Slecht

Wenig melding over levering zeer slecht

Slechte ervaringen

Twee douchestoelen besteld Ontvangen maar een afgeleverde douche stoel en deze afgeleverde is ook nog beschadigd. Tweekeer informatie met beschadigde foto opleverde en info geleverde sticker van levering.

Doen wat ze beloven kwa levering

Uitstekende service en qualiteit van het product

Vlotte levering en hoge qualiteit/prijs verhoudind

super tevreden!

Al meerdere malen hier besteld! Artikelen worden met zorg ingepakt en verzonden. Binnen 2 dagen geleverd. Het artikel kwam correct overeen met presentatie op de website.

Duidelijke site Snelle levering Prima product

Goed assortiment

Ik zocht een hulpmiddel en vond het hier. De prijs was erg scherp maar helaas lieten de beschrijving en foto's nog steeds veel vragen open. Dat moet toch wel lekker uitgebreid kunnen voor een thuiszorgwinkel?

snelle levering en precies volgens omschrijving geleverd

Is goed

Ik wil alleen graag een Nederlandse beschrijving Bij de afstandsbediening hebben. Weet hoe ik hem in moet stellen.

geweldig ik ben heel tevreden.

fantastisch.

Goede winkel. Op tijd geleverd en goede rolstoel

Goede rolstoel gekregen en netjes geleverd.

Zeer goed!

Snelle service, duidelijke telefonische communicatie. De geleverde spullen zijn schoon en netjes.

Heel erg goed

De mevrouw hielp ons terwijl ze eigenlijk gesloten was. Ze dacht erg goed mee om oplossingen te vinden voor onze plotselinge problemen mbt de verzorging van onze moeder?

Heel erg tevreden.

De door mij bestelde toiletverhoger werd de volgende dag afgeleverd. SUPER!!!

Ben tevreden over de rolstoel,ook omdat hij inklapbare is en handig in de auto.

Goede ervaringen

Goede ervaring. Goede kwaliteit en snelle bezorging.

De bezorging ging goed en corect

Persoonlijke service

Ik werd opgebeld na de bestelling over hoe het handig is qua bezorging. En had goed contact. Ze wisten waar we het over hadden. Alles prima geregeld. Al duurde bezorging wat langer. Omdat er geen voorraad was.

Prima service bij het bestellen van een rollator. Levering was te laat maar dat lag bij DHL. Er was een pallet blijven staan. We hebben hierover transparant van gedachten kunnen wisselen met Thuiszorgwinkelxl.nl

Geweldig. Zeer tevreden

Artikelen zoals afgesproken thuisbezorgd, klantvriendelijk bedrijf

Goede kwaliteit makkelijk te plaatsen

snel gelevert

goed product