Bestelling en levering is super vlot gegaan.

Zeker voor herhaling vatbaar! Ik kom zeker nog terug voor bestellingen.

Ik had interesse in een Leica 910s en wou weten of het voor mijn toepassing geschikt zo zijn. Astek was zo vriendelijk om een demo apparaat op te sturen om dat te testen. Dat is natuurlijk geweldig. En de communicatie met Astek verliep ook zeer goed. M.a.w. Ik kan Astek alleen maar aanbevelen! Super service en vriendelijk. Patrick Zeilmakerij UBS Www.zeilmakerijubs.nl Medemblik

Professioneel en betrouwbaar met uitstekende en persoonlijke service

Als je op zoek bent naar kwaliteit en advies op maat, dan kan ik zeker Astek aanraden. Niet alleen het deskundige en eerlijk advies, maar ook een uitstekende after sale service is wat Astek kenmerkt. Ik had een probleem met mijn lasermeter en André heeft het razendsnel verholpen zonder dat ik dagenlang moest wachten op een reactie van een of andere klantenservice. Astek geeft je een betrouwbaar gevoel wat belangrijk is als je er professioneel van afhankelijk bent.

Perfect geholpen

Helaas was een onderdeel stuk aangetroffen in doos. Dit onderdeel werd zeer snel opnieuw geleverd!

Bij dit bedrijf een laser besteld. Door problemen bij DHL leek het erop dat het product niet tijdig aan zou komen. Er werd probleemloos een nieuwe laser verzonden. Astek hield dagelijks contact. Uiteindelijk kwamen beide lasers tijdig aan en heb ik er 1 weer geretourneerd. De service en klantvriendelijkheid van dit bedrijf zijn TOP

Bestellen en snel in huis niks op aan te merken

Goede levering.

heel erg goed

snel en goed het juist apparaat thuisgestuurd gekregen

Kan alleen maar zeggen werkt prima,

Snelle en uitstekende service!

Bij vragen om een product, goed advies. Na de aankoop pakketje snel mogen ontvangen!

Simpel en snel

Bestelling ging supervlot, ik werd goed geïnformeerd over mijn bestelling (bevestiging, wat de volgende stap zou zijn, wanneer zou worden geleverd). Levering zelf ging ook héél vlot.

Snel geleverd, goed product!

Snel geleverd en goede prijs.

snelle levering, wel duur

4 Euro extra betalen voor een pakket dat door de brievenbus kan vind ik wat duur.

eind goed, alles goed

Goede communicatie en duidelijk !

Alles volgens afspraak en onmiddellijke respons op vragen

ging goed

ging goed

snelle versturing van het pakket

snelle versturing en na ontvangst had ik nog wat vragen, deze zijn snel, vriendelijk en accuraat afgehandeld

snelle levering tegen de laagste prijs

helemaal goed, we hebben al meerdere keren bij Astek gekocht en altijd een snelle levering(volgende dag!) tegen de laagste prijs.

Mooi product.

Doet wat hij moet doen en wat ook een voordeel is dat je niet altijd de pinnen hoeft te gebruiken, Je kan de vocht meter ook zonder de gebruiken. Een nadeel er zit geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij gesloten vandaar de 3,5 ster. Ga hier veel gebruik van maken.

Prima over heel de lijn !

super snelle en correcte levering

heel tevreden ☺

Uitstekende hulp tijdens het bestelproces en zeer snelle en correcte levering!

Prijsgunstig. Snelle levering (34u). Ik had een moeilijkheid met de ingave van de garantieverlenging tot 3 jaar. Ik las datums fout en had, onwetend, de registratie niet afgewerkt. De heer Schatteleijn (Astek) heeft mij met geduld en professionaliteit geholpen. Je kan hier met gerustheid en volle vertrouwen aankopen. Top service.

In één woord super!

Heb een Leica afstandmeter gekocht bij Astek. Doordat ik zelf niet goed op de hoogte was van de mogelijkheden mocht ik langskomen voor een toelichting en korte uitleg. Daardoor de juiste meter gekocht. Tijdens de bestelling ben ik constant op de hoogte gehouden van de voortgang. Kan niet anders zeggen dan dat de service en nazorg super is. Mijn volgende meter koop ik zeker weer bij Astek.

Jan Campertlaan 277 2624 PD Delft