Snelle levering, prima verpakt en duidelijke communicatie

9

De klant is hier nog koning en deskundig advies!

Doen wat er beloofd is, Een bedrijf wat ik zal aanbevelen!

8

Top materiaal..!!

Snelle en correcte levering. Jammergenoeg moest ik wel nog wachten om de wielen te monteren want het busje had vertraging. Dit weekend was het zover en alles past perfect. Ik ben heel tevreden over het resultaat. Nog enkel de sensoren in de garage laten programeren want dit lukte mij niet.

10

Prima klantgericht bedrijf.

Lang gewikt en gewogen op de site. Ik wilde een winterset, banden en velgen. Zeer ruime keuze. Handig dat mijn type auto (mitsubishi eclipse cross) in het menu staat zodat je de voor jouw auto geschikte banden en velgen kunt selecteren. Prijsopbouw is helder. Over de montage procedure heb ik even gebeld. Duidelijke respons. Bestelling geplaatst en afspraak gemaakt. Moest er 1,5 uur voor rijden, maar dan heb je ook wat. Set perfect gemonteerd spanningssensoren ingelezen. Alles werkt uitstekend.. Prettige bejegening. Complimenten!!

6

Toch een kleine domper

Ik heb contact gezocht per whatsapp en dat ging heel goed. Ik heb aangegeven dat ik een set nieuwe winterbanden met een aantal specificaties thuis heb. Samen met het merk / type auto heb ik deze informatie gedeeld. Ze hadden voor mij de configurator aangepast om het zoeken heel makkelijk te maken. Echt fijn. Dus ik heb velgen besteld en nog extra gevraagd of deze passen op de band en auto. Nu blijken deze velgen breder te zijn dan de band. Hebben zij nu een slechte service geleverd? Nee dat vind ik niet, maar ze hebben onzorgvuldig mijn situatie beoordeelt. Nu ga ik andere banden bestellen die passen op de velg.

Reactie van het bedrijf

Beste Bob, Dat is jammer om te vernemen. Uw bestaande banden passen inderdaad op, de bij ons aangekochte, velgen. Nu is het wel zo dat de ene band meer velgrandberscherming biedt dan de andere. Wij geven dat immers ook vrij op onze website. Nu is het wel zo dat elke band zijn/haar eigen pasvorm heeft. De ene band valt anders dan de andere band ondanks dat ze dezelfde maat hebben. Dat is door ons in veel gevallen onmogelijk te bepalen. Mocht u toch andere, lees bredere, banden willen monteren stuurt u ons een mail. Wij kunnen u deze dan uit coulance tegen inkoop en zonder montage kosten aanbieden. Het retourneren van de velgen mag uiteraard ook altijd mits dat er niet op de velgen is gereden.

10

Top gergeld, service achteraf dik in orde

Voor mijn sprinter set velgen gekocht waar ze modder banden op gelegd hebben, mooi met zwart lood gebelanceerd en geen trillingen met rijden. Achteraf nog wat wielmleren extra gehaald voor reservewielsteun. top!

9

Top

Ik belde Giva Wheels om te weten te komen welke maten (ET waarde etc.) perfect zouden staan onder mijn VW Tiguan. Ze hielpen me perfect verder zodat de volledige wielkast opgevuld zo zijn, het er strak en sportief uitzag en ik toch geen problemen zou krijgen met de technische keuring in België. Enkel de maatschappij die de velgen leverde lieten echt te wensen over. De velgen werden bij mijn buren afgeleverd en werden gewoon op de stoep voor het huis afgezet. De velgen hebben dus uren buiten gestaan bij mijn buren. Iedereen kon er zo maar aan of ze simpel weg meenemen. Uiteraard heeft dit niks met Giva Wheels zelf te maken. Dat zijn 1 voor 1 toppers!

10

Goede service

Velgen incl montage besteld. Banden keurig zonder schade gemonteerd. Echter de velgen trilde. Gelukkig dichtbij wonend om hiervoor nog een keer terug te gaan en netjes opgelost

Reactie van het bedrijf

Beste Errald, Dank voor het tijd nemen van de review. Helaas is het het plaklood slechts in 1 kleur zilver verkrijgbaar. De verschillende tinten zilver van de velgen lopen inderdaad helaas een beetje uiteen. Dit maakt dat de kleur zilver van het plaklood niet exact overeenkomt met elke kleur zilver van de velg. Ik stel voor dat u dat we voor u even een paar strips plaklood in dezelfde tint zilver spuiten als uw velgen zijn. Hiermee zullen we het huidige plaklood dan vervangen. 1 van one collega s zal vandaag contact met u opnemen. Met vriendelijke Groet Giva Wheels

10

Fantastisch bedrijf!

