Snelle levering top service!!!

Goede communicatie en snelle service.

Mijn ervaring is goed Wildkamp

Mijn ervaring is goed met de service die Wildkamp levert.

Netjes opgelost

Credit nota netjes teruggestort

ze hebben bijna alles

goede kwaliteit

Prima service en snelle levering. Geen moeilijk gedoe.

Prima. Wel wat verwarring over tijdstip levering, maar verder alles prima!

Gemakkelijk

Ff besteld en later opgehaald uit Hardenberg.

Niet zo best.

Ze zeiden dat mijn bestelling nog enige tijd zou kunnen duren eer hij bij mij was. Maar kreeg in die zelfde middag een mail met mijn track en trace nr toegestuurd. Eerst gaat het nog wel even duren en dan prompt na een uur is hij al onderweg, hoe het kon weten ze mij niet te vertellen. Beetje heel raar toch.

Beste Cees, Bedankt voor uw reactie. Ik heb het voor u uitgezocht. Het door u bestelde artikel betrof een uitverkoop artikel dat niet voorradig was. Een collega heeft een alternatief (nieuwer type) voor u toegevoegd als vervanger en deze voor dezelfde prijs in uw order gezet. Zo hoefde u niet te wachten op het artikel en had u deze op de gewenste datum in huis. Het andere product had inderdaad een levertijd en die heeft u ontvangen rond de verwachte aflevertijd. Met vriendelijke groet, ^MB

Betrouwbare leverancier

Zakelijk kom ik hier af en toe. Wat er niet is, kan meestal de andere morgen om 07.00 uur afgehaald worden.

Goed geholpen in de vestiging

Hebben veel maar veel te duur

Gisteren even er lijstje gemaakt en bij wildkamp ruim 1050 euro bij de buurman 680 dus dat is hem niet geworden met bestellen

Hartelijk dan voor uw reactie. U geeft aan dat u ons te duur vindt. Mocht u ons vergelijken met internetwinkels, dan kan het soms zijn dat we niet de goedkoopste zijn. Wildkamp levert kwaliteitsproducten waarbij wij waken over een goede prijs/kwaliteitsverhouding. We hebben 45 filialen en daar werken collega's die service erg belangrijk vinden. Ze helpen u graag met hun technische kennis. Ik zie dat er ook een vestiging bij u in de buurt zit. U kunt hier altijd terecht voor uw producten en ze gaan daar ook over de prijzen. Met vriendelijke groet, ^MB

Alles goed geregeld

Ik heb een behoorlijk bedrag ingekocht en ben daar netjes over op de hoogte gehouden. Je wordt ook op de hoogte gehouden wanneer alles binnen is. Gekwalificeerd personeel die weten waar ze over praten.

Snel en probleemloos

Eenvoudig bestellen en betalen, snelle levering, goede kwaliteit, goede communicatie.

Top bedrijf

Top bedrijf

snelle verzending, alles in orde.

snelle verzending, alles in orde.

snel geleverd, product oke

snel geleverd via Gamma, wel in een absurd grote doos voor 1 doosje bouten

Behulpzaam personeel, denkt met de klant mee om passende oplossing of product te vinden.

Zie hierboven.

Vlot geleverd, netjes verpakt

Tevreden!

Prima levering volgens afspraak

Prettige makkelijke toegankelijke webshop

Ik heb een prima ervaring met jullie bedrijf maar als ik weer iets nodig heb rij ik even naar Rijen uiteindelijk is dit vlakbij Tilburg, en zo bespaar ik toch de verzendkosten, zeker voor een klein en goedkoop artikel !

prima , veel keus

prima winkel veel keus

Dit is de eerste keer dat we dit gebruiken

Tot nu toe is het goed

goed advies en goede service

bij vragen krijg ik een goede en gefundeerd antwoord

zeer goed

Alles op het gebied voor aan en afvoer van water, behulpzame bediening in filiaal N-Dordrecht

Nette afhandeling. Geen opmerkingen. Top.

Slechte adressering

Pakjes worden niet geadresseerd aan een persoon maar alleen aan het bedrijf. Ook niet als ik het met nadruk verzoek. Gevolg: - elke dag pakketjes bij de receptie of magazijn waarvan niemand weet voor wie ze zijn. - elke dag wachtende medewerkers die niet weten dat het pakketje al ergens ligt.

Beste Henk, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw order bekeken en zie inderdaad dat u bij uw order een naam had opgegeven. Deze komt dan wel op de aflever bon te staan, maar helaas niet op het pakketje zelf. Ik zal intern kijken of dit mogelijk is, zodat we dit bij een volgende order kunnen toepassen. Met vriendelijke groet, ^MB

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.