Slecht

Autoscherm vervangen bij jullie en achteruitrijcamera geplaatst ,met het scherm sinds het begin al problemen mee gehad , de achteruitrijcamera reageert ook de helft van de tijd niet als je die in achteruit zet, degene dat deze in mijn auto heeft geplaatst wist precies nie wat die aant doen was , uiteindelijk waren ze met 3 man aan't zoeken hoe het werkte.. sorry maar dit was echt geen goeie service en het scherm en camera zijn gewoon echt niet kwalitatief zonde van mijn geld zeker als het een kost was van bijna 1000 euro...

Matige service

Ik belde voor info en om een afspraak voor inbouw te maken. Krijg een bandje aan de lijn, ik ben de eerstwachtende. Ik denk 'prima', maar daarna zegt het bandje 'het duurt langer dan we dachten, bel maar terug of stuur een e-mail'. Daarna wordt de hoorn er op gegooid. Nieuwe sales-training gehad? Dit is wel dé manier om van klanten af te komen. Ik ga ergens anders heen. Tip: 'nummer achterlaten en teruggebeld worden..?'

Super slechte service

Iets 'kleins' besteld, meteen betaald natuurlijk en na 2 weken nog niks gehad te hebben maar gebeld en gemaild (je krijgt maar 1 persoon te spreken terwijl de website aangeeft "team van specialisten"), vervolgens sturen ze iets totaal anders op. Ben nu een maand verder, geen product en nog steeds geen geld terug gehad, terwijl het pakket allang retour gegaan en aangekomen is. Schandalig dat je als klant misleidt word door hun website en achter je eigen geld aan moet!

Mooi product perfecte pasvorm

Ik zat een poosje te twijfelen om voor mijn Audi A4 b8 2009 koplampen te kopen met led. Blij dat ik het gedaan heb super mooie lampen goede pasvorm en storingsvrij en originele kwaliteit. Kortom het is zeker het geld waard!!

Autoradio

Ik wil graag een autoradio laten inbouwen verschillende mailtjes gestuurd voor een offerte paar keer gebeld met Dylan maar helaas niks meer gehoord .ze hebben er denk geen zin in denk ik......

Snelle levering!

Het product dat ik besteld werd was zelfs een dag eerder binnen dan verwacht.

Super leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers

...

Netjes geleverd na backorder

Ik had een bumper besteld voor mijn Mercedes maar het bleek dat deze in backorder stond. Ik heb toen besloten deze te bestellen en deze werd netjes volgens afspraak twee weken later geleverd! Top service!

enorm slecht

Een spoiler besteld die niet paste voor een VW Golf. Vervolgens terug gestuurd en volgens de ontvanger was de spoiler stuk.

Beste Ulco, Wij zien dit niet terug in ons systeem en kunnen niks hierover terugvinden. Wij willen u graag helpen. Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

...

Ik heb een goede ervaring gehad bij dit bedrijf

Mijn kado wat ik voor m'n vriend besteld had was keurig op tijd binnen en hij was erg blij met de verrassing.

Perfecte service en snelle levering

Alles zoals gewenst snel geleverd en helemaal naar wens.

Goede en degelijke service, helaas niet werkende dashcam

Op 29 maart 2019 een BlackVue DR750S-2CH Cloud Dashcam 16GB en een achteruitrijcamera laten installeren in mijn BMW X3. De achteruitrijcamera werkt prima en geen klachten. Voor de Blackvue dashcam is het helaas een heel ander verhaal. Vanaf het begin een haperende gps gehad, maar verder waren de beelden prima. de dashcam is verschillende keren bij de importeur geweest, maar ook zij konden het probleem niet oplossen voor mij. Mij werd verteld dat het een probleem is wat zij niet kennen. Er zijn geen klachten over een niet werkende gps. Helaas heeft dit alles bij 3 maanden in beslag genomen. Ik ben met PrCarTuning tot een acceptabele oplossing gekomen en krijg de nieuw prijs van de dashcam en de helft van de installatie kosten retour. Echter de terugbetaling moet nog wel geschieden. Helaas moet ik op zoek gaan naar een andere dashcam, die wel in mijn BMW werkt.

Pluspunten

Snelle levering, belofte dag 1 bestellen en leveren op dag 2 keurig nagekomen. Prijzen incl. verzendkosten zeer concurrerend.

Kleine artikelen versturen in bubble-envelop i.p.v. in een doosje. Ik bestelde een artikel dat in een envelop als brievenbuspost had kunnen worden verstuurd maar in een (te groot) doosje werd verstuurd en afgeleverd.

Pluspunten

Ik ben bij ze geweest voor de chiptuning van me Audi TTS en ben helemaal blij met het eindresultaat! Wat een vermogen zeg! Hij was al snel maar rijdt nu nog beter!

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

op hun site staat als je op werkdagen voor 14:00 uur bestelt volgende werkdag in huis. ik heb op een werkdag voor 14:00 het product bestel en heb het nu nog steeds niet in huis.!!!! ze houden je ook niet op de hoogt als je bestelling later wordt geleverd

Pluspunten

Goede service.

Pluspunten

Zoals altijd netjes op tijd geleverd!!!

bevestigingsmail niet binnen gekregen

Pluspunten

Bestelling was precies zoals gehoopt! Telefonisch zeer vriendelijk.

Pluspunten

betrouwbaar en erg snelle bezorging