Top product met top service

Mijn zoontje was super blij en gelukkig met zijn One2Track Neo als verjaardagscadeau. Helaas was binnen een week van zijn pols gevallen en was er een auto over heen gereden. Uit coulance heeft One2Track ons een nieuwe toegestuurd. Dat noem ik nou een top service bij een top prodict.

Het zijn toppers

Horloge van m’n zoon was ongelukkig gevallen en daardoor zodanig beschadigd dat we het niet meer konden opladen. Telefonisch contact opgenomen en werd direct vriendelijk geholpen ! Er is die zelfde dag nog een onderdeel opgestuurd, zodat het horloge weer gerepareerd kon worden. Daar hou ik van geen gezeur direct mensen helpen zonder al te veel rom slomp !

Wat een super fijne service bij One2track!

Geweldig horloge

Mijn zoon (8) was laatst gevallen, dmv het horloge kon hij mij bellen om naar de dokter te gaan. Wat was dat fijn, voor hem en voor mij! 5 minuten na de valpartij was de wond al gelijmd. Daarnaast is hij zelfstandiger geworden, hij heeft meer zelfvertrouwen gekregen en voelt zich groot. Het horloge helpt hem om zijn wereld te verruimen want inmiddels gaat hij alleen naar school, oma en klasgenoten. Het beltegoed gaat lang mee en hij belt regelmatig even naar papa of oma. En ik kan hem naar huis bellen als het tijd is ipv overal te moeten zoeken. Door de GPS functie (die heel nauwkeurig is) weet ik altijd waar hij zit. Ook al voelt hij zichzelf groot, voor mij blijft hij mijn kleine jongen en wil ik nog weten waar hij uithangt! Er zit ook nog een functie op waarbij hij niet kan bellen onder schooltijd, fijn toch! (Al mag die wel uitgebreid worden, daarom een puntje aftrek. Maar ze hebben beloofd dat het eraan komt!)

Top klantenservice

Hier werken mensen die klantvriendelijkheid hoog ik het vaandel hebben staan. Ik ben vriendelijk en snel geholpen door de klantenservice. Samen tot een hele mooie oplossing gekomen.

Het mailcontact was snel en goed. Duidelijke uitleg. Ondanks kapotte horloge (het defect zat helaas niet bij de garantie) toch nog een nette korting op een andere horloge gekregen.

Waren er maar meer bedrijven zoals one2track

Wat een topservice weer geleverd!!! Ik ben al een tijdje klant bij one2track en ik heb zelden een bedrijf mee gemaakt dat zo service gericht is! Heb je een vraag, dan word je met een glimlach geholpen, is er een defect aan het toestel word het snel bekeken en indien het kan zeer snel herstelt. Een tijd terug het klokje opgestuurd op maandag en vrijdag was het al gerepareerd en terug thuis bezorgd!! Als klapper op de vuurpijl vandaag, 1/11/2023. Het klokje had een defect. Op 29/10/2023 opgestuurd en wat bleek, het defect was niet te repareren, dus werd er een nieuw klokje opgestuurd. Dankjewel one2track voor jullie super service!!!

Oplader van de nieuwe versies One to Track erg goedkope kwaliteit.

We hebben eerder een one2track polshorloge/gps volger gehad. Deze was fijn op te laden met een micro-usb lader. De nieuwere gps horloges hebben een proprietary (eigen specifieke, niet uitwisselbare lader die je alleen bij One2Track kunt kopen) geleverd met een soort magnetische oplader die maar op 1 manier aansluit en snel loslaat. De kabel brandt door wanneer je de USB-A kabel in een andere generieke voeding stopt of in een reguliere 5a usb voeding. Jeweetwel, universele voedingen zoals je telefoon of iets dergelijks. Het goedkope kabeltje brandde door, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Een smeulend dun ali-kabeltje lijkt het wel. De voeding is na 6 maanden stuk. Of de aansluiting. Hoe dan ook; het horloge laadt niet meer op. Na de installatieproblemen nu dit. Nu moet ik een speciale one2track lader kopen. Tot die tijd is het horloge niet op te laden en dus waardeloos.

