Van a tot afleveren goed gegaan, mooie kwliteit rolator. Is mn mam erg blij mee. Snel besteks, snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten..

Niets aan gekregen

Herl slecht !!!

Product was er snel

Maar voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Goed advies telefonisch gekregen en het aangeschafte product voldoet helemaal.

positief

pantoffels besteld. Keurig en snel geleverd

We zijn blij met de Rolator en de goede service bedankt

Snel geleverd retour geen pribleem

Had na enkele dagen mijn product geretourneerd en in no time stond het bedrag alweer op mijn rekening

Senioren horloge . Voldoet aan het gevoel contact te houden, is simpel te gebruiken.

Het horloge werkt uitstekend en voldoet aan het gevoel steeds contact te kunnen houden

Goed afgeleverd,duidelijke communucatie, snel

Prima kwalitatief goede hulpmiddelen

Geweldig fijne toiletverhoger besteld en ontvangen. Tussen bestelling en bezorging zaten helaas behoorlijk veel dagen (zaterdag besteld en donderdag geleverd) ondanks toezegging volgende werkdag. Keurig verpakt en goede instructies.

Goede informatie en levering

Aan te bevelen

Retourneren is niet makkelijk.

Eerst werd er maar één handgreep gestuurd terwijl ik er drie had besteld. Na een mail werden de andere twee nagezonden. Echter, de handgrepen voldoen niet en vallen contant van de muur dus wil ik ze retourneren. Maar, er zit geen retourformulier in het pakket en als je mail stuurt, krijg je ( tot nu toe) geen reactie.

heel makkelijk

neemt niet veel plek in , goed hanteerbaar

Heel erg goed

Wij vonden het eten erg lekker, geen klachten. Het was druk op de weg maar was toch nog redelijk op tijd . Wij vinden het wel een aanrader!

Product ontvangen

Makkelijk te gebruiken

Geweldig goed.

Makkelijk in elkaar te zetten en een geweldige rollater.

Rollator

jo

Alles prima verzorgd.

Snelle levering. Top!

Oke

Was goed Mooi op tijd geleverd

Goed personeel aardig

Goede uitleg Aardig personeel

Klantvriendelijk

Helaas was de aflevering vertraagd en dat is niet wat beloofd was. Wel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerker.