Fantastische pan, zeer goede bezorging

Mooie site. Superpannen Duurzaam ingepakt!

Goede service goed product

Goede producten

Ontzettend heerlijke muesli en rijk gevuld! Ook de honing is erg lekker! Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Er was een pot kokosolie kapot gegaan en na een mailtje had ik de volgende dag alweer een nieuwe pot in huis. Fijne site om boodschappen te bestellen

perfect

de Service is geweldig ,

Goed product, goede service!

Min bestelling was de volgende dag al onderweg naar mij. Helaas gooide de bezorger roet in het eten en verdween mijn pakket. 1 telefoontje naar Puur Mieke en ik had de volgende dag alsnog mijn bestelling!

Snelle en keurige service

Op tijd geleverd, netjes verpakt en goed product!

Mooie producten. Snelle bezorging

Mooie site met mooie natuurlijke producten.

Alles keurig verpakt en de volgende dag al in huis.

keurige nette snelle verzending

spulletjes allemaal netjes verpakt en heel snel in huis, top!

Vlotte levering

vlotte levering én een volwaardige voedselbron - beter kan niet.

Super snelle bezorging!

Ik heb contact gehad over het potje vitamine D3&K2 dat deze een nare olie geur heeft. Het potje heb ik weggegooid. Hele coulante service van jullie om het bedrag terug te storten. Dat is echt klantvriendelijk!

geweldig

Een hele goede service en snelle bezorging uitstekend

Mooie biologische producten, supersnelle levering !

Altijd een persoonlijk, handgeschreven kaartje bij de bestelling. Mooi! Hartelijke groeten, Jolanda

prima en correct

de uitleg van website is ok en bestellingen op tijd geleverd!

Heerlijke pure producten

Breed assortiment met pure producten. Heerlijk en een aanrader!

Iets vergeten te bestellen zondagavond. Maandagochtend contact opgenomen met klantenservice en er werd direct actie ondernomen. Hier is de klant nog echt koning.

Zo fijn dat ik mijn nano zink - die zit in een glazen fles van 1 liter - ontving in een grote doos en heel goed gewikkeld was in dik papier. Ik had het zelf niet beter kunnen doen! En redelijk snel ontvangen na het bestellen. Peggy bedankt!

snelle levering, ook in buitenland

Uitstekende service en goede communicatie. Ik ben tevreden over de producten en geleverde service.

De bestelling ging gemakkelijk, levering optijd. De verpakking netjes en zorgvuldig. Afhandeling van een probleem, netjes en snel. De producten zijn lekker, je proeft het verschil. Dit bedrijf raad ik iedereen aan. Romana

Duidelijke website en snelle levering.

Als je bij Puur Mieke besteld weet je zeker dat het goed en is. De website is overzichtelijk en een snelle levering.

Alles in orde en ook de gedroogde vijgen zeer vers goed ingepakt goed verzorgd

Het is niet de eerste keer dat ik bij PUURMIEKE bestel en het is altijd in orde TOPPIE

Supersnelle levering

Goede communicatie en super snel geleverd.

Geweldig super service

Top goede kwaliteit en info.over de producten en een snelle levering .

Goede levering en keurig verpakt, erg tevreden over de producten en leuk het persoonlijke kaartje erbij. Ik ben erg tevreden over alles.