Super producten en waanzinnige service

Top bedrijf! Met hele goede service en producten

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben meer dan tevreden

Prima product en snelle levering!

Prima product en snelle levering!

Snel en zorgvuldig geleverd. Product voldoet aan verwachtingen.

Snel geleverd, zonder problemen. De producten zijn van dezelfde hoge kwaliteit en toch goed geprijsd hier. Ik heb bovendien een voor mij nieuw merk oordopjes leren kennen waar ik zeer tevreden over ben. De Moldex oordopjes blijken veel prettiger in het gebruik dan de gele 3M oordopjes die ik altijd kocht. Dus op alle vlakken een positieve kennismaking!

Prima geleverd

Prima geleverd, helemaal tevreden

Goede prijs en snel verzonden.

Meer dan uitstekend!

Als ik een zesde ster had kunnen geven had ik dat zonder meer gedaan. Ik benaderde de klantenservice met de vraag welke oordopjes geschikt zouden zijn voor mijn werk in de kinderopvang, waar ik met enige regelmaat word blootgesteld aan uithalen rond de 90 dB, maar tegelijk ongehinderd een gesprek moet kunnen voeren met kleine, soms verlegen kinderen. Ik had vooraf niet durven dromen dat ik zo uitgebreid geadviseerd zou worden, niet alleen wat betreft een geschikt product, maar ook met achtergrondinformatie die ik mijn werkgever kan voorleggen om het beleid op dit gebied aan te scherpen. Nadat bleek dat het voorgestelde product voor mijn doeleinden toch nét iets teveel van het goede was, ben ik uitstekend verder geholpen met een alternatief product. De oprechte betrokkenheid bij de betreffende medewerker was overduidelijk. Ze nam uitgebreid de tijd om via email met mij van gedachten te wisselen, en heeft me uiteindelijk van een perfect passend paar dopjes voorzien. Dit bedrijf wordt overduidelijk met passie gerund. Ik kan deze site dan ook niet warm genoeg aanbevelen, en wil deze gelegenheid graag aangrijpen om deze medewerker nogmaals te bedanken. Je weet wie je bent :)

Het werkt perfect beschermend en comfortabel!

Ik ging 2x naar het concert van travis scott. Dee oortjes waren erg comfortabel, werkte heel goed en ik kon iedereen gewoon verstaan. Echt een aanrader dus.

Super kwaliteit en zeer goede prijs

Positief. Snelle verzending en goede producten.

Heel erg begripvol

Ik had oortjes besteld voor slapen, maar helaas maakte post nl me pakket zoek, contact gehad en ze waren zo begripvol en wouden gelijk helpen Ik raad het zeker aan om hier te bestellen

Makkelijke site,makkelijk bestellen en supersnelle levering van mijn oordopjes !

Snelle levering, de prijs is van product goede prijs dan ergens anders. Aanbeveling

Eindelijk gevonden wat ik zocht.

Gemaild voor informatie. Zeer uitgebreid en goed onderbouwd antwoord ontvangen. Naar aanleiding daarvan de Haspro Fly oordopjes besteld. De hele vlucht naar Mallorca ingehad en helemaal geen last gehad van druk op mijn oren en ook het gezoem van het vliegtuig was helemaal weg. Zeer tevreden over het product het goede advies en de snelle levering.

Vlot geleverd, uitstekend product zoals beschreven

Vlot geleverd. Product uitstekend en zoals beschreven. Oordopjes in kinderformaat besteld ivm smalle gehoorgang. Eindelijk passend.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Snel en perfect verpakt geleverd

idem

Deze site heeft groot assortiment en snelle nette levering! Helemaal top

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Yvonne dacht mee en hielp me in de keuze van de juiste oordopjes

Oordopjes besteld

Ik heb oordopjes besteld en ontvangen. Het uitprobeerpakket is erg handig.

Fijn product, comfortabel

Dopjes blijven goed zitten en steken niet te veruit . Waardoor ze goed onder mijn badmuts blijven zitten.

Snelle levering en super service

Ik wilde de oordopjes graag terugsturen want ze waren toch niet wat ik ervan verwachtte. Kreeg ik spontaan een aantal andere oordopjes toegestuurd om te proberen , en mocht de ontvangen oordopjes weer terugsturen. Uiteraard waren deze niet gebruikt , ik had een grote hoeveelheid besteld dus degene die ik wel had gebruikt betaal ik uiteraard. Super service !!

Bestelling nog niet ontvangen

Tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en professioneel product! Volgende keer ga ik hier weer bestellen

Heel fijn, echt blij mee!

Ik heb mijn oordoppen nu een paar weken en ben heel tevreden. Ze zijn zacht voor de oren en met wat crème erop “glijden” ze makkelijk in het oor. Ze dempen goed, maar zou voor mij nog iets meer mogen aangezien ik een hele lichte slaper ben. Als tip zou ik willen meegeven dat de letters L & R misschien iets groter zouden kunnen worden gemaakt, dan hoef je niet weer meer licht aan te doen bij het inbrengen. Bij mensen met slaapproblemen is het slecht om in fel licht te kijken voor het naar bed gaan. Het zou nog beter zijn om de oordoppen een verschillende kleur te geven.

Helemaal top

Grootverpakking oordopjes besteld voor weer vele beschermde kilometers op de motor. Deze dopjes zijn zacht en zitten comfortabel onder de helm.

Uitstekend product!

Website werkt goed, overzichtelijk. Zeer ruime keus. Bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd

Hobbemastraat 5

5143 GT Waalwijk

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl