Snelle en correct levering

Positieve ervaring

Snelle reactie en goed uitgevoerde opdracht.

Prima en makkelijk

Makkelijk om te laten bezorgen. Kwam prima aan.

Geen extra kosten en snel

Best snel (2 dagen) en geen extra kosten zoals de andere sites

Simpel en snel ,jammer dat de regel scheef geplakt was.

Vond het geheel er niet feestelijk uitzien. Kon ook niet zien waar het bedrag was ingevuld.

goede ervaring

het is de eerste keer dat ik een kaart bij u heb besteld. Goede ervaring

Het cadeau was een dag later binnen dan gepland maar contact met klantenservice ging heel soepel.

Bezorging verjaardagscadeau te laat.

Op zaterdag 10 april 2021 een Happinez-cadeaubon besteld voor mijn moeder. Op de website staat dat mijn order de volgende werkdag verstuurd zou worden, dat zou dan maandag 12 april geweest moeten zijn. Ruim op tijd voor de verjaardag van 13 april, dacht ik. De cadeaubon is echter 1 dag te laat bezorgd, op 14 april. Heel erg jammer en ik bestel nooit meer iets via Cardman.

Belachelijk duur

Jullie prijzen zijn extreem. En dan nog eens stijgend met de prijs van de cadeaukaart???

Leuk en mooi verpakt

Leuke kaart en mooi verpakt. Bevestiging kwam wel later met de mail dus was even spannend of het gelukt was

Vrij laat aangekomen, verjaardag was voorbij

De card is vandaag aangekomen na een week . Ben blij dat die zijn aangekomen dan kan ik hem aan mijn kleinkinderen geven. Gr Jos

Zeer vriendelijke en snelle service

Ik stuurde een mail met een vraag en binnen een uur had ik antwoord en een oplossing. Erg netjes

zeer handige website

website is makkelijk te over zien volop keuzes en snel geleverd

prima geregeld

Very nice

Very nice

Had beter gekund.

Mijn bestelling 1 week later ontvangen na melding.De bedoeling was 1 dag later na bestelling.Bestelling was niet doorgegeven.Wel correct en vriendelijk afgewikkeld.

Prima geleverd

Snelle levering per brievenbus post. Helaas geen email dat de bestelling is verzonden. Dit zou een veiliger gevoel geven. Verder prima, precies ontvangen wat besteld is.

De card was een verjaardagskado voor mijn schoondochter Anouk den Haas. Zij is er heel blij mee en gaat hem veel gebruiken. Zij mag hem zelf opwaarderen.

goed op tijd geregeld.

nvt

Snel geleverd. Leuk kaartje met de juiste tekst

Was even zoeken op de site maar na gevonden te hebben wa ik wilde, was het snel geleverd

Makkelijk te bestellen .en snelle service

Alles zoals beloofd! En: geen overbodig verpakkingsmateriaal maar gewoon in envelop.

goed en overzichtelijk

heb site gebruikt om cadeaukaart aan te schaffen. alles goed en duidelijk te vinden.

Leuk gepersonaliseerd cadeau en snelle levering

Leuke gepersonaliseerd cadeau en snelle levering