Uitstekende on-line shop met snelle bezorging

Twee pannen besteld van Mepra vanwege de goede recenties. Waren heel snel bezorgd en degelijke kwalititeit.

Topservice

Er werd niet moeilijk gedaan over mijn klachten en via een uitstekende communicatie is een oplossing gevonden voor het probleem.

Het zou prettig zijn als er een tijd aangegeven wordt wanneer het bestelde artikel geleverd kan worden. Nu wacht je een paar dagen en dan ontvang je het eerste bericht over mijn bestelling.

Vervangende koekenpan

Na een paar maanden geleden gebeld te hebben dat binnen de garantietermijn de antiaanbaklaag aan de randen losliet, werd mij verteld dat dit door oververhitting kwam en derhalve niet onder de garantie zou vallen. Na 3 maanden nog eens gebeld te hebben, wilden ze toch coulance betrachten en mij een kleine korting geven op een nieuwe pan. Het kan dus wel.....

zeer goed

Een goede service en betrouwbaar. Tevens gratis verzenden en retourneren van de artikelen. Dat kom je niet vaak tegen.

Super service.

Had een pan besteld 24 cm, bleek geen voorraad en fabriek was ook nog dicht. Werd zonder probleem een 28 cm gestuurd.

Mooie wokpan, wokt prima

Vlees, groente glijdt goed door pan. Mooie hoogte pan. Netjes afgeleverd, ingepakt

Prachte pannen

Goede pannen, snelle levering en als dat even langer duurt door geen voorraad goede updates.

Good quality products, good service and very quick delivery

See above

Goede service, nette levering en fijne pannen!

Goed!

Zeker een aanbeveling

Perfecte snelle levering

Snelle reactie op vragen en vervolg van de leverantie. Goed op de hoogte gehouden.

Zelfs boven mijn verwachtingen

Snel geleverd. Onvoorstelbaar goed ingepakt. Kwalitatief hoogstaand materiaal Klasse uitstraling Beslist goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle service en kwalitatief goede pannen

Bestelling is snel binnen en een aantal pannen die ik al een paar maanden heb zijn nog perfect.

Super tevreden

Duidelijke site, met stoompannen waar ik naar opzoek was voor inductie. Pannen overtroffen mijn verwachtingen. Vlotte bezorging.

Alles in orde

Goede firma en correcte levering

Fijn contact, en super mooie product. Bedankt voor de geweldige service. :-) toppie

Prachtige pannen

Mooie verdeling op de inductie was hier erg benieuwd naar maar voldoet prima.

Excellent materiaal

Levering = ok

Aan te bevelen.

Uitermate positief. H

Slechte service en garantie

Er wordt aangegeven dat er 10 jaar garantie is, dit geldt alleen voor de onderdelen. Voor het overige geldt 2 jaar. helaas net na 2 jaar gebruik gereclameerd dat de pan niet meer voldoet aan de kwaliteitseisen. Ondanks het nette gebruik en alle voorzorgsmaatregelen is de pan versleten. Dit gemeld bij de klantenservice en ze wuifde de klacht weg , dit zou aan mijn gebruik liggen. Helaas niet de medewerking gekregen die ik had verwacht van dit bedrijf. Ondanks de goede aanprijzing van het product heb ik dit niet als positief ervaren. Ik zou de pan niet nog eens bestellen. Het enige positieve van de aankoop was de snelle levering.

De pannen heb ik nog niet gebruikt, maar de levering was snel. Ik kreeg in plaats van de bestelde pan een hele pasta box met een kookboekje, vergiet en tang erbij. Erg lief bedoeld, maar ik gebruik dat niet en heb er een ander blij mee gemaakt. Misschien een idee om een kadootje naar keuze te laten uitkiezen? Verder kan ik geen minpunten vinden.

Super mooie pannenset

Koperen Pannenset "Toscana" gekocht. Super pannen!

Great service

Cxxx

• Would you recommend us? No

Fijne pannen

Ik verbaas me eigenlijk dat Mepra pannen zo beperkt verkrijgbaar zijn. Na jaren van intensief gebruik was de koekenpan aan vervanging toe. Voor ons geen twijfel, weer een Mepra. Mooi in design en fijn in gebruik. Mepra store heeft aantrekkelijke prijzen en verzendt netjes en snel.