Prima shop

Prima shop, snelle levering alleen wat onduidelijk omtrent levertijd en verzending omdat je hier geen mails over ontvangt. Maar snel binnen dus geen probleem.

Behulpzaam en vriendelijk

Professionele site en bijzonder klantvriendelijk geholpen. Ik ontdekte pas na mijn bestelling dat ik was vergeten om een felicitatie toe te voegen bij mijn bestelling. Was geen probleem.

Erg blij mee door de snelle levering

Makkelijk en snel

Het was makkelijk en snel geregeld, precies wat ik nodig had in een handomdraai.

Snel en correct, top!

Snel en correct, top!

God

Hel god

gedienstig en proffessioneel

had een probleem met de bevestigingsmail . Een telefoontje en het was opgelost. Respect

Super service!

Snel en eenvoudig te bestellen en levering was nog sneller dan beloofd. Geen verzendkosten! Voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring

Na contact over mij bestelling een zeer snelle reactie gehad. Bestelling netjes ontvangen.

Op tyd geleverd en volgens afspraak

Wat een snelheid in verzenden van bestelde kaarten

Op vrijdag 2 kaarten besteld. Deze lagen Maandagochtend al op mijn bureau. Sneller kan haast niet.

Snel en netjes

Kende deze site nog niet. Maar goed bevallen.

Prima gegaan

Zeer snel en prima verpakt

Levering niet duidelijk

Ik wilde een digitale kaart om kado te doen, maar voor ik besteld had, was het mij niet duidelijk of en zo ja hoe die naar mij gestuurd zou worden of meteen naar degene aan wie ik hem wilde geven. Het bleek dat ik een PDF kreeg die ik zelf kon printen en in een envelop ook doen. Dat was prima, maar had ik graag van te voren geweten.

korrelt maar niet erg snel

tot 4 x toe moeten proberen vooraleer akkoord gekregen

Snelle levering en goede klantenservice

Afgelopen week heb ik een cadeaukaart gekocht en twee dagen later had ik de kaart in huis. De volgende keer zal ik hier mijn online cadeaukaarten bestellen. Aanrader!

Na 7 dagen nog niks gekregen

Bestelling van 24 december nog niet ontvangen...volgende dag leveren? En wat zeg ik vanavond aan de gelukkige? Ook nog geen reactie op klacht hierover gisteren

Goedemiddag Ann, Wat vervelend om te horen dat je de cadeaukaart na zoveel tijd de kaart nog niet hebt ontvangen. Helaas zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst, die door de feestdagen veel vertraging heeft opgelopen. Uiteindelijk hebben we de fysieke kaarten omgezet in digitale om toch de kaarten te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

verkeerd adres overgenomen op label

Het huisnummer was totaal verkeerd overgenomen op het adreslabel dat door de verzender werd gebruikt. Postnl is dus niet verschenen en op de track en trace staat dat het teruggestuurd werd naar de afzender. Daarna gisteren telefonisch contact genomen met jullie. zouden me terug bellen, maar tot nu toe nog niks gehoord. het gaat om een cadeaubon voor nieuwjaar van 150 Euro voor mijn kinderen en kleinkind ..........

Goedemiddag Valentine, Dit mag natuurlijk niet gebeuren aan onze kant. We hebben de bestelling retour gekregen en het nodige aangepast om de cadeaukaart toch bij je te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Super snel bezorgd

Te veel keuze op de site dus gekozen voor een cadeaucard via de post. Snel geleverd meteen de dag na bestelling.

heel goed

heel goed

Slecht

Ik deed een gift en mijn vriendin ontving haar cadeaubon niet bij Kerst

Goedemiddag Chantal, Wat vervelend dat de gift aan jouw vriendin niet op tijd binnen was gekomen. Ins ons mail contact hebben we uiteindelijk de cadeaukaart weten te bezorgen, helaas niet voor Kerst. Onze excuses voor het ongemak. In het vervolg gaan wij dit beter aanpakken. Met vriendelijke groet, Roy Blokhuis

Nog geen kaart ontvangen

Ik heb de kaart 1,5w geleden besteld maar tot op heden nog niks ontvangen... wel jammer want dit was een nieuwjaarscadeau. Ik hoop dat we het een dezer nog krijgen.