Het was veel gemakkelijker dan verwacht.

Lekker gemakkelijk en snel, je hoeft er de deur niet voor uit.

Kaart niet binnen gekregen op de post

Ruim optijd de kaart besteld zodat hij de volgende dag binnen zou zijn. Maar helaas geen cadeaukaart dus ook geen cadeau voor de verjaardag van mijn neef. Helaas, erg jammer. Nu wel mijn geld terug maar jammer van het cadeau.

Beste Anouk, Wij hebben gisteren per mail contact hierover gehad. Wat vervelend dat jouw cadeau niet op tijd geleverd is. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Roy | Cardman.nl

Ik heb nog niets ontvangen.

Ik heb donderdag 15/7/2021 rond 15u een Efteling cadeaukaart van 100€ besteld. Faktnr INV2019609583 Ordernr ORD22438 Klantnr 142531762 Ik heb deze kaart nog steeds niet ontvangen. Het was een cadeautje voor een verjaardagsfeestje MORGEN. Ik hoop dat ik daar niet met lege handen ga staan! Er werd thans beloofd dat een dag vóór 17u besteld, de levering s anderendaags plaats vindt. Mvg Ik betrouw erop dat alles nog goed komt.

Beste Marie-José, Wat jammer om te horen dat de cadeaukaart nog steeds niet bezorgd is. Wij zien dat de cadeaukaart donderdag met briefpost is verstuurd. Helaas kan het voorkomen dat de postbezorging vertraging heeft. naar verwachting moet de cadeaukaart uiterlijk morgen door de brievenbus vallen. Wij kunnen er eventueel ook een digitale cadeaukaarten van maken, die wij vandaag meteen kunnen versturen? Mocht je dit willen dan zien wij graag een bericht tegemoet naar info@cardman.nl. Met vriendelijke groet, Roy | cardman.nl

Snel geregeld, leuk bestedingsdoel

Ik kwam op cardman via de koekfabriek in Rooterrdam. Ik wilde een cadeaubon van dat bedrijf kopen voor een zakelijke relatie. De bestelling ging heel soepel en snel.

Makkelijk besteld, Later geleverd dan beloofd, wel vriendelijk contact

Makkelijk besteld, Later geleverd dan beloofd, wel vriendelijk mailcontact

E-ticket 3 dagen later ontvangen

E-ticket op vrijdag 25.06 besteld. Moest na betaling per mail worden opgestuurd. Niet ontvangen. Geen dienstverlening in het weekend. Maandag 28.06 gebeld en werd dezelfde dag nog opgestuurd.

Nog niets ontvangen

Dinsdagavond besteld Vrijdag nog niets ontvangen Gebeld Moest nog een dag wachten Zaterdag nog steeds niets bij de post Mail gestuurd We wachten nog af

Goedemorgen Petra, Wat vervelend om te horen dat je jouw cadeaukaart nog steeds niet hebt ontvangen. Wij hebben een antwoord verstuurd op jouw mail. Wij hopen hier samen tot een goede oplossing te komen! Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Zal nog 1 keer bestellen

Heb 2 keer aparte kaarten besteld 1 kwam gelijk volgende dag binnen en de andere niet maar was wel zichtbaar op postnl app. Na 3 werkdagen wachten heb ik gebeld kreeg meteen 1 gestuurd en die kwam ook binnen. Waar die andere is gebleven weet ik niet waarschijnlijk geflasht door postnl

Snelle en goede levering

Alles voldeed aan de verwachtingen.

gewoon goed en snel

duidelijke site duidelijk aanbod

teleurstellend…

Je krijgt geen track & trace meegestuurd. Ook krijg je geen bevestigingsmail binnen. Je weet letterlijk niet waar je pakket is. en ook weet je niks over je pakket. wat ik allemaal erg zonde vind.

Hoi, Wat vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met ons. Onze excuses daarvoor. Normaliter zou je een bevestiging moeten ontvangen per mail. Soms kan het voorkomen dat deze bevestiging in de spam terecht komt. Wij begrijpen dat het vervelend is dat je geen track & trace hebt ontvangen. Hierdoor zijn wij wel in de mogelijkheid om de verzending gratis aan te bieden. Met vriendelijke groet, Roy

Moet nog blijken.

Heb deze kaartbon voor mijn verjaardag gekregen en moet deze nog gaan gebruiken dus dat gaan we nog mee maken.

Zeer snelle verzending.

Vanadaag besteld en morgen in huis is bij Cardman zeker van toepassing.

Gebruiksvriendelijk

Mooi snel geleverd via de post

top klantendienst !!

ik kocht een cadeaukaart bij hun vanuit België deze bleef lang onderweg, dus nam ik contact op met de klantendienst, binnen het uur had ik een antwoord en oplossing terug !! Super gewoon !!

Super efficient

Kaart besteld voor efteling, wel te laat geleverd. Wel zeer snel antwoord op de mail en heel vriendelijk en behulpzaam. Dus wel oké.

Verschrikkelijk

Cadeaubon voor mijn dochter besteld en betaald. Meende dat ik een bewijs gemaild gekregen had. Bleek de factuur te zijn. Mijn dochter is nu bij de kapper en kan niet gebruik maken van haar cadeau. Heel erg jammer! Ik heb ook geen mail met een code of zo gekregen. Erg teleurstellend.

Goedemorgen Patrick, Wat een vervelende ervaring voor jouw dochter. Naast de factuur krijg je ook de digitale cadeaukaart in een aparte mail. Wij zien wel dat de digitale cadeaukaart op de dag van bestelling is verstuurd naar het desbetreffende e-mailadres. Zou je dit misschien kunnen bevestigen per mail naar info@cardman.nl? Zo niet, dan sturen wij de digitale cadeaukaart opnieuw. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Vlot en snel verzonden

Eenvoudige website, makkelijk te betalen en gratis naar adres verzonden. Ook een snelle levering

Kadobon niet op tijd ontvangen

Kadobon niet op tijd ontvangen om kado te geven. Dit doorgegeven via mail waarbij ik de mogelijkheid kreeg om de bon digitaal te ontvangen. Aangegeven dat ik daar gebruik van wilde maken maar de bon ook niet digitaal ontvangen

Goedemorgen Daniëlle, Wat vervelend dat je jouw cadeaukaart niet op tijd hebt ontvangen. Wij hebben hier contact over gehad over de mail. Je had hierbij met een andere mail contact met ons gezocht, dan waarmee je besteld had. Hier hebben wij dan ook de digitale cadeaukaart naar verstuurd. Hopend dat je alsnog op tijd de digitale cadeaukaart hebt kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Heb nog niets ontvangen

Waar blijft mijn cadeaucard

Goedemorgen Wil, Wat vervelend dat je jouw cadeaukaart, na zo'n lange tijd, nog steeds niet hebt ontvangen. Zou je misschien een mail kunnen sturen met jouw gegevens naar info@cardman.nl. Wij zullen dan uitzoeken wat er precies gebeurd is. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Amper enkele klikken nodig

Ik kocht een bon voor de Efteling, binnen de 5 minuten was mijn bestelling afgewerkt en was de bon beschikbaar in mijn mailbox. Zo heb ik het graag!

Cadeaukaart besteld

Ik ontving de kaart netjes verpakt de volgende dag

Top geregeld

Snelle goede levering