Super service en persoonlijke behandeling

Wij kopen hier al onze feest artikelen, denken mee en mocht er iets fout gaan dan wordt het opgelost!

Denkt mee

Goeie service

Communicatie kan beter

Ik had op 12 Juni een raambord en een raamsticker besteld. Werd toen netjes gebeld dat de raamsticker niet op tijd geleverd kon worden. Samen afgesproken dat alleen de raambord bezorgd zou worden en ik het geld van de raamsticker terug zou krijgen. Dat is tot heden nog steeds niet gebeurd! Ik heb gemaild, gebeld, sms verstuurd en geen reactie. Raambord heb ik overigens wel netjes ontvangen en zag er verder ook prima uit. Geld inmiddels ontvangen!

Super !

Echt mooie artikelen en snelle verzending

Goede snelle service

Raambord zag er prachtig uit. Aanrader!

Super ervaring

Pakketje kwijt maar super opgelost! Echt blij mee!

Snelle verzending, prachtige stickers voor op de traktatie van mijn dochter!

Mooie producten

Bekers en stickers besteld om een traktatie te maken! Stevige bekers goede kwaliteit. Bedankt

Levering na 1 week nog niet in huis

Adverteren met vandaag besteld morgen in huis, maar geldt weer niet voor customized artikelen, wat niet duidelijk is. Klantenservice zegt doodleuk, jammer maar we kunnen niks doen. Nu een volle week later nog steeds niks in huis… wij bestellen hier niet meer

Matig

Stickers behoorlijk prijzig gezien de kwaliteit

Super snelle levering en een geweldig strak en eigen ontwerp! De traktatie is fantastisch geworden !

Leuke aanvulling voor een traktatie.

De stickers zien er erg leuk uit, plakken goed en is echt een leuke aanvulling voor een traktatie. Wel jammer dat ze in een slappe envelop verstuurd werden, hierdoor waren ze helemaal gevouwen.

Belachelijk veel geld voor wat je krijgt en het meest essentiële zit er niet in.

Ik heb besteld bekers met popcorn met een naam sticker. Ik moest nog extra betalen voor het kant en klaar aanleveren. Ik krijg kale bekers met los stickervel met hele kleine stickers en zonder popcorn…en dan ben je 32 euro kwijt. En dan moet je er nog popcorn bij kopen… belachelijk. Dit had ik ook voor 7 euro makkelijk kunnen kopen… rip off

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

Leuke artikelen en snelle levering!

Wat een super fijne service hebben jullie, eerste bestelling die ik geplaatst heb werd ik meteen gebeld over de slingers en wanneer ik ze nodig had ivm productie fout, jullie zouden alles optijd versturen zodat ik ze voor het feestje zou hebben, en jawel hoor. Zelfs nog voor de verjaardag zelf!. 2de bestelling gedaan zojuist met nieuwe 'dezelfde ballonnen' voor dit weekend, goed en wel geplaatst meteen verzonden. Hele fijne communicatie met jullie via de app! Meer dan dik verdiend een positieve recentie!!!

Super mooie aankleding 21 diner!

Ik was op zoek naar mooie aankleding van het 21 diner van onze dochter. Ruime keuze! Wij kozen voor de -goed bij elkaar passende- rose gold.

Hele fijne service en super leuke producten! Vaste klant dat is zeker

Altijd super tevreden met mijn aankoop

Altijd super tevreden met mijn aankoop en de goede service. Producten zoals beschreven op de website. Bij vragen, altijd goed bereikbaar en snel reactie op mijn berichten. Regelmatig haal ik mijn bestelling op en de eigenaresse is ook nog is heel vriendelijk.

Geweldige service!!!

Ik had optijd slingers besteld maar helaas door een fout bij de post of postbode of wat dan ook het pakketje nog niet mogen ontvangen. Jetjes en jobjes hebben mij super goed geholpen. Ze informeerden steeds waar het pakket was en uiteindelijk heb ik nu optijd toch de slingers binnen!! Super goede service. En een hele gezellige vrouw die mij juist zelf op belde om het probleem om te lossen!! Kom hier zeker weer terug om te bestellen!

Super… duidelijk.. snel

Tip top

Super snelle levering

Hele leuke tasjes besteld voor het feestje van mijn dochter. En werd super snel geleverd!

Niet zo best

Ik had 2 kleuren tafellopers besteld voor mijn bruiloft, op de website staat voor 16:00 uur besteld dezelfde dag verzonden. De volgende werkdag werd ik einde dag gebeld dat er wat mis was gegaan met de bestelling en een van mijn kleuren er niet meer was. Ik zou een ander artikel krijgen die was wat duurder, maar dat was dan goed zo heel fijn geregeld dacht ik. Wel vroeg ik heb ik het wel morgen in huis, want ik had het voor mijn bruiloft nodig. Dat was geen probleem, maar helaas bleek later die avond wat anders namelijk dat ik het op mijn bruiloft pas binnen zou krijgen en dat is dan dus te laat, anders dan wat mij was gezegd. Uiteindelijk met PostNl kunnen regelen dat het toch wat eerder opgehaald kon worden, maar dit was voor mij we echt een tegenvaller.

Verrassend!!

Het bestelde was de volgende dag al bezorgd, precies zoals omschreven en op de foto afgebeeld. Voor herhaling vatbaar

Liesbeth Tilanusplein 21 21

5122BH Rijen

Over Jetjes & Jobjes

Welkom bij Jetjes & Jobjes! Jetjes & Jobjes is hét platform voor al je hippe feesten in Nederland en België. Speciaal voor iedereen die wil uitpakken met een verjaardag, kinderfeestje, feestje, babyshower en alle andere feestelijke momenten. Je vindt er de mooiste en hipste feestversiering. Jetjes & Jobjes is bedacht om de uitdagingen van het alledaagse entertainen te verlichten, geen ongeïnspireerde, basic big-box aanbiedingen hier. In plaats daarvan biedt onze premium feestwebshop een unieke en samengestelde collectie van de mooiste feestversiering afkomstig uit de hele wereld. Het platform met alle tools en inspiratie om je eigen mooie feest te organiseren. We zijn dol op design en onze stijl evolueert voortdurend, maar meestal voelen we ons aangetrokken tot items die kleurrijk, gelaagd en een beetje onverwacht zijn. We houden van prints en hebben een sterk oog voor trends die naar onze mening sterk vertegenwoordigd zijn in de producten die we voor jullie hebben geselecteerd. En bestel je voor 18:45? Dan ontvang je je bestelling de volgende dag in huis. We hopen je snel te zien, bij ons in de SHOP, op Facebook, Pinterest of op Instagram!