Horloge weer te gebruiken

Mijn dochter was gevallen met haar horloge om. Helaas een barst in het scherm. Nu met de beschermlaag er op is het horloge weer goed te gebruiken en zie je er bijna niets van. Makkelijk aan te brengen en het blijft goed zitten. Jammer dat ik niet eerder wist dat ze ook voor the One2track horloges bestaan.

Makkelijk bedienbaar horloge

Voor mijn zoon, van bijna 7, de one2track Next aangeschaft. Zijn vriendjes wonen in een aangrenzende wijk. Met dit horloge weet ik waar hij is en hoef ik niet heel de buurt af te struinen, als hij naar huis moet komen. Ook kan hij bellen als er iets is, wat voor ons een geruststelling is. Het horloge is erg makkelijk in gebruik en de app is duidelijk. Enige nadeel vond ik het plaatsen van de screenprotector. Dit moet in 1x goed, want valt niet te corrigeren. Nu is de lens deels afgedekt, waardoor we slecht beeld hebben. Even opletten dus!

Super horloge

We hebben de NEXT nu een tijdje. Hij is erg uitgebreid, maar ook kindvriendelijk. Zoon van 6 past hem prima om zijn pols. Heel fijn om als ouder in de app veel overzicht te hebben. Het horloge is precies qua locatie, geluid en beeld werken top! Erg blij met de aanschaf van de one2track NEXT.

Super kwaliteit en handig!

het gebruik van het horloge en de app is heel eenvoudig. we kunnen altijd precies volgen waar onze dochter is en bellen en berichten sturen is heel gemakkelijk!

Praktische horloge met handige functies

Wij hebben dit horloge gekocht voor onze zoon om hem wat meer verantwoordelijkheid te geven bij het buitenspelen. Hij is er ontzettend trots op. Het horloge werkt goed, batterij gaat lang mee. Het configureren van de horloge was zo gedaan. Onze zoon is 7, maar weet al heel goed hoe hij met het horloge om moet gaan. Wat erg handig is, is het instellen van stiltetijden. Zo kan hij het horloge op school dragen, maar niet gebruiken. Het enige wat ontbreekt hierbij is een weekschema. Je stelt nu een tijdschema in dat voor elke dag geldt. Onze school heeft niet elke dag hetzelfde schema. Dat is wel jammer. We vinden het kunnen instellen van een veilige zone ook ontzettend handig. Van te voren spreken we een gebied af waarin hij kan spelen buiten, zodra hij daarbuiten komt krijg je direct een melding. Zo hoef je zelf niet proactief de GPS van het horloge in de gaten te houden. We zijn er erg blij mee!

Bevalt erg goed.

Snelle bezorging en alles werkt zoals het hoort. Ik ben erg tevreden!

Meer vrijheid voor onze dochter, en geruststelling voor ons

Onze dochter is erg blij met haar nieuwe horloge en haar nieuwe vrijheden. Wij zijn blij dat wij haar wat meer vrijheid kunnen geven en toch weten dat we contact met haar kunnen opnemen als het nodig is.

Weer hele goede ervaring met One2Track

Nadat horloge kapot was gegaan (zoon had hem laten vallen op de stoep), hierover met One2Track contact gezocht of dit te repareren viel en dat was helaas niet het geval. Ze dachten heel goed mee en we zijn tot een oplossing gekomen, waarbij ik een nieuw horloge heb aangeschaft. Hele fijne zaak om te kopen, er wordt met je meegedacht.

Goede ervaring

Het is fijn om te weten waar mijn kinderen zijn.

Super functioneel en gebruiksvriendelijk!

Onze zoon van 7 heeft sinds kort het horloge. Hij had snel in de gaten hoe het werkt en kan er makkelijk mee omgaan. Als ouder geeft het ook een gevoel van rust en veiligheid als hij alleen op pad gaat. Kortom een dikke aanrader!

Het is een hele fijne horloge voor de kinderen. Makkelijk in gebruik en een fijne app waar je alles in kan stellen. Daarnaast is er een super fijne klantenservice. Ze denken heel goed met je mee en reageren snel op de mail. Ik raad deze horloge aan iedereen aan.

Ik gebruik one2track al vanaf mijn dochter 4 jaar is. Mijn dochter is inmiddels 9 en net begonnen aan een 3e horloge. Altijd een top service , snel en kundig! Zelfs een keer gemaild op zondag en kreeg meteen antwoord. Al aan diverse mensen aangeraden.

Ik ben heel blij met mijn horloge, want nu heb ik veel meer vrijheid. Mijn ouders kunnen precies zien waar ik ben en ik kan een bericht sturen als ik ergens heen ga.

Duidelijk zicht op waar je kind is

Werkt goed en makkelijk

Fijne horloge met goede app

Inmiddels hebben 3 van onze kinderen zijn horloge kids zijn 8,6 en 4 jaar. Ze kunnen er goed mee overweg. De app werkt fijn. Enige nadeel is dat ze niet waterdicht zijn. Waardoor we al een x een horloge hebben moeten vervangen maar ook dat er 50/50 opgelost.

Fijn horloge

Heel fijn horloge waardoor je altijd bereikbaar bent en te traceren in geval van nood.

Goede service en nauwkeurig gps-horloge

Het 1e horloge wat ik toegezonden kreeg, ging helaas niet aan. Binnen 3 dagen na retourneren hadden we een nieuw horloge in huis. Goede service. En het 2e horloge werkt naar behoren, met een nauwkeurige navigatie.

Goede koop geweest

Ik heb dit horloge voor mijn zoon van 8 gekocht. Het werkt verbazingwekkend goed. Ik kan mijn zoon overal op afstand volgen en met hem communiceren. Dat geeft mij een veilig gevoel en daar heb ik deze betaalbare investering voor gedaan (:

Doet wat hij moet doen

Onze zoon wilde graag een gps horloge en heeft onlangs de one2track neo gekocht. We zijn erg tevreden. Alleen een boodschapje doen in het dorp, spelen in de speeltuin of gewoon even een rondje fietsen. Als er wat is bellen we even met elkaar en hij is goed te volgen via one2track app. Twijfel je nog? Koop de one2track en ervaar zelf de voordelen van dit horloge.

Blij ermee!

Ideaal en makkelijk in gebruik. Aparte berichten naar verschillende nummers sturen was ook een fijne optie geweest..

Helaas geen lange levensduur

Ik ben inmiddels aan het 3e horloge bezig in 2 jaar. De eerste stopte ermee toen hij met handen wassen een beetje nat was geworden. De tweede ging het steeds slechter doen en reageerde op een gegeven moment niet meer op aanrakingen. Ook regelmatig geen goede GPS indicatie. Als het horloge het doet, is hij fijn en makkelijk in gebruik. Mijn zoon is er altijd blij mee.

Prima horloge, doet wat het moet doen. Gps niet altijd 100% nauwkeurig maar scheelt niet meer dan 200 meter.

Top ding

Zoon is er heel blij mee. Wel vinden wij dat het instellen van veilige zones kleinere ronden hadden mogen zijn.

Enorme aanrader!!!

Mijn zoontje van 9 speelde de laatste tijd heel veel buiten in een andere wijk. Ik vond dit best een dingetje. Hij is zo blij met zijn horloge! Ik kan hem nu bellen als hij naar huis moet komen en hij kan mij ook bereiken Echt heel fijn De service is ook geweldig. Ze waren iets vergeten bij mijn bestelling en ik werd hier erg netjes mee geholpen. Ik had dit horloge maanden eerder moeten kopen

Goede service, fijn horloge

Ons horloge was stuk na 6 jaar intensief gebruik. Na een belletje met one2track zeiden ze dat hij niet meer te repareren was maar we kregen 20%korting op een nieuw horloge. Deze hebben we uitgezocht en werd binnen 1 dag geleverd. Binnen 15 minuten was alles start klaar en kon onze dochter er mee op pad. Makkelijk in gebruik, leuk disigne en goed bereik. Kan precies zien waar ze is en zij kan ons altije bereiken.

Bedrijfsgegevens

Walserij 13

2211 SJ Noordwijkerhout

0252 503737

[email protected]

Over one2track B.V.

De allerleukste, beste en stoerste GPS-horloges voor kinderen en ouders! Betrouwbaar – en betaalbaar bij aankoop en in gebruik. Nu met meer dan 130.000 enthousiaste avonturiers zijn wij dé marktleider in Nederland. Onze GPS-horloges zijn alléén gericht op ouder-kind communicatie. Geen games of sociale media, want buiten spelen moet écht buiten spelen blijven, zonder digitale afleiding.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.