goede artikelen en snelle verwerking.

Prima spul

Mag ik een keer op bezoek komen? Ik heet ook Mieke en ben zo wakker als wat !!

Dit Zero Waterfilter is geweldig,top!!!

Kristal zacht helder water blijft er over en 0% verontreiniging zoals chroom,lood,floride,medicijnen zelfs glysofaat. Ook voor het gezin van mijn zoon gekocht, vinden het ook helemaal geweldig. Zero water voor alles wat je drinkt of kookt.

Alles dik in orde, zoals altijd!

Deze keer had ik een vraag over een digitaal ongemak. Even bellen, er wordt met je meegedacht en het ongemak werd verholpen. Nooit eerder nodig gehad, maar de service is dus ook uitstekend!

Ik mis het lepeltje die in de beschrijving staat

Zie boven

Goedemorgen Mabel, Het lepeltje zit mogelijk iets dieper in de pot. De mineralen zijn zo fijn dat het lepeltje naar beneden zakt. Als je heel voorzichtig met bijvoorbeeld een sateprikker door de pot roert, ga je het lepeltje vinden! Fijne dag, Klantenservice Puur Mieke

Alles is perfect!

uitstekende kwaliteit en goede service! Ik ben echt tevreden

alweer heel tevreden

Echt heel tevreden

Super tevreden.

Alles zeer goed en netjes verpakt. Het persoonlijk geschreven kaartje vond ik echt super leuk om te krijgen.

Mooie producten

Blij met product en vlotte bezorging

Vlotte bezorging in plasticloze verpakking (vooral dit laatste stel ik erg op prijs). Ook ben ik met het product erg tevreden, dat is natuurlijk altijd afwachten als je iets nieuws probeerd. In dit geval wasbare inlegkruisjes van Bamboolik ;)

Mooie producten

Snelle levering, goed verpakte kwaliteits producten

Goed product en snelle levering in milieuvriendelijke verpakking

De pan van gerecycled materiaal en bodem met anti-kleeflaag van plantenextracten hebben we nu een aantal keren gebruikt en bevalt tot nu toe goed. Wat een beetje tegenvalt, is dat de pan van 24 cm een bodem heeft van slechts 17 cm doorsnee. De pan werd geleverd zonder plastic materialen in de verpakking. Wel in een heel grote doos, wat daar weer een beetje afbreuk aan doet.

Indium heeft mijn lijffunctioneren op veel fronten verbeterd!

Ik ben heel blij met het spoorelement Indium. Het heeft mijn weerstand duidelijk verbeterd: Ik heb nu geen ooglidontstekingen meer en ook nauwelijks nog aften. Ik kan mijn echinacea forte nu laten staan! Gebruikte deze bijna het gehele jaar door. Ik heb fors artrose en heb sinds mn 58e jaar twee nieuwe heupen. Sinds ik Indium gebruik, heb ik geen gewrichtspijn meer. Het Boswellia kruid tegen ontstekingen heb ik nu niet meer nodig! Ook heb ik veel minder spierkrampen in mijn linker onderbeen. Deze waren fors en belemmerde mij aanzienlijk in mijn dagelijks functioneren. Verder sta ik gemakkelijker op. Beter slapen doe ik nog niet. Ik heb meer energie. Ook is mijn concentratievermogen vergroot. Kortom, Indium is voor mij een gouden druppel, die ik iedere morgen met eerbied en dankbaarheid neem.

Super vlot

Ik ben dankbaar voor de vlotte verloop van de bestelling. De producten die je aanbiedt zijn ook allemaal super dus ik kom zeker terug.

Top service!!!!

Bijzonder tevreden met de zeer snelle service!! Super kokosolie van uitstekende kwaliteit, Bio en extra vierge aan een mooi prijsje, heel blij mee. Voortaan bestel ik m'n kokosolie altijd hier.

Persoonlijk en aantrekkelijk

Vriendelijke en persoonlijke service. Leuk handgeschreven briefje bij de bestelling. Snelle bezorging. Assortiment is gevarieerd en aantrekkelijk. Hier en daar wel wat prijzig.

Prima artikelen

Puur Mieke zegt het eigenlijk al. De artikelen die hier aangeboden worden zijn goed. De service is ook prima, alles wordt snel bezorgd, vaak al de volgende dag.

super

bestelling goed verpakt super

Alles simpelweg geweldig!

vanaf het online bepalen van waar je naar op zoek bent (enorm uitgebreid assortiment!) tot en met levering, alles verloopt snel en foutloos! ***** voor aanbod & service

Perfecte producten, top keuze, overzichtelijk, snelle levering en super gezond

Uitstekende service!

Ik had een bestelling geplaatst en kwam er even later achter dat er een kortingscode was. Ik besloot hierover te mailen en kreeg het kortingsbedrag alsnog gecrediteerd. Hoe lief is dat! Ook heb ik mn bestelling snel en in zeer goede orde ontvangen.

Snel, correct en goede producten

Altijd oplossings gericht.

De klantenkring is enorm met als gevolg dat niet alles er altijd is. Maar er wordt àltijd een goede oplossing gevonden. En meestal scheelt het maar een dag of wat voor je het alsnog in huis hebt. Vriendelijk en persoonlijk en altijd behulpzaam en begripvol.

Heel blij mee!

Het is niet de 1e keer dat ik bij puur Mieke bestel, en zal ook niet de laatste keer zijn. Super snelle afhandeling, fijn verpakt (puur;)) en de bijenwas kaarsen zijn prachtig. Kortom: blij:)

Duidelijke site, scherpe prijzen en supersnelle verzending

Wat ik zocht was op voorraad, mooie prijs en de verzending ging razendsnel. Producten waren erg goed verpakt op een verantwoorde wijze.