Snelle levering!

Het product dat ik besteld werd was zelfs een dag eerder binnen dan verwacht.

Super leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers

...

Netjes geleverd na backorder

Ik had een bumper besteld voor mijn Mercedes maar het bleek dat deze in backorder stond. Ik heb toen besloten deze te bestellen en deze werd netjes volgens afspraak twee weken later geleverd! Top service!

enorm slecht

Een spoiler besteld die niet paste voor een VW Golf. Vervolgens terug gestuurd en volgens de ontvanger was de spoiler stuk.

Beste Ulco, Wij zien dit niet terug in ons systeem en kunnen niks hierover terugvinden. Wij willen u graag helpen. Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

...

Ik heb een goede ervaring gehad bij dit bedrijf

Mijn kado wat ik voor m'n vriend besteld had was keurig op tijd binnen en hij was erg blij met de verrassing.

Perfecte service en snelle levering

Alles zoals gewenst snel geleverd en helemaal naar wens.

Goede en degelijke service, helaas niet werkende dashcam

Op 29 maart 2019 een BlackVue DR750S-2CH Cloud Dashcam 16GB en een achteruitrijcamera laten installeren in mijn BMW X3. De achteruitrijcamera werkt prima en geen klachten. Voor de Blackvue dashcam is het helaas een heel ander verhaal. Vanaf het begin een haperende gps gehad, maar verder waren de beelden prima. de dashcam is verschillende keren bij de importeur geweest, maar ook zij konden het probleem niet oplossen voor mij. Mij werd verteld dat het een probleem is wat zij niet kennen. Er zijn geen klachten over een niet werkende gps. Helaas heeft dit alles bij 3 maanden in beslag genomen. Ik ben met PrCarTuning tot een acceptabele oplossing gekomen en krijg de nieuw prijs van de dashcam en de helft van de installatie kosten retour. Echter de terugbetaling moet nog wel geschieden. Helaas moet ik op zoek gaan naar een andere dashcam, die wel in mijn BMW werkt.

Pluspunten

Snelle levering, belofte dag 1 bestellen en leveren op dag 2 keurig nagekomen. Prijzen incl. verzendkosten zeer concurrerend.

Kleine artikelen versturen in bubble-envelop i.p.v. in een doosje. Ik bestelde een artikel dat in een envelop als brievenbuspost had kunnen worden verstuurd maar in een (te groot) doosje werd verstuurd en afgeleverd.

Pluspunten

Ik ben bij ze geweest voor de chiptuning van me Audi TTS en ben helemaal blij met het eindresultaat! Wat een vermogen zeg! Hij was al snel maar rijdt nu nog beter!

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

op hun site staat als je op werkdagen voor 14:00 uur bestelt volgende werkdag in huis. ik heb op een werkdag voor 14:00 het product bestel en heb het nu nog steeds niet in huis.!!!! ze houden je ook niet op de hoogt als je bestelling later wordt geleverd

Pluspunten

Goede service.

Pluspunten

Zoals altijd netjes op tijd geleverd!!!

bevestigingsmail niet binnen gekregen

Pluspunten

Bestelling was precies zoals gehoopt! Telefonisch zeer vriendelijk.

Pluspunten

betrouwbaar en erg snelle bezorging

Pluspunten

Top service en super goed advies!

Pluspunten

Top service en keurig op tijd helemaal goed

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Moet nog blijken.

Klantvriendelijkheid en service kan wat beter.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel geleverd!