Klantenservice is echt super

We zijn helemaal blij met het horloge. Helaas had mijn zoontje het horloge al stuk door waterschade. Omdat het binnen een maand was na aanschaf heeft One2track zijn horloge kosteloos omgeruild uit coulance.

Snel en goed behulpzaam persoonlijk contact

Via de mail snel persoonlijk antwoord met een hele goede service door vervangend onderdeel gelijk op te sturen Perfect geregeld

Uitstekende service!

Altijd snelle en vriendelijke reactie. Denken graag met je mee. Service is echt heel goed. Daarnaast heel tevreden met het horloge. Werkt goed. Kunnen niet meer zonder :)

Super service!

Heb eerst gezocht welk gps horloge de beste was en one 2 track bleek dit te zijn. Horloge gekocht voor de verjaardag van mijn zoon. Hij was er heel blij mee maar na 1 dag tijdens voetballen gevallen waardoor het horloge stuk ging. Dikke tranen. En een leermoment. Horloge opgestuurd voor reparatie, binnen 14 dagen na aanschaf. Krijgen we zomaar een nieuwe zonder extra kosten. Top service toch

The watches break quite a lot.

I’ve spent a lot of time talking to customer service over the two watches that I bought. They are very responsive but now that I’m out of the one year warranty by a couple of months I have to buy a new one. I do get a 40% discount but it feels pretty awful considering how many problems we’ve had had.

Dear Nan, annoyed to hear that you are not satisfied with our service and products. In your case, there was significant user damage after a year. Although the warranty is 2 years, it does not cover damage caused by the user himself. As a gesture of goodwill, we have offered you a 40% discount on a new watch. You do not want to take advantage of this.

Perfecte service

Horloge wat we toegestuurd kregen was de speaker van kapot. Na contact kregen we meteen een retour label toegestuurd. Houden ons goed op de hoogte over wat er met het horloge gebeurt. Netjes een nieuwe toegestuurd gekregen met het oude beltegoed overgeschreven naar de nieuwe sim kaart.

Uitstekend!

De horloges werken perfect. We kunnen onze kinderen bellen zonder dat ze meteen alle opties van een mobiele telefoon hebben. Ook kunnen we kijken of ze zich aan de afspraken houden. We hebben er allemaal meer vrijheid door. Qua service zijn we ook zeer tevreden. We hebben 2x hulp nodig gehad met een kapotte lader, en kapot ruitje, en ook dit werd perfect opgelost. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Geweldig bedrijf met een super service

Ik ben helemaal vergeten om jullie te bedanken voor jullie goede service. Wij hadden na aankoop de eerste dag het bandje kapot van het horloge. Gemaild en de volgende dag al een kosteloos nieuw bandje in huis. Super bedankt!! En het horloge is helemaal super. Blij kind, blije ouders. Groetjes jozefien

Verrast door de goede service.

Heb inmiddels wat ervaringen met diverse merken GPS horloges waarbij er reclames verschijnen in de app, er met het horloge zelf niet gebeld kan worden maar alleen heen kan bellen, onnodige apps op de telefoon zelf zitten waar kinderen niks aan hebben, het beltegoed en data maandelijks verloopt, waardoor het uiteindelijk duurder word dan gedacht. Allen voldeden niet aan mijn verwachtingen en retour gestuurd. Tot mijn verrassing is bij one2track geen reclame in de app, je kan bellen naar en gebeld worden door het horloge en de GPS positie is redelijk nauwkeurig. Voor een klein bedrag van 1,25 euro per maand heb je veel service. Gebruikskosten zijn laag en deze kan je in de app opwaarderen, voordeel is dat ze beschikbaar blijven. Zelf vind ik heel fijn dat je met je eigen gps locatie van je mobiel die zichtbaar word op de kaart in de app naar de persoon die het horloge draagt toe kan lopen.

Nadat scherm van watch stuk was, via reparatiekosten teruggestuurd. Paar dagen later kreeg ik een melding dat de reperatiekosten terug wordt gestort en dat er een nieuwe watch opgestuurd wordt dit omdat het in de garantie tijd valt. Binnen 5 dagen zowel reparatiekosten als nieuwe watch ontvangen Bedrijf is ontzettend attent en ook zo snel met reacties. Ik ben super tevreden. Advies aan andere kopers,koop je track watch alleen bij one2track,100% goede services en garantie.

Fijne service

Fijne, goede klantenservice. Ik had een foutje gemaakt in mijn adresgegevens en dit werd gelijk opgelost na het invullen van het contactformulier. Ook erg tevreden over de horloges, aanrader!

Vriendelijk, snel en duidelijk

Levert een hele goede (garantie)service, dat kan tegenwoordig niet elk bedrijf zeggen... Prettig contact en snelle, duidelijke terugkoppeling en afhandeling.

