Prima zoals altijd

Prima zoals altijd.

Een duidelijk en overzichtelijk leveringspakket

Praktisch alles op voorraad of zeer snel leverbaar. Deskundige hulp.

goede webshop

Levering ging wat stroef maar na 1 telefoontje goed behandeld. Kreeg wel na een paar weken een bericht dat ik nog moest betalen, maar was al direct betaald. Dat aangegeven en verder niets meer gehoord.

Slecht.

Ik had dringend twee afvoerputjes nodig omdat de betonvloeren gestort gingen worden. Op de site van Wildkamp stond: Voor 20:00 besteld, dezelfde avond verzonden, dus daar heb ik er twee besteld. Na iets van acht dagen kwamen ze pas aan...

Beste Olaf, Bedankt voor uw reactie. Uw bestelde product had inderdaad een langere levertijd dan normaal. De perikelen die op dit moment spelen in de wereld hebben helaas soms ook invloed op de levertijd. We proberen de site up to date te houden en daarom zal ik deze ook doorgeven. Bedankt voor de melding. Ik stuur u ook nog een separate mail. Met vriendelijke groet, ^MB

Waardeloos, pakket nog steeds niet ontvangen !

Pas nadat ik gemaild heb waar mijn zending bleef kreeg ik te horen dat er kennelijk schade aan de zending was en deze opnieuw verstuurd zou worden, mailtje ontvangen dat het er aan kwam maar nog steeds geen dorpel gezien !!!

Beste Wanno, Bedankt voor uw reactie. Excuses voor deze vertraging. Ik ga erachteraan om dit voor u op te lossen. U ontvangt van mij een separate mail wanneer ik meer over uw zending weet. Met vriendelijke groet, ^MB

snel,flexibel en eerlijk

Na kennismaking met website is one line bestellen een heel werkbare optie geworden. Zeker proberen als het niet om spoedreparatie gaat.

Altijd voldoende op voorraad en geen vraag te gek, altijd een passend antwoord

Altijd vriendelijk geholpen en geadviseerd door de mensen van Wildkamp.

Normalite prima, deze keer anders dan besteld.

Deze keer totaal ander o-ringen gekregen dan besteld + iets wat ik totaal niet had besteld... Wel goede service bij retouneren bij de winkel.

Dag Bennie, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u de o-ringen probleemloos om kon ruilen. Met vriendelijke groet, ^MB

Denken goed mee.

Top bedrijf met goede service en goed geschoold personeel.

Correct geholpen

Top verkoper ( steve )

Top service.

Dag Edwin, Ik ga uw compliment doorgeven. Bedankt. Met vriendelijke groet, ^MB

Vakbekwaamheid en service in een

Goede service en vakbekwaamheid van de mensen die ons zowel in de winkel als online/ per email helpen de juiste keuze te maken.

snel en uitgebreid assortiment

Breed assortiment

Een breed assortiment met artikelen in diverse prijsklassen. Ik had onder andere ook een bestelartikel. Jammer was dat de leveringsdatum na bestellen een week werd opgeschoven.

Bestelling niet compleet

Er miste de nodige stukken van mijn bestelling. En dat is knap lastig als je iets aan het maken bent met tijdsdruk.

Beste Marc, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u de nodige stukken had gemist. Excuses voor het ongemak. Ik heb contact gehad met uw vestiging en ik heb overlegd dat ze contact met u opnemen om uw melding met u te bespreken. Met vriendelijke groet, ^MB

Snel besteld verkeerde product

Via webshop bestelt, opgehaald in de vesting. Bij het verwerken bleek het niet het product te zijn die ik besteld had, maar geheel een ander type. Ik bestel in ieder geval nooit meer via de webshop.

Beste dhr. Wolters, Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw melding doorgenomen met uw vestiging en ze komen graag met u in contact. Ze willen graag met u kijken waar het misgegaan is. Er is bij ons geen telefoonnummer van u bekend. Wilt u daarom contact opnemen met de vestiging van Heerde? Deze is te bereiken op 0578-692333 of via heerde@wildkamp.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^MB

Denken niet echt mee en weinig initiatief

Je koopt een paar onderdelen en legt uit wat de bedoeling is en gaat samen met een verkoper de delen zoeken die op je lijstje staan. Als Leek vergeet je een verloop stukje, het zou hun sieren dat ze meedenken en dat even vragen of je daaraan gedacht hebt maar het moet kennelijk snel snel snel Ze zijn al niet de goedkoopste dus kan volgende keer net zo goed naar gamma gaan goedkoper en zelfde “service”

Beste Evert, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat de medewerker met u meeloopt om de producten met u te verzamelen. Ik heb contact gehad met de vestiging. Het is even geleden, maar mijn collega heeft met alle goede bedoelingen u geholpen met het uitzoeken van de door u gewenste producten. Wellicht dat het druk was en het daarom overkwam dat het snel moest, maar dat was niet de intentie. Ik ga uw tip over het meedenken en doorvragen meenemen. Bedankt voor deze tip. We zijn een technische groothandel waar particulieren altijd welkom zijn en we helpen graag. Met vriendelijke groet, ^MB

Deskundige medewerkers.

Goed en goede producten

Goede producten

2 bestellingen 4 pakketjes

De geleverde producten voldeden aan de vewachting, maar waarom alles apart verstuurd wordt is een raadsel.

na retour verkeerde afsluiters toch 2 x reminder gehad om te betalen

Bij het terugbrengen van de verkeerde kleppen werd toch een beetje nonchalant gereageerd.

Beste Freddy, Bedankt voor uw reactie. Ik heb hierover contact gehad met uw vestiging. Bij het terugbrengen van de kleppen was mijn collega in de veronderstelling dat deze eerst nog even moesten blijven liggen ivm de nog te repareren kleppen. Wanneer dit niet lukte, zouden de kleppen alsnog gehaald worden. Bij het niet ophalen zouden ze een credit maken en dat hebben ze inmiddels gedaan. Helaas hebben het credit moment en de reminder elkaar gekruist waardoor u toch een reminder had ontvangen, maar ik heb begrepen dat het opgelost is. Met vriendelijke groet, ^MB

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.