snel en correkt

OK

super goed

super vlotte bezorging na 2 dagen al in huis

Helemaal tevreden

De levering is keurig op tijd gedaan.

zeer goed

heel goeie effectieve reinigingsprodukten!! heel tevreden!! en vlugge levering, dag na plaatsen van bestelling produkten al ontvangen !

Dag Sylvie, Wat fijn dat je tevreden bent met de producten en de levering. Daar zijn wij erg blij mee! De reinigingsmiddelen die je hebt besteld zijn zeer geconcentreerd dus hopelijk kan je er heel lang mee doen! Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

prima verzorging en snelle levering.

duidelijke website. Goede en snelle levering. Product voldoet aan hetgeen gedacht was.

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Op tijd en volgens afspraak geleverd.

Op tijd en volgens afspraak geleverd.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de beoordeling en super dat wij volgens afspraak hebben geleverd. Hopelijk zien wij u snel weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Snelle levering, goede prijs.

Product was na 1 dag geleverd. Juiste product ontvangen voor een goede prijs. Ik zal hier vaker bestellen.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Hopelijk bent u bij de volgende bestelling weer net zo tevreden. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

keurige afhandeling

vlotte levering, en netjes en zorgvuldig verpakt.

Duidelijke site en snelle levering!

Beste Jolanda, Wij willen je heel erg bedanken voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Prima winkel snelle levering en precies wat ik zocht

Snel geleverd, prima geregeld.

Snel geleverd, prima geregeld.

goed verzorgd en zeer snelle levering.

Goede service!

Goede service en snelle levering!

Makkelijk bestellen

De bestelling was snel thuis. Zonder breuk. Heel tevreden.

Perfekte en snelle levering TOP

Kan het iederren aan bevelen TOP

Beste Francky, Wat een super mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! We hopen dat je in de toekomst net zo tevreden over ons bent als nu. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount

Prima service en goede prijs

Thumbs up!

Oke.

Volgens mij is alles netjes verlopen, zelf zit ik op een andere locatie.

Positief

Snelle levering.

Bestelling-duidelijke informatievoorziening-snelle levering

Bestelling-duidelijke informatievoorziening-snelle levering

Mijn ervaring in een zien.

Ik heb de bestelde producten zeer snel ontvangen en ben ik tevreden.

Betere communicatie

Levering duurde lang (2 weken). Ik snap dat het langer kan duren maar goed als dit ook wordt gecommuniceerd. Ik moest er zelf achteraan bellen.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat de levertijd 2 weken was, dit stond ook bij de door u bestelde artikelen vermeld. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Wij hopen dat u verder wel tevreden bent over de producten. Met vriendelijke groet, Team SchoonmaakDiscount