Makkelijk te bestellen en goed en snel geleverd.

Alles is zeer goed verzorgd, goed ingepakt.

Precies zoals ik verwacht wanneer ik artikelen via een website bestel.

Vanaf de bestelling tot en met de bezorging was alles in orde.

Prettig en soepel,goed verzorgd pakket. Ik vertrouw er op dat mijn bestelling inhoudelijk goed van kwaliteit is dat zal de tijd leren bij het gebruik ervan. Jullie volgende vraag is of ik jullie ga aanbevelen, mocht er een gespreksthema voorbij komen waarin jullie genoemd worden dan zal.ik zeker positief zijn.

Blij met de snelle levering en de kwaliteit van de producten. En als extra altijd een handgeschreven bedankje voor de bestelling. Hele fijne webwinkel ❤

Good customer service

The goods got delivered really fast. I was unlucky to receive one item broken but got sent a new one right afterwards. Most unfortunately the second item was again broken (happened most likely during the shipping) so I got a discount code for next order. It's obvious the sender is trying hard to satisfy their clients. Very much appreciated!

Top winkel

Snelle levering goede producten

product is topp

ik ben zeer tevreden ik had het verkeerde land als revelings adres opgegeven mijn fout maar dit werd super op gelost gewoon een nieuwe op gestuurd contact hier over was zeer goed topp opgelost ik kan ieder 1 aan raden om hier je spullen te bestellen ik ben zeer tevreden

Correcte levering van goede producten!!

Correcte levering van goede producten!!

Top winkel, mooie produkten!

Heel blij mee

geweldig

snelle service, goede producten en vriendelijke medewerkers. Dank jullie!!!

Mijn bestellingen zijn heel plezierig afgehandeld

Mijn bestellingen zijn heel plezierig afgehandeld

Puur Mieke eerste ervaring

Snelle bezorging, goede producten.

Vlotte verzending, goede service Toppie

Goede service, er was wat mis gegaan tijdens transport. Maar dit is netjes en vlot afgehandeld. Toppie .

Altijd super efficiënt en heerlijke producten

De producten die ik gebruik kan ik natuurlijk ook op een andere plek kopen maar bij jullie verloopt de bezorging en de afhandeling van eventuele missers vlekkeloos en efficiënt. Super bedankt

Fijne producten, goede service en snelle levering!

Heel tevreden over dit product

Ik ben heel tevreden met de waterfilterkan en de filters

Een geweldig snelle levering van pracht producten!!

Zeer tevreden, mooie producten, zeer vlotte levering, correct en met liefde ingepakt!!

Kwaliteit met uitstekende service

Bij Puur Mieke vind je alle gezonde producten die vrij zijn van ellendige toevoegingen op 1 plek. Dus overal (online) zoeken is niet meer nodig. Op de site is alles makkelijk te vinden en te bestellen en alles wordt heel snel en super goed verpakt geleverd. Het persoonlijke kaartje daarbij is de finishing touch. Ik bestel hier heel graag!

Prima levering

Mijn bestelling was er snel en uitermate zorgvuldig verpakt Nu hopen dat het goed helpt.

Fijne producten, snelle, vriendelijke en goede service

Fijne producten, snelle, vriendelijke en goede service

Pico bello !!!!!!

Niets op aan te merken. Alles was piekfijn verzorgd en zeer goed in orde . Vlugge levering met zelfs een vriendelijk dankkaartje erbij . Doe zo verder team van "puur Mieke". Groetjes en tot mijn volgende bestelling :) :) . Yvette

goede service!

Ik bestelde alleen bouillonpoeder, maar dat was heel snel hier in goede staat!

Fijne spullen, supersnelle levering

Mooi divers assortiment van echt goede spullen. De levering was supersnel, en alles was heel goed en stevig verpakt.