Trilling in stuur lawaai bij 100km per uur. Na de banden vervangen de velgen vervangen klachten zijn weg. Drie uur bezig geweest maar loont zich.prima service.uitstekend geholpen.

het opsturen ging vlot het advies was slecht ( later contact gehad en probleem is verholpen)

Navraag of er geschikte bouten bij zaten gedaan, dat was niet nodig de oude bouten waren geschikt. Later zag ik bij het bestellen dat er bij de wielen ook ringen en bouten geleverd zouden worden. De bouten (en ringen) zijn niet meegeleverd en de oude bouten waren niet geschikt (bol ipv conisch) ------------- Na telefonisch overleg blijkt GIV Wheels een verkeerd advies gehad te hebben

Super service,top product

Heb woensdag mijn velgen gekregen,worden dit wknd geplaatst,foto's volgen binnenkort,grtz Erwin

Snelle service en goede communicatie

Top product, netjes geleverd, snelle reactie

Ik kan het iedereen aanbevelen. Top service.

Correct, duidelijk, to the point, leuk!

Piccobello

prijs, kwaliteit, service uitstekend

uitstekend

Mijn bestelling perfect verzorgd Vriendelijk personeel. Zeer tevreden over de velgen en All-Season banden

Eens en noit meer

Offerte was snel en duidelijk. Velgen zouden binnen 6 weken binnen zijn en moest er zelf al achteraan bellen. Kreeg vervolgens te horen dat ze die as donderdag binnen zouden komen en vervolgens afspraak gemaakt voor de volgende dag. Uur voor het er onder zetten belde ze dat ze niet binnen waren. Balen want we waren al onderweg. 3 dagen er na nog niks vernomen en weer moeten bellen. Vervolgens zouden ze die dag binnen komen. Ik vertelde dat ik niet blij was met de service en verwachte een excuus maar die kwam niet. Vervolgens legde ik dat uit aan die persoon maar die snapte het niet en lulde er maar overheen. Zo moeilijk is het niet om even te zeggen dat het niet de schoonheidsprijs verdiend. Je merkte dus dat het alleen maar om het geld gaat.

Beste Renzo, Dank dat u de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Erg Vervelend dat onze reactie over de geannuleerde afspraak, niet goed is bevallen. Dat was zeker niet onze intentie. U had ons hier tijdens de montage zeker op mogen aanspreken als er een nare smaak is blijven hangen n.a.v. van een telefoongesprek. Dan hadden onze enthousiaste jongens op kantoor voor u de lucht zeker kunnen klaren. Ik vermoed dat het om een inschattingsfout is geweest van een collega die uw frustratie niet goed heeft ingeschat. Onze excuses alsnog hiervoor. Service en klantvriendelijkheid vinden wij echter erg belangrijk. Hopelijk heeft u dit bij de rest van het verloop van de order wel als prettig ervaren. Dus van moment totstandkoming van de order en de montage hier op het voertuig. We hopen van harte dat het resultaat naar uw volle tevredenheid is. Ons inziens een prachtige set op een prachtige auto.

Zeer flexibel niets is teveel goed teamwerk snelle service.

Goed en direct geholpen. Monteurs met ervaring.

Alles verloopt correct

Goede hulp bij het zoeken naar de correcte velg band combi Correcte handeling aangaande bestelling /betaling en verzending van de velgen.

correcte levering, mooi materiaal

alles is netjes en mooi verpakt geleverd. velgen waren correct uitgebalanceerd. enkel wat keuze voor centerkapjes ontbreken ze nog.

Top bedrijf!

Ivm verlaagde auto wist ik niet of de gekozen velgen zouden passen, na paar keer contact waren we erover eens dat t moest passen. Besteld en met een weekje lagen de nieuwe velgen eronder!

Superblij met mijn nieuwe velgen!

Een mooie set MAK Union velgen besteld voor onder mijn Audi A4 B9. In werkelijkheid zijn ze nog mooier dan op de site. Velgen passen perfect, en naaf- en boutdoppen waren makkelijk over te zetten. Al met al zeer tevreden.

Professionals

TOP, TOP TOP. Ze hielpen me met het kopen van velgen voor mijn auto. Van het begin tot het einde beantwoordden ze elke vraag heel snel. Ik ben zeer tevreden. Ze stuurden foto's van de auto met velgen die me interesseren! Nogmaals bedankt

Goede en vlotte service

Niks op aan te merken

Snel geleverd en met uiterste precisie ingepakt en opgestuurd ,compleet schoon zonder beschadigingen .Alleen maar lof voor de werkwijze

Top geholpen en alles netjes geregeld!

Mooi setje XD wielen besteld voor mijn RAM 1500 en alles is netjes door Giva geregeld. Erg blij mee!

Uitstekende organisatie en betrouwbare leverancier

Zie boven

Netjes en snel mijn bestelde set binnen

Super goede klantenservice, heel snel antwoord op mijn vragen via mail en in de app. En de prijzen zijn ook top.

Snelle & Gastvriendelijke service.

Ik ben blij dat jullie heb leren kennen, ik ga in de toekomst nog bestellingen plaatsen, ook al ben ik maar een particuliere klant. Ondanks dat alles via de website, mail en chat verloopt gaat alles snel en accuraat. De info die je achteraf meekrijgt is duidelijk en simpel verstaanbaar, zelfs voor een leek. Doe zo verder, hopelijk kunnen jullie dit blijven volhouden op deze manier te werken. Eindelijk een online organisatie waar je met mensen kan communiceren en niet met een computer chatbot.

Goeie Qualiteit en snelle levering

Alles wat ik besteld had werd perfect en op tijd geleverd zoals aangegeven op de website. Alleen waren met centreer ringen 3.50mm te groot, natuurlijk is dit geen probleem aangezien de rest van de levering in perfecte staat aankwam en alles goed geleverd werd zoals verwacht

Beetje teleur gesteld

Op al mijn bestellingen waren er ook wiel bouten mee geleverd, maar tot mijn verbazing nu niet, met gevolg dat ik de oude moest gebruiken met gevolg dat het er nu niet zo fraai uitziet als ik gehoopt had.

Super prijzen en service, vriendelijke en professionele bedrijf.

naafcap verloren,hebben direct 4 stuks verzonden, super garantie. Sterk aan te bevelen.

Zeer goede kwaliteit

Via Watshapp contact gehad en gevraagd welke banden en velgen op mijn auto pas, klein foutje van de bedrijf hadden ze de tussen de 4 seizoens banden een zomer setjes staan deze had besteld en hebben ze netjes omgeruild voor 4 seizoens banden zonder extra kosten! In de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen! Word netjes aan huis geleverd je kan zo onder de auto zetten en rijden maar!

De Hemeltjes 18

5051 JR Goirle

31 (0)135130043

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!