Prina

Keurige afhandeling en erg snel tijdens coronatijd

Snelle afhandeling

Snel afgehandeld. Levert wat ze beloven.

Rapude et de confiance

Contente On reçoit tres vite les bons par mail Mais j'ai pas testé par poste dans mon cas... Grand choix pratique pour le montant...

Betrouwbaar en snel.

Het bestelproces is eenvoudig en snel.

Ben tevreden.

Ik had moeite met het systeem, maar dat was niet de schuld van Cardman, maar van Vakantieveiling. Ik wist niet dat je eerst het hele bedrag aan moest kopen en vervolgens wordt er 50 % korting gegeven. Dit is mijn 1e ervaring en ik verwacht dat ik geen moeilijkheden zal krijgen, indien ik deze waardebon te gelde wil maken, dus gebruiken. In feite is het een goed doordacht systeem. Wel zou het leuk zijn als er meerdere restaurants zouden mee doen.

Snel en gemakkelijk, maar nog met foutjes

Mijn ervaring: - Werkt snel en gemakkelijk maar heb geen cadeaubonnen ontvangen. Had om 17:45 besteld maar kreeg alleen de betalingsbevestiging. Daarin staat dat je binnen enkele minuten de cadeaubon(nen) in je mail ontvangt. Ik kreeg ze pas om 09:01 de volgende dag. Dat is niet fijn voor kopers. - Na het betalen krijg je niet automatisch een bevestiging dat je hebt betaald met een bedankje ofzo. Je gaat alleen terug naar het ideal overzicht waar je je bank kan kiezen. Enige knoppen die je dan ziet zijn: weer bank kiezen (dan pas krijg je melding dat aankoop is gedaan), of annuleren. - Verder zie ik alleen de optie via de mail en niet via de post. - Ik heb twee cadeaubonnen van €20 gekocht maar vanochtend 4 verschillende gekregen, allemaal met een waarde van €20 per stuk. Heel fijn maar dan klopt er iets niet in het systeem denk ik. Inmiddels van jullie al een mail gekregen dat er twee kaarten waren geblokkeerd. - nergens staat info waar ik het kan uitgeven of hoe. Ik ga er nu vanuit dat je het in heel bleyenberg kan uitgeven, maar als dat niet zo is dan moet dat even aangegeven worden ergens.

prima maar persoonlijke boodschap ontbrak

Ik had speciaal gezocht naar een website waar in een persoonlijke boodschap mee kon sturen met mijn bestelde kadokaart. Zo ben ik op jullie site beland. Helaas hoorde ik dat de kadokaart zonder persoonlijke boodschap is bezorgd. Erg jammer want hierdoor had de ontvanger geen idee van wie het kado afkomstig was.

Hoi Esther, Wat vervelend dat je persoonlijke bericht niet met de cadeaukaart meegestuurd was. Onze excuses daarvoor. Wij zullen de volgende keer hier scherper op zijn. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Good

Perfect company

heel goed

bedankt

Tres bien rapidité d'envoi

Tres bien Rapidement reçois les bons

Fijne site om cadeaukaarten te bestellen

Overzichtelijk, makkelijk en snelle levering. Ook fijn dat ze geen verzendkosten rekenenen.

heel fijn om te ontvangen en te versturen als cadeau

Alles makkelijk en prima te bestellen en afhandelen

Leuk en uitgebreid assortiment! Ga er zeker vaker “shoppen”!

heel goed

Het was zo snel en goed

Heel eenvoudig en snel besteld

In deze periode met het coronavirus is het heel fijn om een cadeaukaart per mail cadeau te kunnen geven.

makkelijke manier van betalen

lekker gegeten en later zonder problemen betaald met de etenbij kaart. hadden hem aangeschaft via vakantieveilingen voor 1 + 5,50 voor 75,- een tegoed van 150,- dat is leuk uit eten gaan :) wel jammer dat diverse restaurants de zelfde kaart hebben. hopelijk wisselt later het menu nog

Super goed

Heel goede website

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb de kaarten nog niet ontvangen en jullie vragen al een beoordeling!!!@

Pluspunten

Snelle service, duidelijk, makkelijk te bestellen

Hoge verzendkosten voor opsturen naar België

Pluspunten

snel en efficiënt

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk en snel

Tekstjes die je zelf mag schrijven worden (bijna) onleesbaar afgedrukt. Dit moet (veel) beter kunnen. Zeker voor een leuk cadeau.

Pluspunten

snelle correcte service

eventueel levering gratis aanbieden

Pluspunten

Gemakkelijke website, vlotte levering, alles in orde.. dankjewel!

Pluspunten

Het is op tijd geleverd en je kan m zelf activeren zodat je zeker van je bedrag bent en niemand anders er wat aan heeft