Zeer goede en snelle levering

De bestelde goederen werden kompleet en snel geleverd

Uitmuntend zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen

Mijn probleem werd oplossingsgericht verholpen.!!

groot assortiment goed advies

Ik krijg altijd goed advies en wat in de winkel niet op voorraad is, is snel besteld via de webshop.

kan beter

prima programma, alleen de bestellingen daar kan wel wat in gesleuteld worden, vaak te lange levertijden

Dik tevreden

Vertrouwd.

voorraad kleiner als normaal.

Zeer ruim assortiment

Misschien niet de goedkoopste, maar de kans is erg klein als ze een bepaald artikel niet hebben. Ook het online bestellen en laten bezorgen is prima voor elkaar. Als je iets niet direct nodig bent kun je goedkoper laten bezorgen als zelf naar een filiaal rijden. (en in het centrale magazijn is de voorraad nog uitgebreider als in een filiaal. Kortom erg tevreden.

niet klant vriendelijk

Heb voor ± € 300 euro regenafvoer materialen gekocht in april. enkle onderdelen verkeerd besteld en wilde deze ruilen. dit kon niet. Dus nieuwe gekocht en kon verkeerde onderdelen niet retour geven / verrekenen. het zijn toch geen onderdelen met een THT datum, slechte servivice.

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet naar verwachting bent geholpen. Retourneren kan (indien onbeschadigd) binnen 30 dagen. Hopelijk kunnen we u de volgende keer weer naar tevredenheid helpen. ^AJ

Uitstekend geholpen, beter kan niet.

Gebeld met filiaal Nieuw Vennep , na 2x beltoon opgenomen en zeer vriendelijk en adequaat door uw medewerkster geholpen. Spullen waar ik dringend om verlegen zat, zouden bij de kassa klaarliggen. Bij aankomst bleek dat ook zo , medewerkster wist direct waar het over ging. Al met al een zeer goede service.( ben ik eigenlijk niet meer gewend).

Redelijk

De spullen die ik besteld heb zijn uiteindelijk na 2 maanden geleverd. Maar bij bestellen werd niet gewaarschuwd voor lange levertijd. Er is ook niet over gebeld of gemaild, en ik moest hier zelf naar informeren. Jammer.

Geachte klant, Vervelend om te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten op uw levering. Vanwege de huidige omstandigheden kan er soms inderdaad vetraging ontstaan. Uiteraard had u hiervan wel bericht moeten ontvangen, waarvoor onze excuses. Hopelijk kunnen we u de volgende keer weer naar tevredenheid helpen. ^AJ

Gesorteerde zaak met prettig en deskundige medewerkers

Voor alle ,ook kleine aankopen vriendelijke en deskundige hulp

Perfecte service,

Veel bereidheid te helpen om het juiste te kopen en dat je compleet asn de slag kunt.

Goed en niet duur.

Perfect geleverd en snel.

Voor mij een uitkomst

Ik had een onderdeeltje nodig om mijn afkortzaag te repareren dat ik bij geen enkele winkel kon vinden. Bij het zoeken naar een alternatief kwam ik bij Wildkamp terecht en vond een alternatief op de website. Deze heb ik besteld en meteen een dag later opgehaald. Mijn probleem was in een klap opgelost.

goed georganiseerd bedrijf

al vaker dingen besteld of gevraagd , altijd keurig te word gestaan of geholpen.

Zeer klantvriendelijk en goede producten

Zeer klantvriendelijk en goede producten

Webshop

Er Worden vaak de verkeerde artikelen bezorgd of helemaal niet,en dan kun je alsnog naar de vestiging om het te halen.

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te lezen dat u niet tevreden bent over onze leveringen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u producten ontvangt, welke u niet besteld. Indien u nog wacht op een niet uitgeleverde order, adviseer ik u contact op te nemen met onze verkoop (0523 687510). Zij kunnen u hiermee verder helpen. Onze excuses voor het ongemak. ^AJ

Zeer trage levering

Bij de bevestiging van de bestelling stond dat de leverdatum een dag later zou zijn. Uiteindelijk heeft t minstens 3-4 weken geduurd voor ik mijn levering kreeg. In de tussentijd geen bericht van vertraging. Toen ik belde kreeg ik een zeer vriendelijke medewerker en die gaf aan dat t net klaar stond voor verzenden, maar hij ook niet begreep waarom er vertraging was.

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat uw order niet op tijd geleverd is. Hiervan had u uiteraard bericht moeten ontvangen, waarvoor onze excuses. Wij hopen u de volgende keer naar wens te kunnen helpen. ^AJ

Aflevering kan beter

Eerste keer op verkeerde adres af willen leveren. Tweede keer niet op komen dagen. Derde keer niet op komen dagen. Vierde afspraak dan eindelijk nagekomen. Bij het ophalen op locatie van wat extra spullen in Echt kon ik niet zonder aanmelden en nieuwe afspraak, een extra verbindingsstukje meenemen. Daar moest ik wegens corona beperking, een nieuwe aanmelding en afspraak voor maken. Dat is onlogisch en slaat men de plank mee mis. Het aanmelden en afspraak maken in corona tijd was bedoeld om het aantal bewegingen en ontmoetingen van mensen in te perken. Nu werkte men dat juist in de hand.

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten op het afhalen van uw retour. Uiteraard had dit zo lang mogen duren. Sinds de versoeplingen bent u weer welkom in onze winkels zonder afspraak. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. ^AJ

Zeker niet optimaal

Ik heb voor €1360,- materiaal besteld en ben zelf nog achter van alles aan moeten gaan. ik heb bellen of het spul er was, toen ik het op ging halen werd me gezegd dat de rekening nog niet betaald was en na het een en ander uitzoeken kwamen ze tot de conclusie dat het toch betaald was. Dit alles terwijl mijn telefoonnummer bekend was en dat er wel contact gezocht werd na dat ik de offerte ontvangen had en er werd gevraagd of ik deze al beken had.

Uitstekende website en adequate service

Prima.

Altijd goed geholpen

Super snelle levering

Snel en goed geleverd binnen de tijd

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.