Snel

Snelle levering en prima communicatie

Prima website

Vandaag besteld morgen in huis zeer snelle levering. Ik kan het bij iedereen aanbevelen, prima bedrijf

Snelle levering en groot assortiment

Vrijdagavond besteld en toch nog zaterdag geleverd. Erg top. Ik gebruik de oordopjes als reserve op de motor. Ideaal om altijd een setje universele schuimdopjes op voorraad te hebben. Bewaar een setje in een kokertje in m'n rugzak, kokertje in motorbroek en een a twee zakjes in een binnenzak van m'n jas. Af en toe handig als iemand zijn of haar eigen protectie verloren of vergeten is om een zakje te kunnen overhandigen. Prima en snell service en goede producten.

Snel

Pakketje snel ontvangen. Super!

Snel en duidelijk

Duidelijke informatie op de website, snelle levering, track and trace zat erbij :)

keurig op tijd en goed verpakt

Mijn pakje kwam keurig op tijd aan en was goed verpakt. Prima!

Betrouwbaar bedrijf

Het is me goed bevallen.

Fijne producten en snelle levering.

Al jaren goed bezig

Om de paar jaar bestel ik er iets. Gaat altijd helemaal prima.

Duidelijk vermeld wanneer je pakket komt, brievenbus pakketjes staan aangegeven

Erg goede service en klantvriendelijkheid!

Erg goede service en klantvriendelijkheid!

Fijne winkelervaring

In weekend besteld en zeer spoedig binnen. Prettig om zaken mee te doen.

Levering keurig volgens afspraak.

Zoals gezegd: levering keurig volgens afspraak.

prima. Snelle levering

Redelijk tevreden

De oordopjes die ik had besteld zijn qua kleine maat echt perfect. Alleen steken ze een beetje uit, waardoor ze voor het slapen niet echt prettig zijn.

Zitten prima en slaap lekker

deze dopjes zijn makkelijk in te doen. Werken prima. De ergste harde geluiden verdwijnen. Ik ben er tevreden mee

Snel, goed en redelijk geprijsd.

Zie hierboven.

snelle levering, fijne en snelle communicatie

De oordopjes werden snel geleverd en zaten allemaal keurig verpakt.

TOP

SERVICE

Goede doppen voor een goede prijs

Snelle levering, betaalbaar en goed

Goed maar een beetje bedrogen

Over de inhoud van het pakket hebt ik weinig te zeggen, dat was correct. Het gene dat mij stoorde is dat ik betaal voor een track & trace ( was geen andere mogelijkheid) maar dat het zonder word opgestuurd.

Supersnelle levering, netjes verzorgd

Goede prijs, nette en snelle levering

Ik krijg ze niet goed in

Ze schieten er steeds uit.

Geleverd zoals besteld en opgegeven

Bestelling verliep vlekkeloos, voorraad klopte en een vlotte levering volgde. Levering zoals aangegeven.

gewoon fantastisch

mijn ervaring met de oordopjes is hartstikke goed geen geluid waar je wakker van kan blijven en je voelt de dopjes ook niet zitten dus in een woord fantastisch

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een initiatief van Atomic gehoorbescherming v.o.f. Wij hebben onze onderneming opgericht nadat we in 2009 zelf de schadelijke effecten van te hard geluid hebben ondervonden, helaas met permanent oorsuizen (tinnitus) als gevolg. Onze webwinkel in gehoorbescherming is bedoeld voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Wouter van de Pol & Vincent van der Sleen