Beste Daniel, vervelend dat jullie een probleem met de oplaadkabel van het toestel hebben gehad. De USB kabel en 220V/1A adapter die wij meeleveren met het toestel hebben een dubbele beveiliging tegen overspanning en kortsluiting. Op de kabel staat een waarschuwing dat er geen eigen 'snelladers' gebruikt mogen worden. Dit omdat de overspanningsbeveiligingschip dan zal smelten en de kabel onbruikbaar zal worden. Bij dit smelten is geen brandgevaar, het voorkomt juist erger. Helaas hebben jullie toch een 'snellader' gebruikt. Gelukkig is een nieuwe oplaadset (adapter en kabel) eenvoudig te bestellen op onze website en kost inclusief verzending €11,95.

uitstekend

Erg blij met de horloges die ik voor mijn kinderen heb gekocht. Ik kan op elk moment contact met ze opnemen en vind hun locatie gemakkelijk. De klantenservice is uitstekend. Ik raad dit product aan iedereen aan

Snelle reactie van klantenservice

We hebben 2 horloges gekocht. Helaas is er één stuk gegaan maar de service en garantie is erg goed geregeld! Via mail binnen 24 uur een antwoord. We zijn erg blij met onze horloges!

Service zoals iedereen die wilt, maar niet vaak meer krijgt. Top service.

Wij hebben een jaar lang met veel plezier gebruik gemaakt van een horloge. Het gaf onze zoon - met elke dag een kort berichtje- veel meer zelfstandigheid en ons rust. Maar plots starte het horloge niet meer op. Met tegenzin belde ik naar de servicedesk en daar werd ik positief verrast; - telefonisch goed bereikbaar en duidelijk. - product werd ‘gewoon’ omgeruild voor een nieuwe. Service zoals iedereen dat wil, maar niet vaak meer krijgt. Top service, dankjewel!

Het horloge van onze zoon laadde niet meer op. In eerste instantie kregen we een nieuwe achterkant opgestuurd, wat het probleem helaas niet verhielp. Daarom het horloge teruggestuurd, zodat one2track onderzoek kon doen naar het probleem. Na 3 werkdagen bericht gehad dat het toestel niet gerepareerd kon worden en dat ze een nieuw horloge toesturen.. Super service!

2 horloges in 3 maanden tijd

Op 9 mei 2023 ons eerst horloge ontvangen voor onze zoon zijn verjaardag. Helaas is onze zoon gevallen op school. Je mag toch denken dat een horloge voor kinderen best wat moet kunnen hebben maar helaas nee, afgebroken dit was op 15juni gebeurd. Helaas net meer dan 1 maand daarna maar de omruil service mogen gebruiken. In juli is het horloge omgeruild. Een week geleden (september 2023) deden wij het horloge in de oplader en toen hij in de oplader ging kwamen er opeens allemaal strepen door het beeldscherm. Contact gezocht met de klantenservice moest hem weer opsturen voor onderzoek. One2track brengt het altijd op een manier dat het je eigen schuld is en niks valt binnen de garantie. Erg jammer en de kwaliteit vinden wij mega slecht voor een kinder horloge! Voor ons nooit meer one2track horloge voor onze zoon om buiten te spelen. Mijn advies zoek verder naar een betere kwaliteit gps systeem/horloge.

Horloge besteld + accesoires. Had problemen met beide. Ze hebben dit heel snel en uitstekend opgelost!

Superservice

Neo horloge gekocht voor onze pleegdochter, na 1 dag door eigen onhandigheid kapot. Naar de winkel afgereisd om een nieuwe te halen en de oude in te leveren (bijbetaling van EUR 44,95 hadden wel al gedaan). Tot mijn grote verbazing vond men de situatie zo specifiek en vervelend voor ons dat ze zelfs de betaling gaan terugstorten die wij hadden gedaan. Had echt niet gehoeven maar deed men toch. Meer dan netjes! Keurige, vlotte en aardige dame in die mij hielp (volgens mij Bianca). Zo kan het ook he? Kunnen veel andere bedrijven iets van leren!! Dit noemt men nu klantenbinding.

