Super… duidelijk.. snel

Tip top

Super snelle levering

Hele leuke tasjes besteld voor het feestje van mijn dochter. En werd super snel geleverd!

Niet zo best

Ik had 2 kleuren tafellopers besteld voor mijn bruiloft, op de website staat voor 16:00 uur besteld dezelfde dag verzonden. De volgende werkdag werd ik einde dag gebeld dat er wat mis was gegaan met de bestelling en een van mijn kleuren er niet meer was. Ik zou een ander artikel krijgen die was wat duurder, maar dat was dan goed zo heel fijn geregeld dacht ik. Wel vroeg ik heb ik het wel morgen in huis, want ik had het voor mijn bruiloft nodig. Dat was geen probleem, maar helaas bleek later die avond wat anders namelijk dat ik het op mijn bruiloft pas binnen zou krijgen en dat is dan dus te laat, anders dan wat mij was gezegd. Uiteindelijk met PostNl kunnen regelen dat het toch wat eerder opgehaald kon worden, maar dit was voor mij we echt een tegenvaller.

Beste Katinka, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen. Omdat we een productiefout constateerde bij het gekozen item hebben we u telefonisch benaderd om dit met u te bespreken. We hebben u een luxere variant aangeboden, zonder hiervoor extra kosten voor in rekening te brengen. U heeft ons gevraagd of dit nog op tijd geleverd kon worden de volgende dag, waarop wij hebben geantwoord dat dit normaliter geen probleem zou moeten zijn, maar dat wij geen 100% garanties kunnen bieden namens Post.nl. Het spijt ons dat het in handen van PostNL vertraagd is en deze later is geleverd. Wij hopen dat de ontvangen producten wel naar wens en verwachting zijn en wensen je namens Jetjes & Jobjes veel plezier met de bestelling en uiteraard een prachtige dag toe. Met vriendelijke groet, Brigitte, Jetjes & Jobjes

Verrassend!!

Het bestelde was de volgende dag al bezorgd, precies zoals omschreven en op de foto afgebeeld. Voor herhaling vatbaar

Zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Direct contact was ook mogelijk.

Fijne site met fijne kadootjes!!

Vrolijk makende “ spullen”:-) Supersnel geleverd!

Duurde lang voordat het er was

Ik heb vrijdag t pakketje besteld en het was er pas woensdag dus dat vond ik minder

Goedemorgen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te boordelen. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. U heeft uw bestelling vrijdagavond geplaatst en dan zijn wij helaas gesloten. Ook in het weekend zijn we dan nog helaas gesloten. Het streven is om dit in de toekomst 7 dagen in de week geopend te zijn maar dit is helaas nog geen realiteit. Uiteraard onze excuses voor het ongemak, deze zal zeker meegenomen worden om toekomst plannen verder te realiseren. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Leuke items

Ontzettend leuke kersthangers, goed verpakt. Wel een beetje aan de prijs maar te leuk om niet te kopen.

Meteen antwoord op mijn vraag, snelle levering en goede kwaliteit

zeer goede service

leuke webshop met verschillende versieringen en thema's. Alles netjes ingepakt en zoals beloofd goed verstuurd en op tijd ontvangen. Fijne ervaring!

Super snelle service! Hele leuke traktaties geworden!!

Snelle verzending!

Mooi product en snelle verzending!

precies wat ik bedoelde

Keurig verpakt onze rollen met raffia franje, met hartjes glitters er tussen versierd, hoe leuk is dat ben zeer tevreden. Zeer aan te bevelen.

Goede service en veel keus!

Overzichtelijke webshop met mooie producten. Ik had de spullen heel snel in huis. Super blij mee, maakte het feestje helemaal compleet!

top levering

Snelle levering, pakketje kwam goed aan en het ziet eruit zoals op de site aangegeven. echt super fijn! zou hier zo weer bestellen.

Bestelling was goed en snel geleverd

Hippe spulletjes, snelle levering, vriendelijk

Gevonden wat ik zocht, snelle levering en vriendelijk contact. Aanrader!

Mooie items en heel snel bezorgd! Leuk ingepakt ook!

Super snel geleverd

Netjes verpakt

Ik was teleurgesteld dat er bij de folie letters geen rietje zat om deze goed op te blazen. Ik heb nu zelf naar een oplossing moeten zoeken die paste in de gaatjes in de folie ballon.

Hi Doriene, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen. We begrijpen het volkomen. Voorheen werden de folieballonnen inderdaad verstuurd met een bijpassend plastic rietje. Gezien de huidige wetgeving omtrent plastic reductie zijn deze uit de verpakkingen verwijderd. Bij de productomschrijving staat ook vermeld dat de letter folie ballonnen exclusief rietje worden geleverd, maar waarschijnlijk heeft u dit over het hoofd gezien. Ik hoop dat u alsnog heeft kunnen genieten van een gezellig feestje. Met feestelijke groet, Jetjes & Jobjes

Goed!

Duidelijke website, snelle levering. Het werd in een bubbelenvelop geleverd zodat het door de brievenbus paste.

Prima prijs en prima levering

Gewoon zoals het hoort. Goede prijs en goede levering.

Jammer dat de Mason jar deksels bijna allemaal geschadigd zijn

De 4 zwarte Mason jar dekseltjes zaten netjes verpakt ik een bubbeltjes envelop. Toch waren de deksels beschadigd, de één wat meer dan de ander maar toch erg jammer voor nieuwe dekseltjes.

Hi Karin, O wat ontzettend jammer, we begrijpen de teleurstelling. Zou je ons een foto kunnen sturen dan gaan we uiteraard bekijken wat we voor je kunnen betekenen. Uiteraard onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Leuke producten en snelle levering