Snelle en nette levering

Snel besteld snel geleverd

snelle service

riooldelen 's middags besteld. volgende ochtend om 7 uur bij vestiging in de buurt al af te halen. Zo kon de klus doorgang vinden.

ervaren personeel

snel en vakkundig geholpen.

goede service

service is goed in de zaak in Enschede. Website is ook overzichtelijk alleen is het wel zoeken naar mijn bestel geschiedenis als ik iets opnieuw wil bestellen.

Online bestellen, zelf ophalen en nog bestelling kunnen aanpassen. TOP

Online bestelling gedaan en kon ik de volgende dag ophalen. Bleek dat ik de verkeerde maat besteld had. Kon deze echter meteen aanpassen zodat ik met de juiste maten huiswaarts kon keren. Vriendelijke en snelle service die alle lof verdient.

Goede snelle service

Ruime mogelijkheid om de bestelling af te ronden en alsnog de volgende dag geleverd te krijgen.

Prima bedrijf

Goede website , grote collectie , stipte bezorging.

Altijd goed geholpen

Vriendelijk personeel en er wordt goed meegedacht

Afspraken keuring nagekomen.

Tranport kan beter

Slechte ervaringen met leveringen. Andere leveranciers leveren binnen 24 uur en bij wildkamp zijn er dikwijls problemen met leveringen naar België. Steeds verkeerde gemeente.

On voldoende spullen in de winkel

Ben verschillende keren voor niks naar de winkel geweest en ga er ook niet meer na toe slechte servies en dan moet je het nog onlijn bestellen dan ga ik wel maar de concurrent in de buurd

Kan beter!

Bij de aanmaak van een account wordt niet duidelijk vermeld dat er een mogelijkheid is om ook korting te verkrijgen. Bij aankoop van onderdelen bij het filiaal in Geleen krijg je die korting zonder erom te vragen. Bij navraag om alsnog achteraf deze korting te krijgen lukte dit niet zie factuur VF1002754317 (in overleg met Eef). Ik denk dat deze "beoordeling" er dan ook meer is om het bedrijfsmodel van Wildkamp te verbeteren dan voor de klant. Graag uw reactie, T.Lemmens

Overzichtelijke site met goede omschrijving

Het zoeken ging vlot al had ik ook niet een moeilijk artikel. Wel waren er veel varianten. De korte omschrijving was voldoende om snel de verschillen te ontdekken en de juiste te bestellen.

Meedenkend

In Enkhuizen meedenkend. Heel plezierig. Levering : verkeerde maat drainagepijp afgeleverd. Door Enkhuizen omgewisseld. Afgesproken was dat alles onder rembours verzonden zou worden, echter ik hoefde maar de helft te betalen. Ik heb jullie op deze fout attent gemaakt en jullie hebben alsnog een rekening gestuurd voor de rest. Ik werd hartelijk bedankt Voor mijn eerlijkheid door Dedemsvaart.

Makkelijk besteld, volgens afspraak klaar gezet!

Voordelige uitvoering van PVC-rioolbuis besteld. Lag volgens afspraak voor mij klaar in Emmeloord. goed geregeld!

Prettige winkel

Behulpzaam personeel, ruim aanbod, maar jammer genoeg iets aan de prijs

Vriendelijke en professionele afhandeling.

Vriendelijke en professionele afhandeling.

Duurder en onhandig om lengtes te bestellen

De regenpijp die ik bestelde stonden in verschillende lengtes. Een lengte van 2 meter en een van 4 of 5 meter. Ik wilde er 2 bestellen van 2 meter. Een aantal van 2 werd echter 1 pijp van 2 meter. Erg vreemd dat je dan meters moet ingeven. Kun je dan ook 1 meter of 3 meter ingeven? En hierdoor heb ik een pijp te weinig en moet ik alsnog naar de lokale bouwmarkt om er een bij te kopen. Nog een keer transport betalen aan Wildkamp voor een pijpje is te duur. En Wildkamp is al een stuk duurder dan ergens anders.

Problematisch

Zowel de leveringen als de financiële afhandeling van Wildkamp Echt geven teveel fouten. Omdat wij toch graag zaken blijven doen gaan wij het vanaf nu bij Wildkamp Geleen proberen.

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bericht is doorgezet naar de betreffende Wildkamp filialen. Team Wildkamp

laatste maanden niet naar tevredenheid

Laatste maanden slechte leveringen. afspraken worden niet nagekomen. terugkoppeling bij het niet kunnen leveren ook erg slecht

Ik ga altijd naar de winkel in Heiloo daar wordt ik super geholpen ze denken met je mee voor oplossingen gewoon top

Op de vestiging Aalten zeggen ze wat ze doen en doen ze wat ze zeggen!

De vestiging Aalten staat altijd voor je klaar met raad en daad! De medewerkers nemen ruim de tijd voor je en denken daar waar nodig / gewenst ook graag mee om tot de juiste oplossing te komen. Een stap(je) extra zetten is daar dan ook geen issue!

zeer slechte service

Anti worteldoek besteld EN betaald op 09-09-2020 Nog steeds NIET ontvangen . Geen enkel bericht ontvangen . Besteld bij Dhr de Wit is Boskoop

Netjes op tijd bezorgd!

tijdig en complete levering

Helaas zelf niet goed opgelet. 5st in plaats van 50 meter. Met een tweede bestelling gecorrigeerd.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.