Er was een deellevering van PostNL die later kwam maar dat is uiterst correct door de Thuiszorgwinkelxl begeleid en opgelost! Complimenten!!!

Gunstige prijs en snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis hebben ze inderdaad waargemaakt. Voor een gunstige prijs en een goede kwaliteit is deze webwinkel een aanrader.

ruim optijd met de bestelling

mooie licht gewicht opvouwbare rollator,

goed en toch snel geregeld ondanks de postdrukte

goede bezorging

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Een handig tasje voor aan de leuning van de rolstoel. Ik kan nu mijn spullen kwijt zoals zakdoekjes en portemonnee en heb alles altijd onder handbereik.

goed.

Prettige ervaring met een vlotte afhandeling.

Vlotte levering. Behulpzame medewerkers!

Ik had de rollator helemaal verkeerd in elkaar gezet. Na een uitwisseling van foto's kreeg ik al snel een advies op maat. En kon mijn dochter deze vlot goed in elkaar zetten. Geweldige service!

Snelle bezorging en goede kwaliteit voor de betaalde prijs .

Vlot te bestellen, goede terugkoppeling en zeer vlotte levering.

Uitstekende ervaring bij de aankoop van een verrijdbare douchestoel.

zeer goed

goede rolstoel,netjes en zeer snel ontvangen

Super,

Een uitkomst voor mijn moeder die slechtziende is!

Snel geleverd goed materiaal

Nog niet

Nog niet in staat geweest om te duwen

Snel en goed!

Makkelijk bestellen de volgende dag werd ik gebeld omdat ik een fout gemaakt had in het adres. De volgende dag had ik het in huis. Goed product en goede service!

goede ervaring

prettig gesprek en directe oplossing.

Makkelijk bestellen en snel in huis!

Een website zonder poespas waar je snel het gewenste artikel kan vinden. Bestellen is dan ook in een paar simpele stappen gedaan en mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis. Perfect! Wat ik ook heel fijn vind, is de ruime keuze aan artikelen. Ik zocht een basic douchekruk en waar ik bij andere aanbieders een raar en duur ding vind, heb ik bij ThuiszorgwinkelXL een simpele, stevige en lichtgewicht douchekruk gevonden voor een hele goede prijs. Als ik weer eens iets nodig heb weet ik waar ik zijn moet.

Top service!

Snelle levering en goede uitleg

5 sterren

Alles prima en snel afgelopen

Heel goed vind het een aanrader

Zijn fijn geholpen

Geweldig geholpen en super snel

Geweldige service. Echt goed geholpen.

Snelle levering van mooi tafeltje

Het tafeltje was vrij makkelijk in elkaar te zetten en is heel handig in het gebruik.

Heel correct

Heel correct en goed geholpen

werkt goed