Levering en producten top!

Levering is aangekomen zoals beloofd en de producten waren naar verwachting. Ik heb na de bestelling zelf een fout gemaakt waarna ik netjes ben gebeld voor een toelichting en zo het foutje kunnen herstellen.

TOP

snelle levering en vriendelijke klanten service

top

snelle service

Betrouwbaar bedrijf

Ondanks dat de levering vertraagd dreigde te worden zijn ze direct overgegaan tot plan B. 1000 eigen munten direct verstuurd om ons uit de brand te helpen! Chapeau

Prima Tyvek Bandjes, snelle levering.

200 tyvek bandjes besteld op 2é pinksterdag (maandag) ik moest ze vrijdag al hebben, dinsdag bevestiging gekregen en na betaling kreeg ik niet veel later al bericht dat ze verzonden zijn. Ook daadwerkelijk de volgende dag binnen gehad. Bandjes zijn voor goede kwaliteit en erg stevig.

Snelle en vlotte service

Enkele bestellingen gedaan en dat is prima bevallen

top

Fijne en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Prima service en snelle levering.

Snelle reactie en levering!

goede service

vlotte levering

Heel vlotte service en levering

Uiterst prettige ervaring; duidelijke website; bij vragen snel telefonisch contact mogelijk

goede service

Producten zijn snel geleverd. jammer genoeg waren er een aantal telbakken beschadigd aangekomen. ik vermoed dat de bezorger onvoorzichtig was omgesprongen met de doos. na 1 telefoontje met Salentijn waren ze direct bereid om de beschadigde bakken te vergoeden. mijn complimenten hiervoor . uitstekekende service.

Zeer klantvriendelijk

Een klacht van ons over consumptiemunten waarvan de opdruk afgaf werd vrijwel meteen in behandeling genomen en zeer tegemoetkomend en correct afgehandeld.

snel en correct

Heel snel kunnen schakelen en netjes op tijd geleverd

Goed en snel

Snelle levering en goede kwaliteit

en mooi bedrukt

Geweldig, snel en meedenkend.

Goede ervaring

Supersnel gemaakt en geleverd

Eigenlijk was ik veel gelaat met mijn bestelling en had er geen hoop meer op dat het product op tijd geleverd kon worden maar de munten waren zelfs ruim op tijd. Snel en met de juiste kwaliteit. Mijn volgende bestelling gaat weer via Salentijn!

Prima, en snel geregeld

Munten, 29 mm en aan beide zijden bedrukt. Prima munt en de 4000 stuks waren er snel. Product als verwacht.

professionele en correcte behandeling. Duidelijk advies. Correcte afhandeling

Top geregeld

Bedankt Luuk voor de goeie service!!! Stichting heibloemse avond.

Supersnelle verzending; je wordt steeds perfect op de hoogte gehouden

Snel en vakkundig geholpen

snelle goede service