Top service, cadeaubon snel via de mail.

Goed geregeld

Prima geregeld

Cadeaukaart Vrijbuiter besteld en binnen 2 dagen ontvangen.

4 dagen geleden besteld en kaart nog altijd niet binnen

Ik heb dinsdag de kado kaart besteld maar heb hem nog altijd niet ontvangrn

Beste Danny, Wat vervelend om te horen dat je cadeaukaart later was binnengekomen dan verwacht. De cadeaukaart was daarentegen wel op tijd verstuurd. Daarnaast hebben wij via de mail contact gehad en hierbij aangegeven dat de cadeaukaart, later dan verwacht, is aangekomen. In ieder geval heel veel plezier met de cadeaukaart en wij hopen je in de toekomst alsnog te kunnen helpen aan een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en vlug geregeld, per post of e mail krijg je de cadeaubon. Top!

Snelle correcte levering met leuke verrassing.

Positief!

Beste Philippe, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze te beoordelen. Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad op Cardman.nl! Wij hopen je snel weer te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Beste Adrey, Hartstikke bedankt voor je positieve review! Wij hopen je snel weer te kunnen voorzien van een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Perfecte service

Goede communicatie en alles in orde zoals gevraagd

Beste Hans, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze website. Daarnaast willen wij je bedanken voor je positieve beoordeling. Wij hopen je in de toekomst vaker te kunnen helpen aan een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Hoi Tine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review bij ons achter te laten! Fijn om te horen dat het eenvoudig en snel geleverd was. Wij hopen je snel weer te kunnen helpen aan een cadeaukaart. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Slecht

Ik heb nog niets ontvangen

Beste Marc, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het mis lijkt te gaan, onze oprechte excuses hiervoor. We kunnen terugzien dat de cadeaukaart wel tijdig verstuurd is, maar bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Uiteindelijk hebben we onderling, per e-mail, weten op te lossen om een nieuwe kaart te versturen. We gaan dit zeker evalueren en ik ben dan ook blij dat je ons deze feedback geeft. Zo kunnen we alleen maar verbeteren en zorgen dat de leveringen weer volgends de kwaliteit van Cardman kunnen verlopen. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle manier om een cadeaubon aan te schaffen

Makkelijk en snel de cadeaubon voor het restaurant van mijn keuze geregeld!

Hi Evelien, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om deze voor ons te schrijven. We wensen je heel erg veel plezier met de cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Kaart netjes ontvangen, maar wel een dag later als aangegeven tijdens de bestelling

De kaart is eenvoudig te bestellen en hebben we ook netjes ontvangen. Het enige wat afweek is dat aangegeven wordt 'voor 15:00 uur besteld, daags er na geleverd' is niet van toepassing geweest, we hebben de kaart pas een dag later ontvangen.

Beste Roger, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij vinden het oprecht heel erg fijn dat je de moeite hebt genomen om deze te schrijven. Hartstikke fijn om te lezen dat je de cadeaukaart zo eenvoudig kon bestellen en dat je deze in goede orde hebt ontvangen. Uiteindelijk is de cadeaukaart één dag later geleverd dan verwacht. Wij nemen deze informatie intern mee en gaan hier mee aan de slag. Uiteindelijk kunnen we hiermee onze kwaliteit verbeteren. Nogmaals hartelijk dank en we wensen je veel plezier met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Makkelijk en snel

Gekregen als cadeau en kon heel makelijk betalingen maken

Vlot verloop

De aankoop is vlot verlopen.

Beste Kris, Hartelijk dank voor de review. Wij waarderen het zeer dat je de tijd en moete hebt genomen om deze voor ons in te vullen. Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Correcte transactie

Bon wat later ontvangen dan voorzien

Supermakkelijk en mooi bestand

Ik heb een cadeaubon voor de Efteling gekocht en vond het helemaal super geregeld. Ik kon het meteen uitprinten, compleet met een Efteling envelopje die ik ook mocht uitprinten om de bon leuk te kunnen geven. Ik had een paar minuten na betaling de pdf voor de bon in huis en kon het last-minute nog uitprinten en geven. Super handig!

Snelle bezorging. Alles klopte. Misschien het persoonlijke berichtje in iets grotere letters, als dat mogelijk is.

Teleurgesteld

Drie dagen al besteld en betaald . Nog niets per ontvangen . Deze cadeaubon moet ik op maandag 20 september kunnen afgeven! Kunnen jullie daarvoor zorgen?

Beste, Wat vervelend dat je jouw cadeaukaarten nog steeds hebt ontvangen. Zoals beloofd hebben wij op de dag van bestelling jouw cadeaukaarten aangeboden bij PostNL. Helaas zien wij dat deze bezorging vertraagd is. In een persoonlijk bericht zullen wij de track & trace gegevens doorsturen, waardoor je jouw bestelling in de gaten kan houden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Snelle levering en mooi materiaal

Mooie diamond painting voor een leuke prijs

Heel vlot

Het is goed verlopen. En had het op tijd.

Gewoon goed

Giftcart Efteling bestelt. Ging zeer snel en vlot. Kaartje stak ook na 3 dagen in de brievenbus. Top.

Bestelling ging snel en heel gemakkelijk

Bestelling ging snel en heel gemakkelijk

Product werkt niet

Cadeaukaart gekocht via website maar kan bij deze website niet ingeruild worden. De code is niet geldig...

Beste, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaart met de cadeaukaart. De aangeschafte cadeaukaart is op dit moment niet online te verzilveren, maar wel in de fysieke winkels. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl

Gebruiksvriendelijk en snelle service/afhandeling

Gebruiksvriendelijk en snelle service/afhandeling

Prima levering

Duidelijke site en snelle levering

Voor 17 u besteld dag nadien geleverd helaas fabels

Mijn bestelling van 31/8 nog steeds niet ontvangen op 5/9 Dus niet zo voor 17 u besteld volgende dag in huis Gelukkig kreeg ik een digitale bon zodat ik niet met lege handen naar communiefeest moest

Beste, Wat vervelend om te horen dat jouw cadeaukaart te laat bezorgd is. Gelukkig hebben wij je kunnen helpen met een digitale cadeaukaart, zodat je niet met lege handen op het communiefeest was. Wij hopen je alsnog in de toekomst te kunnen verblijden met een cadeaukaart. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cardman.nl