Webshop promise 24h, took a month

B grade materials supplied, pipes bent, manchetts bend and missing. Took more than a month with endless emails to complete order. I will never buy at wildkamp again. Good riddance and goodbye.

Prima service en meedenken

Met vragen en opmerkingen worden altijd goed en nauwkeurig gereageerd

Super geregeld!

Ruim assortiment. En als je er niet uitkomt, het vriendelijke personeel staat klaar om te helpen.

prima contact

goede service

Vriendelijk personeel

S avonds bestelling geplaatst. Volgende dag geleverd

Uitgebreid assortiment

Uitgebreide keuze, ook duidelijk kennis van zaken

Vlotte levering met mail over bezorging

Werd prima op de hoogte gehouden over de vordering van mijn bestelling en leverring.

Fijne afhandeling nadat ik een verkeerde product had gekocht

Mijn eerste ervaring. Had via internet iets gekocht helaas een verkeerde keuze. Gebeld en kon volgende dag ruilen. Alles werd ondanks Corona netjes afgehandeld volgens regels van rivm

perfect en klantgericht

Ik moest een onderdeeltje van nog geen 2 euro hebben. Besteld, en de volgende dag lag het al klaar. Ik had nog wat vragen en die werden aan de balie goed en met geduld beantwoord.

Denken mee, nemen de tijd en een mooi groot assortiment.

Deskundig

Adequate informatie desgevraagd. Attent. Goede prijs.

Goedemorgen service

Na bestelling geplaatst te hebben snel kunnen ophalen

Snel de juiste dingen geregeld

Goede website, bij ophalen vlot afgehandeld. Overigens, Wildkamp is toch wel een begrip!

Prima en snel

Prima en snel

prima, maar ik heb al ruim 20 jaar ervaring met wildkamp

zodra ik meer korting mag krijgen, kan ik meer wildkamp artikelen wegzetten. nu is t kip en ei; te duur inkopen, krijg ik niet verkocht dus minder inkoop bij wildkamp. dus geen hogere korting. enz enz

gewoon altijd goed

Vriendelijke webshop, snelle leveringen

wildkamp aalten zeer fijne shop ondanks alle covid maatregelen

altijd prettig om weer naar wildkamp te rijden on de materialen op te halen die ik besteld heb vanuit de webshop

Uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten

Wildkamp biedt een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten, bijna altijd uit voorraad leverbaar en anders wordt je op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd en krijg je een update wanneer de bestelling ter verzending is aangeboden aan de pakketdienst.

dure producten vergeleken met andere leveranciers

personeel kan goed adviseren maar in verhouding zijn producten veel te duur

was goed

goed mee te werken

Slecht, altijd problemen met de bestelling

Ik heb een account met user/email en wachtwoord. Ik bestel alleen voorraad artikelen en betaal met iDeal via ING. Als ik een bestelling heb geplaatst krijg ik geen respons van Dankjewel enz. Ik ga dan na de afgesproken datum en tijd naar de zaak in Echt. Geen bestelling klaar! Ik heb ook geen gereed/afhaal bericht ontvangen maar wel betaald. Ook iedere keer in de winkel dit aangegeven met "doe hier iets aan". Dus bij deze.

Goede service prima prijs en kwaliteit.

Personeel is aardig en denkt waar nodig mee. Matriaal en producten zijn goed.

in een keer goed

hadden alles in voorraad

altijd servicegericht en behulpzaam

Geen moeite teveel om aparte producten op te zoeken en mee te denken met de klant

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.