zeer tevreden

prettig tel contact met medewerker . snelle levering een zeer tevreden client

prima ervaring

Alleen retourneren kan mogelijk iets beter geregeld worden met retourlabels

beetje zwaar om in auto te tillen

loopt soepel verder heel tevreden

snelle levering goede hulpmiddelen

goede thuiszorg winkel met goede hulpgoederen

Levering was wat vertraagd, maar netjes opgelost.

Het product was prima. En de levering was iets vertraagd, maar door prima contact met servicedesk is dat helemaal goed gekomen.

Nette, vlotte afhandeling van probleempje rond bestelling

Bestelling werd niet geleverd. Gebeld, bleek bij leverancier een storing in computersysteem waardoor artikel geboekt stond als "op voorraad". Bleek niet op voorraad, wel in bestelling. Verkoper heeft navraag voor mij gedaan, kreeg vervolgens een nieuwe datum van levering genoemd. Er werd ook gevraagd of dit nog wel op tijd was en de levering zo lang kon wachten. Mijns inziens keurig en netjes afgehandeld en bestelling kwam op precies op genoemde datum!! Fijn bedrijf !!

Alles ging goed

Er was iets mis gegaan met de levering. Maar supergoed en snel afgehandeld.

In een woord geweldig

Vriendelijk afhandeling ook met retour

Erg goede service

Goed en snel

Keurig opgelost

goedbedrijf

goede advies i.v.m. aankoop rollator, goed product, nette en op tijd geleverd.

netjes geleverd zoals aangegeven

mijn vrouw is er zeer content mee

Slecht produkt !

Het zou een zit kussen moete zijn met het comfoovan traag schuim ! Het is een slecht py zonder traagschuim !

Beste Hermanus, Ik vindt het vervelend dat u een slechte ervaring heeft met dit kussen. Maar het kussen dat u heeft besteld heeft wel degelijk een laag met traagschuim. Zie omschrijving bij de leverancier van dit product "The Deluxe Pressure Relief Orthopaedic Cushion is constructed from a 3 cm thick high density foam topped with a generous 4.5 cm memory foam topper." Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Niet de volgende dag in huis.

Artikel besteld voor een bepaalde tijd, maar niet de volgende dag in huis gekregen terwijl dit de reden was om het artikel bij dit bedrijf te kopen. Bezorging was 3 dagen later.

Beste Leroy, Ik heb even bij uw bestelling gekeken en zie dat u het product om 22.15 uur heeft besteld. Normaal wordt het product dan de volgende dag verstuurd. Dit is ook gebeurt en netjes de dag daarna bezorgd. Bij het betreffende product staat een levertijd vermeld (Bestel op werkdagen voor 14.00 uur, Morgen in Huis). Dus ik denk dat u daar overheen heeft gelezen. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Op tijd aangekomen in een goede verpakking met een gebruikshandleiding

perfect kussen

Kussen werkt perfect verzacht het zitvlak enorm

Zo aardig Behulpzaam en efficiënt

Rollator

Goed product en snelle levering

helemaal naar wens

Product goed

1x wat bestellen en je krijgt niet normaal veel mails

De fietstas voor mijn rollator is binnen wat word ik ik daar blij van. Goed afgesloten met een ritssluiting.

Redelijk

Hoewel ik geholpen ben maar de terugkoppeling was minder, ik moest zelf bellen en vragen wanneer ik geholpen kon worden. Ik moet nog geld terug maar ik hoor voorlopig niets. Ik denk dat ik weer moet gaan bellen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.