zo als het hoort

Prima service voor een prima prijs

Prima service voor een prima prijs

Bestelling druppelbevloeiing.

Prima service en geleverd wat ik verwachte en besteld heb.

goede informatie

mooi op tijd

Bestelling lag netjes op afgesproken tijd klaar.

Vriendelijk behulpzaam personeel

Goed georganiseerd bedrijf

alles op orde, mooie winkels en behulpzaam personeel.

Niet altijd klantvriendelijk.

Vroeger was de service bij de wildkamp beter. Er verdwijnen veel producten uit het assortiment en er is dan vaak geen goede vervangende product.

Goede en snelle service

Je wordt altijd vakkundig te woord gestaan bij vragen o.i.d. Altijd snelle en correcte leveringen

Snelle levering, goede kwaliteit, niet te duur

Als klusser was ik blij dat de flexibele drainagebuizen die ik nodig had per meter geleverd konden worden. De website geeft duidelijke specificaties van de producten, zodat de juiste keuze gemaakt kan worden.

Met Wildkamp als bedrijf prima - het geleverde product is waardeloos

Levering vlot, geen klachten, maar de door mij gekochte regenpijpbladvanger vangt misschien wel blaadjes, maar gooit ook de helft, zo niet meer, van het water door de opening naar buiten op het terras. Dat had een stuk beter ontworpen/gemaakt kunnen en moeten zijn

Goed product snelle levering

Ik heb rubber laarzen gekocht en die bevallen mij prima.

Prima prijs kwaliteit

Het was wat besteld was en de levering was conform afgegeven.

Artikel precies zoals verwacht

Was een heel klein asbusje die ik had besteld. Deze werd geleverd in een enorm grote kartonnen doos terwijl het makkelijk in een envelopje had gepast. Ik vind dat doodzonde. In deze tijd moet je veel bewuster met (verpakking) materialen omgaan is mijn mening.

Keuze/beschikbaarheid assortiment: 5 sterren, Administratieve bekwaamheid: 0 sterren.

Assortiment is ruim, voorraad ook, een enkele nalevering buiten beschouwing gelaten. Helaas is het elke keer soebatten over het kortingspercentage wat telkens als sneeuw voor de zon (grotendeels) verdampt...

Beste Bram, Mooi om te lezen dat u zo tevreden bent over ons assortiment. Voor de prijzen verwijs ik u naar de vestiging in uw buurt. Ze kunnen u daar verder helpen. Met vriendelijke groet, ^MB

Snelle levering!!!

Goed en snelle levering

Snel en perfecte service

Goede zaak

Bestellen via internet of in de winkel gaat perfect, de mensen in de winkel weten waar ze het over hebben en denken mee.

Alles goed geregeld

goed vakkundig geholpen

goed geholpen geen vragen of opmerkingen

Ben fantastisch geholpen op een zeer klantvriendelijke manier!

Had hulp nodig bij het uitzoeken van een extra sproeier + toebehoren voor mijn sproei-installatie die een paar jaar geleden werd aangelegd. Alle lof voor de hulp en de razends dlle verzending!

Beste, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Een mooi compliment. Met vriendelijke groet, ^MB

Prima bedrijf met goede hulp wanneer nodig.

Fijne site om te kunnen bestellen. Duidelijk wat betreft prijzen en levering. Het enige wat voor mij anders zou mogen is het orderoverzicht. Soms bestellen we voor grotere projecten de artikelen al vroeg, echter in het order overzicht zie ik alle orders maar géén leverdata. Dit zou om te kijken of een order geplaatst is en wanneer we die kunnen verwachten wel handig zijn.

Beste Cecile, Bedankt voor uw reactie. Uw opmerking heb ik besproken met uw vestiging. Mijn collega neemt contact met u op om te bespreken hoe we dit voor u inzichtelijk kunnen krijgen. Met vriendelijke groet, ^MB

deskundig en rappe leveringen

al in 1994 klant geworden en nooit heeft de Wildkamp mij in de steek gelaten

Hoi Gerhard, Leuk om te lezen dat u sinds 1994 klant bij Wildkamp bent en dat dit goed bevalt. Dan is dit jaar een parelmoeren jubileum. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, ^MB

Zeer tevreden!

Prima service voor redelijke prijs

voldoende op voorraad voor concurrerende prijzen, leveringen soms wat lastiger aan te geven wat je wil qua verpakkingen

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.