Zeer vlotte levering, goed verpakt en goede doppen!

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben meer dan tevreden

Ongehoord snelle levering

Zeer snel geleverd, goede reviews, daarom besteld bij Oordopjesonline. 3M earplugs zijn uitstekend, gebruikte ze ook in mijn werk, top demping.

Zeer ruime keuze, vlot bezorgd

Al eerder besteld hier (Oordopjes Pakket, om uit te testen welke het beste bij me passen). Vervolg-bestelling geplaatst: website navigeert vlot, bestelling vlot geleverd. Tot de volgende keer.

Voldoet helemaal aan de verwachting.

snel

s avonds besteld, volgende middag al binnen.

Snelle levering en veel keuze

Snelle levering en veel keuze. Ik mis alleen een zoek optie om te kunnen kiezen in de hoeveelheid demping ivm zo veel keuze. Ook mis ik een grafieken bij hoeveel db er met en zonder dop er gedempt wordt per frequentie.

Razendsnelle levering, beste demping!

Heel tevreden over de levering en de demping van deze oordopjes!

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Soft FX oordopjes en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

uitgebreide keuze met veel uitleg, scherpe prijzen.

Nog beter dan je verwacht.

Makkelijk besteld en snel geleverd. En goede kwaliteit.

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Howard Leight Max-Lite oordopjes en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

deze oordopjes zijn heel goed voor het doel; dempen van geluiden

Beste Herman, Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Elacin Universal Relax oordopjes en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl Bernard Oordopjesonline.nl

Snelle verzending.

Mooi helder geluid.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd zoals gecommuniceerd was. Nette verpakking.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Goede oordopjes. Snel geleverd.

Eerst meerdere soorten oordopjes uitgeprobeerd met proefpakket. Nu al lange tijd zeer tevreden met Bilsom 303L oordopjes; ik gebruik ze om goed te slapen. Vorige week nieuwe voorraad besteld. Snel geleverd.

snel antwoord op mijn vraag

ik had een vraag en werd daar snel mee geholpen. de oordopjes zelf moet ik nog testen

snelle levering en goed product

Ik heb verschillende besteld, maar ik merk wel dat de beschrijving klopt bij de artikelen en dat die voor muziek behoorlijk goed dempen. Met een koordje is ook superhandig

Prima en snel

Bestellen was eenvoudig en de levering snel!

Snelle levering, goed product

Tevreden over de oordopjes, werken goed en ze blijven goed zitten!

Alles naar wens verlopen.

Het werkt niet !

De oordoppen werken voor mij voor geen meter !! Helaas Echter heeft Oordopjes online mijn probleem serieus genomen en naar een oplossing gezocht

Super snelle service

Bestelling super snel geleverd

Goede kwaliteit

Ik had een peltor hygiëne set besteld paste prima en goede prijs/kwaliteit! En snel geleverd! De volgende keer bestel ik hier weer

Te smal en niet stevig genoeg, ze zitten los in mijn oren waardoor ze geen effect hebben.

Betreft Haspro Office EarPlugs. Tot mijn grote spijt zijn deze oordopjes voor mij niks waard. Ik begrijp niet dat oordopjes meestal maar in één maat verkocht worden. Ik heb heel "normale" oren maar toch zijn de oordopjes te smal waardoor ik ze ten eerste al heel diep moet duwen om ze wat "vast" te zetten, wat niet de bedoeling kan zijn. Als ik ze normaal inbreng dan hechten ze niet waardoor de storende kantoorgeluiden niet gedempt worden. Spijtig want de gesprekken op de achtergrond en de andere kantoorgeluiden zorgen voor veel stress aangezien ik me moet concentreren en ik dus voortdurend afgeleid wordt naar al wat ik hoor... Ik kan niks doen met deze oordopjes...

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Goede oordoppen en super snelle levering ,prima dus !

Makkelijk te gebruiken

Doet wat het zegt

Oordopjes vind ik deze de beste , van andere krijg ik pijn in mijn iren

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte 3M 1100 oranje oordoppen en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl