Pluspunten

Het persoonlijke kaartje!

Pluspunten

Trendy producten Goed advies Prima service Mooie setting

Pluspunten

Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat en nog een extraatje.

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar. Ik werd direct goed, eerlijk en vriendelijk geholpen. Producten snel verzonden. Prima webshop ga zo door!

Pluspunten

Supervriendelijke service, de producten die ik nodig had stonden nergens ook goedkoper. Normaliter moest ik nog een tijd wachten op de kast voor de kinderkamer van m’n zoontje, maar omdat ik zijn kamertje na vier maanden eindelijk op orde kon maken, belde Dick me op met het voorstel om het toonzaalmodel (dat in perfecte staat verkeerde) meteen naar ons toe te sturen. De vriendelijke chauffeur kwam deze zaterdag naar ons toegereden (Mechelen in België) en heeft de kast zelfs terug mee gemonteerd. Het zijn de kleine dingen die het vaak doen. Ik bestel zeker opnieuw bij jullie! Bedankt voor de uitstekende zorgen!

Ze waren me enkel vergeten terug te bellen om de levering te confirmeren, maar dit was snel vergeten en vergeven.

Pluspunten

Goed bereikbaar, vriendelijke medewerker, komt afspraken na

Geen, ben heel tevreden. Misschien iets minder verpakkingsmateriaal gebruiken? Stoel was wel heel goed ingepakt ;)

Pluspunten

Pakket wordt netjes ingepakt geleverd. Het bedrijf voegt een hand geschreven kaart toe, dit vond ik een erg toffe actie!

Pluspunten

Wij zijn geholpen door Amanda! Erg fijn en professioneel. Ook fijn dat er zoveel keus is!

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en een goede en snelle service staan bij de Kindercompagnie hoog in het vaandel. Bij het bestelde product zat nog een extra kadootje en een heel leuk persoonlijk kaartje.

Pluspunten

Mooi product, goed servicev en leuk persoonlijk bericht bij de bestelling.

Pluspunten

Persoonlijk, snel en leuke spullen!

Pluspunten

Goed klantcontact toen 1 artikel niet leverbaar bleek te zijn. Spullen zeer goed en zorgvuldig verpakt, persoonlijke benadering. Geld voor het artikel wat niet leverbaar was snel retour.

Voorraad van webshop was niet helemaal actueel (een bepaald artikel was er nog maar 1x terwijl ik er 2 kon bestellen). Ik had het laatste exemplaar van een bepaald artikel. Er werd keurig aangegeven dat er geen verpakking meer bij was (en ze hebben het goed verpakt). Toch zie je een heel klein beetje (wat vage kleine vlekjes) dat ie niet nieuw in doos was.

Pluspunten

Het persoonlijke belde met een vraag over wat de levertijd van de kinderkamer was de gene die de telefoon op nam wist het niet ze moest het even na kijken werdt na 15 min al terug gebeld het antwoord. Groot plus punt ze vervoeren zelf hun spullen.

Pluspunten

Geweldige vlotte service en met zorg en smaak ingepakt dekbed-cadeautje ontvangen. Ook nog voorzien van lief kaartje. Ga zo door!!!

Pluspunten

Super snelle levering. En er werd netjes voor levering even gebeld door de bezorger.

Pluspunten

De producten zaten goed en stevig verpakt.

Bij een opmerking over de bestelling, heeft Kindercompagnie onmiddellijk initiatief genomen om dit kleine issue recht te zetten. De opvolging en klantvriendelijkheid worden hoog in het vaandel gedragen.

Pluspunten

Leuk kaartje bij het pakketje. Telefonisch contact was erg prettig.

Ik had 17/1/19 iets besteld en op 30/1/19 heb ik het pas ontvangen. Er was iets mis gegaan bij post.nl. Na contact met Kindercompagnie hebben ze gelijk er alles aan gedaan om het pakketje zo snel mogelijk op te sturen.

Pluspunten

Ondanks mijn ongeduldigheid, reageerden ze snel! Ik kon niet wachten op de commode! Levering was ontzettend snel en was de enige webshop die de commode nog op voorraad had! Super blij mee!

Niet!

Pluspunten

I'd been looking for the Robin Rabbit Tuttle as my daughter sleeps with it and we wanted to have a few more so we could wash her old one and have one spare. The Kindercompagnie stocked it and I bought two and it was here in no time. Thanks again.

N/A

Pluspunten

Snel, en leuke verpakking met kaartje erbij.

Geen.

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie, aardig en vriendelijk. Aanrader

Pluspunten

leuke producten, snel en netjes bezorgd

Pluspunten

Snelle levering. Leuk kaartje en extra toegevoegd.

Pluspunten

zeer snelle levering, ook handgeschreven kaartje erbij maakt het persoonlijk.

Pluspunten

Ontzettend tevreden met de lamp. Snelle levering, goed verpakt en een leuk cadeautje bij de bestelling!