Ik ben hier zeer goed geholpen!!

Ik heb hier een mooie set velgen met B merk banden aangeschaft. Na 2dagen bij Giva wheels aangegeven dat de rijkwaliteit vd banden totaal niet overeen kwamen met de kwalificaties die op het label van deze band vermeld stonden. Er werd meegedacht over een oplossing. Ik kon de banden terug brengen. Kreeg 100% mijn geld terug en heb dit vervolgens gebruikt om hier een A merk band aan te schaffen. Zeer klantvriendelijk opgelost. Deze jongens zijn heel kundig en werken uiterst proffesioneel. Was een wijze les..Maar gelukkig wel één met een goede afloop..

Zeer professioneel bedrijf met gekwalificeerd personeel, Top!

Ben erg tevreden, moest wielen op afstand bestellen voor auto in buitenland. Was nogal uitzoek werk (niet veel voorkomende auto in Ned) met maten ET etc, maar uiteindelijk prima resultaat. Ze weten bij Giva waarover ze praten, gewoon doen!! Ciao

Super goede service voor een goede prijs

Goed persoonlijk contact en ondersteuning bij vragen. Zeer goede bereikbaarheid cq reactiesnelheid. Snelle levering en montage. Goede adviezen.

Nieuwe velgen besteld.

Super mooie service, snel , perfect, netjes , ze weten heel aardig bij de receptie.. binnen half uurtje was alles klaar . Ik ben echt Helmaal blij mee , toppers .

Hele duidelijke beschrijving. En goede service.. Alleen het ik de passende slotmoeren besteld. hebben ze er slotbouten bij gedaan. Maar velgen banden en balanceren is uitstekend

Top snelle levering

Tweede maal dat ik koop bij Giva wheels en weer tevreden

Beloftes worden na geleefd .

De banden zijn super vet en snel geleverd!

De banden zien er nog beter uit dan dat ik had verwacht en de lever tijd was 11-15 dagen maar had ze na een week al binnen!

goed meedenkend bedrijf

Zeer goede ervaring met Giva wheels. Mails worden snel beantwoord en denken goed mee over de juiste keuze. 100% tevreden

Goeie service

Snelle en juiste levering

Al meerdere sets besteld , altijd snel en goed geleverd !!!

Fijn en mooi bedrijf en perfect en vriendelijk personeel

Ik wil ze wel een 10 geven met een griffel , ik ben zowel telefonisch als op de zaak perfect, goed en spontaan behandeld en geholpen.

Super banden en velgen

Goede communicatie met de leverancier en tevreden met hoe het product (in ons geval 4 uitgebalanceerde banden met velgen) is geleverd. Echt helemaal top en super prijs-kwaliteitsverhouding!

Netjes en zeer snel geleverd

Prima bedrijf. 19 inch velgen met banden gekocht en werden 4 dagen later al keurig netjes bezorgd. Schadevrij en zoals besteld. Wel jammer dat er geen contact opgenomen werd vooraf de levering over de juistheid van velg/band zoals ik in mijn bestelling had gevraagd. De velg steekt nu bijna een cm buiten de band, ik zou als leverancier even gebeld hebben om dit te verifiëren. Verder dik tevreden

Snel en vakkundig advies

Ben zeer tevreden over de snelle en en vakkundig advies Binnen 2 dagen geleverd met alle toebehoren en goed verpakt Echt toppie

Zwarte wielen van MSW besteld. Keuring geleverd binnen de termijn. Goed en degelijk verpakt en de kwaliteit vd wielen zijn uitstekend! Ben zeer tevreden over de kwaliteit, verzending en communicatie.

Goede info Bestellen heel makkelijk Goede duidelijke website Levering uitstekend

Perfect aan hun afspraak gehouden

Mooie wielen met banden door hun geleverd zeer snel !!!! En ook de montage was super snel . Ben er blij mee

Duidelijke communicatie, verstand van zaken en snelle levering!

Top bedrijf

Absoluut aanrader

Wederom een snelle en goede service

Goede prijs, goede service en no nonsens

perfecte site met alle infos, goede prijzen en zeer professioneel.

selectie kunnen maken waar op andere sites gegevens ontbreken. goede service aan scherpe prijzen.

Zeer tevreden over de velgen en GiVa Wheels

Via telefoon contact gehad over de velgen die ik had uitgekozen. Met de overzichtelijke website had ik het zo voor elkaar om mooie velgen (MAK Union/gun metal/ 19 inch) uit te zoeken voor een golf VII en kon binnen een paar dagen al terecht om ze te laten monteren. Helaas bleek ik geen dop voor de huidige slotbouten te hebben, dus moesten de velgen mee in de auto. Keurig netjes verpakt, zodat de bekleding netjes bleef en de velgen beschermd waren, konden we richting huis. Advies gekregen om naar volkswagen dealer te gaan voor hulp met slotbouten. Uiteindelijk de nieuwe velgen/banden laten monteren in mijn woonplaats. Super vet en zeer tevreden met het resultaat! Bij GiVa Wheels zijn de medewerkers klantvriendelijk (zowel aan de telefoon als in real life) en het aankoopproces is duidelijk en netjes!

Goede service!

Orginele dealer was het wielslot kwijtgeraakt maar Giva wheels heeft me meteen doorverwezen en direct verder geholpen. Nieuwe velgen zien er uitstekend uit! Snel geleverd.

Goede service, zeer duidelijk

Ondanks de levertijd (door Corona waarschijnlijk) Zeer tevreden, heel duidelijke site Altijd binnen de paar uur antwoord als ik met een vraag zat.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!