Er werd zelf rekening gehouden met de niet voor mij gepaste leveringstijd

Over de producten, die zijn top, hierover ben ik heel tevreden. Op mijn vraag om op een bepaalde dag niet te leveren werd rekening gehouden, dank je wel

altijd goed

producten worden snel geleverd

Super kwaliteit

Nadat ik Radar had gezien met het artikel over de vrijkomende week middelen in zelf de dure drinkflessen de nog overgebleven plastic drinkfles weggegooid en van rietsuiker. Echt super!! Vederlicht, in het midden open te schroeven zodat ik ijsklontjes etc kan toevoegen (en daardoor ook makkelijk op te bergen). Topproduct die ik bij iedereen die ik ken met een plastic aanbeveelt!! En voor kinderen ook nog in een eigen leuke kleur verkrijgbaar!!

Super goed , heel erg blij met jullie

Snelle, correcte, bezorging . 1 x had er een flesje olie wat gelekt . Nadat ik dit door had gegeven . Kreeg ik korting op volgende bestelling. Fijne producten.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Fijne producten

Heel erg blij met de producten, zeker omdat ze natuurlijk zijn

Puur mieke bezorgd altijd de beste producten van zeer goede kwaliteit.

Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Eerlijk en puur

De producten zijn eerlijk en puur en daar houd ik van.

Zeer prettige site, perfect verzorgd en verzonden

Idem

Snelle levering en keurig verpakt!

Snelle levering en keurig verpakt

Eerlijke producten en snelle levering

Ik bestel al geruime tijd bij Puur Mieke. Je weet dat je goede producten krijgt zonder de rotzooi. Ben heel blij met de website.

Puur Mieke is een goed geordende zaak.

Alles verloopt er soepel en de boodschappen zijn al de volgende dag bezorgd. Wat heel prettig is.

Fijne webshop

Alles was zorgvuldig ingepakt, snelle verzending, fijne producten.

Fijn assortiment, levering en communicatie

Fijn assortiment en levering

Snelle levering, goede producten

Alles was de volgende dag in huis. Zoals altijd weer mooie producten

vlotte service, mooi assortiment

Vlotte service, mooi en verantwoord puur assortiment

Heel blij met de mooie producten. Frambozenzalf kende ik nog niet. Die is echt heel fijn. Top verzorgd!

Net mee gestart lost niet 100% op en verpakking niet open te krijgen

Na 3 dagen goed ontvangen. Tot nu toe weekje in gebruik. Merk nog verschil. Eigenlijk helemaal niets, maar duurt ook een hele tijd. Zou helemaal oplossen is NIET het geval althans bij mij. Verpakking opendraaien NIET te doen. Zit helemaal vast, enorm pijn aan je handen. Uiteindelijk mes erbij een enorm ruw te werk gaan. Is niet goed Mieke!!!

gewéldig!

Betrouwbaar ! Goede artikelen , met aandacht en zorg ,milieubewust ingepakt en verstuurd,.

Keurig verzorgd..ruim assortiment biologische produkten

Fijn om als aanvulling bij Puur Mieke te kunnen bestellen.We kopen al meer dan 30jaar bij onze plaatselijke biologische winkel...( deze winkel helpen oprichten door in eerste instantie vrijwilligerswerk) Nu een goedlopende winkel,maar jullie hebben een groter aanbod. Vriendelijke groet,en veel succes Marjan

TOP

Alleen maar positieve ervaringen. Altijd klaar met duidelijke antwoorden en indien niet tevreden, zonder twijfel of problemen retour. Ik ben fan.

Als er iets mis gaat wordt het steeds goed opgelost . Jammer dat bij aanbiedingen er artikelen zijn die niet op voorraad zijn, dit wordt bij navraag ook wel weer opgelost.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.