Te smal en niet stevig genoeg, ze zitten los in mijn oren waardoor ze geen effect hebben.

Betreft Haspro Office EarPlugs. Tot mijn grote spijt zijn deze oordopjes voor mij niks waard. Ik begrijp niet dat oordopjes meestal maar in één maat verkocht worden. Ik heb heel "normale" oren maar toch zijn de oordopjes te smal waardoor ik ze ten eerste al heel diep moet duwen om ze wat "vast" te zetten, wat niet de bedoeling kan zijn. Als ik ze normaal inbreng dan hechten ze niet waardoor de storende kantoorgeluiden niet gedempt worden. Spijtig want de gesprekken op de achtergrond en de andere kantoorgeluiden zorgen voor veel stress aangezien ik me moet concentreren en ik dus voortdurend afgeleid wordt naar al wat ik hoor... Ik kan niks doen met deze oordopjes...

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Goede oordoppen en super snelle levering ,prima dus !

Makkelijk te gebruiken

Doet wat het zegt

Oordopjes vind ik deze de beste , van andere krijg ik pijn in mijn iren

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte 3M 1100 oranje oordoppen en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

Niets ontvangen

Vorige week 3 doosjes oordopjes besteld en nog steeds niet ontvangen

Dag Piet, Bedankt voor je beoordeling van onze webshop. Je maakt melding van het feit dat je pakje nog niet bezorgd is, ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling is van dinsdag 26 december 8.41. Dit is bij ons tweede Kerstdag en dan wordt er niet gewerkt. Je beoordeling is van dinsdag 2 januari. In normale tijden moet het lukken om een pakje tussen woensdag en zaterdag bezorgd te krijgen, tussen kerst en nieuw jaar zijn geen normale tijden voor de bezorging van pakjes, zeker niet naar het buitenland. We gaan ervan uit dat de bestelling de komende dagen bezorgd wordt. Mocht je pakje eind deze week niet bezorgd zijn nemen wij contact met je op. 18-1 aanvulling: Beste Piet, Fijn te horen dat het is terecht gekomen en onze nazending alsnog is aangekomen.. Nogmaals onze excuses maar helaas hebben wij niet de hand erin hoe snel de postbezorger, zeker tijdens de feestdagen aan het einde van het jaar, de pakketjes uitlevert. Omdat wij onze service hoog in het vaandel hebben staan en wij richting u direct een nieuwe zending hebben verzonden hopen we de klacht te hebben opgelost voor u. groet Yvonne / klantenservice

Gebruikt om te slapen op een varend schio

Het was een proef voor oo mijn werk. Tijdens storm achtig weer had ik op het werk veel problemen om te slapen. Bij gebruik van deze oordopjes is dat een stuk beter.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Howard Leight max Lite oordopjes en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

Smooth transaction

Snelle levering, allen zijn de doppen te klein , Waardoor ze niet goed afsluiten!

Dag Albert, Bedankt voor je review. Je schrijft dat je dopjes niet goed passen. Dat gaan we oplossen. Ik stuur je vandaag drie paar andere dopjes toe om te proberen om wel passende dopjes te vinden. Mocht daar iets bij zitten wisselen we de dopjes die je nu hebt om voor de andere, mocht er niets bijzitten zoeken we verder. Groet, Yvonne Oordopjesonline.nl www.oordopjesonline.nl

ging bij de levering niet foutloos, maar per omgaande herstelt. ze reageren snel.

Heel erg fijn om te dragen!

Ik heb al meerdere keren oordopjes gedragen maar steeds weer waren ze erg irritant. Deze aanschaf is super. Geen last en heerlijk dat het geluid dempt en je er wel bij blijft.

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Party Plug oordopjes en je aankoop ervaring bij Oordopjesonline.nl

zeer snelle levering

snelle levering . goed product.

Fantastische producten tegen normale prijzen

Ik heb een aantal producten besteld, die de volgende dag werden bezorgd. De Ohropax oordoppen evenals de nieuwe Haspro Sleep voldoen aan mijn verwachtingen, ook de reinigende vloeistof van Alpine Clean doet goed zijn werk

Perfecte service!

Oordopjes besteld bij oordopjesonline.nl. Er ging wat mis met de levering van de oordopjes. Dit werd snel en netjes opgelost, heel blij mee!

