Een echte aanrader

Ons zoontje is heel erg blij met zijn nieuwe horloge in zijn lievelingskleur groen. Voor een kind is het erg leuk dat je kunt kiezen uit verschillende kleuren en niet alleen maar de standaard kleuren. Daarnaast kun je ook gemakkelijk accessoires bijbestellen stel het horlogebandje is kapot (of je wilt een andere kleur bandje) of de screenprotector is aan vervanging toe, dat vind ik echt een pluspunt. Wijzelf hebben ook nog de opbergetui erbij besteld: erg mooi en handig! De app is eenvoudig te gebruiken. Ik vind het ook erg handig dat je wel 10 telefoonnummers in het telefoonboek kunt opnemen, zo weet je zeker dat je kind altijd een vertrouwd iemand kan bereiken. De gebruiksaanwijzing is eenvoudig en gemakkelijk. Ideaal ook dat de SIM-kaart al is geïnstalleerd. Ons zoontje heeft hem nu een paar weken in gebruik en tot nu toe hebben we nog geen minpunten kunnen ontdekken. Kortom: een aanrader dus.

Mooi en eenvoudig in gebruik

Mijn dochter is er heel blij mee! Het past goed, het gebruik is eenvoudig en werkt vooralsnog heel goed.

Super service, top producten

Voor onze beider zonen een Next gekocht. Zelf een foutje gemaakt met het beschermfolie, binnen een dag een reactie en gratis een nieuwe opgestuurd. Ook voor andere vragen krijg je snel een vriendelijke reactie. Erg fijn en de jongens zijn heel blij met de horloges. Hier kunnen veel helpdesken nog van leren. Snel, vriendelijk en adequaat.

Fantastic product matched by fantastic customer service

We have the One2Track watches for our 9 year old twins and it's the perfect solution to more freedom without the worry of introducing a mobile phone/social media too early. I highly recommend the watches and the team that provides the customer support is fast, effcicient and friendly. All round it's a 10/10 experience.

Zeer zwak apparaat, erg snel kapot

Mijn zoontje heeft in maart een one2track Connect next van ons gekregen. Deze was in mei stuk door een val. Daarop met korting een nieuwe kunnen kopen, maar deze was binnen 2 weken stuk door waterschade (niet mee gezwommen, wel mee door de regen gefietst). De kwaliteit is echt belabberd, ik raad dit product af.

Eindelijk bellen en gps

Nu mag ik verder spelen van papa en mama omdat ze kunnen bellen en kunnen zien waar ik ben.

Super klantenservice!!!

Tijdens het spelen is de achterkant van zijn Connect Neo stuk gegaan. Ik stuurde een mail en kreeg al heel snel bericht van Jimmy, hij gaf direct aan een nieuwe achterkant op te sturen. Na 1 dag had ik het al binnen! Zelfs niets hoeven te betalen ondanks dat ik wel gevraagd had om aan te geven wat het koste. Er op gezet en het horloge werkt weer. Ik kan niet anders zeggen dat de service van One2Track echt super is!!! Groet John

Heel fijn

Super fijn om te kunnen zien waar onze zoon is.

Super service!

Onze zoon wilde even kijken hoe stevig de achterkant van de horloge was.. helaas viel de horloge net verkeerd en barste heel de achterkant. Ik heb contact opgenomen en eerlijk verteld wat onze zoon gedaan had. Super vriendelijke medewerker die direct vertelde dat hij het ging oplossen. Binnen 3 dagen hadden we kosteloos een nieuw achterkantje! Kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Toppie!

Super tevreden! In korte tijd 2 keer een barst in het scherm wat super opgelost werd door een kortingscode van 50% voor de aanschaf van een nieuwe. Ook top horloges. Duidelijk, goed bereik en zo ideaal! Een aanrader!

Top service!

Gebroken horloge waarbij ik de keuze kreeg om voor de helft van de prijs van een nieuw horloge het scherm te laten vervangen of een nieuwe te bestellen.

Kwalitatief erg goed product, de installatie en link naar de app is een fluitje van een cent en als het horloge dan helaas stuk gaat tijdens het gebruik is de klantenservice en communicatie van topniveau!

Niet zomaar een horloge

Ken je dat? Dat je denkt, verdorie kon ik hem/haar maar even bellen? Dat dus. De GPS die erop zit is absoluut fijn hoor, maar het feit dat je ze even kunt bellen (of een bericht kunt sturen) is zo fijn. Bereikbaar. Ik heb er 2, want, een tweeling. Ik kan hen bereiken, zij kunnen mij bereiken, ze kunnen elkaar bereiken. Ze zijn 7 en ze gebruiken ze dagelijks. Als horloge, want dankzij de instelbare stiltetijden kunnen en mogen ze gewoon tijdens schooltijden gedragen worden; als horloge en niets anders werkt. Ik heb er 2 maanden geleden €10 op gezet en in het begin dacht ik, dat wordt een duur geintje, maar zodra het nieuwe er van af is, valt het verbruik reuze mee. Ik heb nog niet hoeven opwaarderen. De veilige zônes zijn geweldig en makkelijk in te stellen. De kwaliteit van de foto's wat minder, maar goed, daar heb ik ze ook niet voor gekocht. Ik adviseer wel er gelijk schermprotectors bij te bestellen, voor (kleine) kinderen absoluut een must en ze kosten je echt de kop niet. Ik blij, kids blij.

fijne klantenservice

Het product werkt goed en is stevig genoeg voor mijn twee jongens. Helaas is een horloge gevallen en meegenomen door een onbekende, waardoor we weer een nieuwe moesten aanschaffen. Daarvoor kregen we 10% korting. De klantenservice dacht goed mee en reageerde snel. We zijn tevreden!

Top horloge

Super fijn in gebruik en makkelijk te bedienen. Veilig idee dat we onze zoon nu kunnen bereiken en hij ons. Wij zijn er heel erg blij mee!

Heel fijn horloge

Mooi stoer horloge voor een kind van 9. Werkt nauwkeurig . Enige nadeel is de batterij, die gaat snel leeg.

Prima horloge, gewoon zoals verwacht

Tevreden met het aangeschafte GPS horloge. Snel geleverd en snel gebruiksklaar. Minpuntje is wel dat de batterij snel op is.

Uitstekende klantenservice

Dit bedrijf is het schoolvoorbeeld als het gaat om klantenservice. We hebben een defect aan het horloge, er wordt meegedacht en een meer dan redelijke oplossing geboden. De communicatie heb ik ervaren als zeer prettig. Complimenten!

Helemaal top

Via via werden wij geinformeerd over de mogelijkheden van dit GPS horloge. Na wikken en wegen toch de beslissing genomen om het horloge aan te schaffen en tot op heden geen spijt van. Onze dochter is ook helemaal blij en wij kunnen haar nu met een gerust gevoel buiten laten spelen, mede door de GPS fucntie met veilige zone functie en natuurlijk de mogelijkheid haar te bellen. Daarnaast vind onze dochter het leuk om spraakberichten en fotos te sturen waar ze rondhangt. Helemaal top!

Geweldige service en snel geregeld!

Goede horloge, werkt accuraat en het ‘prepaid abbonement’ werk goed

Ideaal GPS horloge voor kinderen

Makkelijk en intuïtief GPS horloge; mijn dochter is er erg blij mee. De app voor de ouders is ook overzichtelijk en makkelijk in gebruikt. Enige minpunt is de screenprotector die je eigenlijk niet netjes op het horloge kan krijgen.

Top service!!!

Na een duik in het zwembad, waterschade opgelopen. Hier na netjes en snel te woord gestaan met een hele coulance oplossing. Wij zijn dik tevreden over de service. Het gebruik van t horloge is makkelijk en de app is zeer duidelijk.

Fijne gebruiksvriendelijke gps horloge

De horloge is fijn, duidelijk en gebruiksvriendelijk voor mijn dochter. De app voor ouders is ook fijn en duidelijk.

Hele goede service

Ik heb heb nu voor me beide kinderen gekocht . Werkt heel goed . Ik belde met een vraag over de oude horloge en ik was gelijk geholpen . Het

Mooi product

Mooi product en zeer nette service

Walserij 13

2211 SJ Noordwijkerhout

0252 503737

Over one2track B.V.

De allerleukste, beste en stoerste GPS-horloges voor kinderen en ouders! Betrouwbaar – en betaalbaar bij aankoop en in gebruik. Nu met meer dan 130.000 enthousiaste avonturiers zijn wij dé marktleider in Nederland. Onze GPS-horloges zijn alléén gericht op ouder-kind communicatie. Geen games of sociale media, want buiten spelen moet écht buiten spelen blijven, zonder digitale afleiding.