Filters

10

Super !

Echt mooie artikelen en snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service

Raambord zag er prachtig uit. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring

Pakketje kwijt maar super opgelost! Echt blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sophieke, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor deze review. En nog leuker om te horen dat u tevreden met onze service. Dit is waar we het voor doen Ik wens u veel plezier met uw bestelling en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de jarige Jet of Job Met vriendelijke groet, Team Jetjes & Jobjes

10

Top!

Snelle verzending, prachtige stickers voor op de traktatie van mijn dochter!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste MB, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor deze review. En nog leuker om te horen dat u tevreden met onze mooie gepersonaliseerde traktatie stickers. Ik wens u veel plezier met uw bestelling en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de jarige Jet. Met vriendelijke groet, Team Jetjes & Jobjes

8

Mooie producten

Bekers en stickers besteld om een traktatie te maken! Stevige bekers goede kwaliteit. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Stefanie, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor deze review. En nog leuker om te horen dat u tevreden met onze mooie gepersonaliseerde traktatie stickers. Ik wens u veel plezier met uw bestelling en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de jarige Job. Met vriendelijke groet, Team Jetjes & Jobjes

1

Levering na 1 week nog niet in huis

Adverteren met vandaag besteld morgen in huis, maar geldt weer niet voor customized artikelen, wat niet duidelijk is. Klantenservice zegt doodleuk, jammer maar we kunnen niks doen. Nu een volle week later nog steeds niks in huis… wij bestellen hier niet meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw bestelling bij Jetjes & Jobjes. Wat ontzettend jammer om te horen dat het niet goed is gegaan met de levering van uw bestelling. Voor onze gepersonaliseerde knijpfruit wikkels staat een verwerkingstijd van 2 -3 werkdagen, dit staat ook in het groen vermeld bij het product zelf. Helaas had u dit over het hoofd gezien. U heeft de bestelling op een vrijdag besteld waardoor helaas ook een weekend tussen zit, dan zijn we gesloten. Voor nu wens ik u veel plezier met uw bestelling en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Met vriendelijke groet, Team Jetjes & Jobjes

5

Matig

Stickers behoorlijk prijzig gezien de kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!

Super snelle levering en een geweldig strak en eigen ontwerp! De traktatie is fantastisch geworden !

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke aanvulling voor een traktatie.

De stickers zien er erg leuk uit, plakken goed en is echt een leuke aanvulling voor een traktatie. Wel jammer dat ze in een slappe envelop verstuurd werden, hierdoor waren ze helemaal gevouwen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Belachelijk veel geld voor wat je krijgt en het meest essentiële zit er niet in.

Ik heb besteld bekers met popcorn met een naam sticker. Ik moest nog extra betalen voor het kant en klaar aanleveren. Ik krijg kale bekers met los stickervel met hele kleine stickers en zonder popcorn…en dan ben je 32 euro kwijt. En dan moet je er nog popcorn bij kopen… belachelijk. Dit had ik ook voor 7 euro makkelijk kunnen kopen… rip off

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Jeanine, Beste Jeanine, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Als gepersonaliseerde traktatie bekers worden exclusief popcorn geleverd. Dit staat ook vermeld in productie omschrijving en bij de product specificaties. Jammer dat u dit over het hoofd het gezien. Voor nu wens ik toch nog veel plezier met uw bestelling en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de jarige Job. Met vriendelijke groet, Team Jetjes & Jobjes

9

Prima!

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Leuke artikelen en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Wat een super fijne service hebben jullie, eerste bestelling die ik geplaatst heb werd ik meteen gebeld over de slingers en wanneer ik ze nodig had ivm productie fout, jullie zouden alles optijd versturen zodat ik ze voor het feestje zou hebben, en jawel hoor. Zelfs nog voor de verjaardag zelf!. 2de bestelling gedaan zojuist met nieuwe 'dezelfde ballonnen' voor dit weekend, goed en wel geplaatst meteen verzonden. Hele fijne communicatie met jullie via de app! Meer dan dik verdiend een positieve recentie!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooie aankleding 21 diner!

