Voor Nederland heel bijzonder aanbod, wel prijzig, snelle levering

Op hun site, heb ik producten gezien die ik nergens op Nederlandse sites heb kunnen vinden. Mijn bestelling was snel geleverd en droeg zeker bij aan onze "High Tea"- ervaring!

Bestel hier al jaren en het is altijd TOP!

Bestel hier al jaren. Altijd hippe artikelen voor een goede kwaliteit

Ja helemaal prima. Was ook snel bezorgd.

Ik vind het een goed product en was snel bezorgd.

Geweldige service!

Ik bestel al jaren bij Jetjes en Jobjes, de prijs en kwaliteit is altijd top geweest. Vanwege een klein misverstand dit jaar, hebben ze ervoor gezorgd dat mijn pakketje alsnog ruim op tijd werd bezorgd. Echt een aanrader!

Superleuke traktatie-labels die heel snel in mijn mailbox zaten.

Alles was duidelijk en netjes gedaan op de site. Afhandeling en bezorging ook super. Wij zijn er onwijs blij mee.

Super hippe spullen !!

Mooie spullen en snelle bezorging !

Een hele behulpzame webshop die net iets meer moeite heeft gedaan voor mij.

Goede service en leuke producten

het was dat ik op zoek was naar iets specifieks, anders had ik zeer waarschijnlijk veel meer gekocht. Heel veel leuke producten tegen goede prijzen. De levering liep iets vertraging op, maar dat kwam door PostNL. Houd deze site zeker in m’n favorieten!

Hip assortiment! Super klantenservice

Eeg leuke webshop met geweldig leuk en hip assortiment. Ik had een vraag omtrent een kleine aanpassing in mijn bestelling. De klantenservice was erg vriendelijk en dacht actief mee. Binnen 15 minuten was alles aangepast en geregeld. Dank jullie wel. Ik kom zeker terug. F

Super shop

Super leuke webshop met originele feest artikelen. Ik had mijn bestelling met spoed nodig en hebben alles waar gemaakt. Ik kom zeker terug. Een aanrader voor iedereen.

Voor mijn zoon die 7 is geworden deed ik via Jetjes het idee op voor zijn traktaties voor school. Ik had hele leuke Hooray wikkels besteld om over een klein pringles potje te doen. Deze Wikkels hadden 4 verschillende patronen en voor het dekseltje ook nog een ontwerp. Ik kreeg dezelfde dag de mail met de wikkels en ik heb ze uiteindelijk 40 keer afgedrukt op allemaal verschillende kleuren papier. Super leuk en in totaal maar 5,95 kwijt aan de wikkels. 40 potjes heb ik versierd met goedkoop gekleurd papier van de action.

Keurig verpakt en op tijd verzonden. Producten zijn wel fors geprijsd.

Snel bezorgd, wel prijzig

Snel bezorgd, wel prijzig. Leuke kaart gratis gekregen.

Superservice

Dankjewel voor de vlotte service. Betaling ging snel en goed, ik werd meteen op de hoogte gehouden. Ook voor de verdere afhandeling kreeg ik steeds een bericht en op dag twee had ik mijn pakketje al in handen. Superleuke producten ook op jullie website! Ik ben fan!

De post was mijn pakketje vergeten mee te geven aan de bezorger,dus stuurde ze een privé bezorger en kwam mijn pakkertje gelukkig optijd!! Echt top service👍 dankje!!

Snelle levering en een goed product

Erg leuke artikelen die net wat anders zijn dan het standaard assortiment dat je elders vindt

Leuke website met veel diversiteit aan spullen. Snelle service en leuke verpakking!

Mooi origineel assortiment voor de feestdagen

Leuk gepresenteerde levering, hier is aandacht aan besteed!

Leuke producten, snel en netjes geleverd.

Op zich prima maar

Het is netjes verstuurd en ook leuk verpakt voor particulier.

Beste Paula, Hartelijk dank voor uw review en uw telefonische toelichting. Inderdaad heel erg vervelend als er niet wordt gereageerd. We hebben helaas ook geen email ontvangen, dit wordt uiteraard intern uitgezocht hoe dit heeft kunnen gebruiken. Onze excuses hiervoor. We stellen het erg op prijs dat u ons hier op heeft geattendeerd. Onze systeembeheerder is hiermee aan de slag gegaan. We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u uiteraard nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om te mailen of te bellen. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Ontzettend leuk aangekomen!

Toen ik de doos open maakte vond ik het super leuk dat het leuk was ingepakt met een folie papiertje. Dit maakt het voor jezelf gewoon super leuk.

Snelle levering. En prima geleverde pdf bestand om onbeperkt te printen

Prima geregeld

Prettige ervaring

Geweldige service!

Pakje kwam heel snelaar helaas beschadigd aan. Zonder twijfel kreeg ik onmiddellijk, met gemaakte excuses, het geld teruggestort. Keurig!