uitmuntend

ik heb een super goede ervaring met one2track mijn zoontje heeft een horloge en die kreeg ik niet meer aan ik heb dit horloge toen opgestuurd ik heb heb binnen 2 dagen gerepareerd retour gehad gewoon een super goede service nu voor de 2e keer was zijn bandje defect ik heb contact opgenomen met one2track binnen een uur kreeg ik een reactie terug en krijg per direct een nieuwe band toegestuurd dus voor mij is dit echt een top bedrijf

Horloge werkt zoals 't bedoeld is en is er iets, dan lost de uitstekende klantenservice 't snel op!

Bovenstaande zin zegt alles al. Ik ben uitermate tevreden met One2track!!

Na op "fabrieksinstellingen" te hebben geklikt lukte het mij niet om het horloge naar behoren te laten communiceren met mijn mobiel. Na een berichtje direct een mail terug en probleem verholpen. Wederom TOP dus! Dank.

Goede en snelle service

Gps horloges gekocht bij andere website. Helaas werkte deze niet naar behoren, bij one2track wilde ze deze voor een vergoeding wel in orde maken. Helaas lukte dit niet door het ontbreken van de gps apparatuur in de reeds aangeschafte horloges. Toen kon ik bij one2track nieuwe horloges incl. Installatie aanschaffen minus het reeds betaalde bedrag voor de herinstallatie van de eerdere horloges. Snelle en goede service

Goede service bij One2track

Hadden we eindelijk een goed werkend horloge voor onze pleegzoon gevonden. Ging die heel ongelukkig kapot. One2track gaf ons de gelegenheid om de horloge om te ruilen wat via bol.com niet kon. Zijn er heel erg blij met deze service nu nog wachten tot de nieuwe bezorgd word.

Het horloge werkt super goed en is makkelijk in gebruik.

Het horloge is heel makkelijk te installeren en werkt heel goed. Ook mijn dochter van 5 kan er goed mee overweg. Als je een vraag hebt over het gebruik van bijv de app dan krijg je zeer snel een mail terug met duidelijke uitleg.

Door behandeling One2track positiever gaan denken

ik had een negatieve beoordeling over One2track, maar ik ben telefonisch benaderd door een van hun medewerkers voor een oplossing. Deze man heeft uitgelegd hoe deze situatie kwam en met een goede oplossing gekomen. Hierdoor heb ik mijn mening over dit bedrijf ten positieve veranderd. Ik dacht dat one2track een bedrijf was dat snel geld wilde verdienen over de rug van hun klanten, maar dit is niet het geval. Als ze hun woord nakomen, dan ben ik om en zal je geen verkeerd woord horen over hun,

Wij zijn heel blij met het horloge, soms moet het even opnieuw localiseren maar over het algemeen is het heel nauwkeurig. Goede handige app en alles wordt duidelijk uitgelegd in de handleiding. De klantenservice is ook goed, bij onze bestelling was het extra bestelde bandje vergeten. Na melding was het de volgende dag in huis.

Uitestekende service!!

Ons GPS horloge werkte niet meer. Via het contactformulier contact gezocht met one2track en binnen een half uur reactie met een mogelijke oplossing. Nog een keer terug gemaild en weer binnen 5 minuten reactie. De mededeling dat onze simkaart verlopen was wegens 180 dagen geen activiteit was een schok maar de oplossing voor het gratis aanvragen van een nieuwe onbeperkte sim was direct de oplossing! Zeer tevreden over de service en de afhandelingssnelheid van one2track.

Mooi product met top ondersteuning

Sinds een week in bezit van horloge voor onze 7 jarige dochter. Het horloge en app werken zeer intuïtief en we krijgen massa’s berichtjes van onze dochter ... daar gaan we nog over praten :) data verbruik is zeer beperkt dus we kunnen prima oefenen. Twee keer via e-mail contact gehad met de helpdesk omdat iets voor ons onduidelijk was en twee keer binnen een uur zeer goed geholpen. Fijn dat er een Nederlands bedrijf met goede ondersteuning achter zit. Wij zijn tevreden!

Topservice, ook na aanschaf

Het horloge werkt goed. Na een jaar werkte het ineens minder, opgestuurd en alle storingen verholpen. Ook fijn dat bijna twee jaar na aanschaf ook een klantwaardige behandeling krijgt.

Zowel het product als de service is uitstekend!

Voor mijn dochtertje van 6 heb ik de Connect Move gekocht. Nog voordat ik tot een aankoop over ging ben ik al heel snel en goed geholpen via de mail. Ik kreeg snel en vriendelijk antwoord op mijn vraag wat het verschil tussen de diverse modellen was en welke het beste voor mijn dochtertje zou zijn. Op aanraden van Kim uiteindelijk gekozen voor de Connect Move en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Mijn dochtertje vindt hem natuurlijk prachtig, maar ook papa en mama zijn er érg blij mee ;) Ik ben nog steeds verbaasd over de uitgebreide mogelijkheden én de kwaliteit van het horloge voor deze prijs! Ik zal verder niet ingaan op wat het horloge allemaal kan, dat is precies te lezen op de site, maar ik ben nog niet een ander horloge tegengekomen die zo uitgebreid is en zo precies werkt voor deze prijs. Het geluid is prima, gewoon alsof het een echt mobieltje is. Eén klein "nadeeltje" (en dan bedoel ik ook echt nadeelTJE) is dat er een kleine vertraging (halve seconde ofzo) in zit als je met elkaar belt maar als je dat eenmaal weet is het geen probleem. Volgens one2track kan dat aan de providers onderling liggen, dus misschien is dat bij anderen helemaal niet aan de orde. Veel apps zijn OF heel basic en makkelijk in het gebruik OF heel uitgebreid en ingewikkeld. Maar deze app is zéér uitgebreid EN zéér makkelijk in het gebruik. Ik kan er nog veel meer over vertellen maar Kiyoh accepteert maar een bepaald aantal tekens en die zijn nu op ;-) Maar ben je op zoek naar een tracking horloge die ECHT doet wat hij moet doen? Dan raad ik voor de volle 100% deze aan! Kwaliteit, design, betrouwbaar, en niet te vergeten: het horloge is goed te bedienen door kleine kinderen! Ons dochtertje had in een paar minuten precies door hoe alles werkte! Ik ben er echt heel blij mee, super fijn gevoel dat ik weet waar ze is, dat ze me kan bereiken, en oh.... geen rondjes meer fietsen om haar te zoeken als ze moet eten: even een berichtje en ze weet dat het eten klaar staat ;-)

Blij met de Connect Rebel

Dit gps horloge is echt een uitkomst met onze avonturistische 9 jarige. Nu zijn we hem nooit meer kwijt en kunnen regelmatig even kijken waar hij uithangt. Handig om hem te kunnen bellen en In het begin dacht ik dat hij het niet meer deed, ik kon nl wel bellen met het horloge, maar mijn zoon kon mij niet verstaan. Na een mail naar de klantenservice hoorde ik dat het volume in te stellen is op het moment dat je met het toestel aan het bellen bent, blijkbaar stond hij ineens te zacht. Snelle reactie van de klantenservice en dus snel het probleem opgelost. Paar weken later was zoonlief heel hard gevallen en het scherm helemaal kapot. In overleg met de klantenservice is dat ook naar tevredenheid opgelost. Ik had bewust gekozen voor een betrouwbaar bedrijf met een goede klantenservice en daar heb ik nu zeker geen spijt van.

Goede snelle klantenservice, Goede service!

We hadden voor ons zoontje van 5 een GPS horloge gekocht. Kort na de aankoop bleek 1 knopje (waarmee je inkomende gesprekken kon opnemen) het niet goed te doen. We hebben gemaild en werd snel gereageerd. Horloge moest retour en werd snel gerepareerd. Het horloge was binnen 3 dagen alweer retour! Het knopje bleef daarna toch nog wat problemen te geven en omdat ze het zo vervelend voor ons vonden kregen we een nieuw horloge terug en zelfs een duurdere versie! Dat is nog eens service. Ook de simkaart en beltegoed werden overgezet. Het GPS horloge werkt voor ons perfect. We wonen ik een kinderrijke buurt en je kan instellen in welk gebied je kind mag buitenspelen. Zodra hij die zone verlaat krijg je een sms. Ook vind hij het geweldig als hij gebeld wordt om terug naar huis te komen. Zo'n horloge geeft een hoop rust met buitenspelen! Daarnaast hebben we voor one2track gekozen omdat het over Nederlandse servers verloopt. Veel goedkope GPS horloges gaan via Chinese servers en dan kan het horloge makkelijk gehackt worden en je kind gevolgd en afgeluisterd worden door vreemden. Ook een groot voordeel is dat je geen maandelijkse kosten hebt maar gewoon een prepaid kaartje in de telefoon.

Goede hulp bij eventuele storing of onduidelijkheid

Heel handig echte aanrader als je je kind vaak kwijt bent als hij in de wijk of het bos aan het spelen is. Scheelt heel wat zoeken.

Goede ervaring met de Connect Move

De horloge ziet er mooi en degelijk uit. En doet precies wat het moet doen! Nauwkeurige gps. En ook fijn is dat het horloge en de app volledig in het Nederlands is. Wij zijn heel blij met dit horloge.

Super goede service!!!!

Bij problemen met het horloge altijd goed geholpen!! Snelle reacties op mails en zeer oplossingsgericht! Zeer tevrede!!

Top team

Ik kreeg het horloge van mijn zoon niet meer aan wat ik ook probeerde met de snelle email reacties niks deed het. Horloge op gestuurd en bleek dat het aan knopje stuk was. Heel netjes opgelost en kreeg gelijk nieuwe tips over hun nieuwe app en sims kaarten. Hebben ze gelijk in orde gemaakt en alles is weer up to date. Er zijn inmiddels meer mensen die er aan denken om een horloge aan te schaffen hier op de camping. Ga zo door 👍

geweldig 10 plus

Wij zijn in het bezit van een one2track horloge helaas is deze stuk gegaan ik heb contact via mail gezocht met dit bedrijf zij reageerde direct ik heb het horloge opgestuurd de volgende dag kreeg ik gelijk een reactie dat ze het probleem gevonden hadden,het zat in de laadkabel jammer dat dit niet onder garantie valt maar het is wel opgelost binnen 1 dag al met al super service, snelle service, jammer van de garantie terwijl het horloge nog geen half jaar oud is. verder top bedrijf . AANRADER

Wat een geweldig service, dank jullie👍

Snelle reactie op mijn mail en oplossingsgericht. Dank je Mike.

Fijne horloges en goede service!

Voor mijn beide kinderen de Connect touch besteld. Bij 1 van de horloges bleef de simkaart er niet goed in zitten dus na wat e-mail verkeer het horloge opgestuurd en vrijwel meteen een nieuwe toegestuurd gekregen nadat was geconstateerd dat dit niet te repareren was. Super! De horloges en de app zijn makkelijk in gebruik. Tot nu toe dus zeer tevreden.

Super!!

Het horloge werkt zeer fijn! Geen poespas,gewoon waar hij voor bedoeld is! Ik gebruik hem voor min zoon van 9 die van lekker buitenspelen houdt. Op het kaartje kan ik altijd zien waar hij is. Ik kan hem belken of een voicebericht sturen. Hij kan dit andersom ook. Hele handige app, alles in het Nederlands. Zeer duidelijk! Maar als je toch nog vragen hebt, kun je die makkelijk stellen via de klantenservice en krijg je heel snel antwoord! Beste aankoop in tijden en geen spijt van!

Zoals ik het verwacht had👍

Wij wonen in België mijn kinderen zijn 8 en 10 jaar oud. Ik vind ze te jong voor een gsm en daarom een horloge bij jullie gekocht. Ik ben super tevreden, top uitleg qua installatie, als er iets is je krijgt meteen antwoord, de kinderen kunnen mij altijd bellen als er iets is. Ook qua kosten vind ik het meevallen. Zo krijg ik het gevoel dat ik ze wat meer vrijheid kan geven. (Omdat hier veel vrachtverkeer is) De gps is handig maar vooral het bellen is super, zoals ik het verwacht had. De stappenteller is het enige aandachtspunt, maar zeker niet minder om dit product niet aan te schaffen. Ik ben echt een super tevreden klant. Ga zo door👍

Onzettend goede service

Grote waardering voor de goede service. Mijn zoon heeft een Connect Go waar een technisch probleempje mee was. De telefoon hebben we teruggestuurd. One2Track heeft vervolgens super service verleend. Heel fijn.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!