correct en snel!

Zeer correct en vooral snelle service! TOP!

Top en snel geregeld

Goed advies en goed contact

fijne service, snelle verzending

Binnen enkele dagen de (onbedrukte) bandjes in huis.

goede communicatie en snelle levering

heldere website, snelle levering

Fijn dat Salentijn kostenloos de vormgeving verzorgd. Het resultaat was conform wens. Ik had niet gedacht dat de 2 dagen levertijd reëel was, maar het was er wel met 2 dagen.

Snelle levering!

Snelle levering.

Goede communicatie en snelle levering

Heb proefdruk kunnen zien en vervolgens kunnen bestellen. Artikelen waren binnen enkele dagen in huis dus conform afspraak

heel goed.

Prima heel goede service.

Zeer snelle levering

Makkelijk de producten te bestellen, en na akkoord en betaling volgende dag al in huis. Prima

Zeer late order werd op tijd uitgevoerd. Foutje in de productie werd zonder omhaal correct en adequaat opgelost. Prima!

Het contact met de medewerkers is goed verlopen en de afspraken zijn nagekomen. Kortom een prettige eerste kennismaking met een prettig bedrijf!

Slechte opvolging niet normaal

Bestel altijd alles daar bandjes munten maar de laatste periode is er geen totaal geen opvolging ben sinds drie weken bezig over munten en uiteindelijk vind men een logo niet wegens te oud belt m'n keer op keer niet terug en betaal ik uiteindelijk 44 euro spoedkosten van de zotte en een extra matrijs omdat jullie alles na 10 jaar weggooien, lekker logisch met 3 jaar corona.

Zoals bij eenieder bekend bewaren wij oude matrijzen maximaal 5 jaar waarbij we wel degelijk rekening hebben gehouden met Corona. We hebben u meerdere malen proberen te bellen, echter nam u helaas de telefoon niet op, zelfs niet na het inspreken van uw voicemail. Wij zijn zelf tijdens kantooruren altijd telefonisch bereikbaar. Toen u munten wou bijbestellen hebben we u meerdere malen om informatie gevraagd (aantal stuks, logo, kleur etc.), helaas ontvingen we hier afgelopen dinsdag pas uw reactie op. Gezien de enorme drukte door carnaval zijn wij genoodzaakt om voor spoedbestellingen een spoedtoeslag te tellen. Dit is een regel die bij eenieder bekend is indien een bestelling binnen 10 werkdagen geleverd dient te worden. We zetten in de huidige situatie alles op alles om onze klanten te voorzien van munten indien deze nog voor carnaval nodig zijn. Uiteraard is hier ook enige medewerking van onze klanten zelf voor nodig. Helaas hebben we daarnaast geconstateerd dat u onze medewerkers en ons bedrijf meerdere malen heeft bedreigd. Dit is voor ons helaas geen zaken doen. We zien u graag morgen tegemoet als u de munten komt ophalen want uiteraard hebben we er ook in deze situatie alles aan gedaan om uw munten op tijd klaar te hebben.

Prima en snelle levering

Goeie service

snel en goede levering

Was binnen een dag geleverd.

het was weer geweldig

snelle, makkelijke levering, korte lijnen en geheel volgens afspraak geleverd. TOP!!

Het product is exact wat ik gevraagd heb.

Polsbandjes voor een evenement besteld en deze waren prijs/kwaliteit dik in orde. Als we er ooit nog eens nodig hebben, weet ik waar ik moet zijn .

Top geregeld

goed overleg en snel geleverd, top!

Snel en correct geleverd !

Snel en correct geleverd.

Wederom uitstekend. Echter voor dit artikel erg prijzig.

foutje goed hersteld.

In eerste instantie werd mijn pakketje niet bezorgd maar naar een afhaalcentrum gebracht. Omdat ik niet in staat ben dat af te halen werd na telefonisch overleg direct een nieuw pakket verzonden in brievenbusformaat. Keurig op tijd bezorgd. Jammer dat iemand het pakje in een plas heeft laten vallen waardoor verpakking en inhoud nat is. Gelukkig niets beschadigd,

Beste Floor, Nadat UPS het pakket om een of andere vreemde reden bij een afhaalcentrum heeft afgeleverd in plaats van bij u thuis, heeft u contact met ons gezocht. Allereerst hebben we een klacht bij UPS ingediend aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het juist afleveren van onze pakketten. Om u toch tevreden te stellen, hebben we op onze kosten dezelfde dag nog nieuwe bandjes toegestuurd zodat we u alsnog tevreden konden stellen. Helaas blijkt dat het pakket onderweg ergens nat is geworden, ook dit zullen we terugkoppelen aan UPS. Het belangrijkste voor ons is dat u nog op tijd nieuwe bandjes heeft ontvangen die niet beschadigd zijn. We hopen dat we u een volgende keer opnieuw tevreden kunnen stellen. Groet, team Salentijn

Duidelijk en betaalbaar

Goede producten voor een goede prijs. Duidelijke website, vlotte levering. Uitstekende service. Goed bedrijf.

Heb een zeer mooie uitgebreide duidelijke catalogus mogen ontvangen

Super snel.

Had op korte termijn nodig. Reden voor een nieuwe bestelling.

Vreselijke bezorging door ups

Ik heb veel extra betaald voor spoed levering, maar heb alsnog niet op tijd me bestelling gekregen dit meden door zeer slechte service van ups, werdt van kastje naar de muur gestuurd door UPS. Salentijn heeft nog zijn best gedaan om iets te regelen maar kon niks doen. Erg jammer allemaal. Kwaliteit van de munten zijn netjes!

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering van UPS. Uit een reactie van UPS begrepen we dat het pakket op tijd is aangeboden, maar dat u helaas niet in de gelegenheid was om (op tijd) de deur open te maken. Het blijkt daarnaast erg lastig om een bezorger dezelfde dag nog terug te laten komen indien het pakket reeds is aangeboden. Wellicht is het een idee om uw pakket in het vervolg te laten afleveren bij een UPS access point indien het spoed betreft aangezien daar altijd iemand aanwezig is om het pakket aan te nemen. Uiteraard vinden we het fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de kwaliteit van de munten. Met vriendelijke groet, het Salentijn team

Heel goede prijs en service

Ze hebben heel groot aanbid van dingen, goede prijs en ook snel sturen. Ik heb half ster minder gegeven omdat de betaling proces is een beetje moeilijker dan gewoon.