Ik was op zoek naar mooie aankleding van het 21 diner van onze dochter. Ruime keuze! Wij kozen voor de -goed bij elkaar passende- rose gold.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Hele fijne service en super leuke producten! Vaste klant dat is zeker

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd super tevreden met mijn aankoop

Altijd super tevreden met mijn aankoop en de goede service. Producten zoals beschreven op de website. Bij vragen, altijd goed bereikbaar en snel reactie op mijn berichten. Regelmatig haal ik mijn bestelling op en de eigenaresse is ook nog is heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!!!

Ik had optijd slingers besteld maar helaas door een fout bij de post of postbode of wat dan ook het pakketje nog niet mogen ontvangen. Jetjes en jobjes hebben mij super goed geholpen. Ze informeerden steeds waar het pakket was en uiteindelijk heb ik nu optijd toch de slingers binnen!! Super goede service. En een hele gezellige vrouw die mij juist zelf op belde om het probleem om te lossen!! Kom hier zeker weer terug om te bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super… duidelijk.. snel

Tip top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Hele leuke tasjes besteld voor het feestje van mijn dochter. En werd super snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet zo best

Ik had 2 kleuren tafellopers besteld voor mijn bruiloft, op de website staat voor 16:00 uur besteld dezelfde dag verzonden. De volgende werkdag werd ik einde dag gebeld dat er wat mis was gegaan met de bestelling en een van mijn kleuren er niet meer was. Ik zou een ander artikel krijgen die was wat duurder, maar dat was dan goed zo heel fijn geregeld dacht ik. Wel vroeg ik heb ik het wel morgen in huis, want ik had het voor mijn bruiloft nodig. Dat was geen probleem, maar helaas bleek later die avond wat anders namelijk dat ik het op mijn bruiloft pas binnen zou krijgen en dat is dan dus te laat, anders dan wat mij was gezegd. Uiteindelijk met PostNl kunnen regelen dat het toch wat eerder opgehaald kon worden, maar dit was voor mij we echt een tegenvaller.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Katinka, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen. Omdat we een productiefout constateerde bij het gekozen item hebben we u telefonisch benaderd om dit met u te bespreken. We hebben u een luxere variant aangeboden, zonder hiervoor extra kosten voor in rekening te brengen. U heeft ons gevraagd of dit nog op tijd geleverd kon worden de volgende dag, waarop wij hebben geantwoord dat dit normaliter geen probleem zou moeten zijn, maar dat wij geen 100% garanties kunnen bieden namens Post.nl. Het spijt ons dat het in handen van PostNL vertraagd is en deze later is geleverd. Wij hopen dat de ontvangen producten wel naar wens en verwachting zijn en wensen je namens Jetjes & Jobjes veel plezier met de bestelling en uiteraard een prachtige dag toe. Met vriendelijke groet, Brigitte, Jetjes & Jobjes

10

Verrassend!!

Het bestelde was de volgende dag al bezorgd, precies zoals omschreven en op de foto afgebeeld. Voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Direct contact was ook mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne site met fijne kadootjes!!

Vrolijk makende “ spullen”:-) Supersnel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
4

Duurde lang voordat het er was

Ik heb vrijdag t pakketje besteld en het was er pas woensdag dus dat vond ik minder

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te boordelen. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. U heeft uw bestelling vrijdagavond geplaatst en dan zijn wij helaas gesloten. Ook in het weekend zijn we dan nog helaas gesloten. Het streven is om dit in de toekomst 7 dagen in de week geopend te zijn maar dit is helaas nog geen realiteit. Uiteraard onze excuses voor het ongemak, deze zal zeker meegenomen worden om toekomst plannen verder te realiseren. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

10

Leuke items

Ontzettend leuke kersthangers, goed verpakt. Wel een beetje aan de prijs maar te leuk om niet te kopen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Liesbeth Tilanusplein 21

5122 BH Rijen

648588038

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.