prima, betrouwbaar bedrijf

...

breed assortiment dat goed te vinden is op de web site

Mijn klus bestond uit verplaatsing van een wasmachine aansluiting, het installeren van een wc met rioolaansluiting, het omleiden van een rioolbeluchting, etc. Dit vergde veel improvisatie in een beperkte ruimte. Als gevolg daarvan heb ik enkele onderdelen onnodig aangeschaft. Eén onderdeel werd nagestuurd, waar ik toen niets meer aan had (er was toen al gebruik gemaakt van een manchet van de Bouwmaat). Mijn advies: maak de plaatjes van de webwinkel nog uitgebreider.

goed advies gekregen, producten netjes ontvangen

LED lampen besteld, online, maar vervolgens advies gevraagd . order geannuleerd en nieuwe besteld op advies! keurig

Geweldig.

Zeer positieve ervaring, zowel communicatief, levering en prijs.

Ruime keuze, duidelijk website, goede service

Zeer tevreden met producten en service

Assortiment is compleet, service is uitstekend en vriendelijk. Levering / verzending verloopt eveneens ok bij bestelling on-line.

goede cervice advies

nog nooit problemen gehad al 40 jaar

ik wordt altijd vriendelijk en goed ontvangen door de medewerkers van de wildkamp ijsselmuiden

je wordt daar goed ontvangen en geholpen . als er wat is lossen ze het op. dikke pluim aan de medewerkers van ijsselmuiden.

Bijna altijd komen ze met een oplossing

Vriendelijk personeel en helpen altijd om een oplossing voor een probleem

Aardig personeel

vriendelijke bediening

Prima geholpen

Het personeel dacht op een constructieve manier mee om mijn "probleem" op te lossen. Heel prettig.

Duidelijke website

Via de website van alles besteld, stond een paar dagen later klaar om af te halen (ivm de coronamaatregelen) Duidelijke website en qua prijs ook een goede leverancier

perfect

Behulpzaam ,meedenkend over de aanschaf cq prijs.

Goede service. Handige website ook voor particulieren.

Snel leveren, online goed toegankelijk. Ook later omruilen van teveel bestelde producten werkte goed.

Goede communicatie en afhandeling

Meerdere bestellingen gedaan en altijd correct afgehandeld Bij eventuele fouten wordt snel en correct gecorrigeerd

Prima bedrijf met ruim assortiment

Heel prettig om in de winkel rond te kunnen lopen en daar de materialen voor de betreffende klus te kunnen selecteren. Vaak is er op deze manier wel een slimme constructie te verzinnen die net even beter is dan een standaard oplossing. Ook de webshop biedt prima faciliteiten.

Geweldige service

Zeer klantgericht, oplossingsgericht

Zeer fijne partij om zaken mee te doen

Ondanks dat ik als doe-het-zelver maar een paar dingen nodig had, kreeg ik super advies en werd ik vriendelijk geholpen. Ook toen naderhand bleek dat ik toch iets teveel had gekocht kon het zonder problemen retour. Voor een volgend (groter) project zal ik zeker weer gebruik maken van de service van Wildkamp. Dank!

Duidelijke website +levering.

Goed.

Prima ervaring met winkel Hardenberg, slechte ervaring met levertijden.

Waarom duurt het uitleveren van onderdelen zo lang. Moet soms meer dan een week wachten op levering terwijl materialen gewoon op voorraad zijn in Coevorden.

snel en exact volgens de bestelling

betrouwbare leverancier

snelle en goede service

Goede en vriendelijke service en materialen snel besteld en geleverd

nog steeds goed

Prima ervaring, competente medewerkers en goede service

Als ik per ongeluk iets verkeerds bestel kan ik de bestelling weer cancelen of omruilen voor producten die ik wel nodig heb. Zeer plezierig personeel met goede adviezen.

Super flexibel, meedenken bedrijf die altijd met oplossingen komen.

Fijne contactpersonen die meedenken om oplossingen te vinden. Goede werkende webwinkel met snelle leveringen. Plus scherpe prijzen.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.