super goed

Het oplaadkabeltje van de horloge van mijn moeder werkte niet goed meer, de magneetaansluiting was kapot. Na 1 dag 2 nieuwe kabeltjes opgestuurd gekregen. Super goede service

Perfect!

Gebruik sinds drie maanden twee rebel horloges voor beide kids, hun vinden het leuk en handig en wij ook! Nog geen vervelende storingen o.i.d. Werkt echt super nauwkeurig! Aanrader!

Superservice en meedenkend

Bestelde voor ons kleinkind een kinderhorloge in de verkeerde kleur. Omdat het deze week kado gedaan moet worden, wilde ik het horloge met spoed bij One2track in Noordwijkerhout gaan omruilen . One2track komt met de oplossing een ander kleur bandje als service op te sturen. Morgen in huis en scheelt mij een rit. Dat is meedenken, complimenten!

Uitmuntend.

Zelden zo goed geholpen als bij one2track. Je word vriendelijk te woord gestaan en geven goed advies. Ook de aftersales is uitmuntend.

Uitstekende service!

Geweldige after sales service, beter kan het niet! Duidelijke communicatie en snel!

Fijne horloges geweldige service

Heel blij met de horloges werken echt heel goed. De service van one2track is ook heel goed. Zeer snel duidelijk en behulpzaam.

zeer goede service

horloge deed het niet goed , nu prima opgelost binnen een week hartelijk dank daarvoor

snelle en vriendelijke service

Met een specifieke vraag naar een uitverkocht model, zijn we uiteindelijk tot dusver naar tevredenheid geholpen. We kijken er naar uit dat onze moeder haar hulpmiddel met plezier gaat gebruiken. Dank ook voor het getoonde begrip!

Werkt echt super en me kind is er helemaal blij mee

Paar keer contact gehad via de mail. Deze was snel, duidelijk en super!

Degelijke producten, stabiel platform en uitstekende service

vier kinderhorloges verder zijn we al behoorlijk wat jaren klant van One2Track om de uitstekende service en de kwalitatief goede producten. Ondanks dat we hier op het dorp slecht bereik hebben van de telecomproviders, functioneren de horloges goed door het gebruik van meerdere providers. Het platform van One2Track overtreft ruim de vele andere soms goedkopere of uit China afkomstige gps-trackers. De horloges zijn zo simpel in gebruik dat onze dochter van drie haar horloge geheel zelfstandig kan bedienen. Natuurlijk kan er altijd iets beter maar One2Track blijft doorontwikkelen op zowel het aanbod van devices/horloges als het verbeteren van positiebepaling, functies in de app en dienstverlening. One2Mobile is daar een uitstekend voorbeeld van.

Top horloge

Het scherm kan snel kapot zijn.....kinderen...

Fantastisch product, werkt zéér goed!!!

We hebben het horloge aangeschaft, omdat onze dochter op een bepaalde dag van de week alleen naar huis moet fietsen. Best spannend voor haar én voor ons! Maar door dit horloge en de functionaliteit van GPS én bellen heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat. We bellen even voor vertrek en dan volg ik haar met de tracker die iedere 10sec ververst. Top!! Mijn dochter voelt zich veilig en wij zijn ook gerustgesteld. Na aanschaf vonden we dat we hem veeel eerder hadden moeten kopen. Het is namelijk ook mega handig wanneer ze op het plein aan het spelen is. Ik kan haar met alle gemak even bellen of ze thuis komt om te lunchen of avondeten :) Kortom, het product doet wat het moet doen dus als klant zijn wij super tevreden!

Pluspunten: - Nederlands bedrijf - Vriendelijke en zeer snelle helpdesk - Robuust horloge - Duidelijke app - Meestal zeer accurate GPS peiling Verbeterpunten: - Erg prijzige bijbehorende prepaid kaart, mag wel ietsjes goedkoper - Via de app moet je nu erg 'diep graven' om bij de functie tekstbericht sturen te komen. Die mag wel in de balk snelfuncties.

Heel tevreden

Werkt zeer goed, doet wat het beloofd, supermakkelijk te bedienen, een aznrader

Levering is super snel. Product werkt heel goed. App ook Heel gebruiksvriendelijk

Heel goed en fijn

We hadden al een One2track Rebel, helaas belandde deze na een hectische dag in de wasmachine, die ons op zijn beurt na een uurtje wassen gewaarschuwd heeft door ons met het horloge te bellen! Onze zoon vond het heel knap van de wasmachineA De Rebel is waterproof en deed het ook nog redelijk na zijn wasmachine avontuur, maar helaas konden we elkaar niet meer verstaan! Zonder twijfel hebben we een nieuwe besteld. Dit keer een gele! Ons eerste horloge wilde niet opladen, we stuurden hem op en kregen binnen 2 dagen een nieuwe welke het wel deed. De service is geweldig en wij gebruiken het horloge heel erg vaak. De batterij gaat heel lang mee en het geluid is perfect!

Snelle levering, super product!

Wij hebben gps horloge voor onze zoon gekocht inclusief Sim kaart die al geplaatst was. Het horloge met de bijbehorende app is gebruikersvriendelijk. Makkelijk te bedienen en zeer nauwkeurig indien ingeschakeld op gps modus. Telefoonfunctie en berichtenfunctie werken goed. Kortom super aankoop!

Goed mooi horloge

Werkt goed

Primaire functionaliteit voldoet goed

Het horloge werkt prima als GPS trackingsysteem. Omdat de handleiding en de App universeel zijn sluiten deze niet helemaal aan op het type dat ik heb aangeschaft t.w. niet alle functionaliteiten zijn beschikbaar op ons horloge. Dat is jammer. De klantenservice is prima.

Fijn horloge

Mijn zoontje heeft dit horloge voor zijn 8e verjaardag gekregen. Hij blij en wij ook blij zodat hij af en toe alleen naar vriendjes kan fietsen of naar school.

Blij met traceerbaarheid zoon

- ietwat vertraagd, maar prima lokalisering - fijn dat wij èn hij kunnen bellen met elkaar (en niet met anderen) - niet teveel afleiding op horloge - mag wat ons betreft nog wat uitgewerkt worden (sneller overzicht route - alarm bij afdoen) - waarschijnlijk hebben wij nog niet alle tools ontdekt

Prima en functioneel horloge

Mijn dochter is erg blij met haar horloge. Doet wat hij moet doen, plaatsbepaling redelijk precies. Stappenteller werkt echt onvoldoende, komt niet eens in de buurt van de werkelijke hoeveelheid stappen. Ik zou deze horloge zeker aanraden, geeft een veilig gevoel en je kind is goed te bereiken en kan jou bereiken.

tevreden met het horloge

We zijn nu wat meer gerust als onze zoon naar buiten gaat. Hij kan nu zelf naar het voetbalveldje en doet nu ook some boodschappen. Via de maps kunnen we hem goed in de gaten houden. Dit hadden we eerder moeten aanschaffen!

Precies wat we ervan verwachtte!

Helemaal tevreden met dit horloge voor onze dochter van negen jaar! Zij wil graag met vriendjes alleen naar buiten en uit school alleen naar huis. Het is allemaal prima te doen nu we weten waar ze is en dat we elkaar kunnen bereiken. Ideaal, makkelijk in gebruik en ziet er ook nog eens super uit, het geld dus dik waard.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!