Zeer tevreden. Ik heb mijn producten in s avonds laat in het weekend besteld en maandag kwamen ze al aan. Zeer klantvriendelijk. Ik heb mijn product helaas retour gestuurd en werd hierbij snel en vriendelijk geholpen via de online chat. Retour is nog onderweg maar ik ga ervan uit dat dit ook snel in orde komt. Zeer goede ervaring.

Alles werd keurig verpakt afgeleverd op het afgesproken moment . Heel blij mee

Altijd een snelle nette bezorging

Zo’n fijne site! Met enorm veel keuze.

Prima producten..

Puur Mieke heeft van alles voor voeding en gezondheid. Heel blij mee.

Super producten

Super producten!

Helemaal goed

Lekker en gezond eten en ook nog eens snel, professioneel en degelijk verpakt en verzonden met een leuk handgeschreven kaartje erbij. Tot de volgende keer dan maar!

Heel fijn bedrijf

Fijn om hier te winkelen en niet te hoeven letten op giftige stoffen etc.

uitstekend

info ontvangen over de pannen en vervolgens de volgende dag al op het fornuis. Bakken super, voldoen aan gewekte verwachtingen.

zeer tevreden

Ik ben erg tevreden, ze verkopen mooie producten, die hebben een goede prijs en de levering is heel snel.

snel & efficiënt

Een eerste bestelling verliep perfect

What you see is what you get!

Ik vind de website erg overzichtelijk met duidelijk de allergenen aangegeven. De omschrijving en foto komen overeen met de producten die ik ontvang. De levering was binnen een dag. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen!

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering netjes verpakt en een nette website.

De airfrayer besteld van de aktie. Super netjes op tijd geleverd. En een telefonische vraag werd direct opgenomen en is dus goed bereikbaar. Een aanrader

Snelle levering Prijs verhouding top

Geloofwaardig

Communicatie n.a.v. mijn vragen was duidelijk, producten redelijk snel en in goede staat ontvangen, geen moeilijke verpakkingen, milieuvriendelijk bovendien. Een site die ik waardeer en waar ik zeker nog vaker ga bestellen.

Vlotte levering. Goeie spullen!

Mooie airfryer

Handig in gebruik. Mooie vormgeving. Mooie aanbieding.

Kleine kanttekening, in de zak bakbananenmeel zat een klein gaatje.

Alles gaat zoals aangegeven

Bestel graag bij Puur Mieke. Fijne spullen en het hele besteltraject gaat zoals wordt aangegeven. Snelle bezorging op de aangegeven dag. Alles keurig verpakt met een leuke kaart erbij.

Uitstekend!

Alles verliep, zoals gewoonlijk, perfect…

Goede producten, snel geleverd

Prima! Altijd tevreden

Ik bestel niet regelmatig, maar ben altijd tevreden. Zorgvuldig verpakt

Mooie website met goeie spullen

En website met eerlijke, fijne en gezonde spullen! Zeer uitgebreid Altijd snelle en goede service

snelle actie i.v.m. omruilen van apparaat.

Helaas kreeg ik een apparaat waarbij een tip toets niet werkte, na een telefoontje de volgende dag, werd er de dag erna een een ander apparaat afgeleverd en kon het defecte apparaat met een retour label gelijk weer mee terug bezorgd worden. Dus een snelle actie. Nu nog even wachten op het terug storten van het geld.

Klantgericht

Op de praktische website kies ik overzichtelijk mijn producten. De levering vindt accuraat plaats.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.