Bijzonder goed

Heb vandaag mijn bmw x3 opgehaald na een enorm vakkundig “uitgebreide” uitgevoerde grote beurt inclusief nieuwe distributie ketting set, nieuwe remmen enzovoort. Was de eerste keer bij Procar en zeker niet de laatste keer. Liefst niet natuurlijk want auto rijden blijft duur. Over alles dik tevreden!!!

Prutsers

Jongens die doen alsof ze alles kunnen, ondertussen maken ze meer kapot dan ze maken! Auto 4 WEKEN kwijt geweest bij een inbouw die een paar uur zou duren.

Een zeer slechte ervaring!!!

Bij deze bedrijf niks bestellen!! Want op hun website staan artikelen die na het bestellen niet hetzelfde blijkt te zijn! Wat alminium platen horen te zijn, blijken ineens zwarte platen te zijn. Na het aankaarten geven zij aan dat de leverancier het heeft aangepast, omdat zij vaak klachten kregen van gebreken van de alminium platen. Als je dan vraagt waarom zij dit product wel aanbieden op hun website, dan geven ze aan dat zij dit nog moeten wijzigen. Je wordt dus gewoon opgelicht!!! Geen geld terug, geen excuses, geen nalevering van de juiste artikel en geen mogelijkheid meer om het artikel te retourneren!!! Als het hun niet bevalt dan krijg je geen reactie meer op je email en als je belt dan wordt je heel onvriendelijk en zeer onbeschoft behandeld door een man die direct weet waar het over gaat! Hij was direct en goed op de hoogte van m'n email, maar ik kreeg geen reactie de meer terug! Onfatsoenlijke mensen werken daar! Zeer slechte service!

Tuning

Mijn captur laten chiptunen voor meer koppel en betere gasrespons. Ben zeer tevreden rijdt nu veel soepeler. En inhalen op b wegen gaat toppie.

De Milltek uitlaat, door Procartuning geleverd en geïnstalleerd 4 jaar geleden, brak een wk geleden af. Ondanks dat ze onderbezet zijn en hun orderboek overvol is, 1 wk later perfect gerepareerd (gelast) incluis enkele kleine andere zaken. Dit alles onder garantie en met een glimlach. Pro Car Tuning heeft in de afgelopen jaren mijn Audi al diverse malen getuned met een super snel en prachtig resultaat.

Retour wordt snel en netjes afgehandeld. En bij een niet geleverd product door Post NL wordt snel een vervangend product opgestuurd.

Goed verpakt en snel geleverd

mooi product ontvangen en een prima levering Ik kan hun aanbevelen

Wel mijn geld aannemen, maar niets leveren

Omdat ik in de buurt was, reed ik bij Pro Car Tuning langs om een set speakers voor mijn BMW te bestellen. Ik rekende daar direct af en de bestelling zou naar mijn huisadres gestuurd worden. Diezelfde middag kreeg ik echter een mail dat de gevraagde set niet meer leverbaar was. Ik heb er toen voor gekozen het bedrag op mijn rekening terug te laten storten. Vandaag is het 9 dagen en drie e-mails later en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Zo ga je niet met klanten om!

Klantenservice bestaat hier niet

Maandagochtend een product besteld wat de volgende werkdag geleverd zou worden. Klinkt allemaal heel mooi, de volgende werkdag niks ontvangen. Nouja kan gebeuren zal je denken. Nog 2 werkdagen gewacht en nog steeds niks ontvangen. Ondertussen proberen te bellen om te vragen hoe het met mijn bestelling ging, totaal niet te bereiken. Heb minimaal 5x per dag gebeld op verschillende tijdstippen en elke keer hetzelfde verhaaltje dat ze je later terug bellen en dat er nu niemand bereikbaar is. Ook gemaild maar hier wordt ook niet op gereageerd. Vervolgens op de donderdag eindelijk iemand aan de lijn gekregen, de des betreffende persoon zei dat hij erin zou duiken en mij terug zou bellen. Is niet gebeurd helaas. Ik vind het jammer dat mijn bestelling tot op heden nog niet geleverd is, maar het meest trieste vind ik nog wel dat het bedrijf totaal niet te bereiken is. Ik heb mijn best gedaan. Je kan pas zeggen of een bedrijf goed is als het aan komt op klantenservice. Dat is bij dit bedrijf zeer slecht. Alsof het ze niks interesseert. Erg jammer als je bekijkt hoeveel verschillende diensten en producten dit bedrijf te bieden heeft. Ik geloof echt dat het een mooi bedrijf is maar steek alsjeblieft meer tijd in klantenservice. Daarmee kom je veel verder... ik hoop mijn bestelling nog spoedig te ontvangen..

