vandaag besteld, morgen in huis :)

zeer voldoende

Met heel veel vragen en een tekening van het ontwerp voor de nieuwe tuin trof ik in Wildkamp-Geleen dhr. Yard Hoedemakers. Wat ben ik blij dat ik met hem mocht kennismaken. Ik mocht van hem heel veel leren, dank daarvoor. Niet alleen het kopje koffie, maar vooral de rust, het geduld, de tijd en de voortreffelijke adviezen waren bijzonder. Gewoon even alles laten kijken, elk onderdeel hoe groot of klein werd getoond. Ervaringen uitgewisseld en foto's uit de praktijk bekeken. De order werd perfect en op afspraak geleverd. De nazorg, b.v. het ruilen van de grondpennen, prima! Als klant kun je niet echt niet beter wensen. Chapeau Yard.

groot assortiment en vriendelijk personeel

vooral de online service bevalt ons maar ook de winkel in Veendam waar wij het meeste komen heeft een groot assortiment.

Makkelijk besteld en optijd geleverd

Jammer dat ik de hele dag thuis op het pakje heb zitten wachten en dat om 17:00 uur bleek dat het pakje in de brievenbus was gestopt. Helaas was het mij vooraf niet duidelijk dat het in een envelop verstuurd zou worden. Dan had ik er niet de hele dag voor thuis hoeven te blijven. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Fijn geholpen door vakmensen met kennis!

altijdwelkom en altijd goed geholpen

prettig en service gericht

Eenvoudig, snel, duidelijk

Eenvoudig, snel en duidelijk.

Gewoon goed.

Mooi even terug gekoppeld dat de bestelling anders zou gaan als ik had aangegeven.

Groot assortiment en keuze. Prijzen mogen nog wel iets concurrerende.

Service !!!!!

Snelle en correcte levering, goed verpakt.

Een betrouwbare leverancier.

Goede contacten met een snelle levering en een landelijke dekking!

Gemakkelijk bestelling online te plaatsen, bezorging prima!

Bestellen gaat eenvoudig, snelle levering

uitstekend

Prima winkel, duidelijk website en snelle levering. Als er eens iets mis gaat, wordt het snel e goed opgepakt

zeer goed. kleine bestellingen ook normale verzendkosten en lage franco bezorging.

Goede service en een uitgebreid assortiment

Ik heb een goede ervaring met Wildkamp

Snelle verzending en de service is goed!

Mijn bestelling betrof eigenlijk een ander merk. Nu maar hopen dat Degene die ik verkregen heb dezelfde kwaliteiten hebben!!

Gewoon zeer goed

Altijd goede producten en service

Precies zoals verwqcht

Voldoet aan verwachting!

prima service

goede service, ruim aanbod.

zeer vrij snel leveren

snelle levering , zelfs in het weekend

Bestelling en levering conform afspraak.

Geen verdere toevoegingen.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.