goede prijs kwaliteit verhouding

Bij een zorgwinkel in Epe was deze rolstoel 2 keer zo duur. Ik kreeg goed advies, alle vragen werden tot tevredenheid beantwoord.

Netjes op tijd bezorgd

Goede kwaliteit van het product

helemaal goed

jammer dat er geen art. nr. bij de foto,s staan. verder een goede aankoop en prima reactie, bedankt Bram.

Goede service en snelle bezorging, ondanks deze coronacrisis! Ben zeer blij met de verhoogde wc bril; had ik veel eerder moeten doen. Bovendien was de montage zo gepiept.

Prima winkel

Uitstekende service en communicatie. Zeer klantvriendelijke en deskundige medewerker. Bedankt.

Prima en vriendelijk geholpen

Zoals boven maar ook deskundig als toevoeging

Geweldige goede en snelle service

Zou hier weer bestellen

Heel goed van prijs en kwaliteit

Goede rollator. Prijs kwaliteit.

Alles volgens afspraak.

Snelle levering!

Supersnelle levering

Ik ben heel erg tevreden met de ervaring supergoede klantvriendelijkheid

Heel goed!

BESTELLING NA 10 DAGEN NOG NIET ONTVANGEN.

ZEER TRAGE LEVERING. KAN PAKKET NIET VOLGEN VIA DE LINK DIE IK HEB ONTVANGEN. DHL. STUURT GEEN ENKELE INFORMATIE. JAMMER. AFWACHTEN.

Heel goed!!!

Goede uitleg!!!

Ondanks de feestdagen en Corona snel geleverd. Info over de producten kan nog iets gedetailleerder.

Pillendoos is handig in gebruik

Lastig te monteren en past niet op standaard toiletpot

De zitting is te groot voor een standaardprocedure en is dus gevaarlijk als iemand erop gaat zitten zakt hij met een klap naar beneden

Enorm snel geleverd (dag na bestelling thuis ontvangen). In een handomdraai te gebruiken. Ziet er erg mooi uit, bevalt prima. Zéér tevreden.

Jullie kan beter een andere coureur vinden!

Volgens DHL is mijn pakket 23 december afgeleverd maar ik heb het niet ontvangen.

goed product

Douchezak voor gipsenkel laat geen druppel door

geweldig geen lange wachttijd niks mis mee

De Toiletverhoging is prima en past perfect en een goede prijs en ziet mooi uit

Goed.

Levering was de andere dag, wat gezien de drukte mijn verbaasde. Kanttekeningen wil ik toch plaatsen bij deze. De geleverde producten zaten wel in een hele grote doos. Dat moet toch beter kunnen.

Prima in orde

Goed en snel

Het was een snelle levering en een goed product.

Bliksemsnel

Bestelling ondanks feestdagen snel uitgevoerd en geleverd