Snelle verzending en perfect assortiment

De website is overzichtelijk en handig dat de nieuwe producten en actieproducten duidelijk apart vermeld worden. Verder vind ik het persoonlijke kaartje en het Puur Mieke boekje een leuke extra in de doos bij de bestelling.

Rappe levering !

Niks op aan te merken , ik ga zeker nog bestellen !

vlot bezorgd

fijn dat mijn bestelling er zo snel was

Goeie producten en snelle levering

Altijd optijd bezorgd

Gezonde en goede produkten

Fijne webwinkel met gezonde en lekkere produkten. Goed verpakt en snelle verzending. Goede beschrijving bij de produkten.

Wat ik besteld had, kwam heel snel binnen. Producten zijn goed, biologisch en verantwoord. Enig puntje van kritiek: ik had liever het collageen in een glazen pot gehad.

Mooie producten

Ben blij met de ruime keuze die op de website aangeboden wordt. Snelle bezorging en netjes ingepakt

Super! Vragen worden direct beantwoord!

Er wordt direct met je meegedacht en probleem wordt persoonlijk opgelost. Heel erg fijn!

Goede producten, snelle levering

Snelle afhandeling van mail contact. Fijne veilige gezonde producten. vooral voor mensen met lactose en tarwe intoleranties ze biedt goede alternatieven. ik zal zeker vaker bestellen. Gr Gina

Geweldige online winkel

Steeds meer keuze, enorm fijn dat de levering nog steeds zo snel en persoonlijk gaat. Al jaren super tevreden.

Heel snelle service!

Ik kreeg mijn product snel thuisgestuurd. Fijn dat het milieuvriendelijk was verpakt. Ik ben net gestart met collageenpoeder dus kan nog niet zo goed vertellen wat mijn ervaringen zijn, maar het gebruik ervan is prettig.

Zeer goede kwaliteit

Ik ga er goed op

Ik heb gembershots besteld deze zijn super verpakt en snel geleverd. Ik vind ze heerlijk en gebruik ze als thee. Vooral in de winter net dat extra beetje vitamines. Een opkikker.

Heerlijke shop, mooie producten en een goeie service

Altijd leuk om te snuisteren in de webshop. Heerlijk om te weten dat je er alleen maar goede producten vindt, en dat die kort erna thuis worden bezorgd.

Goede spullen van eigen merk

Ik wilde een zo puur mogelijk bodycrème en liefst ook biologisch. Dat is gelukt en ik ben er zeer tevreden mee.

Nog nooit problemen gehad.

De producten die wij gebruiken zijn allemaal goed en lekker.

Heerlijke producten!

Heerlijke en eerlijke producten, elke keer ook weer super snel bezorgd. Blij mee!

Prima producten en snel geleverd!

Ik bestel regelmatig en altijd is het snel geleverd en van prima kwaliteit. En………als er per ongeluk een probleempje is dan wordt dit snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Ik weet dat ik eerlijke producten bij jullie krijg.

Fijne website en vooral onbewerkte producten gericht op gezonde leefstijl.

Prachtige, goede producten en snelle levering!

Altijd snel geleverd en gewoon een fijne site voor goede natuurlijke producten met kwaliteit.

Goed ontvangen prima product

Jammer dat ik een mail had gestuurd met een vraag over of er een maatschep bij zit en daar heb ik helaas geen antwoord op ontvangen

Altijd goed!

Ik bestel hier met enige regelmaat. Ze hebben mooie producten van goede kwaliteit met voldoende informatie, zodat je weet wat je koopt. De klantenservice is ook dik in orde. Ze reageren snel. Onlangs deed ik een bestelling, maar vergat ik een product. Snel een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Binnen een uur kreeg ik bericht dat mijn bestelling gewijzigd was. En inderdaad: toen mijn pakket arriveerde, zat het product er netjes bij. Ik kom hier altijd weer terug.

Fijne pannen

Wokpan en hapjespan van 30 cm diameter gekocht. Handig dat de deksel van de wok ook op de pan past. Tot nu toe tevreden over de pannen. Weet nog niet hoe lang ze meegaan. Enige puntje: wel veel verpakkingsmateriaal voor (letterlijk) groene pannen.

Zeer vriendelijk en zeer goede produkten

Ik ben zeer goed geholpen geweest bij mijn vragen over collageen. Het is de eerste keer dat ik bij puur Mieke bestel en ik ga daar zeker nog bestellingen plaatsen . Zeer brede keuzes!

Mooi assortiment en snelle verzending

Bij Puur Mieke heb ik een aantal specifieke en hele fijne producten gevonden die ik inmiddels al een paar keer heb besteld. Vind het ook fijn dat ze een eigen merklijn hebben dat vaak toch net iets voordeliger is. Uiteraard is het een webwinkel, maar de verzending gebeurd plastic vrij en ik recycle de verpakkingsmaterialen.

Schutboom 2 B

5427 CG Boekel

Over Puur Mieke

Gezondheidswinkel | ✅ Natuurwinkel | ✅ Allerlei supplementen | ✅ Voor een gezond leven | Bekijk direct de website Puur Mieke – Gezondheidswinkel met een uitgebreid assortiment biologische producten Bij Puur Mieke geloof ik in een goede gezondheid voor iedereen, ongeacht wie ze zijn of wat hun persoonlijke doelen zijn. Daarom zetten we ons bij onze online gezondheidswinkel in om de grootste natuurlijke, biologische, en milieuvriendelijke artikelen tegen de beste prijs aan te bieden. Ik ben enthousiast over alle aspecten van natuurlijke geneeswijzen en gezonde voeding, en ik streef ernaar de grootste selectie natuurlijke producten te bieden die er is. De missie van Puur Mieke is de beste alternatieve geneeskunde, kwaliteit vitamines en supplementen, gezondheidsvoeding, sportvoeding, natuurlijke lichaamsverzorging, en alles wat je verder nodig hebt om een beter en gelukkiger leven te leiden, aan te bieden. In het assortiment van onze natuurwinkel vind je een uiteenlopend aanbod aan biologische producten. Hoewel we vooral bekend zijn om onze vitamines en supplementen, bieden we in onze biologische winkel ook een breed assortiment aan overige biologische en natuurlijke producten. Shop bij Puur Mieke online op basis van specifieke dieet- of allergie-eisen. Als je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten, dieetbeperkingen, persoonlijke voorkeuren, of ethische bezwaren hebt, lees je waarschijnlijk de etiketten op alles wat je koopt. Het kost tijd om artikelen te vinden die aan je eisen voldoen, of je nu net begint of al heel lang op de etiketten van je producten let. Daarom hebben we bij Puur Mieke een speciale gezondheidswinkel ontwikkeld waar je van alles terugvindt, van veganistische goederen tot allergie-vriendelijke maaltijden tot non-GMO vitamines. Bovendien geven we in onze natuurwinkel suggesties voor gezond leven, recepten, en meer om aan je biologische behoeften te voldoen. Biologische producten online kopen kan eenvoudig in onze gezondheidswinkel.