Goed vakkundig advies

Ik werd goed te woord gestaan. Er werd goed meegedacht hoe ik de aanleg van HWA het beste kon uitvoeren.

Niet zo blij mee

Slang toch niet in voorraad. En Wildkamp laat dat niet even weten. En wij maar wachten en wachten... Jullie zijn een goede zaak, mar dit is ronduit slecht.

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte bent gesteld van deze vertraging. Uiteraard dient u op de hoogte te worden gebracht zodra een zending is vertraagd. Onze excuses hiervoor. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. ^AJ

Uitstekend.

Ik heb gekregen wat ik had verwacht en ook snel.

SNELLE EN VLOTTE LEVERING

VLOT EN SNEL

heelcorrect

Prima aflevering en ook snel

Goede levering

Levering geplaatst en was snel binnen. Materiaal was goed omschreven via de website.

Service zoals je mag verwachten van de betere zaak

Lag volgende dag keurig op mij te wachten als afhaal bestelling.

Redelijk.

In principe prima zaak, grote voorraad, veel knowhow. Eindcijfer wordt gedrukt vanwege de regel om binnen 8 dagen iets terug te brengen c.q. te ruilen. Is ietwat prehistorische regel; veel te korte tijd. Een maand zou beter zijn, is meer aangepast aan deze tijd.

correcte dienstverlening

altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goed en vakkundig geholpen!

Vrijwel direct na het plaatsen van de order heeft men contact gezocht om te verifiëren of datgene wat georderd was wel het juiste was voor onze doeleinden. Een prettig en constructief gesprek! Na de bevestigde plaatsing van de order en het doorgeven van de leverdatum is nogmaals informatie ingewonnen of alles naar wens was. Na het afleveren van het bestelde product is, tot slot, nog één keer contact geweest om te informeren of het geleverde product aan de wensen voldeed. Kort samengevat; " het is prima zaken doen met Wildkamp".

In principe tevreden!

Voorop gesteld : ik ben niet heel handig met dat online bestellen en afhandelen, maar verder loopt het wel. Bij online bestellen moet ik meer rekening houden dat sommige produckten een levertijd hebben van (soms) een aantal dagen. Dat is niet altijd even handig, maar in de toekomst zal dat ook wel loslopen.

Levert snel goede producten en geeft professioneel advies!

Levert snel goede producten en geeft professioneel advies!

Goed, snel en efficiënt

Via de webshop spullen besteld. Lagen de volgende ochtend keurig klaar bij afhalen

efficient

Vlotte afhandeling en vriendelijk personeel

Snelle en adequate levering

Ging prima. Bestelling volgende dag in huis en afgeleverd in de garage. Perfect

prima personeel en bekwaam

snelle service en bekwaam personeel prima prijs.

Fijne groothandel

Groot assortiment en klantvriendelijk personeel

Vakmanschap

Altijd een gedegen antwoord en advies op mijn wensen.

Bestelling niet compleet

Bestelling niet compleet, was niet zo’n probleem. Het probleem was dat ik personeel had ingehuurd die twee uur moesten reizen om het werk te maken. Er is niet gecommuniceerd over de niet op voorraad zijnde delen

Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te lezen dat er niet juist gecommuniceerd is over uw verwachte levering. Uiteraard mag u verwachten dat, zodra er iets wijzigt in uw bestelling, u hiervan op de hoogte wordt gesteld. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. ^AJ

Breed assortiment, meestal snelle levering

Bestel regelmatig bij Wildkamp, ze hebben een zeer breed assortiment. Over het algemeen wordt er ook snel geleverd, alleen wanneer een product niet op voorraad is duurt het soms wat langer.

technisch goed personeel

Je krijgt altijd een eerlijk en goed advies

Zakelijk, zoals het hoort

Prima geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Alles volgens afspraak.

Altijd top!

Zeer goede service en veel updates van bestelling. Top!

Over Wildkamp B.V.

Wildkamp kent zijn oorsprong in 1972. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijke en succesvolle technische groothandel met een zeer breed aanbod op het gebied van water, elektra en lucht. Met meer dan 45 vestigingen in Nederland is Wildkamp letterlijk fysiek verankerd in de regio. Niet alleen is daar een groot deel van het assortiment direct beschikbaar, klanten kunnen er ook terecht voor vragen en advies.