Perfect service en snel

snelle levering goede producten!

snel en behulpzaam

Goed geholpen met advies. en als er een vraag was wordt je meteen gebeld.

Snele en mooie muntjes

Sneller levering en top kwaliteit muntjes

Goede en snelle levering

De bestelde producten voldoen aan de verwachtingen. Goede en snelle levering. Steeds snelle reacties in de communicatie

Goed en snel geregeld

goed en duidelijke afhandeling

goed en duidelijke afhandeling

Leveren in korte tijd, klacht toch goed behandeld

Snelle levering na bestelling. Klacht niet snel opgepakt, maar daarna wel netjes en snel opgelost.

Snel, kwaliteit en betaalbaar

Rees enkele jaren munten besteld. Kwaliteit + levertijd + prijs altijd goed

Werd goed meegedacht en snelle levering

Werd goed meegedacht en snelle levering

100%

100% afspraken nakomen enz enz

Fijne ondersteuning, snelle levering en mooi eindproduct

Heel goed en snel

Zeer snelle levering. Eerder dan verwacht. Redelijke tot goede kwaliteit. Enige minpuntje is dat de zwarte foliebedrukking op een gele munt een beetje doorschijnt. Daardoor oogt de munt wat grauw. Verder alles goed geregeld. Duidelijk. snel.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Correcte communicatie en goed duidelijke offerte. Leverbetrouwbaarheid is meer dan correct John

Wij zijn als stichting zeer tevreden

mooie betaalmunten bij Salentijn besteld. Snel mogen ontvangen en een nette verpakking

Zoals afgesproken de bestelling ontvangen. Snelle reactie en ruimte voor overleg

Goed product maar te weinig geleverd

Duo muntjes in eigen lay-out besteld en ook netjes en op tijd geleverd gekregen. Helaas wel een aanzienlijk aantal te kort. Werd wel na mijn melding uitermate netjes opgelost/opgepakt, maar had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Beste Ronald, dit mag inderdaad niet gebeuren. Fijn dat je wel blij bent met de oplossing.

Prima service en snelle levering

In overleg met Salentijn ontwerp van de munten laten maken. Na een review enkele aanpassingen laten doorvoeren, waarna de productie binnen 1 week klaar was

Correcte snelle levering

Goed advies zeer vriendelijke werknemers

Goed advies snelle service zeer vriendelijk naar de klant toe. Hadden alleen de verkeerde kleur gebruikt vind ik wel jammer, maar ben er niet op in gegaan omdat ik de proefdruk goed gekeurd had. Wat er ook goed uitzag dat t mij niet opgevallen was, dat vond ik wel jammer. De sjaal waren de kleuren van de club en die zijn nu anders. Groet Angelique

Snellelevering

Snel en duidelijk

Snelle levering en afhandeling. Kwalitatief goed materiaal.

Ik vind het heel fijn dat als ik bel, het gewoon makkelijk bestellen is. Na de order van het jaar ervoor