.

Uitmuntend

Ik had een bestelling geplaatst met een dure pot kokosolie, en die kwam helaas stuk uit de verpakking, meteen gemaild en contact gehad. Fotoos gestuurd en het werd meteen opgelost. Van mij een warme douche.

Snelle levering, mooi product, geeft goede versteviging aan mijn fijne haar

Pakje prima verzorgd.

Producten snel en goed geleverd.

Goed!

Mooie producten, vandaag besteld morgen in huis. Bij twijfel of vragen kan je ze gewoon even bellen en denken ze met je mee, heel vriendelijk geholpen. Ik ben blij met Puur Mieke.

Prima spullen, snelle levering

Eenvoudige manier om te bestellen. Er is een groot aanbod van spullen. Maar pannenkoeken van bakbananenmeel....yummy!! Ik kan de missie van PuurMieke volledig onderschrijven!

Snel en zorgvuldig

Correcte opvolging. Product moet ik nog uitesten

Uitstekende huismerk producten en uitstekende levering

Uitstekende huismerk producten en uitstekende levering

Alles klopt

De verpakking met een persoonlijk kaartje erbij is erg leuk. De shampoo die ik besteld had is heerlijk van geur en het is een fijn idee dat die geen schadelijke chemicaliën bevat.

De beste kwaliteit bij Puur Mieke

Ik bestel graag bij Puur Mieke omdat ik zeker weet dat ik de beste kwaliteit krijg. Ook het zoeken naar producten gaat makkelijk. De reden voor 4 sterren ipv 5 zijn de vele pipups die je weg moet klikken terwijl je producten zoekt of besteld. Verder super tevreden over snelle levering en verpakken van bestelling.

Prima levering en product.

Werkt geweldig

Ik gebruik dit al een tijd, eerst alleen als ik iets in mijn oog had… maar ik spray regelmatig nu en merk dat ik er baat bij heb.

Goede producten en goede service!

Als je producten bij Puur Mieke besteld dan weet ik dat ze voldoen aan mijn eisen van gezond leven/eten. Verder leveren ze supersnel en je producten worden netjes ingepakt geleverd.

Bij Puur Mieke wordt je bestelling snel geregeld en geleverd, meestal de volgende dag heb je het product al in huis. Heel erg fijn. Ook goede producten, en wat ik altijd leuk vind is het persoonlijke berichtje in de bestelling.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.