Heel gemakkelijk te installeren en gebruiksvriendelijk

Doet wat de bedoeling is. De foto’s zijn niet mega scherp maar verder goed tevreden. Kind is er erg blij mee

Blij met het horloge.

Het is een fijne horloge, mijn dochter kan er goed mee overweg. Enige wat jammer is dat de screenprotector er lastig mooi op te krijgen is. Als het niet meteen goed gelukt is krijg je hem ook niet meer goed.

Goed in gebruik

Handig en fijn in gebruik

Erg blij met horloge! Een goede uitvinding!

Goede service. Beltegoed van oude kapotte horloge werd netjes binnen een dag overgezet op nieuw horloge.

werkt perfect

Werkt naar behoren en makkelijk te installeren

Prima horloge

Mijn zoon is het heel erg blij mee. Het was even wennen om het aan te doen maar dat gaat nu ook goed. Alleen ademd het bandje niet goed waardoor transpiratie eronder blijft. Dat vindt hij niet zo fijn. Verder had ik ook al wat wensen doorgegeven.

Sehr guter Kundenservice

TOP-Kundenservice, reagiert sehr schnell auf Anfragen. Die funktioniert tadellos und tut was von ihr erwartet wird.

Helemaal top!

Een ideale horloge om m’n dochter goed in de gaten te houden. Je ziet precies waar ze is en het is fijn dat ik ze ook kan bellen en andersom. M’n dochter is 4 jaar en kon het horloge direct bedienen, heel duidelijk allemaal. Het fijne is dat ze alleen gebeld kan worden door de contacten die in haar horloge zijn gezet. We zijn er erg blij mee!

Goed horloge

Voor mijn 7 jarige dochter het horloge conect Neo gekocht. Snel geleverd. Mooi horloge, makkelijk in te stellen en vrijwel direct gebruiksklaar. Simkaart is er al keurig ingedaan door one2track. Dochter is er superblij mee en wij ook!

Absoluut een aanrader! Mijn dochter had meteen door hoe alles werkte. Totaal niet moeilijk gebruik, ze heeft de neo.

Heel fijn horloge

Na twee andere horloges gebruikt te hebben, op advies naar deze overgestapt. Beste horloge tot nu toe. Ik vind het fijn dat het Nederlandse ontwikkelaars zijn, het horloge heeft voldoende functionaliteit (geen spellen maar precies waar hij voor bedoeld is). De batterij is relatief snel op, elke 3 dagen laden. Maar dat is met een telefoon niet anders. Mijn zoon kijkt ook de datum, het weer en zijn stappen erop. Snelle klantenservice bij vragen en kunnen op afstand helpen, ook heel handig. Andere aanbieders hebben dit niet.

Werkt perfect

Horloge is prima. Met de app is onze dochter goed te volgen. Je merkt direct dat ze ook wat vrijer is om te gaan. En als er wat is belt ze.

Handige app, kind snapt het meteen

Handig horloge. Zoontje van 4 snapt gelijk hoe het werkt. Geeft een stukje gemoedsrust nu hij de wereld gaat verkennen en overal vriendjes maakt. De app werkt prima. Interval is niet heel hoog, maar dat kost ook batterij, en je kunt zelf vernieuwen, dus een prima afweging tussen verbruik en inzicht.

Blij dat we dze horloge voor mijn dochtertje heb gehaald

Ik heb een heel veilig gevoel nu mijn dochtertje met deze horloge buiten speelt. Ze mag iets verder nu ook de wijk in. Het werkt perfect. Ook mijn dochtertje is er blij mee.

Vorig jaar horloge gekocht voor m’n oudste dochter, helaas viel hij uit. Door goeie hulp nu een nieuwe achterkant + lader gekregen in de hoop dat dat werkt! Vertrouwen dat ze helpen als dit niet werkt, vandaag vast een nieuwe gekocht voor m’n andere dochter zodat we veilig op vakantie kunnen! Echt een aanwinst de unlimeted data dat scheelt toch even na denken in de zomer vakantie Wij zijn erg tevreden, enige minpunt soms geeft hij een afwijkende locatie aan van waar ze is.

Super service!

Wat ben ik blij met de geweldige service van One2track! Helaas ging het horloge van mijn dochter, door een val kapot en krijgen we nu een nieuwe..zelfs met screenprotector erbij (die hadden we nog niet erop) en het beltegoed ook gewoon overgezet, echt top! Dit hadden we zelf niet gedacht en zijn heel erg tevreden met deze vriendelijke en fijne service! Daarnaast is het horloge zelf erg goed, makkelijke app, goede gps, belfunctie werkt goed!

Uitstekende makkelijk te gebruiken

Ik heb vorig jaar in augustus 2 horloges gekocht, 1 cadeau en 1 voor mijn kinderen van 7 en 8. Het is zo gemakkelijk om met kinderen of zij met ons in contact te komen. De batterij is zeer langdurig. Terwijl het al bijna 1 jaar geleden is dat wij hebben aangeschaft ging de kabel stuk door onze kinderen. Heb one2track gebeld en gevraagt of wij nog een garantie hebben voor een nieuwe. Omdat het ongeveer iets over de 6 maanden was hebben wij gratis een nieuwe kabel gekregen. Dat vond ik zo'n plus punt! Hartelijk dank nogmaals. Wij als gezin bevelen het aan iedereen aan, dat ze met gerust hart deze horloges kunnen aanschaffen! En geen spijt van zullen krijgen. Groeten familie Gülcan

Exact het product waar ik naar op zoek was...

