Alles zoals belooft

Goed spul

Voor het eerst iets besteld en dat ook snel geleverd gekregen!

Uitmuntend

Altijd super snelle service netjes afgehandeld. Laatst wat gelekt in Mijn bezorging gelijk gemeld en netjes afgehandeld. Ben zeer tevreden!

Ik nam altijd bacilac femina voor de blaas en hoop dat deze vegan probiotica goed werken

Persoonlijke service

Bestelling is tijdig geleverd. Goed verpakt en met een gepersonaliseerd boodschap. Wat betreft cliënt experience, zie je dit niet veel. Er zit duidelijk een bedrijfsfilosofie achter de aangeboden service. Top! Ik koop zeker nog een keer hier!

Snelle levering en en goed verzorgd

Snelle levering en goed verzorgd.

Uitstekend!

Snelle levering! Super blij met de zero waterfilter, er kan veel water in en wat ik erg handig vind is dat er een meter bij zit zodat je het water kunt testen.

Snelle levering van goede produkten

Bestel altijd bij PuurMieke. Goede produkten, supertevreden.

Top webwinkel

Ik had een zoutlamp besteld en daar was de kabel helaas van kapot , 1 mailtje en de volgende dag had ik al een nieuwe kabel in huis. Top service

Keurige service!

De bestelde producten zijn keurig ingepakt met een lief kaartje erbij!

Wat ik besteld had, was snel in huis en het zag er goed uit.

Leuke site en goede service

Een leuke site om op te snuisteren en alles verlief vlekkeloos. Ik vertrouw op de kwaliteit van de producten als ze op de site van Puur MIeke staan.

Prachtige producten

Via een vriendin heb ik jullie pannen ontdekt. Ge-wel-dig!

Perfecte klantenservice

De ene dag besteld en 2 dagen erna al in huis en dat in de december maand! Heel goed.

Snel en keurig verzorgd thuisbezorgd

Simpel en vlot

Website is duidelijk en overzichtelijk. Ik had de producten vlot binnen. Het zat alleen verpakt in een wat slappe doos….

Traag

Mijn ervaring is tot nu toe niet best. Bestelling gedaan op 11 december en heb het nog niet binnen.

Beste Trudie, Wat spijtig te lezen dat je je pakket niet hebt mogen ontvangen. Je bestelling is vanuit ons magazijn overgedragen aan PostNL welke daar is zoek geraakt, wat wij natuurlijk uitermate vervelend vinden. Dat is voor ons overmacht. We hebben een oplossing aangeboden en uiteindelijk je het geld teruggestort. Groetjes Team Puur Mieke

uitermate tevreden

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn plantaardige koekenpan. Heerlijk om mee te bakken, licht van gewicht, gemakkelijk te reinigen. Zeer snel geleverd ondanks kerstdrukte! met dank!!

Snelle levering!

De door mij bestelde pan werd snel geleverd en was goed verpakt met duurzame materialen.

Super !!!!

Ongelofelijk snel vandaag besteld en morgen echt thuis

Super snelle service, ondanks drukte ruim voor Kerst ontvangen.

Blij verrast hoe lekker veganistische chocolade bonbons smaken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn tip is om misschien nog wel iets meer variatie in smaken van de pralinevulling te ontwikkelen, dan geef ik jullie een dik verdiende 10! Hopelijk dat Ekoplaza ook Puur Marieke producten in het assortiment gaat opnemen.

Snelle levering, top producten

We hebben een hapjespan en een zoutlamp aangeschaft. We zijn super tevreden, de levering was snel en goed verpakt.

Geweldig artikel en geweldige service

Artikel voldoet aan onze verwachting en de service was super.

Goede spullen

Goede spullen snel binnen