Very good quality!

Very good quality and quick delivery!

Fast shipment of good quality product

The 24 piece cutlery set was exactly as described and the cross-country shipment (Netherlands to Germany) was fast and w/o problem. Would definitely order again.

Fast delivery, correct pricing

Fast delivery, correct pricing

Goede pannen

Afhandeling en communicatie perfect!

Indien product op voorraad de andere dag in huis en indien niet op voorraad wordt er direct geacteerd!

Altijd een snelle en prettige reactie

geen problemen

correcte samenwerking met mepra-dhl-bepost. correcte informatie bij het volgen van de zending

Perfecte service! En fijne pannen!

Snelle levering en goed materiaal

Levering was snel zoals afgesproken. Pannen al eens getest en zeer goed . Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen daarom 4,5 en geen 5 punten.

Mooie pan snel verzonden

Goede kwaliteit en snelle verzending

ging vlot zoals het verwacht eigenlijk wordt

zoals normaal verwacht

Kwaliteit

Hier worden zo te zien hele goede pannen verkocht, de tijd zal het leren maar de pannen, die mooi vlot binnenkwamen, zien er alvast prachtig uit en bakken geweldig. Wel jammer dat het bestelproces een achteraf betalen aanbiedt, maar in werkelijkheid loop je daar vast en moet je voor een andere betaalwijze kiezen, wat niet lukte, dus ik bestelde alles opnieuw en betaalde alles vooruit met ideal. Vervolgens krijg je een mail van Mepra (achteraf dus van de mislukte order) dat er geen betaling is ontvangen, terwijl je toch al wat twijfelt bij vooraf zoveel betalen, dat was even schrikken.

The best quality in beautiful tableware

And a very friendly service:)

prima pan, snel geleverd

valt niet zoveel te zeggen; gewoon prima allemaal

Niet tevreden

T is rommel ...mij eten kan ik niet bakken want plakt eraan of wel massas olie gebruiken en dan nog ... zeer tekeurgesteld ... Geen aanrader in de action is beter hoe goedkoper hoe beter ...hoe duurder hoe brol het is . .zoveel betaald een schande ....

Snel en efficient

Moest elders maanden wachten voor de levering van een bestelling. Werd binnen 2 weken door de Meprastore opgelost.

snelle reactie op informatievraag, info niet zo nauwkeurig, snelle en correcte levering

I.v.m. overgang op inductie koken wilden we een nieuwe rijststoompan (rijst in vergietgedeelte en pan zo ver met water vullen dat rijst onder water staat, 5 minuten koken, vervolgens helft water er uit en 10 minuten stomen). Bij veruit de meeste stoompannen zijn de gaatjes te groot waardoor de rijst uit het vergietgedeelte valt. De ervaring leert dat de gaatjes maximaal zo'n 3mm mogen zijn. Op de vraag hoe groot ze exact waren kreeg ik 3mm als antwoord, maar thuis nagemeten bleken ze 3,3, tot 3,4mm te zijn. In de praktijk viel er meer rijst door heen, maar het was nog te doen (ongeveer een eetlepel op een mok). De pan die als 22cm diameter verkocht werd was in werkelijkheid ruim 23cm. Omdat er weinig alternatieven zijn hebben we wel besloten de pan te houden. Het is verder een mooie pan en hij is snel en correct geleverd.

Top aankoop ervaring bij Mepra-store

Prachtig product en aangeleverd zoals beloofd. Blij mee.

Zeer soepele correctie verkeerde levering

Mepra had een verkeerde wok geleverd. De communicatie over - en uitvoering van de correctie ging snel, soepel en met aandacht. Goede customer service.

Qua website, bestelling en bezorging uitstekend. Telefonisch advies vond ik niet voldoende. Deze meneer kon niets toevoegen als wat ik op de website vond.

Prachtig bestek, snelle levering

Ik heb het internet afgezocht voor de Energia bestekset. Prachtige kwaliteit, zeer solide. Wij hebben al een set van deze serie. Na 2 jaar zien ze er nog steeds top uit. Zelfs na alle keren in de vaatwasser. Ze glimmen nog! We wilden een extra set voor bezoek.

Snelle levering en prachtig bestek.

Snelle levering en prachtig bestek. Nu ongeveer een week in gebruik. Het lijkt kwalitatief erg goed.

Delivered with wrong material of the handles

Ze hebben De pannen opgestuurd met metalen handvaten ipv zwarte

• Would you recommend us? No

Goed geregeld

Garantie geval met een pan. Prima en vlot opgelost.

Probleem met Wokpan voorgelegd. Dag later antwoord en voorstel voor oplossing. Nieuwe pan dag later al in huis.