Goed contact,snelle verzending en goed verpakt! Kortom,een super tevreden klant! Ga zo door!

Goed!

Makkelijk en snel bestellen, jammer dat er 2 dagen later 10% korting is op alle producten, volgende keer mischien meer geluk!

de artikelen waren goed verpakt en je ziet dat er zorg aan is besteed

zal het zeker aan bevelen aan vrienden en kennissen.

Fijne producten en snelle levering!

Veel keuze in de shop, altijd een fijn idee dat je weet dat er alleen producten verkocht worden waar ze volledig achter staat. Altijd keuze voor bezorgdag en ook snel. Erg tevreden.

Eerlijk en goed geprijsd

Duidelijk Eerlijk Goede communicatie Snelle nette bezorging Vaak de goedkooopste wat ook doorslaggevend is

Alle producten zijn, goed verpakt, hier aangekomen. Het zijn allemaal heel goede producten. Nog een foldertje en een kaartje erbij zorgden voor een glimlach op mijn gezicht toen ik de doos mocht openmaken! Dankjewel!

Ik ben altijd heeeel tevreden over alle producten van Puur mieke!!

Mijn favoriete website!!!

TOP

zoals altijd >>> tip top in orde geen enkele "negatieve" opmerking, intégendeel

fijne webwinkel met toffe producten

Fijne webwinkel, mooie (meuk vrije) producten en supersnelle levering (ook naar Belgie) laatst had ik een vraagje per mail gesteld en heel snel kreeg ik zelfs een telefoontje met de oplossing, top!

Fijne webshop

Veel keuze Snelle service.

Zowel bestelling als levering verliep soepel

Heb voor de eerste keer besteld bij PuurMieke maar er volgen er vast nog meer.

Netjes geleverd

Een nette en snelle levering van mijn bestelling.netjes verpakt, ik kom zeker terug om nog wat te bestellen

Mijn ervaring met Puur Mieke is helemaal perfect

Producten, levering en service zijn perfect

Ben tevreden met de producten

Spijtig dat Puur Mieke niet kan laten leveren in een afhaalpunt

Mooie producten!

Mijn ervaring is goed. Lekkere dingen. Goed verpakt en keurig op.

Goede producten en snelle levering

De producten die ik tot nu toe heb besteld bij Puur Mieke zijn heel goed. Daarnaast leveren zij snel. Als je een vraag hebt komt er altijd snel een reactie.

Fijne groene producten

De kokosolie is fantastisch voor oil pulling. De Yukuu badkamer reiniger maakt goed schoon. En de allepo zeep is fijn om je eigen wasmiddel mee te maken. Puur Mieke is echt een fijne website. Alles is verantwoord. Daar houden we van

goed en snel geleverd

Zoals het hoort

Lekkere producten

Mijn zoon is erg blij met de glutenvrije koekjes lekker wat variatie ipv de standaard glutenvrije koekjes uit de winkel en ook nog gezonder waar ik als moeder dan weer blij van word.

Snelle levering!

Altijd een feestje om gezonde producten te bestellen en snelle levering, top!

Alles piekfijn in orde, zoals altijd!

Producten van goede kwaliteit, zonder kwalijke toevoegingen. In de webshop staat bij elk product een heldere omschrijving. Bestellingen worden met zorg ingepakt en zo snel mogelijk aan huis afgeleverd. Ik ben een tevreden klant!

Subliem

Ongelofelijke snelle levering, prachtige zoutlampen waar ik direct een band meevoel, dank aan alle lieve mensen die deze bestelling mogelijk maakten.

Goed verpakt goede prijs en snel geleverd

Fijne pan voor de inductiekookplaat, voor een mooie prijs.

Snelle levering, mooie prijs.

Wat ik besteld heb deden precies aan mijn verwachting en was goed verpakt en snel geleverd.