Pluspunten

Snel Vriendelijke service

Pluspunten

Snelle en goede levering. Kreeg een speen cadeau erbij, erg leuk. (Toevallig de kleur roze, wij verwachten ook een dochter!)

Pluspunten

Heldere communicatie, klantgericht.

Pluspunten

Super snelle levering. 15 min na bestelling al een track en trace code in mm inbox. Bestelling heel persoonlijk ingepakt.

Pluspunten

Snelle levering. Goede producten. Leuk dat er een persoonlijke kaart bij de bestelling zat.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering. Goed en netjes ingepakt.

Pluspunten

Snelle service en persoonlijke benadering.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Ik vond het heel attent dat er bij de bestelling een handgeschreven kaartje zat waarop een persoonlijke boodschap stond. Heel attent! Nette service en verzending!

Ik zou de verzendkosten lager zetten of het bedrag "vanaf" lager zetten wanneer de verzendkosten gratis zijn.

Pluspunten

Nette en snelle levering

Pluspunten

Snel, scherpe prijzen. Communicatie is top.

Pluspunten

Heel brutaal aangegeven dat iets elders in de aanbieding was maar uitverkocht. Toen kortingscode gekregen met 10% korting.

Pluspunten

Prima ervaring

Pluspunten

Snelle levering Leuke persoonlijke boodschap Goed verpakt Product was bij andere winkels uitverkocht, hier voorradig.

Pluspunten

Goede, snelle levering!

Pluspunten

snelle levering , vriendelijk en goede service

Pluspunten

Pluspunten

Erg vriendelijk, meedenkend en hulpzaam!

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en top service!

Pluspunten

Na 16 jaar zijn de scharnieren van de ooit bij Kindercompagnie gekochte kast versleten. Reguliere scharnieren passen niet en tevergeefs op zoek gegaan. Uiteindelijk probleem voorgelegd bij Kindercompagnie en foto’s gemaild. En ja hoor. Ze sturen ze gewoon op. Top service!

Pluspunten

Persoonlijke touch!

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Kolf bijna nergens meer te krijgen, hier wel. Via zoekmachine gevonden. Fijne, snelle levering. Nette factuur, met leuk handgeschreven kaartje erbij. Blij met mijn kolf, voor kindje nummer drie gelukkig weer de handige zelfde!! Dank!

Pluspunten

Online besteld en snel verzonden, goed verpakt en een leuk kaartje erbij! Top!

Pluspunten

Bij een defect aan de kinderwagen is het probleem perfect opgelost!

Prelaat van den Bergplein 5 5396 PH Lithoijen

0412 - 48 28 75

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!