De producten werden snel geleverd en bleken goed te bevallen.

De shampoobar en conditionerbar werken goed. fijn dat ik zodoende geen shampoo meer in plastic flesjes hoef te kopen.

Topproduct!! Maakt zelfs méér waar, dan wat wordt beloofd!

Twee zoutlampen gekocht die de volgende dag al geleverd zijn. Naast het feit dat we inderdaad veel beter slapen en uitgeruster wakker worden, heb ik nog een bijzonder prettige ervaring met deze lampen. Ik heb last van verstoorde/beschadigde zenuwen in mijn enkel en voet. Dit uit zich in een dood gevoel. Hierdoor heb ik 's nachts altijd last van brandende voetzolen. Dit is al bijna 6 jaar het geval. Maar... sinds afgelopen zaterdag niet meer! Je kunt je niet voorstellen hoe het is om dat te ervaren!! Ik ben een gelukkig mens! We hebben de lampen op tijdschakelaars gezet. Ze gaan om 16.00 uur aan en branden tot 07.00 uur in de ochtend. Wat ons betreft een absolute aanrader!

Maar wel een vraag ivm "zaden pitten met bananenmeel" Ik heb deze gemaakt maar het brood is nog nattig ..hoort dat zo te zijn ondanks ik de instructies heb gevolgd?! Vriendelijke groeten Leen

Supper

Snelle bediening, en correct, onvoorstelbaar.

Betrouwbaar, snel en mooie producten

Fijne webshop met een snelle service!

Goede service en gezonde producten

Goede producten en snelle service.

Positieve ervaring

Het bestellen en het ontvangen van de bestelling ging zonder problemen. De producten waren zorgvuldig ingepakt en er zaten geen onnodige vulmiddelen in de doos. Het gebruik van de bestelde producten is ideaal en het koken geeft er een extra tintje aan. Kortom, ben erg tevreden en zal vaker een bestelling plaatsen bij Puur Mieke.

mooie, gezonde producten

Ik ben nu bezig met nano zink en zilver, op aanraden van mijn therapeut, ik heb er alle vertrouwen in dat ik uitstekende producten heb gekocht die heel goed voor mijn gezondheid zijn.

geweldige kwaliteit

Wie gezond en toch lekker wil eten? bestel dan of ga langs bij Puur Mieke! Ze verkoopt ook shampoos, crème enz. Beslist de moeite om eens op haar site te kijken.

positief

correcte en vlotte verzending

Deze site raad ik voor iedereen aan Fijne, pure producten Snelle levering!

biologische

ben blij dat het allemaal biologische is

Goede en snelle service

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over bestelling producten.

Niet zo blij mee

Zonnebrandcreme laat erge witte waas achter De gezichts En body zonnebrandcreme

Supersnel

Snel en goed, kortom super!

Duidelijke website, product zoals omschreven. Verzending zeer vlot.

Mijn pakket werd de ochtend na het bestellen al bezorgd.

Gemakkelijk om te bestellen, snelle levering.

Twijfel ...!?

het was alsof 'r zand in zat ...!?

Producten mooi, goed en milieuvriendelijk verpakt verstuurd. Het totale ‘pakket’ klantvriendelijk verzorgd.

Erg tevreden

Snelle levering en fijne, eerlijke producten

vriendelijke dame aan de telefoon bij de klantenservice.

Hele goede ervaringen !

Ik was mijn kortingscode bij het afrekenen vergeten in te tikken. Dat hebben ze snel voor mij opgelost , dat noem ik pas service!

mooi ingepakt met papieren vulmiddel.

Alleen het afwasmiddel had een beetje gelekt. Fijne producten waar ik al bekend mee was. Jammer dat er niet meer citroenmayonaise voorradig was.

Correcte levering!

Prettige webshop! Mis wel vaak producten zoals wilde bosbessen poeder ( super gezond) die je bij Puur Mieke zou verwachten!

Geweldig en top!

Geen troep in de producten van puur Mieke, zoals de naam het al zegt. Het is allemaal puur en daar wordt ik blij van! Bezorging is supersnel!