zakt te ver in

zie boven

Niet best.

Beloofde levertijden worden niet nagekomen. Op dinsdag besteld, verkeerde track&trace code ontvangen. Na tel. contact blijkt de rolstoel met een andere vervoerder (GLS) verzonden te zijn. Ander track&trace code met verwachte levertijd ma ochtend. Op ma ochtend mededeling dat het dinsdagochtend gaat worden. Al met al een levertijd van 1 week!

Vriendelijk personeel, netjes geholpen.

Slecht

Geen goede ervaring gehad

Heel goed advies keurig te woord gestaan en Heel goede raad en erg vriendelijk te woord gestaan jongens bedankt

Snel geleverd, zorgvuldig verpakt.

tevreden, kreeg het adres van mijn broer in Sittard door

vlotte en snelle service, ga zo door

Zeer snelle correcte levering

De ene dag besteld en de andere dag in huis. Prima service.

bij problemen goed geholpen en opgelost

We hadden wat problemen met het gekochte en dat is allemaal goed opgelost.

Overzichtelijke website en vlotte aflevering van het bestelde product.

Handig bijzettafeltje besteld, voor ouderen. Fikse korting en 2 dagen later in huis.

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Via de telefoon meer informatie opgevraagd over een rolstoel. Werd goed en duidelijk te woord gestaan. Informatie die ik ontving was ook heel nuttig. Via de site was een voordeel die ze per abuis niet telefonisch hadden doorberekend. Dit werd direct hersteld en de teveel betaalde kosten had ik binnen ongeveer 2 dagen al weer op mijn rekening.

Prima ervaring

Douchestoel besteld, klopt volgens omschrijving en keurig en in 1 stuk geleverd.

Ik had eerst mijn twijfels maar ik ben heel dankbaar dat ik die douchestoel heb, ten eerste snelle bezorging ondanks corona en ten tweede heel makkelijk inelkaar te zetten en vrij stevig en stabiel.

Na een fout product,gelijk een nieuwe gekregen

Prima uitgevoerd

Betrouwbaar en prettig

snelle afhandeling.

Geweldig, snelle levering!!!

Zeer goede service

Ik had nog nooit iets besteld van Thuiszorgwinkel,en ik ben er heel tevreden over.Alleen die extra tas die er bij hoort,waar moet ik die bevestigen?Ik zou het niet weten. Met de vriendelijke groeten van:Mevrouw Brands-Swaans.

Product goed gelijkend aan de website.

Goed geholpen.

Snelle levering en eenvoudige montage van het artikel.

Snelle levering en eenvoudige montage van het artikel.

Fijne webshop, product zoals omschreven (inklapbare rolstoel) snelle verzending, goed verpakt. Goede & snelle afhandeling/contact indien er iets niet klopt of niet duidelijk is. Gewoon doen!

Goed geholpen en op tijd geleverd

Ik heb een goede ervaring met de thuiszorgwinkel, het product wat ik besteld heb is prima en de informatie waar ik naar vroeg werd goed en vriendelijk beantwoord.

Late levering en niet reageren op mail

Hulp artikel voor 4 uur besteld de volgende dag in huis. Oke door Corona misschien dag later begrijpen we. Maar wij kregen van DHL na 2 dagen pas bericht dat het nog 2 dagen vertraging had. Hadden hulpmiddel hard nodig dus gemaild tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Artikel werd pas geleverd na 5 dagen.