Gewoon goed!

Horloge doet wat het moet doen. Oogt stevig, scherm is helder. Horloge reageert snel. App is ook snel en ontvangt updates. Bezorging ging goed en snel. Screen protector was bij aankomst al kapot, maar werd netjes en snel vervangen voor een nieuwe. De service is dus ook zeer goed!

Ons horloge was helaas na een aantal maanden al kapot, dit werd heel netjes en snel opgelost. En het kapotte Horloge is vervangen door een nieuwe. Goede service

Het horloge van onze zoon was defect. Na mailcontact verzochten ze ons het horloge toe te sturen voor eventuele reparatie. Helaas kon het horloge niet gemaakt worden, maar mochten we een andere uitzoeken. Echt super vriendelijke en snelle service!!

Z

Goed en vlot geholpen, goede sevice geleverd. Erg tevreden met de horloges!

Goed horloge, fijne klanten afdeling

Hebben het horloge nu 6 maanden in gebruik. Locatie is nauwkeurig en de app bediend zich fijn. Wij gebruiken het horloge veel wanneer onze dochter in de wijk aan het spelen is. Zo kan zij ons bereiken maar wij ook haar. Helaas werkte het horloge ineens niet meer, klanten afdeling reageert snel en en persoonlijk. In eerste instantie proberen zij afstand het op te lossen. Met een vervangend onderdeel toe te zenden zodat mocht dit het defect zijn je snel weer over het horloge kan beschikken. Wij hebben uiteindelijk het horloge terug moeten sturen, binnen 3 dagen reactie dat er helaas een defect in het toestel zat. Het beltegoed is overgeschreven en een nieuw horloge is opgestuurd.

Fantastische service na gebroken horlogeplaatje

Sowieso ziet het horloge er super uit, mijn dochter is er onwijs blij mee. Helaas heeft ze hem binnen een week laten vallen en was het glas kapot. We hebben de omwisselservice à44,95 ingezet en het oude horloge retour gestuurd. Later bleek dat we dit zelfs terug gestort zouden krijgen, omdat her horloge binnen een maand na aankoop kapot is gegaan. Top service!

Fijne horloge. Ons zoontje is verstandelijk beperkt en autistisch en hiermee kunnen wij hem meer vrijheid geven. Het horloge laadde niet meer op. Dus klantenservice gekontakt. Super fijn geholpen en na meerdere dingen geprobeerd te hebben die helaas niet werkte werd er een nieuw achterkantje en oplaadkabel opgestuurd. En, hij doet het weer!!!! Bedankt voor de fijne hulp! Het mooiere weer en dus ook meer buitenspelen komt er weer aan en nu kan dat weer met horloge!

Sublieme ervaring na een klein mankement.

Toen mijn dochter na het buitenspelen erachter kwam dat haar One2Track Neo niet meer wilde opladen, kwamen we tot de conclusie dat een val ervoor had gezorgd dat de achterkant van haar horloge zo dusdanig was beschadigde dat deze was gebroken. Ja en wat dan….. de enige oplossing was contact zoeken met One2Track en aanhoren wat er mogelijk was. Dit bleek een hele slimme zet, de klantenservice pakte dit gelijk op en nog de volgende dag was de nieuwe achterkant kosteloos geleverd via de post. Dezelfde dag had mijn dochter haar horloge opgeladen en wel weer om bij het buitenspelen. De service van One2Track is dus uitmuntend te noemen, als er meer sterren waren te geven dan had ik dat zeker gedaan. Gr, Arthur ( vader van 2 kids en al jaren een tevreden klant bij One2Track)

Kunnen veel bedrijven van leren!

Onze zoon heeft 1 keer zijn horloge stuk laten vallen welke is vervangen. Makkelijk in gebruik en werkt perfect. Nog maar een paar maanden oud hebben wij het nieuwe exemplaar meegewassen. Met mooie aanbiedingen met ca 50 procent korting al 2x een nieuw horloge kunnen aankopen. Duidelijke uitleg hoe dit te regelen, makkelijk uitvoerbaar, meedenkend, snelle reacties…. Schrijf zelden recensies maar Onetrack verdient er gewoon een! Top. Bedankt mensen bij One track.

snel en goed

We gebruiken sinds enkele jaren de GPS horloges van One2track en nu wordt het weer eens tijd voor een nieuwe recentie. Één van onze horloges werkte niet goed meer, even contact en teruggestuurd. Met 2 dagen hadden we uitslag over het probleem en dat wordt in duidelijke woorden (geen technisch blabla) uiteengezet. Helaas niet meer reparabel, maar wel het aanbod om een vervanger met 20% korting aan te schaffen. Waarschijnlijk gaat het een tweede kans horloge worden. Eerder deze week daar ook één van besteld omdat we een derde horloge nodig hebben. Ik kan alleen maar blij worden van zo'n mooi en lokaal bedrijf dat klantenservice hoog in hun vaandel hebben staan.

