Probleem opgelost en de volgende dag had ik mijn bestelling binnen.

Uitstekend geadviseerd. Aanrader

Via de mail had ik om advies gevraagd. Ik kreeg heel snel een uitgebreid zorgvuldig antwoord. Ik heb toen de geadviseerde producten besteld en ben er heel erg tevreden over. Dit bedrijf is een aanrader.

Zeer goed!!

Na bijna 10 jr nieuwe oordopjes voor het slapen laten maken....dit had ik veel eerder moeten doen want ik slaap weer veel beter!! Bedankt :-)

eenvoudig en snel

eenvoudig en snel

Snelle levering voor een goede prijs.

Heb groene oordoppen besteld voor het rijden op mijn 2 motoren. Kwam hierbij uit vanwege de prijs.

Werkt goed

Comfortabel en beschermend

Snelle verzending en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Makkelijk bestellen , snelle levering

Alles snel en goed gegaan maar jammer dat je geen bestel bevestiging krijgt. Maar voor dat je daar op kunt reageren ligt het in de bus.

Top service!

Nadat ik per ongeluk een cijfer van de postcode verkeerd had ingevuld en de dopjes op het verkeerde adres terecht kwamen, is het bedrag meteen terugbetaald en heb ik nieuwe kunnen bestellen.

super dopjes en super service

wat een leuke ervaring! Yvonne van de klantenservice gevraagd om advies. Zij luistert goed naar je en stuurt kosteloos verschillende soorten oordopjes op om uit te proberen. Handig en slim, want zo kun je gelijk de juiste dopjes bestellen. Die worden snel met heldere communicatie erover verstuurd. Dikke duim voor het product, het bedrijf en een medaille voor Yvonne!

De oplossing

Oorcreme gekocht voor het inbrengen van mijn slaapdoppen en dat gaat nu heel gemakkelijk. Tevens snel bezorgt.

Een aanrader!

Erg snelle levering, uitstekende kwaliteit, handige verpakking

prima de luxe

mijn eerste bestelling bij Oordopjesonline was meteen uitstekend. snel en professioneel gedaan; ik ben ontzettend tevreden, graag tot een volgende keer.

Snelle levering, overzichtelijke website

Snelle levering… precies wat ik hebben moest… Product is goed…maar dat wist ik, slaap hiervan jaren mee.

makkelijk en goed overzicht

de omschrijving bij de producten was uitgebreid en informatief waarop ik mijn keuze eenvoudig kon maken.

Goed spul en snel geleverd

Er is mij een fijn en goed product geleverd, ik gebruik al langer oordopjes en hier worden ze snel en netjes geleverd. Absoluut een prima service.

Snelle levering. Product als verwacht

Snelle levering. Product als verwacht

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Goed.

Duidelijk, snel en goede kwaliteit en service.

Goed snelle levering

Snelle en goede communicatie

Eerst niet gekregen, en snel gereageerd en opnieuw gestuurf

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben meer dan tevreden, Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Prima service, snel, betrouwbaar

Precies wat ik wilde. Snel toegestuurd, spul van voldoende kwaliteit

Ik vind het desinfectie middel uitstekend werken. Heb harde orthoplastieken. Ff sprayen na werk tijd en ze zijn weer schoon

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl