Subliem

Ongelofelijke snelle levering, prachtige zoutlampen waar ik direct een band meevoel, dank aan alle lieve mensen die deze bestelling mogelijk maakten.

Goed verpakt goede prijs en snel geleverd

Fijne pan voor de inductiekookplaat, voor een mooie prijs.

Snelle levering, mooie prijs.

Wat ik besteld heb deden precies aan mijn verwachting en was goed verpakt en snel geleverd.

Snelle bezorging

Altijd volgende dag geleverd en duidelijke track en tracé en bij post punt eventueel op te halen. Goed ingepakt.

Dit is de tweede keer dat ik producten heb besteld bij Puur Mieke. Ik ben zeer tevreden over de bestellingen en zal hier zeker terug komen. Voor mensen die bezig zijn/gaan met gezond eten kan ik het van harte aanbevelen.

Top bedrijf, snel, goed verpakt en heb je vragen dan krijg je snel antwoord

Altijd leuk om bij Puur Mieke te bestellen, super snel geleverd en allemaal heel lekker en gezond!

Snel en accuraat

Snel geleverd, duurzaam verpakt en ik ben heel blij met de RVS lunchbox

De wokpan bevalt prima! Geen last meer van aanbranden. Ook waterfilter is prima! Gewoon genieten van een ouderwets lekker kopje koffie, en een glas water zonder nare smaak.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Mijn eerste keer hier besteld. Tevreden hoor. Gaat zeker niet bij deze ene keer blijven.

hele goede ervaring

hele goede ervaring

Wát een snelle bezorging! En altijd een klein extraatje erbij.

Snelle levering, betrouwbaar en goed.

Zoals de titel. Niets aan toe te voegen

heel fijn

mascara makkelijk is op te brengen en blijft gied zitten

Goede kwaliteit

Weet ik nog niet

Het duurt 2 tot 3 maanden voordat je resultaat ziet. Ben net 2 weken bezig dus kan er nog niks over zeggen. Wel kan ik zeggen dat het product netjes en snel geleverd is. Ik heb wel bij aanbevelen op 'ja' gedrukt maar eigenlijk is het 'weet het nog niet'.

Zoals boven.

alles prima behalve teveel inpakpapier

Ik vind het prima , maar was verbaasd van het heel veel inpakpapier, ik begrijp natuurlijk jullie voorzichtigheid want er waren 2 glazen potten bij maar vond het toch te overvloedig! Ik bestel zeker nog in de toekomst en binnenkort ook de zaden voor de tuin! Hartelijk dank Hilde van Camp

Fijne producten, vlot geleverd.

Puur Mieke is een fijne webshop met een ruime keuze in producten voor een gezonde leefstijl. Bestellingen worden vlot bezorgd, alles ziet er alrijd prima uit!

Puur mieke levert goede producten. En heeft zeer professionele en aardige medewerkers de altijd mee willen denken!

Uitstekende service en uitstekende producten van het eigen merk!

Snelle levering. Duidelijke site. Duidelijke en gedetailleerde uitleg over de producten, hun herkomst en werking. Na 6 weken gebruik van collageen poeder met hyaluronzuur en vitamine c, van 2 personen opmerking gekregen over de glow op mijn gelaat.

Zeer snelle levering

Goede verpakking, goed voor het milieu Goede producten, ik ben zeer tevreden

Goede service!

Goede service. Heel fijn dat het lampje dat kapot was. Na gestuurd is. Het was een service product. Het lampje voor de zoutlamp. Ik zou zeker vaker bestellen bij Puur Mieke.

prima, volgende dag al in huis, en geweldig product

besteld, kreeg een melding dat het 3-4 werkdagen zou duren, maar de volgende dag al in huis. Heel fijn. Verder ook geen poespas met bestellen, allemaal prima.