Goede service!

Goede service!

Uitstekende klanten service.

Bij het zoeken van een nieuwe lijnlaser dit adres gevonden duidelijke website met informatie. Na telefonisch overleg, even later de laser al op kunnen halen.

vlotte levering

We hadden deze zending dringend nodig en hebben zoals online beschreven staat ook heel snel ontvangen.

Super service!

Zat al een aantal dagen te wachten op een bestelling via Bol.com die dag na dag werd uitgesteld. Contact opgenomen met Astek en hetzelfde apparaat werd direct verzonden en de volgende dag, zoals beloofd, geleverd en daarnaast ook nog eens met de laagste prijsgarantie. Dat is nog eens service!

Zeer correct advies en behandeling.

Arnhem 13-09-2023 Bij deze wil ik de heer A. Schatteleijn nogmaals bedanken voor de zeer correcte en geduldige handelswijze bij de aankoop van een Caisson VI-D3 vochtmeter die al netjes bezorgd is. Nogmaals dank Roel Douwsma.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding

De bestelling verliep vlot net als de levering. Ik ben tevreden en ga bij een volgende eventuele bestelling de site van Astek weer raadplegen.

Bovengemiddelde service - een aanbeveling

Er werd contact door Andre van Astek gezocht na het plaatsen van mijn bestelling. Waarom? (1) om na te gaan waar ik het precies voor wilde gebruiken en de koop zo goed af te stemmen op mijn doel/gebruik en (2) over de levertijden te hebben. In dit gesprek werd mij duidelijk dat hier sprake is van volledig klantgerichtheid, ook wanneer dit zou betekenen dat ik een goedkoper artikel zou bestellen of mijn order in totaal zou trekken. Dat was evengoed mogelijk. Uiteindelijk heb ik na overleg mijn order aangepast - en het overschot aan betaalde geld was eerder terug dan mijn aankoop. Deze volgde vlot. Uitstekende service!

Goed!

De volgende dag al binnen!

Zeer vlotte levering

Goed ingepakt Snel Goede leveringsinfo

Snelle levering,Afbeelding klopte niet

Bedankt voor de snelle levering, enkel jammer dat de afbeelding van het toestel niet klopte, het toestel was afgebeeld in een koffer maar in werkelijkheid zat het in een zak. dit werd blijkbaar aangepast achter het contact via email. vlotte levering...!!! snelle reactie via email.!!!

Uitstekend prijs kwaliteit

Leuk om mee te werken

schitterend

voor een éérste bestelling verliep alles vlekkeloos TOP

Eerlijk en duidelijk advies,

Echt alles ging goed van chat , telefonisch advies en levering, super bedankt

Enorm veel kennis in huis, zeer behulpzaam!

Was zeer prettig contact, veel kennis in huis om goed te kunnen adviseren.

Super, heldere communicatie

Snel en correct

Glasmeter besteld, factuur direct gekregen voor boekhouding. Glasmeter dag nadien in de bus. Alles vlot verlopen

geweldige service

Bij mijn keuze voor Astek speelden de deskundigheid maar zeker ook de nabijheid van de verkoper een grote rol. De levering van mijn Flir mr176 is goed nagekomen, ik kreeg wat ik bestelde, en mooi op tijd. Onverhoopt bleek er een technisch probleem met het toestel, een software-fout. André was goed bereikbaar voor overleg. Snel een afspraak gemaakt, zonder probleem en binnen 2 dagen had ik een nieuw toestel. Blij dat ik niet ergens ver weg in het buitenland mijn toestel had besteld,

Na telefoon te hebben gehad van de manager mijn goederen dag nadien tiegekomen (leverings tijden overal beetje langer )

uitstekende service

ik werd prima op de hoogte gehouden over de voortgang van bestelling. De bestelde vochtmeter voor de camper werkt ook goed.

Prima service, doen er alles aan om de klant goed te helpen

Goed bereikbaar, en prima service. Geen praatjes en loze brr er lifted maar eerlijk aangeven hoe de bestelling verloopt. Bedrijf voelt gewoon prima aan.

Geweldige klantenservice

Om 21:30u. telefonisch contact gezocht. Prettige en kundig te woord gestaan. Geweldige service!

Snel en vriendelijk

Astek handelde snel toen een bestelling slechts ten delen op voorraad was en had dit binnen een dag op orde. Snelle levering en vriendelijke service

Zeer correct, wat productinformatie en levertijd!

goed en deskundig advies, snelle levering

Voor onze bijzondere meting werd een goede apparaat selectie gemaakt, met een proefopstelling werd aangetoond dat de werking voldeed en het apparaat werd de volgende dag geleverd. Klasse..

Juiste toestel, voor het juiste werk!

bij Bsl-raambekleding maken we maatwerk raambekleding; lamellen, rolgordijnen, plissé, duette's enz. Voor zowel particulier als project matig. Voor al de bluetooth-functie, zodat je reekstreeks in excel , number of notities kan opslaan. WERELDS!