Top Service, enorm veel kennis

Kan niets anders zeggen dat je er geweldig wordt geholpen, veel kennis en zeer hulpvaardig. Omdat ze iedereen zeer goed helpen moetje er rekening mee houden dat het soms even kan duren voordat je wordt geholpen in de piek uren. Maar dan is er ook alle tijd voor je. Ik had een probleem in mn windset en er werd een proefopstelling op de toonbank gemaakt om uit te vinden welk onderdeel er kapot was. Hulde !!

bij mijn bestelling, zeer snelle levering

goede en snelle service een tien

prima begeleiding en advies, webshop ook snel

prima begeleiding en advies, webshop ook snel

Top watersportzaak... Dien is een wandelende kennisbibliotheek

Top watersportzaak... Dien is een wandelende kennisbibliotheek

Dank u wel voor deze mooie review! Veel watersportplezier gewenst!

Top service!!! Altijd klantvriendelijk!

Nemen ruim de tijd voor de klant. Goede service!

Hartelijk dank voor deze mooie review! We proberen, vooral in deze tijd het oog op de service te houden! Succes met het schilderen.

Besteld en geleverd en antwoord op vragen

Net bedrijf Snelle verzending Eigen voorraad ,geen dozenschuivers

top lokatie

kom er al vele jaren over de vloer en als het al ééns misloopt(door andermans schuld)doen ze hun uiterste best om u te helpen een winkel met één hart voor zijn cliënteel en alles op één plek voor de watersport coppens willy zele

excellent

the purchase of a mizzen mast bracket for a "Silent Wind "windgenerater.thiswas ordered by JosBoone and sent . to me in in the UK. excellent and prompt service!!!!!

perfecte service

service prima verleent

Zeeeer goed

Ben zaterdag langs geweest voor nieuw kaartje in gps .vriendelijk goede uitleg nooit gezien

SUPER

Alle informatie in één telefoongesprek. Duidelijk mensen die op de hoogte zijn van hun producten.

Top Service

Ik kan niet anders zeggen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Had een probleem met een oude windset, er werd voor mij een testopstelling gemaakt om te kunnen achterhalen wat er defect was. Echt helemaal super!!

Zeer goed service en advies

Wij zijn klant sedert ca 1990 en onze ervaring wordt door de jaren steeds meer positief....

Super goede telefonische ondersteuning en erg snelle levering!

Super goede telefonische ondersteuning en erg snelle levering!

zeer snelle levering!

Ik heb het via internet bestelde item supersnel in huis, sneller gaat het niet. Uitstekend!

Komen de afspraken na en doen wat ze aan de telefoon zeggen

Voor aanvang van onze vakantie een zwemvest besteld met een toegezegde uiterlijke leverdatum van 2 juli terwijl het al op 29 juli geleverd is!!!

zeer slechte communicatie

zeer slechte communicatie en service.

Super snelle service!

Een erg ruim assortiment en super snel bezorgd!

snel, oplossingsgericht en zeer deskundig!

renovatie oudere patrijspoorten

Pluspunten

Heel veel kennis in huis en je wordt bij elke vraag super goed geholpen.

Pluspunten

Goed advies met enorme kennis van zaken

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering

Pluspunten

uitgebreid assortiment

Pluspunten

Jos Boone uit Middelburg op woon/werkschip Helena aan de Maisbaai is de beste watersport winkel in onze regio Zeeland /Zuid Holland de aanwezige kennis en hulpvaardigheid er nergens anders te vinden, met zo een hoog niveau, Ik beveel iedereen deze winkel aan, Rinus Nieuwenhuize Havenmeester Yerseke

Pluspunten

Ja is goed en korte perfect