De cadeaucard werd snel bezorgd en leuk verpakt!

De levering is prima gegaan en goed kwa tijd

Goede klantenservice

Ik had iets besteld, de levertijd duurde langer dan gedacht. De klantenservice heeft snel gereageerd op mijn mail en n goed tegenbod gedaan. Uiteindelijk het kado alsnog ontvangen.

Cadeau bestellen gaat erg moeizaam

Het is niet gelukt om een gewenst cadeau- abonnement te bestellen

goede ervaring

al twee keer cadeaukaart besteld en was tevreden , ook met telefonisch contact snel en netjes wordt geholpen .

Snel besteld, makkelijk

Updates over je bestelling + verzending doen ze niet, dus dat is best wel onhandig.

Correcte afhandeling

zeer tevreden

snelle levering zoals beloofd, duidelijke website en eenvoudig te bestellen kadokaarten. Ga hier zeker vaker bestellen.

Heel slecht

Geen bevestiging e-mail, geen status informatie. Helemaal onduidelijke proces en niet transparant. Uiteindelijk is mijn cadeau verstuurd zonder mijn naam naar de ontvanger. Gelukkig hebben mijn vriendin begrepen dat ik het gestuurd heb. Ik ben heel ontevreden met jullie service.

Prima shop

Prima shop, snelle levering alleen wat onduidelijk omtrent levertijd en verzending omdat je hier geen mails over ontvangt. Maar snel binnen dus geen probleem.

Behulpzaam en vriendelijk

Professionele site en bijzonder klantvriendelijk geholpen. Ik ontdekte pas na mijn bestelling dat ik was vergeten om een felicitatie toe te voegen bij mijn bestelling. Was geen probleem.

Erg blij mee door de snelle levering

Makkelijk en snel

Het was makkelijk en snel geregeld, precies wat ik nodig had in een handomdraai.

Snel en correct, top!

Snel en correct, top!

God

Hel god

gedienstig en proffessioneel

had een probleem met de bevestigingsmail . Een telefoontje en het was opgelost. Respect

Super service!

Snel en eenvoudig te bestellen en levering was nog sneller dan beloofd. Geen verzendkosten! Voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring

Na contact over mij bestelling een zeer snelle reactie gehad. Bestelling netjes ontvangen.

Op tyd geleverd en volgens afspraak

Wat een snelheid in verzenden van bestelde kaarten

Op vrijdag 2 kaarten besteld. Deze lagen Maandagochtend al op mijn bureau. Sneller kan haast niet.

Snel en netjes

Kende deze site nog niet. Maar goed bevallen.