Grote aanrader, een GPS-horloge van One2track!

Onze zoon heeft al ruim 2 jaar de Connect GO. Bevalt heel goed en is opvallend sterk: het overleefde al volop bomen klimmen, vallen en stoten. Inmiddels zit er door échte lompheid een barst in het schermpje. Toch doet het horloge het nog steeds. Pas na een zwemtraining, waarbij mijn zoon het horloge vergat af te doen, leek het zijn beste tijd gehad te hebben. Contact gehad met de klantenservice en kreeg zelfs in het weekend snel een reactie. Zij kunnen het telefoonnummer en saldo overzetten op een nieuw horloge. Eenmaal goed gedroogd werkt het oude tot onze verrassing echter weer gewoon goed! Kortom: aanrader, een GPS-horloge van One2track.

Goed product en goede service

Goed Gps horloge (Connect GO) met prima (WiFi en gps) bereik en goede/duidelijke verbinding (spraak en berichten). Scherm is na val van fiets gebarsten. Functioneerde overigens nog wel. Via reparatieservice is het horloge omgeruild voor een nieuwe! Binnen een paar dagen weer een nieuw en direct werkend horloge. Top!

Altijd zeer snel en vakkundig geholpen door de klantenservice! Elke vraag wordt snel en deskundig beantwoord. De gesp van het horloge bandje van onze zoon was hij tijdens het spelen verloren, zonder gedoe kreeg ik het bericht dat er een nieuwe toegestuurd werd zonder extra kosten. Dat kom je niet vaak meer tegen. Mocht je op zoek zijn naar GPS producten dan raak ik One2track zeker aan!

Defect snel gefixed

Het horloge werk super. Geen zorg meer waar onze zoon nu weer uithangt. Helaas ging het bandje stuk, maar een nieuw bandje was eenvoudig besteld, nog mooier ook. De gesp ging helaas los. Een mailtje en een dag later lag een nieuwe gesp in de brievenbus. Goede service en belofte wordt nagekomen. Zeer tevreden.

Top: goede producten, website en service

Op de website is de juiste info te vinden om een goede selectie te maken. Bestellen ging erg makkelijk. Bestelling werd snel geleverd. Vanaf inpakken en verzenden tot aan het afleveren word je goed geïnformeerd waar je pakketje is. Service is super, we hadden problemen met de verbinding tijdens oproepen. We hebben onze horloge ter reparatie aangeboden en een dag later kregen we een nieuwe horloge toegestuurd. Top dus!

Dit is hoe service naar de klant toe hoort te zijn Top!!!

Het lusje van het horloge bandje van mijn dochtertje was gebroken,zonder poeha of gedoe kreeg ik het bericht dat er een nieuwe toegestuurd werd. Of te wel,garantie ook voorbij de deur,Top!

Super Service!

Altijd zeer snel en vakkundig geholpen door de klantenservice, een dingentje kapot netjes opnieuw toegestuurd gekregen.

super service

horloge was na 2,5 jaar schermpje kapot. gelukkig een mooie aanbieding mogen ontvangen voor een nieuwe. het horloge is voor de kinderen echt een aanrader. superveilig en handig als ze veel buiten spelen.

Zoontje beschadigd na 2 jaar zijn horloge, ik bel en krijg meteen een vriendelijke dame aan de telefoon. Zij checkt de gegevens en stelt een mooie oplossing voor. Ik ontvang een dag later een nieuw toestel. Het beltegoed op het oude toestel wordt na een mailtje binnen 6 minuten overgezet naar het nieuwe toestel met een mailbevestiging er meteen achteraan.

Snelle, vriendelijke en goede service

Het horloge van mijn zoontje viel een paar dagen na aankoop. Het schermpje was gebroken. Ik kon het direct terugsturen, werd zeer vriendelijk en snel geholpen en binnen een paar dagen was er een nieuw horloge bezorgd. Let wel: deze service is alleen binnen een maand na aankoop, want het schermpje valt niet onder de garantie. Desalniettemin vond ik de service top!

Ze zijn makkelijk telefonisch te bereiken, helpen je goed. Door een kinderstunt van mijn zoon was het schermpje kapot gegaan en had ik al spijt dat ik een duur horloge had gekocht. Nu blijkt dat one2track voor €30 een nieuw toestel opstuurt. Van zijn eigen zakgeld heeft mijn zoon dit betaald en wacht nu met smart op het nieuwe horloge, daar zal hij weer enorm blij mee zijn!

