Zoontje beschadigd na 2 jaar zijn horloge, ik bel en krijg meteen een vriendelijke dame aan de telefoon. Zij checkt de gegevens en stelt een mooie oplossing voor. Ik ontvang een dag later een nieuw toestel. Het beltegoed op het oude toestel wordt na een mailtje binnen 6 minuten overgezet naar het nieuwe toestel met een mailbevestiging er meteen achteraan.

Snelle, vriendelijke en goede service

Het horloge van mijn zoontje viel een paar dagen na aankoop. Het schermpje was gebroken. Ik kon het direct terugsturen, werd zeer vriendelijk en snel geholpen en binnen een paar dagen was er een nieuw horloge bezorgd. Let wel: deze service is alleen binnen een maand na aankoop, want het schermpje valt niet onder de garantie. Desalniettemin vond ik de service top!

Ze zijn makkelijk telefonisch te bereiken, helpen je goed. Door een kinderstunt van mijn zoon was het schermpje kapot gegaan en had ik al spijt dat ik een duur horloge had gekocht. Nu blijkt dat one2track voor €30 een nieuw toestel opstuurt. Van zijn eigen zakgeld heeft mijn zoon dit betaald en wacht nu met smart op het nieuwe horloge, daar zal hij weer enorm blij mee zijn!

Geweldige service

Het scherm van het horloge van onze dochter gaf dubbel beeld. Een mailtje gestuurd en binnen 24 uur een mail terug dat hij opgestuurd kan worden ter reparatie. Dat vervolgens gedaan en met 3 dagen weer een mail dat ze geen idee hebben hoe het kon en dat onze dochter een volledig nieuwe horloge ontvangt! Kortom communicatie en service zijn top!

Super goede service!

Mijn horloge van mijn zoontje deed het niet meer 100%. Gisteren mail gestuurd en op vandaag contact gehad en ze hebben op afstand het horloge gereset nu werkt alles weer. Top service! Een aanrader voor iedereen!

Top! Snelle en vriendelijke service!

Mijn zoontje was gevallen met als gevolg barsten in het glas. Even langs gereden, aangezien het hier dichtbij is, en binnen enkele uren kon ik hem weer ophalen. Het horloge is ook super, heel nauwkeurig en mijn zoontje draagt hem graag!

Een dikke tien!

Een en al top! Makkelijk en duidelijk overzicht qua horloges, een snelle levering en zeer tevreden over de horloge zelf. Onze zoon gebruikt ‘m voor als hij buiten aan het spelen is. We kunnen precies zien waar hij is, we kunnen hem makkelijk bereiken en andersom. Onlangs had hij schade aan zijn horloge. De reparatie/retour sturen van de horloge gaat op een simpele manier en de volgende dag kregen we alweer een nieuwe horloge!

Snelle reactie bij hulpvraag en direct actie ondernomen.

Het horloge was kapot. Opgestuurd en direct reactie met mogelijkheden voor reparatie en/of vervanging. Heel fijn.

Super Service!

Mijn 2 zoontjes gebruiken de horloges met veel plezier en naar volle tevredenheid. Vorige week was het scherm stuk, melding gemaakt bij de klantenservice, dezelfde dag nog reactie terug. Het horloge opgestuurd. De schade bleek door eigen "fout" ontstaan. We kregen echter voor een zeer schappelijke prijs een nieuwe opgestuurd. Alles was binnen een week geregeld. Top service, vriendelijke communicatie, heel fijn!

Horloge werkt top en goede service

Me zoon van 7 kon meteen overweg met zijn horloge en hij werkt super. Het bandje van plastic heeft hij vorige week per ongeluk kapotgetrokken bij het af doen. Dan ben je blij als je bij een Nederlands merk besteld. Top service.

Fijn product en top aftersales!

Via via zijn wij bij One2Track uitgekomen voor een GPS horloge voor onze dochter. Naast dat het product ons erg aansprak, vind ik het ook een fijn idee dat alle data binnen NL blijft. Na ongeveer een half jaar bleken er 2 rijen pixels van het scherm niet meer te werken. Contact gezocht met de klantenservice. Na overleg hebben we het horloge opgestuurd en hebben ze het schermp netjes vervangen. Bij terugkomst leek het scherm beschadigd. Na wederom overleg bleek het een screenprotector te zijn, gelukkig :-). Scherm zelf was top in orde en als extra hebben ze ons kostenloos een nieuwe screenprotector gestuurd. Topservice!!

