Heb nog altijd niets ontvangen

Hoe kan ik iemand beoordelen als ik mijn besteld product nog altijd niet ontvangen heb

Beste heer Takken, De door u bestelde laserbaak stond op onze website vermeld met een levertijd van 3-4 werkdagen. De verzending vanuit Italie liep door de coronacrisis echter helaas wat vertraging op. Inmiddels is de laserbaak gisteren bij ons binnen gekomen en direct naar u verstuurd. Met vriendelijke groet, André Schatteleijn

Top service!

André was steeds onmiddellijk telefonisch bereikbaar om alle vragen te beantwoorden. Ook heeft hij, gezien de urgentie van de bestelling, het toestel rechtstreeks van de fabrikant laten toesturen. Alles zeer vlot verlopen en dit allemaal aan 1 van de scherpste prijzen die ik kon terugvinden. Zeker en vast een aanrader!

Zeer goede service

Wordt aan de telefoon snel en goed geholpen

Prima levering

Binnen een dag netjes verpakt geleverd gekregen. Prijs is ook prima.

netjes geleverd, iets aan de late kant

glasdiktemeters besteld, welke netjes zijn afgeleverd. Ze zouden in eerste instantie iets eerder geleverd worden, maar wellicht door de ontwikkelingen rondom het coronavirus heeft het iets langer geduurd dan gepland, maar hier werden we wel netjes van op de hoogte gehouden.

Top! Besteld, betaald en, volgende dag, bezorgd!

Bij het selecteren van de onderdelen ben ik zeer goed geholpen. De prijzen van de toestellen zijn ook scherp geprijsd.

Prima nazorg, een oprecht compliment

Vragen gesteld via de e-mail worden accuraat en snel beantwoord. Er is desnoods telefonische contact om zaken te verduidelijken of te verhelderen. Dat maak je ook wel eens anders mee.....

snel verzonden en ontvangen!

Netjes op de hoogte gehouden na het bestellen van de status, nu open dat deze afstandsmeter het net zo lang doet als zijn voorganger!

Duidelijke site, snelle levering en scherpe prijs.

Duidelijke site, snelle levering en scherpe prijs.

netjes en correct bedrijf met een top produkt

Ik ben erg onder de indruk van mijn laser , snelheid , nauwkeurig en breed bereik , duidelijk. Echt waar voor je geld , Maar ook het bedrijf Astek benaderd haar klanten netjes correct en neemt hen serieus , ook na de betaling. Ik weet nu waar mijn volgende bestelling gaat plaats vinden , was ff zoeken naar een serieuze leverancier maar Astek is het tot nu toe.

super bedrijf

mijn bestelling was de volgende dag geleverd, voor glas meters kan ik alleen maar zeggen koop het bij hun. prijs is super en de kwaliteit is al net zo als de prijs gewoon echt zeer scherp. zeker voor herhaling vatbaar.

Super goed geholpen, snel geleverd en zoals gehoopt super product Leica Disto X3 (echt op de mm :-))

zie titel

Vandaag bestelt, morgen in huis.

Mijn bestelling is heel vlot afgehandeld. Daarbij komt dat de prijs t.o.v. andere aanbieders best concurrerend is. Al met al heb ik een hele goede ervaring met dit bedrijf.

Prima.

Bestellen op website werkt prima. Snelle levering.

goed apparaat, snel bezorgd.

goed apparaat en snel bezorgd

Snelle bezorging

Goede en snelle service

Snel en persoonlijk advies voor beste prijs.

Voor mijn werk een afstandsmeter nodig en Astek levert top kwaliteit voor de beste prijs.

correct!

snel, goede prijs en correcte levering!

Snelle en goede service, zeer goede prijzen

Zeer vlot bediend en duidelijk antwoord op vragen

Vriendelijk, snel, betrouwbaar

snel geholpen, levering op tijd, betrouwbaar.

Snel en goed.

Snelle soepele mooie site. Goede prijzen. Snelle levering.

Goede en snelle service

Snel geleverd in een goede verpakking tegen beschadigen. Top!

Jan Campertlaan 277

2624 PD Delft