ZEER Matig

Bel afspraken worden niet nagekomen. Excuus 1700 uur niet mogelijk ik werk maar tot 1700 uur? Volgende afspraak in de ochtend? Om 1600 uur mailtje sorry gaat niet lukken vandaag. De afspraak is op voorstel van de medewerker juist vroeg in de ochtend gemaakt. Ik zie overal van af als dit de voorbode is dan?

prima om zaken mee te doen

We hebben al vaker spullen gekocht bij bouw je eigen sauna. Ze leveren snel en de spullen zijn prima

Mijn bestelling werd snel geleverd, de spullen zijn van goede kwaliteit en voldoen aan mijn verwachtingen.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet Team BouwJeEigenSauna

Product top

Precies wat we wilden Alleen lange levertijd

Bedankt voor uw beoordeling! Helaas hebben wij uw pakket een dag later dan onze beloofde 5 werkdagen kunnen leveren, onze excuses hiervoor. Goed te horen dat u tevreden bent over het product. Met vriendelijke groet, Team BouwJeEigenSauna

Het was minder een bouwpakket dan ik had gedacht. Iets meer tips m.b.t. Het skelet, hoeveel balken waar, zo ook voor de bouw van de bankonderstellen zou welkom zijn geweest. Tips m.b.t benodigd gereedschap en gebruik van de juiste schroeven ook. met. Vr. Groet, Martijn van Dort

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het bouwpakket niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij voorzien klanten die deze pakketten bestellen standaard van instructies (voor de cabine en het interieur). Als u deze niet heeft ontvangen van ons, spijt ons dat zeer. Mochten we u nog van dienst kunnen zijn met uitleg of informatie, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team BouwJeEigenSauna

Super! Zeer klantvriendelijk!

Snel reageren, snel leveren en goed advies. Vriendelijke mensen. Ook aftersales prima

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn te horen . Met vriendelijke groet, Team BouwJeEigenSauna

goed levering

Goede materialen snelle levering

Beste John, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team BouwJeEigenSauna

Prettige en adequate samenwerking

Ik heb BouwJeEigenSauna als een makkelijk en toegankelijk bedrijf ervaren. Bij vragen stonden ze me altijd welwillend te woord. De levertijden lieten, door omstandigheden, wel eens iets langer op zich wachten maar de producten werden goed beschermd verpakt afgeleverd. Ook mijn waardering voor de transporteur DAS, die keurig de pakketten op de gewenste plek neer hebben gezet. Ik kan deze firma van harte aanbevelen.

Onderdelen zeer spoedig thuis

Snelle levering ik kon ook gelijk aan de slag

Persoonlijke en snelle service

De eerste levering verliep volgens plan alleen bij ontvangt bleek de verkeerde maat geleverd. Ik heb gebeld en ik kreeg snel binnen 2 dagen de juiste maat toegestuurd. De hele afhandeling en terugsturen verliep zeer soepel. Bouw je eigen sauna is goed bereikbaar, heeft goede communicatie en ik werd snel geholpen Kortom zeer tevreden en ik kan door met de sauna bouwen.

Gematigd tevreden.

Administratieve afhandeling uitstekend. Product minder kwalitatief dan verwacht en aangegeven in de omschrijving op de web-site.

snelle en perfecte levering!!!

zeer goede communicatie!!!

zeer slecht

Ik wacht al 3 maanden op een bestelling, telkens weer wordt er gezegd over 6 weken, en nog eens en nog eens. Heb de bestelling nu nog niet ontvangen. moet weer 6 weken wachten en steeds zelf mailen en bellen om informatie te krijgen. En wat schetst mijn verbazing: de bestelling waar ik al 3 maanden op wacht en die pas over 6 weken geleverd kan worden staat op de site met een levertijd van ca. 5 dagen...

Zeer goede service

Had een aantal sauna planken nodig. Alhoewel de voorraad 0 aangaf, hebben ze toch voor de zekerheid gekeken en bleken er nog een aantal aanwezig te zijn. Deze netjes toegestuurd. Gedurende het gehele proces zeer goede communicatie.

Fijn bedrijf met goede service

Duidelijke site met genoeg info voor de zelfbouwer. Ook de service is goed en klantvriendelijk. Onze twee bestellingen werden correct thuis bezorgd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Alles netjes geleverd en zeer goed verpakt. Sauna is inmiddels klaar en is heel mooi geworden , dankzij de materialen van BouwJeEigenSauna.

Pluspunten

Inzet, snelheid, behulpzaamheid en absolute deskundigheid zijn top!

Voor alsnog geen verbeterpunten

Pluspunten

Topadvies ook voor eventuele aankoop en duidelijke site, mooi aanbod voor de zelfbouwer.

Mobiele site zijn de fotos niet allemaal te bekijken/vergroten en de popup past niet automatisch aan in het scherm

Pluspunten

redlijk geprijsde mooie spullen.

Levertijd nogal lang

Pluspunten

Snelle en goede service

Pluspunten

+Alles wat je nodig hebt voor je sauna. +Snelle levering.

Pluspunten

Snell levering, perfecte producten, goed advies, goede prijzen, goede- en bruikbareinfo op de site, vriendelijke medewerkers

Vooral doorgaan op deze manier

Pluspunten

Alles voorradig !

Pluspunten

Goed maatwerk geleverd, Snelle levering.