Tophorloge

Heel fijn en makkelijk te gebruiken horloge. Lange batterijduur en ook goede service van het bedrijf zelf! Grote aanrader!

Fantastische service!

One2track reageert ontzettend snel, komen toezeggingen na en hun service is enorm! Wat een fijn bedrijf! Wij zijn boven verwachting goed geholpen met hun voorstel. Ja, wij zullen hier zeker een volgend aanschaf opnieuw doen en raden anderen One2track aan. Bedankt! Ook namens onze zoon die niet meer zonder zijn horloge kan

Heel fijn horloge. Onze zoon van 4 jaar gebruikt deze met buiten spelen. Wij kunnen zien waar hij is en we kunnen elkaar bellen wanneer nodig. Helaas was het horloge binnen de 1e maand beschadigd. Top service van One2Track om deze kosteloos om te ruilen voor een nieuwe.

Alles wat je als klant kan wensen!

Superservice. Vriendelijk, persoonlijk en erg meedenkend. Wij hadden een horloge met na 3 maanden na aankoop kapot scherm en wat vocht erin als gevolg. Gebruik gemaakt van de "kapotte scherm" regeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het retourproces en simtegoed is netjes overgezet op de nieuwe!! Groot chapeau!!

Goede functionaliteit en service, kwaliteit kan beter

Voor mijn 7-jarige zoon een horloge gekocht. Toen hij hem afdeed liet hij hem op de grond vallen. Het scherm was nog voorzien van het beschermfolie, maar wel direct gebroken. Functioneerde ook niet meer naar behoren. Wij hadden meer verwacht van de bouwkwaliteit voor een horloge dat voor kleine kinderen bestemd is! Garantie tot de deur in dit geval, want: geen fabricagefout. Update september ‘23: N.a.v. mijn review werd er snel contact opgenomen door O2T. We kregen een nieuw horloge kosteloos geleverd, omdat het binnen een maand na aanschafdatum was. Er blijkt sinds kort ook een screenprotector voor dit type horloge te zijn, welke we meegeleverd hebben gekregen. Top! Tevreden over de service en functionaliteiten.

Slechte kwaliteit en garantie bepalingen

Gelukkig nog geen maand oud daarom een nieuwe gekregen,maar anders zou het kapotte scherm na vallen bij een kind van 6 niet vergoed worden. Daar is het t duur voor.

Zeer tevreden. Goed product, goede vriendelijke service. Raad het iedereen aan.

Inmiddels 3 maanden eigenaar van 2 horloges. Werken goed en het geeft de kinderen ook meer vertrouwen omdat ze ten allen tijden kunnen bellen mocht dat nodig zijn. Gebruiksvriendelijk en duidelijk. Goede app om overzicht te houden en alle dingen in te regelen. GPS is vrij nauwkeurig, geeft een indicatie waar het horloge is. Goede ervaringen met de klantenservice. Willen net een stapje extra zetten om de klant te helpen. Aangenaam verrast, mijn complimenten. Ik raad het iedereen aan die overweegt een dergelijk horloge aan te schaffen.

Heel fijn GPS horloge en bovendien een heel sympathiek bedrijf met super goede service, aanrader!

Wij zijn heel blij met het horloge voor onze dochter, het heeft haar meer vrijheid en ons wat meer gemoeds rust Toen het aan/uit knopje defect was, heb ik de klantendienst gemaild, mocht het horloge onmiddelijk opsturen, binnen de week kreeg ik een ander toestel Duidelijke comunicatie en een top service

Gisteren besteld en vandaag bezorgd op onze vakantie adres in België

Over de kwaliteit van het horloge kunnen we nog niet veel vermelden want het horloge is pas een half uur in gebruik. Gps locatie en bellen zijn super duidelijk. En nu hopen dat onze zoon er veel plezier aan kan beleven. Wat we wel kunnen melden is dat van a tot z dus vanaf het gesprek met de klantenservice tot aan de levering super was. Mensen zijn erg vriendelijk en we werden direct te woord gestaan. Vele bedrijven zouden een voorbeeld kunnen nemen aan zo een service. One2track bedankt.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!