Als ouders van twee kids (8+6) die erg genieten van het buitenspelen vroegen wij ons altijd af wat de toegevoegde waarde was om hen een gps-horloge te geven. Aan de ene kant wil je kids de vrijheid geven om te ontdekken, maar tegelijkertijd wil je ook enige geruststelling. Na wat research uiteindelijk uitgekomen op One2Track, waarbij we vorig jaar het eerste horloge voor ons oudste kochten, maar na de goede ervaringen dit jaar ook de jongste een horloge hebben gegeven. Als ouder, maar ook als 'techneut' ben ik enorm onder de indruk van de producten die One2Track op de markt weet te brengen. Niet alleen zijn de horloges betrouwbaar en robuust genoeg voor een kind. Ook software technisch zit het goed in elkaar met een super handige app om je kind te kunnen 'tracken', maar ook wat basis communicatie (even bellen dat ze ergens gaan spelen) wordt heel goed ondersteunt. En het belangrijkste wellicht is dat daarbij de privacy niet uit het oog is verloren. In alle facetten van de software (van installatie, configuratie, tot het toevoegen van andere voogden) zie je dat er goed is nagedacht over het geheel. Maar ook als ik met de kids praat zijn ze ontzettend blij en trots op hun horloge. Features zoals de stappenteller en in de nieuwste modellen de weersvoorspellingen vinden zij enorm waardevol. Tot slot de service. Ik heb één aanvullende vraag gehad waarvoor ik direct na aankoop contact opnam met de servicedesk waarbij ik niet alleen vriendelijk maar ook snel en goed werd geholpen. Dus dit alles bij elkaar maakt het dat ik deze review wel moest schrijven én dat ik de producten van One2Track een ieder kan aanraden.

Ik meer rust en mijn kind meer vrijheid

Onze beide dochters (8 en 6 jaar) hebben een One2Track horloge. Het is naast een mooie gadget ook een product wat helpt om als ouder je kind meer vrijheid te geven en toch wat controle te houden. Onze kinderen willen graag buitenspelen en wij kunnen niet altijd mee om alles in de gaten te houden. De One2Track biedt dan voor ons een oplossing, omdat de kinderen lekker naar buiten kunnen en als er iets is dan kunnen ze ons snel bereiken en wij hen. Verder gaan wij graag camperen en daarbij helpt de One2Track ook om de kinderen meer vrijheid te geven. Verder is het horloge eenvoudig te bedienen en ziet het er netjes, robuust en mooi uit.

Horloge weer te gebruiken

Mijn dochter was gevallen met haar horloge om. Helaas een barst in het scherm. Nu met de beschermlaag er op is het horloge weer goed te gebruiken en zie je er bijna niets van. Makkelijk aan te brengen en het blijft goed zitten. Jammer dat ik niet eerder wist dat ze ook voor the One2track horloges bestaan.

Makkelijk bedienbaar horloge

Voor mijn zoon, van bijna 7, de one2track Next aangeschaft. Zijn vriendjes wonen in een aangrenzende wijk. Met dit horloge weet ik waar hij is en hoef ik niet heel de buurt af te struinen, als hij naar huis moet komen. Ook kan hij bellen als er iets is, wat voor ons een geruststelling is. Het horloge is erg makkelijk in gebruik en de app is duidelijk. Enige nadeel vond ik het plaatsen van de screenprotector. Dit moet in 1x goed, want valt niet te corrigeren. Nu is de lens deels afgedekt, waardoor we slecht beeld hebben. Even opletten dus!

Super horloge

We hebben de NEXT nu een tijdje. Hij is erg uitgebreid, maar ook kindvriendelijk. Zoon van 6 past hem prima om zijn pols. Heel fijn om als ouder in de app veel overzicht te hebben. Het horloge is precies qua locatie, geluid en beeld werken top! Erg blij met de aanschaf van de one2track NEXT.

Super kwaliteit en handig!

het gebruik van het horloge en de app is heel eenvoudig. we kunnen altijd precies volgen waar onze dochter is en bellen en berichten sturen is heel gemakkelijk!

Praktische horloge met handige functies

Wij hebben dit horloge gekocht voor onze zoon om hem wat meer verantwoordelijkheid te geven bij het buitenspelen. Hij is er ontzettend trots op. Het horloge werkt goed, batterij gaat lang mee. Het configureren van de horloge was zo gedaan. Onze zoon is 7, maar weet al heel goed hoe hij met het horloge om moet gaan. Wat erg handig is, is het instellen van stiltetijden. Zo kan hij het horloge op school dragen, maar niet gebruiken. Het enige wat ontbreekt hierbij is een weekschema. Je stelt nu een tijdschema in dat voor elke dag geldt. Onze school heeft niet elke dag hetzelfde schema. Dat is wel jammer. We vinden het kunnen instellen van een veilige zone ook ontzettend handig. Van te voren spreken we een gebied af waarin hij kan spelen buiten, zodra hij daarbuiten komt krijg je direct een melding. Zo hoef je zelf niet proactief de GPS van het horloge in de gaten te houden. We zijn er erg blij mee!

Bevalt erg goed.

Snelle bezorging en alles werkt zoals het hoort. Ik ben erg tevreden!

Walserij 13

2211 SJ Noordwijkerhout

0252 503737

Over one2track B.V.

De allerleukste, beste en stoerste GPS-horloges voor kinderen en ouders! Betrouwbaar – en betaalbaar bij aankoop en in gebruik. Nu met meer dan 130.000 enthousiaste avonturiers zijn wij dé marktleider in Nederland. Onze GPS-horloges zijn alléén gericht op ouder-kind communicatie. Geen games of sociale media, want buiten spelen moet écht buiten spelen blijven, zonder digitale afleiding.