Voor herhaling vatbaar

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit, zeer licht van gewicht en voor mij (als leek) zelfs goed te monteren zonder gereedschap.

Goede service. Snelle levering

Snelle levering.. goed service

Ik vind het gelkussen lekker zitten maar voor een auto stoel te klein

Slecht

Onvriendelijk aan telefoon! Koop hier nooit meer!

Prima spul!!!

Snel geleverd het tafeltje en eenvoudig te monteren! Moeder is er heel blij mee.

Geen commentaar

Op tijd afgeleverd. Ben zeer tevreden.

Prima ervaring

Doen wat ze beloven. Bestellen en volgende dag leveren. Alleen wat lastig monteren. Draden zaten om frame heen.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Goede hulp bij de keuze gehad.

Was top geregeld alleen jammer dat ik niet rechtstreeks naar Oosterhout kon bellen

Jammer dat ik niet rechtstreeks naar Oosterhout kon bellen

Prima toiletverhoger, de volgende dag geleverd

Prima toiletverhoger, de volgende dag geleverd. De toiletverhoger past perfect op het huidige toilet.

Heb goede ervaring op de manier hoe jullie de bestelling z.s. afhadelen.

Het product is heel geschikt in gebruik ik heb er veel profit ik gebruik de toilet verhoger al twee jaar. De late bestelling was een cadeau voor een goede kennis en die er ook erg tevreden mee. Mvg, S.sewpersad.

zeer goed

Zeer goede hulp gekregen toen ik een vraag had omtrent de levering. Er werd meegedacht en het werd prima opgelost.

oke

vlotte afhandeling

prima geregeld toiletverhoger gekocht

goed product, toiletverhoger, makkelijk te plaatsen, goede prijs en snel verzonden

Snelle levering, makkelijk mee te nemen.

Degelijk materiaal

Praktische rollator voor oudere mensen mobiliteitsproblemen.

Goede afhandeling.

Prima service en prima rollator

Met dank aan uw werknemer Bram. Dank zij zijn prima voorlichting heb ik precies het karretje dat ik wilde hebben. Ik hoop er lang plezier van te hebben.

Kwaliteit prijs is goed alleen vind ik de rollator wel erg breed

Goede dienstverlening en adviezen.

Een goed telefonisch gesprek gehad.

Zeer vlotte levering. En een zeer ruime keuze..

tot nu toe prima

het monteren viel enigszins tegen ,maar uiteindelijk goed geluk. nu nog de nodige ervaring opdoen op de weg.

Makkelijk in elkaar te zetten.

excellent!

kan niet beter!