Handig horloge voor kind, slechte GPS

Het horloge is heel leuk en eenvoudig te bedienen door onze dochter van 7. GPS locatiebepaling op wintersport was echter waardeloos/ volstrekt onbruikbaar. Een van de redenen waarom we het horloge hadden gekocht was het ronkende artikel op de website: https://www.one2track.nl/one2track/nieuws/306-zorgeloos-op-skivakantie-in-europa-met-een-gps-telefoonhorloge-voor-kinderen ) Ter plekke geeft het systeem vervolgens echter aan dat ze de "omgeving nog moet leren kennen" voor haar algoritme. Komt op mij vreemd over- tegen fatsoenlijke betaling zou 0ne2 Track gewoon gebruik moeten kunnen maken van gangbare locatie/ kaartbestanden. Dit zou veel eerlijker vermeld moeten worden op de site. Het horloge (de Next) is iets aan de grote kant voor de pols van onze dochter.

Superbe

achter plaat van het horloge van mijn kleinzoon was bij een val met de fiets kapot gegaan. Bij mijn mail kreeg ik binnen het uur hulp. ging het maar overal zo. bedankt !

Wat een goede service!

Mijn beide zoontjes hebben een horloge van One2track. Wij zijn erg tevreden over het gebruik hiervan. Helaas was er een onderdeel van het horloge van mijn jongste zoontje kapot. Na contact met de klantenservice van One2track werd ik erg snel en vriendelijk geholpen. De dag erna ontving het onderdeel die ik zelf makkelijk kon installeren. Een groot compliment voor de medewerkers van One2track! Zij hebben mij erg goed geholpen en mijn zoontjes dragen hun horloges nog iedere dag. Een aanrader voor alle ouders die op zoek zijn naar een GPS-horloge.

Superkwaliteit horloges

Wij hebben twee horloges. Deze hebben mooi design en zijn ook hufterproof. Klantenservice is erg behulpzaam. Ik kan ze aanbevelen!

Zeer goede service

Na 2 weken is het horloge van mijn zoon stuk gegaan. De achterkant was gebroken en het horloge kon niet meer opgeladen worden. Na contact met de service afdeling hebben ze kosteloos een nieuwe achterkant opgestuurd.

Goede, degelijke producten en prettige klantenservice

Goede, degelijke gps horloges voor kinderen(one2track) en senioren (Lifewatcher) van Nederlands design. Ze zijn ook hun eigen mobiele provider voor de data verbinding. Dat geeft extra vetrouwen. De horloges hebben een lange stand-by tijd en zeer gebruiksvriendelijk. Als er wat is en je mailtje de klantenservice wordt je vriendelijk en goed geholpen. uiteraard kosten de horloges wat meer dan de troep uit t verre oosten die er ook te koop is, maar ie krijgt dus ook goede spullen EN goede service bij One2track. Ik ben een tevreden klant en heb hun producten ook aan vele andere ouders aangeraden. Ook die werden er blij van.

Für denn Preis... ok/zufrieden

Es ist eine schöne Uhr perfekte Größe für Kinder... leider muss ich sagen das die Ortung nicht so funktioniert wie wir uns das gedacht haben und der Akku ist schnell leer ...

Zeer slecht

Horloge was 2 maal binnen een week kapot door normaal gebruik. De klantenservice kon geen andere optie bieden dan een omruil service die 45 euro kost. Hierdoor heeft het horloge mij in korte tijd bijna 200 euro gekost en heeft mijn zoontje dit nauwelijks kunnen gebruiken.

Beste Jeroen, Wij vinden het erg jammer dat je deze negatieve review hebt geschreven. Wij hebben het eerste toestel ontvangen en bekeken. Wij hebben aan de hand van de waterverklikker in het toestel kunnen aantonen dat het horloge intern waterschade heeft opgelopen. Waterschade valt niet onder onze garantie, desondanks hebben wij toch een coulance regeling aangeboden om het horloge voor een nieuw horloge om te ruilen. Het tweede horloge kregen wij retour met een oplaadprobleem dat het gevolg was van een defecte oplaadkabel. Hiervoor ontvangen jullie een nieuwe kabel. Tijdens deze controle is ook geconstateerd dat een aantal pixels in het scherm defect zijn geraakt. Dit probleem kan ontstaat als er veel druk op de behuizing van het horloge komt te staan door bijvoorbeeld een val of een stoot. Het horloge werkte echter nog goed maar toch hebben wij vanuit onze service opnieuw een coulance regeling aangeboden om ook dit toestel om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Wij snappen dat het vervelend is dat de 2 toestellen beide een defect hebben opgelopen (tussentijd is langer dan 2 weken), echter zijn dit defecten door eigen gemaakte schade en vallen niet onder onze garantie. Wij gaan dan ook het 2e toestel (dat nog prima werkt) kosteloos met nieuwe oplaadkabel aan jullie terugsturen.

