Onderpanprofiel op voorraad en prima geleverd.

Onderpanprofiel op voorraad en prima geleverd in filiaal Wehl.

Zeer deskundig advies en snelle levering

TOP, ze helpen je snel om het juiste product te vinden en leveren dit daarna supersnel.

bestelde was niet op de plek waar ik het had besteld

online besteld, afleveren in Zwolle. aangekomen was het er niet. Uiteindelijk naar andere lokatie gereden omdat het daar nog wel op voorraad was. Kon niet wachten op naleveren. Medewerker heeft wel zijn best gedaan

Je krijgt wat je verwacht.

Behulpzaam advies

Fijne adequate mensen met een mooi assortiment.

snelle levering en vele producten op voorraad

snelle levering en vele producten op voorraad

Bést genòch!

online bestelling lag klaar toen ik het ophaalde, dus, betalen en weer weg, binnen twee minuten afgehandeld, en toch vriendelijk, super, Ger.

Super eenvoudig besteld in de webshop en afgehaald in de winkel!

Besteld in webshop en op gekozen afhaalmoment opgehaald bij de lokale vestiging. Super eenvoudig.

Goede uitleg en uitstekend geholpen

Ze weten waar ze over praten en de prijs ja die is zeer scherp, ik ben uitstekend geholpen

Zeer goede service !

Bij elke vraag die ik stel krijg ik een goed advies cq oplossing. Denken goed mee .

Goede indruk.

Goed communicatie, laten op tijd weten wanneer er een artikel niet meer te leveren is.

Goed geholpen en groot assortiment

Vandaag alles gevonden wat ik nodig had bij Wildkamp. Groot assortiment. Nu ook handig met de scanner en daarna goed geholpen aan de balie

Snelle levering. Zeer tevreden

Goede produkten, super snelle levering

Fijne professionele website met goede en goed aanbod van produkten. Volgende dag in huis. Top!

Goede service en uitstekend advies

Heel behulpzaam en vakbekwaam geholpen

Goee samenwerking

Goed, vlotte verwerking van mijn vragen. Offerte komen duidelijk en flot.

Goed en snel geholpen én beleverd!

Achteraf gezien konden we onze bestelde items niet gebruiken ivm de afmeting. Alles kon zonder kosten, uiteraard de kosten voor de retourzending uitgezonderd, worden geretourneerd. Een volgende keer dus zeker weer terug naar Wildkamp!

Klasse prijs kwaliteit is oke

snelle levering alles wat besteld was is keurig geleverd

Snel en duidelijk

Gewoon goed en snel

Duidelijke webshop met veel kwaliteitsproducten

Altijd goed advies, en alles wat je nodig hebt voor afvoer en leidingwerk. De webshop is een uitkomst als de fysieke winkel iets niet op voorraad heeft. Jammer dat je dit laatste niet kunt checken.

behulpzaam

Ruim assortiment

Professionele leverancier

Goede spullen correct en snel geleverd !

Zoals het moet zijn.

Prettig en snel geleverd.

Goede en snelle levering

De levering vond plaats volgens afspraak. Bestellen via de website was eenvoudig en de benodigde producten waren snel en eenvoudig te vinden.

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.