Prettig en snel

Zeer snel en prettig geholpen. Product zag er ook net zo uit als op de website. Zou hier nog een keer een bestelling plaatsen.

Snel en efficient

Snel en efficient

Beste Els, Wat fijn om te horen dat je onze website als positief hebt ervaren! Wij hopen je snel weer blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Leuk kado

Fijn dat je de kaart in gedeeltes kan inleveren, elke keer een klein bedrag ervan inwisselen voor b.v. een drankje

Beste, Hartstikke bedankt voor jouw uitstekende beoordeling! Wij wensen je nog veel plezier van de cadeaukaart en geniet van je drankjes! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, Alleen jammer dat het een dag te laat binnen kwam

Beste Herma, Hartstikke bedankt voor jouw goede beoordeling! Alleen jammer om te horen dat de cadeaukaart één dag te laat binnen is gekomen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel

Beste Foeke, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Cardman.nl! Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Super goede website

X

Beste Isabelle, Harstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Leuk om te horen dat je onze website super goed vindt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Betrouwbaar en hele snelle levering!

Ongelooflijk hoe snel wij de toegangstickets voor de Efteling ontvingen. Bedankt !

Beste Sandra, Wij zijn heel blij met jouw beoordeling! Bedankt daarvoor. Heel veel plezier in de Efteling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Voor het eerst bij cardman iets besteld snelle levering

Beste Silvana, Hartstikke bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat jouw eerste ervaring met Cardman.nl top was! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Vlotte en snelle service

Vlotte service en zeer snelle en correcte levering, volgens de afspraken. Netjes verpakt.

Beste Britta, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan! Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Netjes en snel

De bestelling was snel binnen in een blanco enveloppe

Beste Nelly, Bedankt voor jouw top beoordeling! Wij wensen je veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Duidelijke site, snelle levering

Beste Carla, Wat fijn dat je ons hebt beoordeeld met zo'n goed cijfer! Hartstikke bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Keurig snel geleverd in leuke cadeauverpakking

Beste Majorie, Wij zijn heel blij om te horen dat jouw bestelling helemaal naar wens is. Veel plezier met jouw cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gemakkelijk

Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij zijn dan ook heel blij met dit goede cijfer! Nogmaals bednakt! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

fijne service!

Snel verzonden, goede service. Aanrader!

Beste Nikki, Wat een top beoordeling! Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Uiterst tevreden

Beste, Wat fijn dat om te horen dat uiterst tevreden bent over de snelle levering. Wij hopen je in de toekomst nogmaals blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snel en makkelijk een kadokaart regelen

Zou mooi zijn als jullie de mogelijkheid toevoegen om het e-mail adres van de ontvanger in te vullen. Dan gaat de Bin vanuit jullie rechtstreeks naar de ontvanger

Beste Paul, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Tevens willen wij je bedanken voor de goede feedback. Wij zullen dit zeker meenemen om in de toekomst deze optie toe te voegen. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

makkelijke tool

goede ervaring

Beste Jos, Bedankt voor jouw positieve review! Wij hopen je snel weer blij te kunnen maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Slecht

Kan geen boeket bloemen bestellen en heb wel €25,- betaald!! Nu

Beste Marijke, Jammer dat het niet is gelukt om uiteindelijk een boeket bloemen te bestellen met de cadeaukaart. Via e-mail hebben we een oplossing weten te vinden voor jouw bestelde cadeaukaart. Wij hopen je alsnog in de toekomst blij te maken met een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Perfecte service!

Zeer snelle bediening. Mail met bon was in mijn spam terecht gekomen maar had dit niet gezien. Na een mailtje werd de bon mij meteen opnieuw gestuurd.

Beste Mira, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Blij dat we snel hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Relatively easy to order

It was easy to order the card but I didn’t receive a confirmation for a couple of days which worried me but I got it in the end and all is now well! Thanks.

Hi Christo, thank you very much for your review. How nice to hear that your gift card has arrived, even though you did not receive a confirmation. Kinds regards, Team Cardman.nl

Niets gezien

Het bestellen van het artikel ging zeer vlot, helaas heb ik niets ontvangen, laat staan een bericht dat het artikel is verstuurd. Daardoor weet ik niet of de fout bij jullie of bij het bedrijf die de leveringen doet. Spijtig

Beste Christel, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat jouw cadeaukaarten nog niet binnen zijn. Wij zien dat de cadeaukaarten, zoals beloofd, op 31 maart zijn verstuurd. Houd er rekening mee dat zendingen naar België drie werkdagen in beslag nemen. Wij verwachten dat de cadeaukaarten dinsdag 5 april bij jou op de mat vallen! Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik die graag via de mail info@cardman.nl of telefonisch naar +31(0)263795269 Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Levering de volgende dag

Prima geregeld

Beste Jeanette, Bedankt voor jouw zeer positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Keurig op tijd geleverd. Makkelijk te bestellen

Goede ervaring.

Hoi Mirjam, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn dan ook heel blij dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met Cardman.nl! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Heb een cadeaukaart besteld en de verwerking hiervan ging super snel en we kregen de kaart meteen netjes in de mail.

Beste Gigi, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring aan Cardman.nl hebt overgehouden! Graag helpen we je in de toekomst weer aan een cadeaukaart. Bedankt voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl