Supersnelle levering

Ik was blij verrast met de supersnelle levering van mijn bestelling.

Producten goed en snel geleverd

Op de website veel goede informatie over de producten, zodat je weet wat je bestelt. Producten zelf goed en snel verpakt en verstuurd

Tot nu toe zeer tevreden

Tot nu toe super tevreden over de koekenpan. Bakt niet aan, is lekker licht dus ook top voor mijn kinderen om mee te bakken.

preventief beschermd

De nep-nesten zien er heel realistisch uit en hangen makkelijk op. De handleiding is ook duidelijk. De weinige wespen die ik heb gezien, vlogen snel weer door :-)

Snelle levering en mooi assortiment

Mooi puur assortiment. Hele vlotte levering. Blij mee

Topppp

Snel geleverd, topproducten! Mij zie je weer!

Goede kwaliteit koekenpan

Ik heb goed advies over een koekenpan gekregen en deze werkt ook goed Levering was vlot en fijn milieu vriendelijk ingepakt!

Super handige app en prachtige producten

Ruime keuze, pure producten waar ik vertrouwen in heb, levering waarbij je kan aangeven wanneer je deze wilt ontvangen, ben heel positief verrast

Keurig verpakt snel geleverd

We hadden al langer een groene wokpan maar nog geen deksel. Bij deze dus besteld en het past perfect.

Ben super blij dat ik deze webshop heb ontdekt. Met een lactose- en gluten intolerantie is het super fijn om zoveel gezonde producten op 1 webshop te zien.

Mooie produkten

Biologisch en glutenvrij, dat is wat ik zoek en vind bij jou. De bakpannen vrij van giftige stoffen en zijn heel fijn om mee te bakken.... De verzorging van de bestelde producten en verzending zijn zorgvuldig. Ga zo door, Hartelijke groet, Mieke

Werkt super

Makkelijk in gebruik

Eerlijke producten en info, overzichtelijke website

Eerlijke info op de website, persoonlijke ervaringen ondersteunen de beschrijving van verschillende producten. Vlotte plastic vrije verzending.

Vlug en netjes

Had problemen met een creme pompje. Gemaild en er werd direct actie ondernomen. Pompje doet het weer, samen blij.

Altijd goed!

Regelmatig bestel ik bij Puur Mieke en het is altijd netjes en snel verzonden. De producten zijn super, zo natuurlijk mogelijk en vind het ook fijn dat het zoveel mogelijk plastic vrij is allemaal.

Deze site is echt een aanrader. Fijne , gezonde producten en als je een vraag hebt, wordt die snel beantwoord.. bedankt !!

snel geleverd, goede gebruiks aanwijzing

Gebruik het nog maar net een week, dus daarover kan ik nog niks zeggen. De poeder lost goed op en is smaakloos. (voor mij)

Overzichtelijke webshop, snelle levering

Alles duidelijk op de webshop te vinden. Snelle levering. Blij met mijn producten. Zal zeker vaker de webshop bezoeken.

Uitstekende service en kwaliteit

Duidelijke en goedwerkende website en altijd keurig en snel geleverd!

Pure producten.

Ik ben zeer tevreden van de producten van Puur Mieke. Ook een goede uitleg op de website bij elk product. Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje bij je pakje.

Snelle levering. Goed product.

tevreden

tevreden,

Perfect!

Hele fijne site met goede producten. Ik werd snel geholpen en kreeg vlot mijn bestelling binnen. Zeker een aanrader!

prima producten

fijn dat het natuurlijke producten zijn. leuk met 10% korting, daar ben ik altijd voor in. dank je wel.

Pure artikelen, veel keuze en snel geleverd