Luisteren naar de wensen en geven passend advies

Geven helder advies en laten je een eigen keuze maken. Proberen niks aan te smeren en houden geen verkooppraatjes. TOP!

Zeer goede service

Super goede service!

Snelle service!

Lader was defect, na telefoontje dezelfde dag een nieuwe toegestuurd gekregen! Top!

Uitmuntende klantenservice

Zeer snelle reactie middels contactformulier via website. Telefonische klantenservice (geen bandje)is super klantvriendelijk en erg fijn geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service!!! Denken met je mee

Had net na een jaar problemen met het rebel horloge. Op een of andere manier is er toch vocht in gekomen. Normaal valt dit niet onder de garantie, maar omdat hij nog maar heel weinig gebruikt is zijn ze met een hele goede oplossing gekomen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn zoontje heeft wen One2track horloge waar ik heel tevreden over ben. Helaas heeft deze mama zijn jas gewassen met zijn horloge erin. Deze vond het wassen niet zo fijn waarop ik contact heb opgenomen met de klantenservice. In de hoop dat het horloge kon worden gerepareerd. Omdat ze het zo jammer vonden dat het horloge is overleden, kreeg ik tegen een kleine vergoeding een heel nieuw horloge toegestuurd!! Heeeeeeeel blij mee. Ik zou dit horloge zeker aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie, in het Nederlands, geweldige hulp

Op een vraag per email kwam de volgende werkdag al een inhoudelijke reactie. Een vervolgvraag werd meteen beantwoord. Er werd hulp geboden bij het aanpassen van bel/databundels. Geweldige service en gewoon in het Nederlands. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd snel en adequaat reageren op vragen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Over de service ben ik uiterst tevreden. Woensdag het horloge ter reparatie verzonden. En vrijdag een mnail dat de reparatie is uitgevoerd en op de post gaat. Het horloge connect style bevalt prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service, geweldig product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had wat problemen met installeren, omdat wijzelf een code kwijt zijn geraakt. De klantenservice heeft mij supergoed en snel geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Product is snel geleverd en functioneert volledig naar behoren. Snel en gemakkelijk te configureren voor iemand zonder technische kennis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Horloge was snel geleverd, en alles werkte meteen "out of the box". Prima systeem! Horloge gaat lang genoeg mee qua batterij. Ook het oplaadsystee is over na gedacht, dat zit met magneetjes vast, en niet met stekkertjes zodat het ook door onze zoon van 10 gewoon opgeladen kan worden zonder het te slopen!

tip: laat het beltegoed van het horloge zien in de app die op de telefoon van de ouders is geinstalleerd, met eventueel een link vanuit daar om op te waarderen. nu moet dat via een andere (meer omslachtige) weg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service is heel goed en wordt fatsoenlijk te woord gestaan zowel telefonisch als via mail. Prima houden zo.

Geen idee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn product, snelle levering. Beveel het zeker aan!

Misschien zou de route die gelopen is nog toegevoegd kunnen worden in de app. Dat achteraf dus gekeken kan worden hoe het kind gelopen heeft.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na dat er al snel door het buitenspelen een barst in het scherm kwam. Konden we deze kosteloos ruilen! Dit verliep heel netjes en vlot!

Toch reserve onderdelen misschien aanschaffen. Nu is bijvoorbeeld het beschermrubbertje eraf van de simkaart. Weet nu niet of we deze ook weer gemaakt krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima levering en product voldoet aan de wensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Horloge werd snel geleverd. Kwalitatief product dat er mooi uitziet. Mijn moeder is misschien wel dement maar nog steeds modebewust.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed bereikbare en vriendelijk klantenservice die mijn vragen voor de aankoop prettig heeft beantwoord. Het hortloge doet het prima voor en redelijke prijs.

De Webinterface is nogal technisch en zeker nog niet af. Het doet wat het zou moeten doen. Een aantal opties doen het simpelweg niet maar er staat dan wel een link of onduidelijke omschrijving. Daarnaast heeft de App een paar bugs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima product, goed klantcontact.

Horloge is in gebruik voor demente oudere. De track and trace werkt goed, maar berichten inspreken en contact houden is lastiger. Er zijn op de interface en de gebruiksmogelijkheden wel wat verbeteringen mogelijk, uitgaande van gebruikers met dementie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede telefonische hulp en op de afgesproken tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het horloge dee het niet, dus ik belde met jullie bedrijf, ik kreeg een medewerker aan de telefoon, ik werd gelijk netjes en goed geholpen daar was ik en mijn zoontje blij mee, want nu kon hij hem weer om.

Geen top bedrijf top horloge!!!!

Over one2track B.V.

Filter op Taal