Snelle en zorgvuldige bezorging

Goede en snelle levering.

Fijne producten.

Dikke 10

Hele nette snelle levering Super bedrijf

Fijne producten en snelle levering

Mooei produkten super uitgekiend en REAL Organic

Verder heel accomodating in alles.

Altijd snelle service en goede informatie

Bij vragen wordt je snel en goed geholpen. Bestellingen worden snel geleverd en zitten goed verpakt met, gelukkig, niet te veel berpakkingsmateriaal en omdozen.

Gewoon puur. No nonsens

Ik vind puur Mieke gewoon een goed bedrijf Eerlijk en n oprecht en de producten fantastisch! Ook steeds nieuwe producten en zo leer je weer nieuwe dingen eten en gebruiken. Ga zo door!

zeer service gericht en vriendelijk

via de chat direct te woord gestaan en de bestelling door kunnen geven.

Topproducten en heel snel in huis

Hoog kwalitatieve producten, met een top verzending. Heel tevreden.

Fijne producten en altijd goede service en snelle verzending!

Goede producten (puur) en dat is wat nodig hebben voor ons levensstandaard, ben er zeer tevreden over!!!

Buiten gewone snelle levering.

Alle producten op de website zijn zeer duidelijk omschreven hoe te gebruiken, ook is er een ruime keuze uit verschillende supplementen.

Snelle levering en fijn product!

De collageen is makkelijk te nemen en heeft geen bijsmaak. Ideaal voor in de koffie.

Kinderen vinden het lekkere siroop

We hebben siroop van Cool Bear gekocht, frambozen appel. De kinderen vinden het lekker. Dus echt een aanrader.

Goede producten en vlugge levering.

Zeer goede thee.

Bestelling klopt altijd, altijd op tijd en eventuele vragen correct beantwoord. Ik vind jullie geweldig en de producten zijn ahelemaal geweldig!

Super fijn.

Wat fijn dat ik Puur Mieke heb gevonden op internet. Als je gluten/lactose/soya vrij gaat eten, is het zeer lastig om over te schakelen, en de juiste voeding te vinden. Het fruittelers en de chocola had ik zeer snel in huis. En ook heel erg goed verpakt. Na mijn vakantie ga ik me nog meer verdiepen in de voeding van Puur Mieke.

Verzorgde en aangename levering van onze bestelling

Vermits ik heel bewust in het leven wil staan, verving ik onze kookpannen om te beginnen met 2 eco- keramische pannen. Ze bakken heerlijk en zijn licht. Een veilig gevoel om gezond te koken. De levering was super, heel goed verpakt en een kaartje met bedenking. Er zullen nog bestellingen volgen in de toekomst.

Fijn zo’n online winkel met pure produkten

Veel goede en pure produkten met omschrijving op de website. Bestelling is er snel. Website ziet er leuk en fris uit.

Vlotte levering, via de chat goed geholpen

Heel vlotte levering

Super correct

Nette aflevering en snel.

Alleen het postadres van Bruna klopt niet, zij nemen geen pakketten aan en werd dus weer teruggestuurd naar jullie. Dat was even vervelend, maar kon volgende dag gelijk bij ander goed postadres ophalen, Primera in de appel straat. Groet

Netjes en snel geleverd

Bestelling de volgende dag al in huis. Supersnel en netjes afgeleverd.

Fijne produkten

De limonadesiroop is erg lekker en ook verfrissend. De tapenade vonden we niet zo lekker maar goed. De volgende keer maar eens een andere tapenade proberen.

Bedorven!

Een week of twee geleden heb ik een stuk of acht pakken ijs besteld, was een mooie aanbieding. En omdat wij deze ijsjes altijd hebben, weet ik hoe ze horen te smaken. Ik heb afgelopen weekend een paar van die ijsjes genomen, maar de kleur was anders dan normaal en de smaak was vies, leek wel bedorven. Heb ze maar weg gegooid. Erg jammer, want kost wel geld.

Beste Agnie, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat enorm vervelend te lezen dat je de smaak van de ijsjes niet als heel lekker hebt mogen ervaren en dat je het idee hebt gehad dat deze bedorven zouden zijn. We hebben deze klacht nog niet eerder mogen ontvangen, we gaan deze bevindingen terugkoppelen naar onze leverancier. Vanuit Puur Mieke hebben we je een bericht gestuurd om tot een oplossing te komen. We wensen je namens Puur Mieke een hele mooie dag toe.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.