Slecht

Autoscherm vervangen bij jullie en achteruitrijcamera geplaatst ,met het scherm sinds het begin al problemen mee gehad , de achteruitrijcamera reageert ook de helft van de tijd niet als je die in achteruit zet, degene dat deze in mijn auto heeft geplaatst wist precies nie wat die aant doen was , uiteindelijk waren ze met 3 man aan't zoeken hoe het werkte.. sorry maar dit was echt geen goeie service en het scherm en camera zijn gewoon echt niet kwalitatief zonde van mijn geld zeker als het een kost was van bijna 1000 euro...

Matige service

Ik belde voor info en om een afspraak voor inbouw te maken. Krijg een bandje aan de lijn, ik ben de eerstwachtende. Ik denk 'prima', maar daarna zegt het bandje 'het duurt langer dan we dachten, bel maar terug of stuur een e-mail'. Daarna wordt de hoorn er op gegooid. Nieuwe sales-training gehad? Dit is wel dé manier om van klanten af te komen. Ik ga ergens anders heen. Tip: 'nummer achterlaten en teruggebeld worden..?'

Super slechte service

Iets 'kleins' besteld, meteen betaald natuurlijk en na 2 weken nog niks gehad te hebben maar gebeld en gemaild (je krijgt maar 1 persoon te spreken terwijl de website aangeeft "team van specialisten"), vervolgens sturen ze iets totaal anders op. Ben nu een maand verder, geen product en nog steeds geen geld terug gehad, terwijl het pakket allang retour gegaan en aangekomen is. Schandalig dat je als klant misleidt word door hun website en achter je eigen geld aan moet!

Mooi product perfecte pasvorm

Ik zat een poosje te twijfelen om voor mijn Audi A4 b8 2009 koplampen te kopen met led. Blij dat ik het gedaan heb super mooie lampen goede pasvorm en storingsvrij en originele kwaliteit. Kortom het is zeker het geld waard!!

Autoradio

Ik wil graag een autoradio laten inbouwen verschillende mailtjes gestuurd voor een offerte paar keer gebeld met Dylan maar helaas niks meer gehoord .ze hebben er denk geen zin in denk ik......

Snelle levering!

Het product dat ik besteld werd was zelfs een dag eerder binnen dan verwacht.

Super leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers

...

Netjes geleverd na backorder

Ik had een bumper besteld voor mijn Mercedes maar het bleek dat deze in backorder stond. Ik heb toen besloten deze te bestellen en deze werd netjes volgens afspraak twee weken later geleverd! Top service!

enorm slecht

Een spoiler besteld die niet paste voor een VW Golf. Vervolgens terug gestuurd en volgens de ontvanger was de spoiler stuk.

Beste Ulco, Wij zien dit niet terug in ons systeem en kunnen niks hierover terugvinden. Wij willen u graag helpen. Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

...

Ik heb een goede ervaring gehad bij dit bedrijf

Mijn kado wat ik voor m'n vriend besteld had was keurig op tijd binnen en hij was erg blij met de verrassing.

Perfecte service en snelle levering

Alles zoals gewenst snel geleverd en helemaal naar wens.

Goede en degelijke service, helaas niet werkende dashcam

Op 29 maart 2019 een BlackVue DR750S-2CH Cloud Dashcam 16GB en een achteruitrijcamera laten installeren in mijn BMW X3. De achteruitrijcamera werkt prima en geen klachten. Voor de Blackvue dashcam is het helaas een heel ander verhaal. Vanaf het begin een haperende gps gehad, maar verder waren de beelden prima. de dashcam is verschillende keren bij de importeur geweest, maar ook zij konden het probleem niet oplossen voor mij. Mij werd verteld dat het een probleem is wat zij niet kennen. Er zijn geen klachten over een niet werkende gps. Helaas heeft dit alles bij 3 maanden in beslag genomen. Ik ben met PrCarTuning tot een acceptabele oplossing gekomen en krijg de nieuw prijs van de dashcam en de helft van de installatie kosten retour. Echter de terugbetaling moet nog wel geschieden. Helaas moet ik op zoek gaan naar een andere dashcam, die wel in mijn BMW werkt.

Pluspunten

Snelle levering, belofte dag 1 bestellen en leveren op dag 2 keurig nagekomen. Prijzen incl. verzendkosten zeer concurrerend.

Kleine artikelen versturen in bubble-envelop i.p.v. in een doosje. Ik bestelde een artikel dat in een envelop als brievenbuspost had kunnen worden verstuurd maar in een (te groot) doosje werd verstuurd en afgeleverd.

Pluspunten

Ik ben bij ze geweest voor de chiptuning van me Audi TTS en ben helemaal blij met het eindresultaat! Wat een vermogen zeg! Hij was al snel maar rijdt nu nog beter!

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd!