fantastisch

Helaas werd onze schommelstoel, die we bij een andere webshop besteld hadden, voor de kinderkamer op het allerlaatst nogmaals uitgesteld (kwam neer op een half jaar levertijd waar er 3-5 dagen vermeld stond) en kwam de uitgerekende datum wel erg dichtbij.. Daarom gebeld met kindercompagnie. Zij hebben zich hard gemaakt om te kijken of de desbetreffende stoel die ik op hun site had gezien toch nog via de leverancier op tijd geleverd kon worden. Dit kon en ik had de stoel binnen een week binnen. Ik werd daarover zelfs nog telefonisch geïnformeerd. Alleen maar lof. Bedankt!

Heel fijn shoppen voor je kindje

Het is een mooie locatie en goede indeling van het pand. Wij zijn fijn geholpen door Vera, zij kon ons alles vertellen wat we wilden weten en wij hebben bij hen een kinderkamer, wandelwagen, autostoeltje, schommelstoel en wat kleine spulletjes aangeschaft. De levering en montage is professioneel, 1 lade had wat schade en er werd meteen geregeld dat we een nieuwe toegestuurd kregen. Wij zijn blij met de producten en de service.

Top producten en goede service

Snelle levering en ik werd gebeld omdat mijn adres niet klopte. Netjes dus.

Top! Snel, persoonlijk, goeie prijs :)

Top! Snel, persoonlijk, goeie prijs :)

Zoals altijd, klantvriendelijk, meedenkend, mooie spullen, goede kwaliteit.

Goed.

Fantastisch!

Wat een klantgericht bedrijf in één woord fantastisch!

Uitstekend!

Heel blij met mijn kussen.

Onbeschoft

Jammer dat er twee dames meenden ons af te mogen z..k..n terwijl wij bij de kassa stonden. Hadden niet in de gaten dat wij het hoorden. Dit is zo verschrikkelijk naar dat wij er NOOIT meer zullen komen !!!!!! Wat een nare ervaring was dit.

Super ervaring!

Ze geven de klant het gevoel dat ze speciaal zijn!

Vriendelijk geholpen en snel geleverd!

Even gebeld met de klantenservice over de voorraad van een artikel. Vriendelijk geholpen, ben daarna zelfs nog opgebeld om te vertellen dat mijn bestelling aan de post was meegegeven. En de volgende dag werd m'n bestelling bezorgd. Goed verpakt. Fijne (web)winkel!

Bestelling binnen 2 werkdagen in huis, ondanks de huidige drukte. Attent dat er een handgeschreven kaartje bij de producten zat. Ook fijn dat de bestelling is verzonden in een reeds gebruikte doos, scheelt weer. Een van de producten (klamboe) ruikt muf, alsof het lang op een bepaalde plek heeft gestaan, kan gewassen geworden dus geen mega ramp.

Mooie webshop voor kinderspullen

Een heel fijne webshop met een mooi gevarieerd aanbod. Ook heel vriendelijke klantenservice en snelle verzending. Een aanrader :-)

helemaal happy!

Opzoek gaande naar een specifiek kinderbedje kwam ik uit bij kindercompagnie. Het leek bijna onmogelijk om dit bedje nog te kunnen krijgen ergens. Na telefonisch contact is deze vriendelijke meneer direct in het magazijn gaan kijken of er nog voorraad was. En ja hoor, een van de laatste! Direct voor mij gereserveerd. Ik natuurlijk helemaal HAPPY!! Dankjewel voor de top service!

Heel tevreden!

Mooie maxi-cosi besteld. Ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Maxi-cosi is keurig geleverd in een grote stevige doos. Met een kleine attentie voor de baby en een met de hand geschreven kaartje. Super attent! Heel erg tevreden over het product, de wijze van bestellen, afhandeling van de bestelling, communicatie en levering!

Niet geloofwaardig

Een Stokke Scoot v2 kap besteld, maar omdat ik de gehele wagen niet gekocht hebt zeggen ze dat de kap niet meer op voorraad is, gevraagd voor ander kleur. Zeggen ze dat dit niet mogelijk is. Maar op de site staat de kap na 1 week nog wel gewoon op voorraad. Tevens ook na een week nog geen terugbetaling gehad.

Super snel, erg vriendelijk geholpen bij telefonisch overleg. Gewoon top.

Erg goede service!

Erg goede service. Laatste kinderwagen voor ons vast gehouden van een bijna niet te krijgen type elders ook stuk duurder.

Servicegericht en snel!

Na mijn online bestelling belden ze me nog na om te checken of ik zeker de juiste familyfix had besteld voor onze autostoel. Allemaal erg vriendelijk! De bestelling was er erg snel en helemaal na tevredenheid. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het af, dank!

Winkel met goede service en vriendelijk, geduldig en meedenkend personeel.

Via de webshop wilde ik een stoeltje bestellen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Omdat ik zeker wilde zijn of het nog voorradig was hebik de winkel gebeld. De medewerkster isde winkel doorgelopen of het er nog was, en bleef wachten aan de telefoon totdat ik de bestelling online had geplaatst en betaald en heeft deze meteen op de post gedaan. Door de drukte ivm het corona virus was deze niet aangekomen en na een dikke week weer retour gezonden. De medewerkster heeft meteen een mailtje naar mij gestuurd, waarop ik meteen actie kon ondernemen. Hetzelfde pakje heeft ze toen direct naar mijn zoon gestuurd, die m na twee dagen heeft mogen ontvangen.

Snelle levering, mooi en goed verpakt en bestelde items zijn conform verwachting en beschrijving op de website! Niet alleen een leuke winkel om te bezoeken maar ook om online te bestellen. Aanrader!

wisselend

Wij hadden cadeaubonnen gekregen en wilde deze graag inwisselen. Dit was online erg moeilijk maar uiteindelijk na verschillende keren contact te hebben gehad is dit opgelost. We hadden een loopautootje besteld deze was redelijk snel binnen en alles zag er goed uit. echter nadat we er baterijen in hadden gestopt, kwamen we er achter dat het autootje muziekjes speelt in een rare onherkenbare taal. Dit was helaas nergens vermeld op de website.

Super goed geholpen

Telefonisch als via de website snel geholpen. Ook een super snelle levering.

Makkelijk en snel

Makkelijk om te bestellen en snelle levering ondanks de coronacrisis. Mooie producten op website

Snelle levering en beloofde kwaliteit.

Super snelle levering, en mooie kwaliteit! Erg blij mee!

Prelaat van den Bergplein 5

5396 PH Lithoijen

0412 - 48 28 75

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!