Zelfs in deze lastige tijd is mijn bestelling super snel bezorgd. Product ziet er mooi uit en voldoet helemaal aan mijn verwachting

Uitstekende service!!

Had een incorrect adres opgeven en ben gebeld voor verificatie en had mijn bestelling de volgende dag.

Keurig en net geholpen

Zeer service gericht pluim voor deze dame.

goed geholpen bij bestellen.

duidelijke snelle afwikkeling

Precies wat ik nodig had.

In de kamer zeer goed te gebruiken, lekker wendbaar en handig. En met een praktisch dienblaadje. Zeer fijn!

Super snelle levering, goed product

Super snelle levering, goed product

Goede website, vlotte bezorging en een prima product.

Goede website, vlotte bezorging en een prima product. De combinatie rolstoel/rollator is erg handig. En in een ommedraai te verwisselen.

Zo besteld, zo thuis.

Ik had twee Coronasetjes best errld en ging er van uit dat ik nog een aantal weken moest wachten. Had het nog binnen dezelfde week van bestelling ontvangen. Zeer dankbaar na talloze pogingen en overal uitverkocht. Dank u dank u.

Makkelijk en snel

vriendelijke hulp

De hulp was vriendelijk, maar niet optimaal. De oplossing moest uiteindelijk via de fabrikant komen.

De bestelling van het tafeltje kwam volgens afgesproken tijd.

Het draaibare tafeltje voldeed grotendeels aan de verwachting. Minpuntje is dat de voet te weinig gewicht heeft, waardoor het tafeltje toch kan kiepen. Zou mooi zijn als dit aangepast wordt, of dat dit op de site vermeld wordt.

snelle leverantie, verzorgd verpakking

zeer positief

Prima ervaring rollater gekocht een rem werkte niet rollator is opgehaald en weer netjes afgeleverd uiteraard met nu 2 werkende remmen.

Vlotte en correcte wijze van werken

Eerste keer heel tevreden

Prima levering en kwaliteit.

Snelle en correcte levering. Prima product, helder omschreven.

Goede uitleg gehad in de winkel

Prima ervaring. Uitleg gehad in de winkel, en later online besteld. Snelle service.

Uitstekend!

Pakje kwam netjes aan en medicijndoosje bevalt zeer goe!

Snelle levering goede kwaliteit

Prima rollator voor die prijs

Betrouwbaar

Voor de 1e x bij thuiszorgwinkel een bestelling gedaan. Mooi product, goed verpakt, vlotte levering en veilig betalen.

Snelle levering, goede service

Product netjes afgeleverd, prima kwaliteit, zeer tevreden over.

Klasse, snel en deskundig afgehandeld

Dit adres deskundig, snel en klantvriendelijk

Snelle service door een snelle levering kwaliteit is goed, helaas kon mijn moeder, zij heeft ALS het tafeltje niet meer met de handen naar zich toe trekken en wegduwen!

Goede website veel keuze

Was heel blij met jullie website had een mooi kussen gevonden en besteld levering snel en kwaliteit goed maar had niet goed gelezen en gewicht jammergenoeg veel te zwaar dus terug moeten sturen

Uitstekend!

Snelle levering, prima productten