Top website

Snelle levering en goede service. Je pakket wordt met aandacht ingepakt en verzonden. Kortom een echte aanrader.

Goede service en onze bestelling werd goed verpakt en snel verzonden.

Onze bestelling hadden we snel in huis en was netjes verpakt.

Prettige stijl en uitgebalanceerde producten en aanbod!

Wat ik tot nu toe heb besteld bij Puur Mieke vind ik erg goed: ik ben fitter sinds ik de supplementen gebruik, ik kook fijner met mijn nieuwe groene pannen! Ik eet veel bewuster geen suiker/lactose/gluten meer sinds ik bij Puur Mieke koop. Ik vind het een leuk en ook lekker aanbod, zoals bijv. de Sinterklaaschocolade. Soms vind ik iets wel duur, dus dan proef ik beter om er toch langer van te genieten. Het persoonlijke kaartje bij een bestelling stel ik erg op prijs. De producten zitten ook altijd goed verpakt in karton. Geen overbodig plastic! En ik vind het erg fijn dat ik achteraf kan betalen via Billink: soms zijn supplementen eerder op dan de maand, dus dan kan ik na ontvangst van mijn salaris betalen.

Helemaal top!

Alles wat ik wilde, heb ik kunnen bestellen. Goed verpakt thuis bezorgd gekregen. Heel fijn!

Snel en op tijd goede producten geleverd

Prettige site. Je krijgt wat je vraagt.

Niet mijn ding

De olie is behoorlijk bitter en moeilijk om de hoeveelheid te nemen zonder maatlepeltje. Mis de sinaasappel smaak die wel in de visolie zit.

Overzichtelijk

Persoonlijk

Uitgebreid assortiment, snelle verzending, super service!

Zo fijn om bij Puur Mieke te shoppen voor mijn kindjes, omdat ik dan zeker weet dat de producten veilig en goed zijn, juist ook voor de gevoelige kinderlijfjes. Prettig dat het assortiment ook steeds weer verder wordt uitgebreid, zo ontdek ik ook elke keer weer iets nieuws :-) En het handgeschreven kaartje wat elke keer weer bij een bestelling zit, maakt het nét even wat persoonlijker; ik word er blij van!

Super leuke winkelervaring online!

Zeer duidelijk gedetailleerde uitleg. Altijd hulp indien nodig, goede producten en dir allemaal online en geleverd aan huis

Super !

Mijn nieuwe fav online store!

Super goede producten

Lekker, gezond en betaalbaar

Fijne service en top produkten

Snelle levering en geode prijzen.

Super content

Geweldig om nieuwe gezonde en meukvrije producten voor te stellen! Mooi verpakt en snel geleverd! Ook de recepten zijn een meerwaarde en goed om nieuwe producten te leren kennen! Kortom jullie doen het fantastisch ! Proficiat en doe zo voort! Tere Rojas xxx

prima service.

Heel tevreden over product en levering.

Gewoon een heel goede koekenpan

Anti-aanbaklaag werkt echt goed terwijl deze geen schadelijke stoffen bevat.

Snelle levering, perfect verpakt met persoonlijke note ! Verzonden

Zie boven. Super!

Super leuke webshop en goede klantenservice

Reeds meerdere keren besteld, orriginele fijne producten

Super snelle levering, gewoon top

Toppie

Top producten, netjes en goed verpakt en wat bijzonder dat er dan ook nog een handgeschreven kaartje bij zit.

Geweldig en snelle levering

Helemaal blij met de sinterklaas producten. Eindelijk kan ik ook iets kopen ipv alles zelf te maken. Ook mijn eigen chocoladeletter.

Snel, duurzaam ingepakt, mooie producten

Ik kende Puur Mieke nog niet en via een zoekopdracht kwam ik ze tegen. Overzichtelijke website, mooie producten, snel geleverd en heel fijn dat er papier i.p.v. plastic is gebruikt bij het inpakken (om glazen potjes te beschermen).

Top producten

Een uitstekend gamma aan biologische producten. Ze worden ook duidelijk omschreven op de site.

Erg fijne webwinkel, mooie producten en snelle levering.

Al vaak iets besteld, altijd snel geleverd, goed verpakt. En ruim assortiment aan fijne producten.

Snelle en keurige verzending

Ik gebruik de artikelen pas een paar dagen dus kan nog geen mening geven

top product

top product en zeer netjes verpakt plus een snelle levering bedankt lieve mieke