Beste service ooit

Klokje laadde na 7 maanden niet meer op. Ik stuurde een mail kreeg dezelfde dag bericht terug over tips die ik kon toepassen, helaas tevergeefs, na mijn tweede mail kreeg ik weer dezelfde dag bericht terug, nu met als antwoord dat ze me een nieuw achterkantje en een nieuw kabeltje zouden opsturen. Deze had ik binnen 2 dagen in mijn brievenbus. Helaas was dat ook nog niet voldoende, na mijn derde mail kreeg ik weer dezelfde dag bericht terug, nu met als opdracht om het horloge op te sturen. Binnen 5 dagen lag er een nieuw horloge op de mat. Kortom er werd geluisterd, er werd actie ondernomen en uiteindelijk is het probleem nog voor het einde van de vakantie opgelost. Ik ben dankbaar!

snelle levering goede service klantenservice goed bereikbaar

Het horloge voor mijn zoon werd de volgende dag al geleverd. Dit is ons tweede horloge mijn dochter heeft er ook 1! Het gemak van het horloge in gebruik is makkelijker dan een telefoon want neemt makkelijk mee. Een telefoon moet altijd in je zak. Het horloge doe je om en neem je ongemerkt overal mee naar toe. Kinderen zijn bereikbaar en ze kunnen mij bereiken. Snelle en vriendelijke klantenservice, meedenkend en oplossing gericht. Kortom ik zou one@track zeker aanraden en de horloges ook!!

Goede service!

Fijne horloge voor onze dochter, hij laadde niet meer op, even een mailtje en binnen 15 min reactie en het probleem door een reset opgelost! Erg tevreden met de service

Snel en klantvriendelijk

Super goede service omtrent onze twee net aangeschafte move modellen. Er ging iets niet helemaal goed bij een model, en later wilde de andere ook ineens niet meer opladen. Gezien de onwijs goede reviews overal moest dit haast wel pech zijn. Na contact opgenomen te hebben is er snel en adequaat opgetreden. Super netjes. Nog geen 5 sterren omdat we de horloges nog echt in gebruik moeten testen. Maar na het installeren en binnenshuis testen belooft het allemaal heel wat!

Mooi product geweldige service!

Mooi en duidelijk horloge, voorgeïnstalleerd en al. Dus even de app downloaden activeren en klaar. Binnen een week hadden we een probleempje door eigen toedoen met het horloge. Een reactie achter gelaten en binnen een uur hadden we al reactie, sterker de volgende dag al meteen opgestuurd en na 4 dagen hadden we het horloge alweer retour. En al was het eigen schuld hebben ze het meer dan netjes opgelost. Geweldige service!

Horloge was snel leeg. Na contact horloge opgestuurd. Deze heeft nu een nieuwe accu en doet het weer prima. Hele fijne service.

Waardeloze installatie One2track GO

De instructies hebben het over een telefoonnummer op de simkaart, maar daar staan alleen een ICCID nummer (whatever that may be) en een PUKcode. In de instructie staat dat het telefoonnummer samen met de PUKcode op de simkaarthouder te vinden zijn. Dit is ONJUIST. Op desimkaarthouder staat een PUKCODE en een ICCID nummer. De ICCID wordt niet als telefoonnummer gezien. GOED lezen: het telefoonnummmer is nodig voor registratie Erg verwarrend vinden we. De PUKcode staat WEL op de Simkaart houder (plastic "waar" simkaart reeds uit is gehaald. Korte versie: De PUKcode en het telefoonnummer staan op VERSCHILLENDE locaties, niet hetzelfde object. PUKcode op de Simkaarthouder, het telefoonnumer op een kartonnen blaadje onderin je One2track doosje. Jammer dat men dit nergens in de filmpjes laat zien of in de FAQ heeft opgenomen. Buitengewoon verwarrend voor deze gemiddeld-intelligente persoon.

Wij hebben voor onze zoon de Connect Neo gekocht in september 2022. Het horloge bevalt onze zoon en ons zeer goed. Wij gebruiken hem als horloge, wekker, stappenteller, berichtjes sturen en om te (video) bellen, en natuurlijk om te zien waar onze zoon is.

We hadden een probleem met 1 van de horloges hadden ze al ff. Geen probleem netjes een nieuwe gehad echt top!

Fantastische aftersales

Verkopen is makkelijk maar het gaat pas echt interessant worden wanneer er iets is met het product. Het klokje van onze zoon was defect geraakt. Formulier ingevuld en opgestuurd. Binnen 5 dagen een reactie en in de garantie zonder problemen omgewisseld voor een nieuwe. Behalve een topproduct ook een top aftersales.

Helaas was het horloge van ons kapot gegaan, bleek ook niet meer repareren. Maar werd meteen goed geholpen fijn te woord gestaan en een prima oplossing aangeboden gekregen met snelle levering. Dus in een woord top service op alle gebieden.

Vriendelijke, goed en snelle service

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, en werd heel snel en vriendelijk geholpen. Ze dachten echt mee en ik was blij verrast met de oplossing. Aanrader, zowel vanwege producten en klantenservice

SUPER!

Na een aantal maanden deed het horloge scherm het niet meer, kon niet meer worden gerepareerd maar krijgen een geheel nieuw horloge! Service en garantie zoals je nog zelden ziet, volgende horloge voor onze zoon is er zeker weer één van One2Track!

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!