Geweldige service

Het scherm van het horloge van onze dochter gaf dubbel beeld. Een mailtje gestuurd en binnen 24 uur een mail terug dat hij opgestuurd kan worden ter reparatie. Dat vervolgens gedaan en met 3 dagen weer een mail dat ze geen idee hebben hoe het kon en dat onze dochter een volledig nieuwe horloge ontvangt! Kortom communicatie en service zijn top!

Super goede service!

Mijn horloge van mijn zoontje deed het niet meer 100%. Gisteren mail gestuurd en op vandaag contact gehad en ze hebben op afstand het horloge gereset nu werkt alles weer. Top service! Een aanrader voor iedereen!

Top! Snelle en vriendelijke service!

Mijn zoontje was gevallen met als gevolg barsten in het glas. Even langs gereden, aangezien het hier dichtbij is, en binnen enkele uren kon ik hem weer ophalen. Het horloge is ook super, heel nauwkeurig en mijn zoontje draagt hem graag!

Een dikke tien!

Een en al top! Makkelijk en duidelijk overzicht qua horloges, een snelle levering en zeer tevreden over de horloge zelf. Onze zoon gebruikt ‘m voor als hij buiten aan het spelen is. We kunnen precies zien waar hij is, we kunnen hem makkelijk bereiken en andersom. Onlangs had hij schade aan zijn horloge. De reparatie/retour sturen van de horloge gaat op een simpele manier en de volgende dag kregen we alweer een nieuwe horloge!

Snelle reactie bij hulpvraag en direct actie ondernomen.

Het horloge was kapot. Opgestuurd en direct reactie met mogelijkheden voor reparatie en/of vervanging. Heel fijn.

Super Service!

Mijn 2 zoontjes gebruiken de horloges met veel plezier en naar volle tevredenheid. Vorige week was het scherm stuk, melding gemaakt bij de klantenservice, dezelfde dag nog reactie terug. Het horloge opgestuurd. De schade bleek door eigen "fout" ontstaan. We kregen echter voor een zeer schappelijke prijs een nieuwe opgestuurd. Alles was binnen een week geregeld. Top service, vriendelijke communicatie, heel fijn!

Horloge werkt top en goede service

Me zoon van 7 kon meteen overweg met zijn horloge en hij werkt super. Het bandje van plastic heeft hij vorige week per ongeluk kapotgetrokken bij het af doen. Dan ben je blij als je bij een Nederlands merk besteld. Top service.

Fijn product en top aftersales!

Via via zijn wij bij One2Track uitgekomen voor een GPS horloge voor onze dochter. Naast dat het product ons erg aansprak, vind ik het ook een fijn idee dat alle data binnen NL blijft. Na ongeveer een half jaar bleken er 2 rijen pixels van het scherm niet meer te werken. Contact gezocht met de klantenservice. Na overleg hebben we het horloge opgestuurd en hebben ze het schermp netjes vervangen. Bij terugkomst leek het scherm beschadigd. Na wederom overleg bleek het een screenprotector te zijn, gelukkig :-). Scherm zelf was top in orde en als extra hebben ze ons kostenloos een nieuwe screenprotector gestuurd. Topservice!!

Goed en vriendelijk geholpen

Ik kon het horloge van mijn kinderen niet meer bellen en begreep niet waarom (mijn partner kon wel bellen namelijk) Een mail gestuurd aan de klantenservice en de volgende ochtend al antwoord van Merel! Blijkt dat een anoniem nummer het horloge niet kan bellen, nummer herkenning weer aangezet en probleem opgelost. Snelle reactie, uitstekende service!

De One2Track horloges zijn echt top. Maar ook als er toch onverhoopt iets niet helemaal goed werkt is de service van hoog niveau. Ik kon mijn horloge gratis terugsturen naar de reparatie-afdeling en toen ze geen passende reparatie konden maken hebben ze ons een nieuw horloge retour gestuurd met het behoud van hetzelfde nummer. Mama blij, zoon heeeel blij. Kan ze iedereen aanraden.

Goeie service

top product en top klantenservice

voor onze zoon het MOVE horloge gekocht. voor een dergelijke prijs een absoluut topproduct. we kunnen hem vrij nauwkeurig volgen en het geeft hem op een laagdrempelige manier vrijheid. behalve dat het product voldoet, wil ik graag de klantenservice noemen. die zijn absolute toppers.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!