helemaal happy!

Opzoek gaande naar een specifiek kinderbedje kwam ik uit bij kindercompagnie. Het leek bijna onmogelijk om dit bedje nog te kunnen krijgen ergens. Na telefonisch contact is deze vriendelijke meneer direct in het magazijn gaan kijken of er nog voorraad was. En ja hoor, een van de laatste! Direct voor mij gereserveerd. Ik natuurlijk helemaal HAPPY!! Dankjewel voor de top service!

Heel tevreden!

Mooie maxi-cosi besteld. Ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Maxi-cosi is keurig geleverd in een grote stevige doos. Met een kleine attentie voor de baby en een met de hand geschreven kaartje. Super attent! Heel erg tevreden over het product, de wijze van bestellen, afhandeling van de bestelling, communicatie en levering!

Niet geloofwaardig

Een Stokke Scoot v2 kap besteld, maar omdat ik de gehele wagen niet gekocht hebt zeggen ze dat de kap niet meer op voorraad is, gevraagd voor ander kleur. Zeggen ze dat dit niet mogelijk is. Maar op de site staat de kap na 1 week nog wel gewoon op voorraad. Tevens ook na een week nog geen terugbetaling gehad.

Beste Karina, Vervelend dat we u niet aan de juiste kap konden helpen. de scoot is helaas niet meer te bestellen. U heeft een punt als destijds de webshop niet bijgewerkt is...dit zou opnieuw tot verwarring kunnen lijden. Wat betreft de betaling, u heeft op 29-5 de bestelling geplaatst. En in onze bankgegevens kan ik terugzien dat u op 3-6 het bedrag retour ontvangen heeft. Neemt niet weg dat de teleurstelling bij u blijft, sorry daarvoor. team KC

Super snel, erg vriendelijk geholpen bij telefonisch overleg. Gewoon top.

Erg goede service!

Erg goede service. Laatste kinderwagen voor ons vast gehouden van een bijna niet te krijgen type elders ook stuk duurder.

Servicegericht en snel!

Na mijn online bestelling belden ze me nog na om te checken of ik zeker de juiste familyfix had besteld voor onze autostoel. Allemaal erg vriendelijk! De bestelling was er erg snel en helemaal na tevredenheid. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het af, dank!

Winkel met goede service en vriendelijk, geduldig en meedenkend personeel.

Via de webshop wilde ik een stoeltje bestellen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Omdat ik zeker wilde zijn of het nog voorradig was hebik de winkel gebeld. De medewerkster isde winkel doorgelopen of het er nog was, en bleef wachten aan de telefoon totdat ik de bestelling online had geplaatst en betaald en heeft deze meteen op de post gedaan. Door de drukte ivm het corona virus was deze niet aangekomen en na een dikke week weer retour gezonden. De medewerkster heeft meteen een mailtje naar mij gestuurd, waarop ik meteen actie kon ondernemen. Hetzelfde pakje heeft ze toen direct naar mijn zoon gestuurd, die m na twee dagen heeft mogen ontvangen.

Snelle levering, mooi en goed verpakt en bestelde items zijn conform verwachting en beschrijving op de website! Niet alleen een leuke winkel om te bezoeken maar ook om online te bestellen. Aanrader!

wisselend

Wij hadden cadeaubonnen gekregen en wilde deze graag inwisselen. Dit was online erg moeilijk maar uiteindelijk na verschillende keren contact te hebben gehad is dit opgelost. We hadden een loopautootje besteld deze was redelijk snel binnen en alles zag er goed uit. echter nadat we er baterijen in hadden gestopt, kwamen we er achter dat het autootje muziekjes speelt in een rare onherkenbare taal. Dit was helaas nergens vermeld op de website.

Super goed geholpen

Telefonisch als via de website snel geholpen. Ook een super snelle levering.

Makkelijk en snel

Makkelijk om te bestellen en snelle levering ondanks de coronacrisis. Mooie producten op website

Snelle levering en beloofde kwaliteit.

Super snelle levering, en mooie kwaliteit! Erg blij mee!

Superfijn geregeld

Snelle levering van mijn felicitatie kaartjes, vriendelijke behandeling aan de telefoon en lief kaartje bijgevoegd

Super mooie stoere artikelen

Mooie site, duidelijk! Stoere artikelen en snelle levering

Product zoals omschreven snelle hulp bij bellen

Muis van maileg besteld, Had alleen geen track n trace code gekregen. Heb gebeld en binnen 10 minuten was alles nagekeken en geregeld. Nu met alles rondom t corona virus duurde t bij postnl iets langer, dankzij de snelle service van de winkel kon ik zien wanneer mn pakket binnen kwam. Artikel zoals omschreven en netjes verpakt. Leuk persoonlijk kaartje en kortingsbon bij mn bestelling

Hmm

Twee artikelen besteld die niet leverbaar waren, artikelen die niet goed afgebeeld stonden op de website, en jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen. Verder is het personeel wel vriendelijk en zijn de spullen die ik geleverd heb gekregen wel mooi.

Goede service.

Snelle bezorging. Goede kwaliteit

Snelle verzending,

Superservice!

Snel bezorgd en met liefde verstuurd!

Super snelle service!

Ik had super snel antwoord op mijn mail nadat ik een bestelling had geplaatst. De volgende dag stond zelfs de postbode al aan de deur met mijn bestelling! Bij het uitpakken nog verrast door een persoonlijk kaartje + extra boekje. Top!

Super ervaring met bestelling op de website

Ik heb een enig dierenkopje besteld. Het artikel werd direct toegestuurd, ik had het de dag erna in huis. Daarbij zat een leuk kaartje en een boekje. Echt super tevreden over de service! Ik zou hier zo weer iets bestellen.

Prima winkel

Na een lange zoektocht een hele leuke tipi tent gevonden voor mijn zoontje. Deze werd binnen enkele dagen geleverd. Er zaten op de witte stof viezige vlekken alsof deze al was gebruikt. Na een belletje naar de klantenservice, bleek dat de tent een showmodel was. Hij was uitverkocht en dus was de allerlaatste ingepakt en verstuurd. maar wel smoezelig dus. Er werd mij ook niet echt een alternatief of korting of iets aangeboden. Eigenlijk alleen dat ik het kon proberen schoon te maken. Dit vind ik wel een minpunt. Volle pond betalen voor een product dat niet voor de volle 100% netjes is geleverd. Verder echt een hele leuke tent en mijn zoontje vindt hem fantastisch, dus prima.

Geen bericht van mijn bestelling

Ik heb geen mail gekregen van mijn bestelling en pakket nog niet geleverd. Wel bericht om te beoordelen

Snelle levering en erg klantvriendelijk

Prima zaak. Volgende dag al gebeld voor het maken van de leverafspraak. Erg vriendelijk en behulpzaam

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!