Mooi bedrijf met vakkundig personeel.

Walhalla als je iets nodig hebt op het gebied van water, gas, riool, afvoer

Gewoon slecht

Sinds afgelopen kerst een bestelling gedaan in de filiaal Geleen. Het zou maandag 11-01-2021 binnen komen. Donderdag maar zelf gebeld aangezien ik tot op heden geen reactie had gekregen. Medewerker vermeld vervolgens vracht is niet geweest probeer morgen te bellen anders, alsof ik niks anders te doen heb dan bellen met bedrijven waar mijn bestelling blijft. Gewoon in een woord SLECHT. Bestelling maar elders geplaatst, product wordt binnen 7 dagen geleverd. Sneller en goedkoper.... Jammer Wildkamp gemiste kans en 1 klant minder

Alles ging mis! (maar wel aardige mensen)

- Ik had op Internet - met een duidelijk lijstje - besteld en een vrijdagse ophaaldatum opgegeven. Incl het verzoek om als niet de complete bestelling op vrijdag aanwezig kon zijn, mij te berichten. Niets gehoord in de tussentijd. - op de bewuste vrijdag lag de bestelling NIET klaar (wel hield iedereen zich keurig aan de Corona regels) - De bestelling werd uit het magazijn gehaald: hij klopte NIET: zelf bij de kassa ontdekt! - Uiteindelijk alles uitgezocht en meegenomen. Prima. - een week later kreeg ik van een vrachtvervoerder het bericht dat de 'bestelling van Wildkamp' spoedig bezorgd zou worden. Op het nippertje dit weer bij de vervoerder en Wildkamp kunnen rechtzetten.

Onenigheid tussen collega’ s aan mij tegengeworpen

Pomp besteld die ik zeer dringend nodig had in de kelder. Moest via internet met een wachttijd van een dag voor afhalen. Gevraagd of ik niet ‘ s morgens kon bestellen en ‘ s middags afhalen want de pomp was in voorraad: nee kan niet. Later mail van collega van “ Wildkamp Centraal” : ik zie dat u de pomp dringend nodig hebt: ga hem nu maar halen in ons filiaal te .... Ik naar het filiaal onder verwijzing naar de mail van collega. Medewerker filiaal boos “ dat gaat zo maar niet, en dat had niet beloofd mogen worden”. Tegen in gebracht dat ik daar geen partij in was. Moet hij met zijn collega oplossen. De pomp ligt in de winkel op de plank ! Na mijn “ wat is er nu zo moeilijk aan om mij deze pomp mee te geven en de pomp die morgen binnen komt op het schap te leggen?” Morrend akkoord en pomp meegekregen. Eind goed maar niet al goed. Desondanks vind ik het wel een goede- en aan te bevelen zaak.

Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen dit intern opnemen en gaan er van uit dat dit éénmalig is geweest. Team Wildkamp

slecht

bestelling online geplaatst op webwinkel, tijdens bestelling was produkt op voorraad,na de bestelling geen bericht ontvangen wanneer bestelling zou verzonden worden , mail gedaan en als info gekregen produkt niet op voorraad.Bestelling geplaatst op 02/01/2021 vandaag 15/01/2021 nog steeds geen bericht wanneer produkt zal verzonden worden of geleverd worden.

Hartelijk dank voor uw feedback. Track en Trace geeft aan dat het afgeleverd zou moeten zijn. Mocht u het nog niet hebben ontvangen, neemt u dan even contact met de aftersales op. Te bereiken op +31 (0)523 68 75 10 Team Wildkamp

beschadeging

Had hwa buis wit besteld. deze waren erg beschadigd

Goed geregeld in deze "rare tijd"

Bellen, bestellen en afhalen TOP

Wildkamp heeft een uitgebreid assortiment met een overzichtelijke website. De bestelde items werden snel verstuurd. De volgende dag kon ik aan het werk@

Alles wordt snel geregeld Ze weten ook vaak mee te denken aan oplossingen

Goede service en klantgerichtheid

groot assortiment en volgens afspraak op tijd geleverd

De materialen zijn conform de afspraak op de juiste datum en juiste adres geleverd. Ook binnen het afgegeven tijdkader.

Goede bedrijf

Goed bedrijf en klantvriendelijk goede service.

Ruime keuze

Goede service en snelle levering

Top en flexibele service

Altijd goede ervaringen.

prima service en meedenkend personeel

Vlotte service en meedenken over aanschaffen producten . Afhalen was mogelijk ondanks COVID. Prima bedrijf.

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam

top service

Snel afgeleverd duidelijk website de product klopt wel met wat op de website staat.

Snel en correcte levering

Goede service en snel

Alles naar wens verlopen!

Snel en accuraat

Meedenken en snel leveren !

Breed scala aan producten voor PVC riool die veelal bij andere bouwmarkten moeilijk te verkrijgen zijn.

Veel in voorraad

Prima en snel geleverd.

Gewoon goed.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.