Geweldig!!

Absoluut Perfect!! Geweldige service en zeer klantvriendelijk!! Keurig netjes allemaal!!

Heel klantvriendelijk

Heel erg goed geholpen

ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goede service en snelle levering

Prima alles.

ps.: 1 mail voor het schrijven van een beoordeling is voldoende, daar hoef ik er niet 2 voor te ontvangen.

Snelle correcte levering top

Heel goed! Snelle levering en correcte afhandeling qua factuur e.d. Zeer tevreden.

Klasse

Prima product. Levering snel en correct.

Prima kwaliteit en levering

Bestelling is prima

Alles is snel en correct geleverd

Alles prima verzorgd al meerder producten besteld

Mijn eerste ervaring!

Mijn eerste ervaring met schoonmaakdiscount! Goed product, snel geleverd, en....netjes bericht van levering, goede prijs. Netjes afgehandeld. Complimenten. Andre

Prima, snel bezorgd, goed verpakt.

Alleen kleine bestelling gedaan. Het was zorgvuldig verpakt.

Goed en snel

Vandaag besteld, morgen in huis. Wat wil ik nog meer?

Eerste keer gekocht en uitstekend verlopen

Eventjes getwijfeld bij de eerste aankoop en zal waarschijnlijk een vaste leverancier worden.

goed verlopen, nette prijs

Onderdelen zijn van nette prijs en snel geleverd

bestelling prima verlopen, kon direct afhalen.

bestelling prima verlopen, kon direct afhalen.

Alles correct verlopen, levering op tijdstip zoals afgesproken, goede kwaliteit producten.

Topservice

Vlotte afhandeling, van het product, en degelijke kwaliteit

simpelweg uitstekend

Bestelling stipt en snel beleverd

Correcte benadering

Correcte benadering

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering. Niets op aan te merken.

Ivm. Dat we buiten konijnen hebben, hebben we ook wel last van vliegen, hoorde van iemand dat de vliegen vanger goed werkt, hij hing er nog maar net of het krioelde al van de vliegen

Stofzuiger is al eens gebruikt.

Doos was opgelapt met tape, en toestel was slecht ingepakt.

Beste meneer Langdorp, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen ook van meerdere klanten dat stofzuigers die naar België gaan niet helemaal netjes aankomen en dat de dozen snel beschadigen. Wij gaan hier zeker naar kijken om dit in de toekomst te voorkomen! Echter de stofzuiger kan niet gebruikt zijn, wij verkopen uiteraard alleen nieuwe. Mocht naast de verpakking ook de stofzuiger zelf beschadigd zijn dan ruilen wij deze graag voor u om. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Kapotte verpakking.

Medewerkster geeft aan dat het transportbedrijf i.v.m.veig vervoer extra heeft dicht getaped.Het betrof hier 2 verpakkingen.Een was heel en een was beschadigd.Ondanks de duidelijke foto,s hield ze vol dat het tranportbedrijf dit heeft gedaan.

Beste Ellen, Wat vervelend dat één van de twee dozen waspoeder wat is beschadigd. Het kan inderdaad zo zijn dat onze transporteur wat extra tape om een beschadigde doos plaats om te voorkomen dat de inhoud er uit komt. Dit ziet er uiteraard niet zo mooi uit maar het belangrijkste is dat er gelukkig geen waspoeder verloren is gegaan. Hopelijk kunt u alsnog naar tevredenheid gebruik maken van het waspoeder. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Snel

De spullen zijn goed afgeleverd

Duidelijke webshop, snelle levering

Snelle service, groot aanbod.

Mijn pakket werd retour gestuurd tgv schade tijdens transport. Dit werd duidelijk gecommuniceerd naar ons en binnen een week ontvingen wij alsnog de producten.

Over SchoonmaakDiscount.nl