Goed assortiment en heel fijn dat onderdelen los na te bestellen zijn. Snelle correctie levering.

Prima assortiment, vriendelijke klantenservice

Na betaling van mijn online bestelling hoorde ik niets. Toen ik belde met de klantenservice werd ik keurig geholpen en was het snel geregeld.

Prima artikel

De oordopjes passen prima. Na de bestelling had ik het artikel de volgende dag al in huis.

Ik had een bestelling geplaatst van oordopjes. Die zouden optijd komen voor de datum dat ik ze nodig had. Iets is verkeerd gegaan bij POSTNL. De bezorging heeft niet plaatsgevonden. Contact gehad met meneer en mevrouw hierover. Pakketje was zoek, maar alsnog een nieuwe verzending gedaan. Ze hebben mij zo goed geholpen om alsnog de oordopjes binnen te hebben voor de dag dat k ze nodig had. Super klantvriendelijk. Super service

Positief

Alleen mogelijk om bij vragen en of problemen per email te corresponderen. Dat is wel jammer ,zou mooi zijn voor beantwoorden van vragen als men ook telefonisch bereikbaar zou zijn . Netjes op de hoogte gehouden van voortgang bestelling. Netjes verpakt ! Ook voordeliger t.o.v . concurrentie . Indruk van het bedrijf is positief.

Beste Andre, bedankt voor je beoordeling, we hechten hier heel veel waarde aan. Je schrijft dat we niet telefonisch bereikbaar zijn. Ons sterke punt is juist dat we heel goed per telefoon bereikbaar zijn. Op onze website staan twee telefoonnummers, het eerste is ons klantenservice nummer. Tijdens werkdagen/ werkuren krijg je bijna altijd mij rechtstreeks aan de telefoon. Omdat ik binnen ons bedrijf meerdere taken heb ( en gelukkig ook wel eens een vrije dag of vakantie) wil het wel eens gebeuren dat ik op kan nemen. Je krijgt dan de voicemail en wordt zo snel mogelijk terug gebeld. Via het andere nummer is een van mijn collega’s bereikbaar, zij kunnen je ook van advies voorzien. Oordopjesonline.nl Gehoorbescherming • Hobbemastraat 5 (geen fysieke winkel) • 5143 GT Waalwijk • Bel Yvonne op 06-43540083 (ma t/m vrij) • [email protected]

Goede prijs, snel geleverd.

Goede prijs, snel geleverd.

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline N.v.t.

oordoppen scoren zeer goed!

Oordoppen zijn gemakkelijk in te brengen en dempen zeer goed!

Levering snel, maar zou de volgende keer voor een ander merk oordopjes kiezen

Hel snelle levering. De oordopjes zijn goed, maar draagcomfor minder

• Hoe tevreden bent u met de service van oordopjesonline Ik ben meer dan tevreden, Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Heel fijn.

Mijn dochter heeft watervrees en met deze dopjes durft ze al met haar oren onder water, dus een super grote stap voor haar zelfvertrouwen. Ze blijven goed zitten dus we weten nog niet of ze inderdaad blijven drijven.

Prima produkt

Makkelijk on te brengen. Doet zijn werk.

Dank je wel voor je review op de door jou gekochte Howard Leight Laser Lite oordopjes en je aankoopervaring bij Oordopjesonline.nl

Teleurgesteld

De hoofdband lijkt op het plaatje geschikt voor volwassenen maar past eigenlijk niet, veel te strak. Het zou eerlijk zijn als jullie die foto veranderen en erbij vermelden dat alleen kindjes hiermee geholpen zijn.

Zeer attent contact omtrent de levering

Mijn bestelling welke geleverd zou gaan worden door DHL leek zoekgeraakt te zijn in het verzendtraject. Tijdens telefonisch contact met Oordopjesonline.nl hierover werd ik vriendelijk te woord gestaan door Yvonne en kon ik rekenen op een nieuwe doos met oordopjes indien de volgende dag mijn bestelling nog niet zou zijn ontvangen. De volgende dag werd alsnog het pakketje geleverd door DHL. Vervolgens kreeg ik van Yvonne een e-mail met de vraag alles uiteindelijk in goede orde is ontvangen. Kortom een prima betrokkenheid vanuit oordopjesonline.nl n.a.v. leveringsproblemen veroorzaakt door DHL.

Hertshoornstraat 15 6813 EH Arnhem

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl