Super snelle en goede service !

Tot nu toe tweemaal contact gehad met de klantenservice, beide keren snel antwoord en een hele goede service. Zeer tevreden dus !!

Gebruiksvriendelijk horloge en klantvriendelijk bedrijf.

Na een slechte ervaring met een soortgelijk horloge van een ander bedrijf via Google de recensies van dit bedrijf en horloge gelezen en ook besteld. Prima te installeren (geen gedoe) en goed te gebruiken door onze dochter van 8 jaar. Na een val met haar fiets is het scherm gebarsten en ook kapot. Gebeld met de vraag of reparatie mogelijk is. Een duidelijk en vriendelijk antwoord. Formulier via de site invullen. Met andere woorden het horloge is fijn in gebruik en het bedrijf is goed te contacten!

Zeer tevreden met de snelle, prima afhandeling van mijn probleem.

Mijn dochter heeft een Rebel horloge van One2track en was hiermee gevallen. Op een dusdanige manier dat het glas gebroken en gebarsten was. We konden er niet meer doorheen kijken en dus was het horloge niet meer te gebruiken. Ik mailde heel gemakkelijk via de app met het probleem en ik kreeg de volgende dag meteen antwoord. Ik moest even een foto opsturen en weer een dag later kreeg ik te horen dat ik een nieuw glaasje kreeg. Top toch? eerlijk gezegd ook al eens hulp nodig gehad tijdens het installeren, maar ook toen ik een keer mailde met een vraag, in alle gevallen supersnel antwoord en ook altijd met de juiste hulp. Ik ben dus zeer tevreden.

Supersnelle service!

Wij kregen het lipje dat voor de SIM-kaart zit niet meer terug op z'n plek. We zouden over een paar dagen op vakantie gaan, daarom kregen we binnen een dag een ander horloge, nog voordat het "oude" horloge bij One2track binnen was. Mike dacht goed met ons mee en reageerde erg snel elke keer.

Goede service en goed bereikbaar

Goede service en telefonisch goed bereikbaar

Heel goede service

Nadat het horloge was gevallen en de display kapot was gegaan is het kosteloos vervangen voor een nieuw horloge. Enkele maanden later werkte de microfoon niet goed en de lader gaf storing. Beide zijn kosteloos vervangen. Elke keer was de service heel snel geregeld. One2track heeft een top service!

Wat een service!

Na een hele vervelende ervaring bij een ander bedrijf voor GPS horloges voor kinderen bij One2track uitgekomen. Wat een wereld van verschil! Een perfect werkend horloge, duidelijke uitleg en de klantenservice is werkelijk perfect! Binnen een paar uur antwoord. Mocht je net als wij twijfelen, one2track is prima bereikbaar bij problemen/vragen en geeft snel antwoord. Het horloge is (spat)waterdicht en is duidelijk voor de kinderen. Mike, je bent echt een topper! Dankjewel!

Oplossingsgerichte service en fijne trackmethode

Wij hebben al jaren one2track voor onze zoon. Nu ook voor dochter aangeschaft en voor onze zoon een upgrade. Fijn dat alles geïnstalleerd is een je er zo mee aan de slag kan. Behoorlijk wat minder zorgen met dit systeem!

Snel antwoord helpdesk

Binnen korte tijd een antwoord gekregen op mijn vraag via contactformulier.

Fantastische service

We vonden de snelle levering en de kwaliteit al goed, maar nadat het horloge het na een maandje niet keer deed, kregen we na het bekijken door de service afdeling netjes een nieuwe opgestuurd.

Horloge was steeds off line terwijl alles goed leek te zijn

We hebben het horloge nu vanaf november. Premium voor mijn vader. Behalve dat hij het heel lelijk vindt en het alleen voor ons om doet, zijn wij er wel heel blij mee. (Het horloge is zilverkleurig en de wijzerplaat is alleen zichtbaar als hij een knopje in drukt. Het is veel te modern voor iemand die alzheimer heeft) Het horloge is even wennen en vooral veel lezen bij alle tips en kennis bank. Er kan meer mee dan waar we hem voor kochten. Handig is als je alle nummers van horloge (ID nr en telefoon nummers even goed bewaard, deze heb je nodig als je een probleem meld) De service desk is snel en duidelijk in de uitleg, Ze reageren altijd binnen een dag. Omdat het probleem niet duidelijk was kregen we een nieuwe gekloonde sim kaart. Deze hoefde alleen maar verwisseld te worden en alles deed het weer. Super fijn dat we niet weer van alles hoefde te installeren. .

Goede snelle service

Het horloge gaf offline in de app, Na contact via mail met de servicedesk snel antwoord gekregen en het probleem binnen 5 minuten opgelost. Hartstikke bedankt

Lastig om hem goed onder de knie te krijgen

In het begin wat lastig om hem helemaal goed in gebruik te nemen; bijvoorbeeld de exacte locatie wanneer hij op GPRS zit. Wel goede hulp / advies gehad van de service afdeling. Beveel het bedrijf wel aan.

Uitstekend!

Hallo we hebben problemen met de accu gehad die spontaan een halve dag meeging terwijl dat eerder altijd tegen 3 dagen was. Dit telefonisch gemeld en eerst een reset uitgevoerd. Toen dit niet hielp mocht ik de horloge gratis opsturen voor reparatie. Binnen een week was het probleem opgelost en netjes via de mail op de hoogte gebracht. Dit is wat een consument wilt; communicatie transparantie en oplossing! Netjes gedaan jongens!

Super goede service!

op gestuurd voor reparatie en 2 dagen later gerepareerd weer thuis. en tussen tijd netjes een mail ontvangen wat er gerepareerd is.

Fantastische service

Fantastische service! De Connect-go was voor mij een perfect horloge. Helaas is in mijn woonplaats geen goed (2G) netwerk bereik waardoor het horloge niet goed werkte. Ik heb daarvoor een aantal keer een vriendelijk contact gehad met de klanten service en mocht het terug sturen. De aankoopprijs werd direct terug gestort op de rekening.

Snelle en goede service

Helaas was het bandje van mijn zoontje zijn horloge de volgende dag kapot, gebeld met One2track en zonder problemen de volgende dag een nieuw bandje in huis! Top service

Na lange tijd weer de 2 horloge van mijn dochters proberen te gebruiken, helaas kreeg ik ze niet meer aan de praat. Via de klantenservice van One2Track goede hulp gekregen. Hopelijk kunnen mijn dochters snel weer met hun horloges aan de gang. Super bedankt voor de goede hulp. Mark Jongbloed

Super service, duidelijk, vriendelijk en snel

De gps horloges die ik voor mijn dochtertjes via een bekende Chinese site had aangeschaft werkte niet goed. Na wat surfen kwam ik one2track tegen. Na een telefoontje met de klantenservice (super vriendelijk) de horloges opgestuurd. Binnen een week een mail dat het was gelukt en de horloges weer terug ontvangen. Doen het prima!! Super bedankt.

Goede begeleiding

Prima ervaring en vriendelijk aan de telefoon. Goed bereikbaar.

Luisteren naar de wensen en geven passend advies

Geven helder advies en laten je een eigen keuze maken. Proberen niks aan te smeren en houden geen verkooppraatjes. TOP!

Zeer goede service

Super goede service!

Snelle service!

Lader was defect, na telefoontje dezelfde dag een nieuwe toegestuurd gekregen! Top!

Uitmuntende klantenservice

Zeer snelle reactie middels contactformulier via website. Telefonische klantenservice (geen bandje)is super klantvriendelijk en erg fijn geholpen.

Super service!!! Denken met je mee

Had net na een jaar problemen met het rebel horloge. Op een of andere manier is er toch vocht in gekomen. Normaal valt dit niet onder de garantie, maar omdat hij nog maar heel weinig gebruikt is zijn ze met een hele goede oplossing gekomen!!!

Over one2track B.V.