snelle levering en goede prijzen

zeer tevreden

goed en adequate reactie en vlotte terugbetaling

Toucan-eco besteld maar er ontbrak een belangrijk onderdeel. Franco kunnen terugsturen en met 2 dagen mijn geld volledig terugbetaald. Dank je wel

Prima prijzen, snelle levering.

Fijne shop.

Het supper middel

Het is een product day goed help tegen groene aanslag op de tuintegels en blinkers

Goede kwaliteit en prijs

Het was wat vertraagd maar dat is te wijten aan de coronacrisis momenteel. Voor de rest prima prijs-kwaliteit

De bestelling werd eerder geleverd dan beloofd. Prima service.

Prachtige service

Ik had 5 stuks besteld maar er werden er maar 3 geleverd en ik dacht dit komt nooit in orde maar tot mijn verbazing werden de andere 2 items enkele dagen nadien vlot geleverd zonder poespas. Dat noem ik service.

Super snel en alles op voorraad!

Product besteld en alles is zo gegaan zoals ze beloven. Gezien deze hectische tijd. Super

Duidelijke website. Besteld en volgende dag geleverd.

heel goede service

Snel en correct, zelfs in tijden van Corona.

De communicatie vanuit schoonmaakdiscount kan veel beter

Het product bleek niet op voorraad te zijn, maar daar kwamen we pas achter nadat we zelf contact hadden opgenomen. Daarna hebben we weer moeten bellen, omdat ook de genoemde leverdatum niet werd nagekomen.

Supersnelle levering en prima prijs/kwaiteit

Supersnelle levering en prima prijs/kwaiteit

Netjes en op tijd

Een goede en overzichtelijke website. Met gemak kunnen bestellen en netjes op tijd alle bestelde artikelen in huis.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snelle levering en netjes verzonden

Weer prima voorelkaar

Niets op aan te merken.

Snelle en goede levering

"s avonds besteld en de volgende morgen opgehaald. Goede en duidelijke informatie over het product.

Snelle levering Prima kwaliteit Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijzen, snelle service!

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Goede communicatie in de tijd tussen de bestelling en de bezorging. Betaling achteraf mogelijk per factuur.

Artikel zoals beschreven, en op tijd geleverd

netjes geholpen

Lastig dat ik eerst moet betalen en dan pas factuur krijg. maar dat zal volgende keer beter gaan

Product goed, lever moment wisselend

Geleverd product is goed, de snelheid van levering is wisselend.

Goed en vooral betrouwbaar

Bestelling vlot ontvangen. Helaas niet helemaal wat ik dacht. Retourneren was geen probleem.

Minpunten: de website is beetje onhandig en niet goed overzichtelijk. Sommige producten beetje te duur. Pluspunten: snelle levering en vriendelijke klantenservis