Voor de 2x besteld... en ga het vaker bij ze doen.

Makkelijk en helder contact per mail. Goede afhandeling van de order per mail

Makkelijk en helder contact per mail. Goede afhandeling van de order per mail

Goed advies, correcte levering

Leuk contact, snelle reacties op mail. Goed meedenken en correcte levering.

Bestelling snel geleverd. Uitvoering van de door ons bestelde munten helemaal naar wens.

Ik had een spoedbestelling en de medewerkers van Salentijn heb goed meegedacht om deze bestelling zo snel mogelijk klaar te hebben! Zeker een aanrader.

snelle jongens

Zeer snel geleverd goed geholpen

zeer professioneel

we hadden onze vorige munten ook via salentijn maar helaas was er geen patrijs meer . ik had hun een oude munt opgestuurd en zij hebben een nieuw ontwerp gemaakt met kleine aanpassing zodat we de oude munten wel kunnen blijven gebruiken. dit was na een paar mailtjes geregeld en de munten waren binnen een week klaar. zeer prettige samenwerking

Zeer profiel

Super snel, goed en professional.

Ontzorgend en snelle betrouwbare partner

Zie voorgaand

Prima service van Salentijn. Slechte bezorging

De bestelling was via de site en na wat mailwisseling zo geregeld. De bezorging liet nogal te wensen over. UPS zet twee grote dozen in het zicht bij de voordeur neer (welliswaar droog). Maar de dozen hadden toch een waarde van enkele duizenden euros.

Beste Sjoerd, allereerst fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. Zoals eerder besproken hebben we uw klacht met betrekking tot de verzending neergelegd bij UPS. Wij hebben een afspraak met UPS waarin we van hun verwachten dat de postbezorgers een handtekening ontvangen van degene waaraan de pakketten geleverd worden. UPS zal onze klacht intern oppakken aangezien zij deze klacht ook erg serieus nemen.

Flexibele service

Er is erg snel en flexibel gehandeld om alles op tijd te leveren!

Snelle en nette service

Snelle en nette service, de munten die ik heb besteld zien er als verwachting uit.

Fijn en snel

Altijd goede ervaring

Snel en goed geleverd.

Verschillende bedrijven op internet bezocht omdat het de eerste keer was dat ik munten nodig had. Logo toegezonden en keurig een digitale proef ontvangen. Volgende bestelling zeker weer!

Een fijn bedrijf die met je meedenkt en producten levert van goede kwaliteit.

Ik heb het bestellen bij Salentijn als uitstekend ervaren. Zij dachten graag met mij mee over de producten die ik wilde bestellen. Zij gaven goed advies en ik merkte dat zij mij graag wilde helpen. De productie en levering ging snel en de producten hebben een goede kwaliteit.

Prima service en levering

Alles oké Alleen vreemd als vaste klant ( een aantal jaren geleden dat wel ) Vooraf betalen ? Verder alles prima volgens afspraak

ik ben goed geholpen echter kwam de kleur roze niet heel erg overeen met de foto

goede service, ik ben goed geholpen met het plaatsen van het logo op het muntje. Daarbij waren de samples erg prettig. Helaas week de kleur roze van het lettertype af van de tekening. Dit werd er bij gezegd echter zou het een beetje afwijken... De kleur op de foto was donker roze en ik ontving lichtroze. Verder was de service wel top!

Prima service en producten.

Mooie producten zoals omschreven.

snelle levering op aanvraag

goede product, dat snel kan worden gemaakt naar de wens van de klant

Goed werk geleverd

Zijn er zeer tevreden over

Perfecte service.

Dat je telefonisch netjes te woord word gestaan en als je digitaal iets zoekt alles kan vinden. Dus perfecte service.

snelle en goed service

Munten die snel nodig waren, binnen een week in huis, helemaal top en zeer goed kwaliteit

Heel goed geholpen met mooi ontwerp polsbandjes

Prima geholpen met het ontwerp van onze polsbandjes. Telkens de wijzigingen goed opgepakt en aangepast! Mooi resultaat en snelle levering !

TOP

goed vindbaar goede service en snelle levering kortom gewoon TOP.

goede service

Telefonisch altijd bereikbaar, foutje in de bestelling werd meteen opgelost zonder enige moeite.