Bestelling gedaan , binnen 15 minuten gebeld dat levertijd een week zou duren ivm nieuwe levering voorrraad dus gelijk op de hoogte gebracht hiervan top

Een snelle en goede afhandeling. Heel tevreden

Uitstekende kwaliteit en vlotte levering

Lekker snel

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

grandioos

keurige uitleg

Fijn geholpen met goede adviezen

Goed advies, handig als je zelf niet thuis bent in deze sector

Alles perfect verlopen.

Eerst gebeld voor meer informatie over een lichtgewicht rolstoel voor mijn ouders. Degelijke uitleg gekregen. Dezelfde dag nog online besteld. Tracking code volgde de dag zelf nog. Netjes op tijd geleverd (er werd telefonisch gemeld dat levering naar België een dagje langer duurde). Het artikel voldoet helemaal aan de beschrijving op de site. Erg tevreden over klantvriendelijkheid en gebruiksvriendelijke site!

....

Douchestoel voor nette prijs

Ik was op zoek naar een douchestoel voor aan de wand. Hier vond ik deze tegen een nette prijs, op vele plekken waren deze veel duurder. Bestellen was makkelijk en de levering snel. Prima gegaan

Snel geleverd en prima douche stoel

goede kwaliteit van de douchestoel en rollator

Duidelijk en snel geleverd

Heel tevreden

supersnelle levering

De geleverde rollator bevalt mij goed. Alleen bijgeleverde tas is niet veel waard.

Super, werd goed en correct uitgevoerd en opgevolgd

Wat ik zocht was niet op voorraad maar snel thuisgeleverd

Netjes geholpen. Snelle levering.

Goede uitleg

Douch stoel

Voordelige aankoop

Snelle en correcte levering

Niets op aan te merken, gewoon goed.

Snel en correct geleverd

Precies wat ik hoopte/verwachtte. Stevig kussen.

Jammer doch helaas

Heb een kaartschudder aangekocht HEEL snelle en piekfijne levering Na aanschakeling van de batterijen was er een hapering in het mechanisme Uiteindelijk op gang gekregen Doch gisteren volledig uitgevallen Volledige set batterijen geplaatst Maar dus jammer en helaas het werkt niet meer Wat te doen ?? Terugzending en omruiling mogelijk Graag reactie aub Beste dank

Bestelling prima uitgevoerd.

Mijn bestelling is supersnel geleverd en was uitstekend verpakt. Heel goed geholpen door de medewerker van deze firma.

Niet op voorraad toch snel geleverd

Had verwacht omdat het product niet op voorraad was dat het wel enkele weken zou duren. Echter binnen 4 dagen is het product geleverd.

Klantvriendelijk, snel en zorgvuldig

Klantvriendelijk, snel en zorgvuldig