geweldig

De service omdat het jullie mee berijd zijn om te helpen een telefoontje is genoeg en de service monteur staat binnen twee dagen al op de stoep helemaal perfect

Hele fijne rollator,is heel stabiel ,snelle levering,ik beveel hem aan .

Zeer bereidwillige medewerkers

Zeer bereidwillige, vriendelijke medewerkers in de winkel in Weert! Helaas wel vaker benaderd over rekening v een geleende rolstoel, die al langer terug was bezorgd!

Ok

Conform bestelling

Snel afgeleverd

Goeie ervaring, snel geleverd, product ook tevrede over

was wel ok

communicatie was goed..levering redelijk snel

duidelijk snel en correct

duidelijk snel en correct

100 procent ok

Mijn vrouw is na haar heupoperatie weer mobiel met ondersteuning van de rollator.

mooie en goede rollater geleverd. het is precies wat ik zocht, licht en makkelijk mee te nemen in de auto. en toch een degelijk product

Dienstverlening niet op orde

- Rollator heeft al binnen 1,5 veiligheidsgebreken: rem glijdt door, handvatten gescheurd. Bij normaal gebruik. - Tot 4x geen reactie op mijn mails voor een order. Uiteindelijk maar gebeld. Toen opgepakt. - geen aanbod voor herstel uit service / normale verwachting dat onderdelen langer meegaan / garantie ontvangen. - nadat levering uitbleef zelf gebeld, bleek dat er vertraging was en nog geen zicht op levering. Of ik wilde annuleren. Antwoord: ja. - dan zou geld teruggestort worden. Niet gebeurd. Opeens bericht transporteur: bestelling onderweg. Daarover gemaild. En dat is goed opgelost: bestelling weigeren, geld komt retour. Keurig telefoontje over ontvangen.

Deze site zal ik iedereen aanraden.

Goed en stevig.

Goed en stevig en licht van gewicht

Bijna niet te beschrijven!

Ik heb de bestelling gedaan voor de multimotion lichtgewicht rollator double (6,9kg) en hem iets later ontvangen dan aangegeven, maar dat lag kennelijk niet aan thuiszorgwinkel. Wel vond ik dat de verpakking heel erg goed de rollator deed beschermen tijdens vervoer.Ik ben zeer tevreden over de uitvoering en kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt.

2 x toiletzittingen/verhogers met leuningen gekocht, deze zijn makkelijk te bevestigen, goede prijs/kwaliteitsverhouding, werd snel geleverd en zat stevig verpakt.

Heel goed.

Goed!

Goed en snel geholpen

Bestelde artikelen zijn snel geleverd.

Prima winkel

mijn bestelling is goed uitgevoerd een vriendelijke jongeman heeft me erg goed geholpen, omdat de bestelling enigszins was vertraagd is ook de betaling aangepast.

goeie service, snelle levering

zie boven

Slecht

Voor een client een rollator bezorgd. Deze is beschadigd afgeleverd. Vervolgens contact gehad met jullie en foto's van de beschadiging gestuurd. Nu moet onze client zelf er voor zorgdragen dat de rollator wordt teruggestuurd. Mevrouw is dementeren en bejaard. De zorg heeft hier geen uren voor. Jullie leveren iets beschadigd af en vervolgens mag de klant het oplossen. Er wordt wel een nieuwe bezorgd, maar deze kunnen dan niet de oude meenemen. Verzocht om een oplossing maar die krijgen wij gewoon niet. Wij zullen voor onze overige clienten dan ook nimmer iets bij jullie bestellen.

niet in alle gevallen een simpele betaling

Ben je niet in het bezit van een creditcard, is een aanmelding, abonnement niet zomaar te realiseren. Verder is de batterij van het klokje snel leeg. moet het elke nacht opladen, gaat lang geen twee dagen mee. Ik vind dit negatief, zal het altijd tegen anderen zeggen

badlift na 3 weken kapot, doen hier helemaal niks mee koop hier nooit

Ik heb voor mijn schoonmoeder een bella vita 2G badlift gekocht. na 3 keer gebruiken zijn de haken die aan de onderkant van de rugleuning zitten afgeknapt. Hier heb ik een foto van gemaakt en opgestuurd, waarvan ik geen enkele reactie kreeg. Ik heb zelf moeten bellen hierover, waarop ik het antwoord kreeg: koop maar een nieuwe rugleuning, voor 80 euro. Geen garantie, geen klantenservice. Daarna nog een keer gebeld dat ik hier niet mee eens was en wacht nog steeds op reactie hiervan, wat inmiddels ook al weer 2 maand terug is. Conclusie van het hele verhaal is dat de klantenservice gewoon niet bestaat in dit bedrijf en de kwaliteit van dit product prut is.

Gisteren besteld en vandaag ontvangen lijk goed

Prima, snelle levering, goede service

Prima, snelle levering, goede service