Filters

10

snel en goed

We gebruiken sinds enkele jaren de GPS horloges van One2track en nu wordt het weer eens tijd voor een nieuwe recentie. Één van onze horloges werkte niet goed meer, even contact en teruggestuurd. Met 2 dagen hadden we uitslag over het probleem en dat wordt in duidelijke woorden (geen technisch blabla) uiteengezet. Helaas niet meer reparabel, maar wel het aanbod om een vervanger met 20% korting aan te schaffen. Waarschijnlijk gaat het een tweede kans horloge worden. Eerder deze week daar ook één van besteld omdat we een derde horloge nodig hebben. Ik kan alleen maar blij worden van zo'n mooi en lokaal bedrijf dat klantenservice hoog in hun vaandel hebben staan.

  • Aanbevelen? Ja
5

Handig horloge voor kind, slechte GPS

Het horloge is heel leuk en eenvoudig te bedienen door onze dochter van 7. GPS locatiebepaling op wintersport was echter waardeloos/ volstrekt onbruikbaar. Een van de redenen waarom we het horloge hadden gekocht was het ronkende artikel op de website: https://www.one2track.nl/one2track/nieuws/306-zorgeloos-op-skivakantie-in-europa-met-een-gps-telefoonhorloge-voor-kinderen ) Ter plekke geeft het systeem vervolgens echter aan dat ze de "omgeving nog moet leren kennen" voor haar algoritme. Komt op mij vreemd over- tegen fatsoenlijke betaling zou 0ne2 Track gewoon gebruik moeten kunnen maken van gangbare locatie/ kaartbestanden. Dit zou veel eerlijker vermeld moeten worden op de site. Het horloge (de Next) is iets aan de grote kant voor de pols van onze dochter.

  • Aanbevelen? Nee
10

Superbe

achter plaat van het horloge van mijn kleinzoon was bij een val met de fiets kapot gegaan. Bij mijn mail kreeg ik binnen het uur hulp. ging het maar overal zo. bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een goede service!

Mijn beide zoontjes hebben een horloge van One2track. Wij zijn erg tevreden over het gebruik hiervan. Helaas was er een onderdeel van het horloge van mijn jongste zoontje kapot. Na contact met de klantenservice van One2track werd ik erg snel en vriendelijk geholpen. De dag erna ontving het onderdeel die ik zelf makkelijk kon installeren. Een groot compliment voor de medewerkers van One2track! Zij hebben mij erg goed geholpen en mijn zoontjes dragen hun horloges nog iedere dag. Een aanrader voor alle ouders die op zoek zijn naar een GPS-horloge.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superkwaliteit horloges

Wij hebben twee horloges. Deze hebben mooi design en zijn ook hufterproof. Klantenservice is erg behulpzaam. Ik kan ze aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Na 2 weken is het horloge van mijn zoon stuk gegaan. De achterkant was gebroken en het horloge kon niet meer opgeladen worden. Na contact met de service afdeling hebben ze kosteloos een nieuwe achterkant opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, degelijke producten en prettige klantenservice

Goede, degelijke gps horloges voor kinderen(one2track) en senioren (Lifewatcher) van Nederlands design. Ze zijn ook hun eigen mobiele provider voor de data verbinding. Dat geeft extra vetrouwen. De horloges hebben een lange stand-by tijd en zeer gebruiksvriendelijk. Als er wat is en je mailtje de klantenservice wordt je vriendelijk en goed geholpen. uiteraard kosten de horloges wat meer dan de troep uit t verre oosten die er ook te koop is, maar ie krijgt dus ook goede spullen EN goede service bij One2track. Ik ben een tevreden klant en heb hun producten ook aan vele andere ouders aangeraden. Ook die werden er blij van.

  • Aanbevelen? Ja
6

Für denn Preis... ok/zufrieden

Es ist eine schöne Uhr perfekte Größe für Kinder... leider muss ich sagen das die Ortung nicht so funktioniert wie wir uns das gedacht haben und der Akku ist schnell leer ...

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
1

Zeer slecht

Horloge was 2 maal binnen een week kapot door normaal gebruik. De klantenservice kon geen andere optie bieden dan een omruil service die 45 euro kost. Hierdoor heeft het horloge mij in korte tijd bijna 200 euro gekost en heeft mijn zoontje dit nauwelijks kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Wij vinden het erg jammer dat je deze negatieve review hebt geschreven. Wij hebben het eerste toestel ontvangen en bekeken. Wij hebben aan de hand van de waterverklikker in het toestel kunnen aantonen dat het horloge intern waterschade heeft opgelopen. Waterschade valt niet onder onze garantie, desondanks hebben wij toch een coulance regeling aangeboden om het horloge voor een nieuw horloge om te ruilen. Het tweede horloge kregen wij retour met een oplaadprobleem dat het gevolg was van een defecte oplaadkabel. Hiervoor ontvangen jullie een nieuwe kabel. Tijdens deze controle is ook geconstateerd dat een aantal pixels in het scherm defect zijn geraakt. Dit probleem kan ontstaat als er veel druk op de behuizing van het horloge komt te staan door bijvoorbeeld een val of een stoot. Het horloge werkte echter nog goed maar toch hebben wij vanuit onze service opnieuw een coulance regeling aangeboden om ook dit toestel om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Wij snappen dat het vervelend is dat de 2 toestellen beide een defect hebben opgelopen (tussentijd is langer dan 2 weken), echter zijn dit defecten door eigen gemaakte schade en vallen niet onder onze garantie. Wij gaan dan ook het 2e toestel (dat nog prima werkt) kosteloos met nieuwe oplaadkabel aan jullie terugsturen.

10

Geweldig

Handig als je een kind hebt dat graag op onderzoek uit gaat. Gps horloge aangeschaft toen we van een appartement in een drukke stad verhuisden naar een rustige hofje in een andere stad. Kind altijd te vinden en te bellen. SOS knopje is handig als je geen tijd hebt om in contacten te zoeken. Werkt ook in het buitenland uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wauw, wat een service heeft dit bedrijf! Ons horloge laadde niet meer op. Hierin kregen wij een nieuwe kabel en een nieuw achterkantje toegestuurd. Helaas loste dit het probleem niet op waardoor we het horloge ter reparatie mochten opsturen. Reparatie ging helaas ook niet, nu krijgen we een nieuw horloge met nieuw telefoonnummer en het oude tegoed wordt netjes overgezet. Sowieso als je een vraag hebt krijg je heel snel en netjes antwoord. Waar zie je dit tegenwoordig nog? Het horloge deed het super goed (voordat ie kapot ging, uiteraard) en het bellen was zuiver en duidelijk. Batterij gaat lekker lang mee. Kortom: meer dan tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Een tijdje geleden voor mijn dochter een GPS horloge gekocht. Helaas ging na een tijdje het scherm niet meer aan. Contact gehad met de klantenservice waarna het apparaat kosteloos vervangen werd, en het prepaid saldo werd ook overgezet. Zeldzame service in deze tijd, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Met sinterklaas kreeg mijn zoontje zijn 1e horloge. Na nog geen week ging het achterkantje kapot. Zat een fout in. Horloge teruggestuurd en hij is inmiddels gemaakt. Echt een hele goede service. En gelukkig kan ik mijn zoon weer tracken

  • Aanbevelen? Ja
3

Kundenservice und gps mangelhaft.

Wir haben die Uhr für unsere 12 Jahre alte Tochter gekauft, da sie zunehmend allein unterwegs ist. GPS: Das gps ist sehr ungenau und verliert regelmäßig den Kontakt. So kann die Uhr schlichtweg nicht geortet werden. Entweder besteht keine Netzabdeckung oder die Uhr wird als offline angezeigt. In dem Fall, kann ich die Uhr nicht einmal anrufen. Nach etlichen Neustarts, konnte ich die Uhr einmal orten. Das war es dann aber auch, danach war es wieder nicht möglich. Wenn meine Tochter unterwegs ist, wird die Uhr in der nächsten Stadt geortet. Dort ist meine Tochter aber nie allein gewesen. Kundenservice: Der Kundenservice ist laut Website ausschließlich auf Englisch und niederländisch erreichbar. Die deutsche Nummer ist bei Anruf nicht vergeben. Ruft man die niederländische Nummer an, wird man mit einer Bandansage vertröstet. Diese endet nach kurzer Zeit mit dem Hinweis eine email zu schicken. Da ich kein niederländisch kann, ist die Emailadresse das einzige, was ich der Ansage entnehmen konnte. Bis jetzt ist kein weiterer Kontakt zustande gekommen. Fazit: Für uns ist die Uhr nicht wirklich zufriedenstellend. Wenn ich mich für solch eine Uhr entscheide, möchte ich die auch dementsprechend nutzen und mich darauf verlassen können. Das einrichten der Uhr ging ohne Probleme und macht auch alles Sinn. Wenn allerdings die Hauptpunkten nicht funktioniert, ist sie meiner Meinung nach nur eine normale Uhr.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Lieber Marten, es ist ärgerlich, diese Bewertung zu erhalten. Nach Ihrer Schilderung scheint es sehr plausibel, dass unser deutscher Netzbetreiber O2 in Ihrem Gebiet keine ausreichende Netzabdeckung hat. Dadurch hat das Gerät nicht richtig funktioniert, was zu diesen Problemen geführt hat. Ärgerlich ist auch, dass Sie unseren Kundenservice nicht erreichen konnten. Wir haben die Nummer auf unserer deutschen Website überprüft und sie ist korrekt. Wir werden jedoch die Begrüßungsnachricht auf der Kundendienstleitung auch auf Deutsch aufnehmen. Vielen Dank für diese Rückmeldung.

10

Klantenservice van one2track

Klantenservice is top! Snel en duidelijk. Problem door mij verorzaakt binnen kort afgelast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!!!

De klantenservice van One2track is goed bereikbaar en reageren snel op vragen van de klant. Horloge is erg fijn in gebruik voor kinderen en mijn kind is goed bereikbaar. Horloge van mijn zoon was beschadigd door eigen toedoen binnen een maand na aanschaf. Omdat deze niet meer te repareren was, hebben wij een nieuwe gekregen! Ontzettend blij hiermee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product met top service

Mijn zoontje was super blij en gelukkig met zijn One2Track Neo als verjaardagscadeau. Helaas was binnen een week van zijn pols gevallen en was er een auto over heen gereden. Uit coulance heeft One2Track ons een nieuwe toegestuurd. Dat noem ik nou een top service bij een top prodict.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het zijn toppers

Horloge van m’n zoon was ongelukkig gevallen en daardoor zodanig beschadigd dat we het niet meer konden opladen. Telefonisch contact opgenomen en werd direct vriendelijk geholpen ! Er is die zelfde dag nog een onderdeel opgestuurd, zodat het horloge weer gerepareerd kon worden. Daar hou ik van geen gezeur direct mensen helpen zonder al te veel rom slomp !

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Wat een super fijne service bij One2track!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig horloge

Mijn zoon (8) was laatst gevallen, dmv het horloge kon hij mij bellen om naar de dokter te gaan. Wat was dat fijn, voor hem en voor mij! 5 minuten na de valpartij was de wond al gelijmd. Daarnaast is hij zelfstandiger geworden, hij heeft meer zelfvertrouwen gekregen en voelt zich groot. Het horloge helpt hem om zijn wereld te verruimen want inmiddels gaat hij alleen naar school, oma en klasgenoten. Het beltegoed gaat lang mee en hij belt regelmatig even naar papa of oma. En ik kan hem naar huis bellen als het tijd is ipv overal te moeten zoeken. Door de GPS functie (die heel nauwkeurig is) weet ik altijd waar hij zit. Ook al voelt hij zichzelf groot, voor mij blijft hij mijn kleine jongen en wil ik nog weten waar hij uithangt! Er zit ook nog een functie op waarbij hij niet kan bellen onder schooltijd, fijn toch! (Al mag die wel uitgebreid worden, daarom een puntje aftrek. Maar ze hebben beloofd dat het eraan komt!)

  • Aanbevelen? Ja
10

Top klantenservice

Hier werken mensen die klantvriendelijkheid hoog ik het vaandel hebben staan. Ik ben vriendelijk en snel geholpen door de klantenservice. Samen tot een hele mooie oplossing gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Het mailcontact was snel en goed. Duidelijke uitleg. Ondanks kapotte horloge (het defect zat helaas niet bij de garantie) toch nog een nette korting op een andere horloge gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Waren er maar meer bedrijven zoals one2track

Wat een topservice weer geleverd!!! Ik ben al een tijdje klant bij one2track en ik heb zelden een bedrijf mee gemaakt dat zo service gericht is! Heb je een vraag, dan word je met een glimlach geholpen, is er een defect aan het toestel word het snel bekeken en indien het kan zeer snel herstelt. Een tijd terug het klokje opgestuurd op maandag en vrijdag was het al gerepareerd en terug thuis bezorgd!! Als klapper op de vuurpijl vandaag, 1/11/2023. Het klokje had een defect. Op 29/10/2023 opgestuurd en wat bleek, het defect was niet te repareren, dus werd er een nieuw klokje opgestuurd. Dankjewel one2track voor jullie super service!!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Oplader van de nieuwe versies One to Track erg goedkope kwaliteit.

We hebben eerder een one2track polshorloge/gps volger gehad. Deze was fijn op te laden met een micro-usb lader. De nieuwere gps horloges hebben een proprietary (eigen specifieke, niet uitwisselbare lader die je alleen bij One2Track kunt kopen) geleverd met een soort magnetische oplader die maar op 1 manier aansluit en snel loslaat. De kabel brandt door wanneer je de USB-A kabel in een andere generieke voeding stopt of in een reguliere 5a usb voeding. Jeweetwel, universele voedingen zoals je telefoon of iets dergelijks. Het goedkope kabeltje brandde door, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Een smeulend dun ali-kabeltje lijkt het wel. De voeding is na 6 maanden stuk. Of de aansluiting. Hoe dan ook; het horloge laadt niet meer op. Na de installatieproblemen nu dit. Nu moet ik een speciale one2track lader kopen. Tot die tijd is het horloge niet op te laden en dus waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Daniel, vervelend dat jullie een probleem met de oplaadkabel van het toestel hebben gehad. De USB kabel en 220V/1A adapter die wij meeleveren met het toestel hebben een dubbele beveiliging tegen overspanning en kortsluiting. Op de kabel staat een waarschuwing dat er geen eigen 'snelladers' gebruikt mogen worden. Dit omdat de overspanningsbeveiligingschip dan zal smelten en de kabel onbruikbaar zal worden. Bij dit smelten is geen brandgevaar, het voorkomt juist erger. Helaas hebben jullie toch een 'snellader' gebruikt. Gelukkig is een nieuwe oplaadset (adapter en kabel) eenvoudig te bestellen op onze website en kost inclusief verzending €11,95.

10

uitstekend

Erg blij met de horloges die ik voor mijn kinderen heb gekocht. Ik kan op elk moment contact met ze opnemen en vind hun locatie gemakkelijk. De klantenservice is uitstekend. Ik raad dit product aan iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.