Goed en vriendelijk geholpen

Ik kon het horloge van mijn kinderen niet meer bellen en begreep niet waarom (mijn partner kon wel bellen namelijk) Een mail gestuurd aan de klantenservice en de volgende ochtend al antwoord van Merel! Blijkt dat een anoniem nummer het horloge niet kan bellen, nummer herkenning weer aangezet en probleem opgelost. Snelle reactie, uitstekende service!

De One2Track horloges zijn echt top. Maar ook als er toch onverhoopt iets niet helemaal goed werkt is de service van hoog niveau. Ik kon mijn horloge gratis terugsturen naar de reparatie-afdeling en toen ze geen passende reparatie konden maken hebben ze ons een nieuw horloge retour gestuurd met het behoud van hetzelfde nummer. Mama blij, zoon heeeel blij. Kan ze iedereen aanraden.

Goeie service

top product en top klantenservice

voor onze zoon het MOVE horloge gekocht. voor een dergelijke prijs een absoluut topproduct. we kunnen hem vrij nauwkeurig volgen en het geeft hem op een laagdrempelige manier vrijheid. behalve dat het product voldoet, wil ik graag de klantenservice noemen. die zijn absolute toppers.

Ontzettende goede communicatie. Snelle reactie op mails en passende oplossingen. Ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf en beveel iedereen dit aan.

Gebruiksvriendelijke GPS horloges en een top service

Wij hebben 3 kinderen thuis en allemaal hebben zij een GPS horloge van one2track. Horloges zijn zeer gebruiksvriendelijk voor de kinderen en de app voor de ouders is ook makkelijk te bedienen. 1 van de 3 horloges had af en toe verbindingsproblemen, opgestuurd ter reparatie. Het euvel hebben ze niet direct kunnen ontdekken en one2track stuurt vervolgens meteen een nieuwe op. Top service!

Helemaal geweldig!

Uiterst vakkundig en vriendelijk geholpen.

Goede producten en geweldige service

Ik heb voor mijn zoon en dochter een horloge van One2track en die bevallen uitstekend. Echt aan te raden. Nu was er een lusje gebroken en na een kort mailtje werd er direct een nieuw lusje opgestuurd. Ook een zeer goede service dus!

Uitmuntend

Geweldige horloges. Je bent altijd in staat om te kijken waar de kinderen uithangen en om ze te bellen zonder dat ze een telefoon moeten mee nemen. Gewoon fantastisch.

Top service!

Ik had een nieuwe horloge voor mijn zoon besteld omdat hij zijn oude had laten vallen waardoor deze was beschadigd. Na de bestelling nam ik contact op met de klantenservice om te informeren over de levertijden. Hierop vertelde de medewerker dat als de telefoon binnen een jaar kapot of beschadigd raakt men in aanmerking komt voor een korting op een nieuwe toestel. Dat was voor mij een zeer aangename en onverwachte verrassing. Ik had natuurlijk al een nieuwe besteld maar alles kon nog terug verrekend worden. Top service en top eerlijkheid van One2Track!

Goed produkt. Adequate service.

GPS Horloge zoals omschreven. Uitstekende instructies hoe het apparaat werkt. Snelle reactie op hulpvragen. Bij schade wordt een passende oplossing gezocht. Erg blij met de horloges. Overzichtelijke app. Kinderen weten ook goed met het horloge om te gaan.

In augustus een Connect Go gekocht voor mijn kleinzoon. Helaas gingen de 2 lusjes van het horlogebandje recentelijk stuk. Na contact met One2track werden er gelijk nieuwe lusjes verzonden. Service zoals het hoort.

Dit bedrijf is echt top in hun service. Na een jaar hadden wij een klein probleem met de accu van het horloge. Dit is binnen 2 dagen door het bedrijf kosteloos opgelost.

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!