Ontzettend goed geholpen, vriendelijk team en perfecte service. Iedereen zou hier zijn wielen moeten halen.

10

Een top ervaring met de aankoop van velgen met winterbanden voor mijn Alfa Romeo Tonale

De communicatie met Giva Wheels was vanaf het eerste contact perfect. Er werd goed meegedacht over de specs van de gekozen velgen in combinatie met mijn auto. Dit gaf direct een vertrouwd gevoel, duidelijk mensen met ervaring en liefde voor het vak. De Alfa Romeo Tonale is natuurlijk nog niet zolang op de markt, dat was de reden dat er in goed en duidelijk overleg bepaald werd of het ging passen in combinatie met de dikke remklauwen. Na ontvangst van de set direct gepast en alles was prima. Nu is het wachten op het dalen van de temperatuur.......... ;-)

10

Top klantenservice en top product!

Voor mijn volgende paar banden en velgen kom ik zeker terug!

9

Goede snelle service!

Voor het eerst een bestelling geplaatst. En het was gelijk een goede ervaring. Werd netjes te woord gestaan en de bestelling was snel in huis. Prima service!

10

Prima bedrijf, en personeel .

In meten velgen is uitstekend. ET waardes in overleg bepaald. Door carparts bezorgd , bijzonder goed verpakt. Velgen passen perfect, spacers weggelaten . Website is bijzonder uitgebreid

10

Ongelooflijke Service

Lang over nagedacht om velgen met banden te kopen, kom uit België. Zondagavond besteld en op 5de dag vrijdag geplaatst bij hun op magazijn. Kwam eraan en onmiddellijk kwamen ze mijn velgen plaatsen. Ze hebben het perfect geplaatst, ben er super blij mee. Heb wel 3,5 uur gereden op en af. Maar is vind dit helemaal niet erg want de prijs en de service telt bij mij. Dus ik raad jullie aan want ze hebben echt veel keus van velgen en banden. SUPER doe zo verder....

10

grote keuze

alles mooi geregeld!!

10

Nul opmerkingen

Zelfs tijdens de zoektocht naar een gepaste velg en dus helemààl nog geen sprake van aankoopzekerheid ben ik heel erg goed geholpen. De info voorheen, de correcte opvolging tijdens, de ontvangst, en de afhandeling nadien verliepen allemaal zoals het hoort. Professioneel en steeds van harte! Een absolute aanrader!

10

Uitstekende service

Uitstekende service. Ik stuurde een bericht en kreeg binnen de kortste keer telefoon met een update van mijn bestelling. Heel vriendelijke firma echt een aanrader als je van goede service houd . En het product was natuurlijk ok goed in orde . Niets van beschadigingen alles paste perfect. Gewoon top .

10

Top service!

Prima communicatie per mail voorafgaand aan mijn aankoop. De verpakking (velgenset op een pallet met plastic foil er rond gewikkeld) was meer dan ok. Van de kwaliteit van de velgen en gemonteerde banden ben ik uitermate tevreden. Kortom, uitstekende service en top producten.

8

Snel, goedkoop en vriendelijk, Doen!

Dank voor de 5 velgen nodig voor mijn jeep! Snel geleverd voor uitstekende prijs. Dank ook voor de meegeleverde moeren. De centreerringen ontbraken echter, waardoor ik die zelf ergens anders nog moest kopen voordat de velgen erop konden. Maar al om al tevreden en ze staan mooi! Verkopen jullie ook nog naafdoppen op automerk?

10

zeer klantvriendelijk en uitstekende service.

Uitstekende after sales. Aanrader.

10

Site, service, prijs = TOP !!

Ik zocht bij bandencentrales in België naar een passende velgenset voor mijn BMW 630IC, bouwjaar 1/2007, maar een keuze bleek bijna onbestaande. Na wat zoekwerk op internet kwam ik bij Vincent van Givawheels. Een perfecte site die me een enorme keuze velgen opleverde, met een handige link naar de bijpassende banden in alle prijsklassen. De vragen die ik had werden spoedig beantwoord via Whatsapp en al vlug besloot ik te bestellen. Ik koos ervoor om ter plaatse mijn Wolfrace-velgenset te doen monteren: een modern en goed uitgeruste bandencentrale met heel vriendelijk personeel. De prijs die ik betaalde ligt BEDUIDEND lager dan in België, tot wel 650 € verschil, daarvoor kan je al eens omrijden ! Mijn oude velgen werden probleemloos teruggestuurd naar mijn thuisadres. De banden zijn ook nauwkeurig uitgebalanceerd. Een echte aanrader! Ik apprecieer vooral het gebruiksgemak van de Givawheels-site, de vlotte communicatie met Vincent via Whatsapp en de professionaliteit van hun montagewerk.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd