Snel en correct

Mijn rolstoel werd snel geleverd en is prima in orde.

Goeie service

Product voldoet aan de eisen. Prijs kwaliteit ook goed niet te duur

Prima geregeld.

OK

OK

top zorg winkel!

Een douchestoel voor wandbevestiging gekocht, Prima stoel, maar voor ons niet geschikt. Dus retour gestuurd. In 2 dagen werd het afgehandeld en een creditnota door ons ontvangen! Absoluut uniek!

Veel problemen om mijn pakket te ontvangen na veel gedonder probleem opgelost.

Veel correspondentie nodig gehad naar u en DPD om het probleem op te lossen.

Besteld, snel geleverd en alles oke!

Goed is goed, zowel product als winkel.

Kan beter conform het beloofde.

Er wordt beweerd, vandaag voor 12.00 uur besteld de volgende dag afgeleverd. Nu bij mij heeft het helaas een week geduurd. Dan bericht morgen komt het bij U, maar dat bleek overmorgen te zijn. Of de misser ligt bij thuiswinkel of Post nl

uitstekende rollator geleverd

zie boven

geweldig dat zo iets bestaat

Heerlijk prachtig lekkahr!

snel geleverd goed product

Ik had een slutelkastje besteld het werd onmiddelijk geleverd en het is goede prijs kwliteit verhouding

xxx

xx

oke

De kussen is kwalitatief prima, maar jammer genoeg te dik , cliënt kan niet met haar voetjes op de grond in haar rolstoel en zich zo voortbewegen. Was dunner geweest, dan had prima gepast.

Mijn eerste ervaring met een bestelling was heel goed en snel gegaan zeer tevreden

perfect

artikel, verpakking en bezorging: alles perfect (en dat met postnl)

Optimaal gebruik met openbaar vervoer en thuis als bijzet tafeltje. Minder geschikt om te zitten bij

Optimaal gebruik met openbaar vervoer.

De juiste schoenen snel gevonden, besteld en bezorgd

De site verscheen snel op mijn beschrijving van het product dat ik zocht.

top

goede levering, bij vragen snel antwoord

alles was goed

alles was goed en snel geleverd

Snel geleverd ben er blij mee

Prachtig verpakt en alles in orde.

De bestelde rolwagen is afgeleverd in prachtige mooi verpakte staat. De leveringsdatum was ook zoals afgesproken binnen de 48u naar Belgie. Mocht er iets stuk gaan ofzo , krijgen we dan ook de service na verkoop ? Bedankt grtjs Danny Mervielde.

Slecht

Zitkussen na 4,5 maand dun plakje. Schuimrubber. In begin perfect geheugen Schuimrubber, na 4,5 maand totaal onbruikbaar. Op mijn vraag hoelang garantie nog geen antwoord.

Top service Goede prijs kwaliteit Snelle en professionele reactie van klantendienst

Teieurstelling

Oppervlak te klein. Verschuift bij de geringste beweging.

Kruisstraat 61

5612CD Eindhoven