Top bedrijf

Gewoon zo het hoort prima en snel

Goed maar ik miste uitleg over het produkt

Ik had trekkertjes besteld. Dit waren niet gemonteerd en ik had wat moeite om die in elkaar te steken. Waarschijnlijk deed ik het niet juist want de rubbertjes vallen er altijd uit. Een handleiding zou dus nuttig zijn.

gewoon besteld , later netjes geleverd .

Gewoon verstuurd met post.nl

Vlotte bestelling

Zoals verwacht alles naar wens wat betreft mijn bestelling

zeer goed

makkelijk en snel

Prima schoonmaakartikelen voor een redelijke prijs.

Sinds jaren voor ons het vertrouwde adres voor ons schoonmaak materiaal. Goede service en niet te duur!

Goed bedrijf alles keurig geregeld.

Snelle levering ik heb een hydro power ultra gekocht en ben er blij mee.

prima geregeld

Eigenlijk gewoon zoals het ook hoort.

Bestelproces is makkelijk. Prima levering

Goede ervaring met het bestellen en leveren van de bestelling. Levering duurde langer omdat 1 product niet op voorraad was. Maar dat wat bekend. Een indicatie wanneer deze ongeveer weer leverbaar is, was niet aangegeven. Dan moet je contact op nemen met de klantenservice. Een indicatie was fijn geweest.

De Henry stofzuiger aangeschaft. Een krachtige STILLE stofzuiger. Ik had al een James voor in de schuur en voor de bovenverdieping. Nu de Henry(iets groter maar nog steeds stil) voor de benedenverdieping.

snel

snel

Duidelijke site

Snelle levering! Goeie producten

Een bestelling geplaatst, helaas ontbrak een artikel. Een telefoontje gepleegd en direct een bevestiging ontvangen en een paar dagen later hebben we onze volledige bestelling in huis. Goede service en vooral prima en snel gereageerd.

Snel en goed ontvangen

goede service en ze denken goed met je mee. Top!

Snel en correct

Interessant

perfecte service

Mensen die luisteren en doen wat ze beloven, ze hebben binnen 24 uur mijn probleem opgelost.

Kundig personeel en snelle afhandeling .

Fijne mensen

Snelle levering en je kan ophalen. Altijd vriendelijke mensen en prijs is goed. Erg tevreden en blijf zeker hier als het zo blijft.

Snel, prima,

Goed verzorgt. Mailtje dat het pakketje verstuurd en bezorgt is. Snelle service. Goed verpakt. En een rekening ( al betaald) als bewijs. Ik zou er zo weer wat bestellen

Snel, makkelijk en goede klantenservice

Mooie robuuste bezems en veger-en-blik

Top !

Goede snelle levering !

prima service

alles netjes geregeld je bestel en je wordt keurig op de hoogte gehouden over t transport zal zeker vaker bestellen

Prima product! Snel geleverd

Wat een keus op de website! Goed geslaagd voor alles wat ik nodig had.