Geweldig winkelen!

Velgen kiezen op een duidelijke, makkelijke site. Bijpassende banden worden automatisch voorgesteld. Afhalen na enkele dagen, alles wat nodig is wordt bijgeleverd ( bouten, ringen) en netjes ingeladen. Ben al lang klant en ben steeds goed geholpen voor een eerlijke prijs. Gewoon geweldig winkelen!

Super geholpen

Goede ervaring

Superservice, nette prijs en goede producten.

Erg tevreden, vooral met de service per WhatsApp. Velgen kwamen netjes op tijd, goed verpakt en onbeschadigd aan.

Gebruiksvriendelijke website, makkelijk zoeken, goede hulp bij telefonische vraag. Keurige levertijd.

Keurig en netjes maar toch...

Velgen+banden netjes verpakt ontvangen. Bij controle bleek onderste velg (die op.pallet lag) aan binnenzijde op 3 plekken beschadigd was. Zwarte was eraf geschraapt. Na contact, bleek "binnenkant was niet erg" "hoefde niks aan gedaan te worden "zag je toch niet". Akkoord gegaan, tevens nog klein coulance bedrag afgesproken in overleg. Jammere was dat dit bedrag inclusief btw bleek...alles is altijd ex, maar nu net niet. Toch jammer. Voor de rest zeker tevreden.

Dikke velgen bam

Had ik toch een breedset moeten doen?

top service

Goede service, even langs geweest om de mogelijkheden te bekijken. Enige minpuntje zwarte velgen besteld maar zilveren bouten gekregen.

Goede service, vriendelijk - problemen netjes opgelost

Mooie velgenset besteld en volgens afspraak ontvangen. Vlot meegedacht met een probleem dat zich voordeed. Ik zou hier zeker nog een keer mijn nieuwe velgen bestellen.

Ik had een set velgen besteld en volgens de leverancier moest het passen,maar helaas de voorvelgen waren te breed ze liepen aan in het spatbord bij een drempel.Contact gehad met de jongens van Giva en teruggestuurd. De jongens hebben hun best gedaan en kreeg netjes een smallere set… het is een fantastisch bedrijf die echt zijn best doet voor de klanten…..

Goede persoonlijke service en snelle levering

Giva is goed bereikbaar voor vragen en heeft verstand van zaken. Helpt met advies en levert snel. Erg blij mee.

Zeer tevreden over mijn velgen

Snel geleverd met zeer goede service

onduidelijke informatie en slechte banden

ik heb 18 inch velgen besteld voor mijn ford transit custom van 2023 met 4 seizoensbanden. de banden lagen er 10 maanden op en ben toen naar de autokeuring moeten gaan voor jaarlijkse controle, tot mijn grote verbazing werd hij afgekeurd voor de banden. de voorste banden waren al op blijkbaar na 20000km en normaal rijgedrag, zelfs op de autokeuring stonden ze er verbaasd van. nu bleek ook dat de banden niet geschikt zijn voor mijn ford, deze moeten een sterkte van 103 hebben en deze waren maar 101. dus nu blijkt dat voor deze velgen geen geschikte banden bestaan voor in belgie mogen te rijden. en de uitleg van giva is dat dit vermeld staat op hun site, en namelijk met deze zin; "Voor de periodieke autokeuring heeft uw voertuig vermoedelijk een loadindex nodig van 101". ik vind dit toch niet duidelijk genoeg. ze gingen i.v.m. de slijtage contact opnemen met de fabrikant maar hoor er natuurlijk niets meer van.

Correct en vriendelijk

Een zeer goede en snelle service aan de beste prijs voor velgen!

Een goed en snel contact met GiVa Wheels online gehad. Om vragen te beantwoorden. Een snelle levering van mijn velgen en bijhorende accessoires. Alles goed verpakt met zorg voor de velgen. Kortom een Top Service. Mvg.

Goed geholpen

Alles snel en correct geregeld en zeer behulpzaam

Nette levering

Velgen en banden waren zeer netjes verpakt.

Producten prima geleverd en zeer tevreden! Vond wel dat de levering wat op zich liet wachten!

Na bestelling was deze er binnen de 3 werkdagen bij Givawheels zelf. Netjes afgesproken voor montage, en vlot geplaatst met zn allen. Topwerk en vriendelijke personeel! Een aanrader dus! :)

Klantgericht en communicatief vaardig

Ik zat met smart op een set nieuwe velgen te wachten maar de vervoerder liet geen progressie zien. Na een telefoontje naar GiVa zat er snel schot in de zaak. Levering vervolgens conform opgave website. Abusievelijk een deel van mijn order niet meegeleverd maar na een mailtje snel opgepakt en snel daarna alsnog bezorgd. Daar houd ik van: doen wat je beloofd.

Perfect!

Ik ben goed geadviseerd, de gemelde levertijd klopte en de montage verliep perfect. Goed geregeld!!

Deze velgen waren snell geleverd en paste perfect

Ze zijn mooi velgen en waar voor je geld.

—-

Goede kwaliteit en service, TOP.

Eerste ervaring met giva wheels. Ik raad het iedereen aan.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!