Handig als je een kind hebt dat graag op onderzoek uit gaat. Gps horloge aangeschaft toen we van een appartement in een drukke stad verhuisden naar een rustige hofje in een andere stad. Kind altijd te vinden en te bellen. SOS knopje is handig als je geen tijd hebt om in contacten te zoeken. Werkt ook in het buitenland uitstekend.

Wauw, wat een service heeft dit bedrijf! Ons horloge laadde niet meer op. Hierin kregen wij een nieuwe kabel en een nieuw achterkantje toegestuurd. Helaas loste dit het probleem niet op waardoor we het horloge ter reparatie mochten opsturen. Reparatie ging helaas ook niet, nu krijgen we een nieuw horloge met nieuw telefoonnummer en het oude tegoed wordt netjes overgezet. Sowieso als je een vraag hebt krijg je heel snel en netjes antwoord. Waar zie je dit tegenwoordig nog? Het horloge deed het super goed (voordat ie kapot ging, uiteraard) en het bellen was zuiver en duidelijk. Batterij gaat lekker lang mee. Kortom: meer dan tevreden!

Een tijdje geleden voor mijn dochter een GPS horloge gekocht. Helaas ging na een tijdje het scherm niet meer aan. Contact gehad met de klantenservice waarna het apparaat kosteloos vervangen werd, en het prepaid saldo werd ook overgezet. Zeldzame service in deze tijd, top!

Met sinterklaas kreeg mijn zoontje zijn 1e horloge. Na nog geen week ging het achterkantje kapot. Zat een fout in. Horloge teruggestuurd en hij is inmiddels gemaakt. Echt een hele goede service. En gelukkig kan ik mijn zoon weer tracken

Kundenservice und gps mangelhaft.

Wir haben die Uhr für unsere 12 Jahre alte Tochter gekauft, da sie zunehmend allein unterwegs ist. GPS: Das gps ist sehr ungenau und verliert regelmäßig den Kontakt. So kann die Uhr schlichtweg nicht geortet werden. Entweder besteht keine Netzabdeckung oder die Uhr wird als offline angezeigt. In dem Fall, kann ich die Uhr nicht einmal anrufen. Nach etlichen Neustarts, konnte ich die Uhr einmal orten. Das war es dann aber auch, danach war es wieder nicht möglich. Wenn meine Tochter unterwegs ist, wird die Uhr in der nächsten Stadt geortet. Dort ist meine Tochter aber nie allein gewesen. Kundenservice: Der Kundenservice ist laut Website ausschließlich auf Englisch und niederländisch erreichbar. Die deutsche Nummer ist bei Anruf nicht vergeben. Ruft man die niederländische Nummer an, wird man mit einer Bandansage vertröstet. Diese endet nach kurzer Zeit mit dem Hinweis eine email zu schicken. Da ich kein niederländisch kann, ist die Emailadresse das einzige, was ich der Ansage entnehmen konnte. Bis jetzt ist kein weiterer Kontakt zustande gekommen. Fazit: Für uns ist die Uhr nicht wirklich zufriedenstellend. Wenn ich mich für solch eine Uhr entscheide, möchte ich die auch dementsprechend nutzen und mich darauf verlassen können. Das einrichten der Uhr ging ohne Probleme und macht auch alles Sinn. Wenn allerdings die Hauptpunkten nicht funktioniert, ist sie meiner Meinung nach nur eine normale Uhr.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lieber Marten, es ist ärgerlich, diese Bewertung zu erhalten. Nach Ihrer Schilderung scheint es sehr plausibel, dass unser deutscher Netzbetreiber O2 in Ihrem Gebiet keine ausreichende Netzabdeckung hat. Dadurch hat das Gerät nicht richtig funktioniert, was zu diesen Problemen geführt hat. Ärgerlich ist auch, dass Sie unseren Kundenservice nicht erreichen konnten. Wir haben die Nummer auf unserer deutschen Website überprüft und sie ist korrekt. Wir werden jedoch die Begrüßungsnachricht auf der Kundendienstleitung auch auf Deutsch aufnehmen. Vielen Dank für diese Rückmeldung.

Klantenservice van one2track

Klantenservice is top! Snel en duidelijk. Problem door mij verorzaakt binnen kort afgelast.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!