Perfecte levering en service !

Fijne ontvangst. Deskundigheid. Fijn persoonlijk contact. Mooie velgen en banden. Geen problemen op de auto, en tijdens het rijden. Goede uitleg over de boord computer ivm de wielen. Dus in 1 woord : Giva Weels is DE ZAAK voor banden en velgen !! Ook prijstechnisch heel goed !! Grtjes: Rob, een ZEER TEVREDEN EN TOCH KRITISCHE KLANT.....

goed bedrijf

als je belt nemen ze de tijd om je te woord te staan en geven goede uitleg

Eerlijke prijzen, goede klantenservice

Online velgen met all season banden besteld van MAK. Een aanbetaling gedaan en wachten op de levering. Helaas was mijn keuze niet leverbaar, dus mocht ik direct mijn geld terug of een andere keuze maken. Ik koos voor een ander merk en met hulp van de klantenservice een mooie keuze kunnen maken met een klein prijsverschil. Er wordt snel gereageerd zowel telefoon als mail, dan geeft een vertrouwd en prettige ervaring. Via telefoon een afspraak gemaakt voor montage op viertuig. Bij aankomst lagen de velgen netjes klaar. Na een korte wachttijd zijn de velgen keurig gemonteerd en de oude wielen netjes achterin de auto. Ik ben zeer tevreden over de geleverde servixe en producten.

Snel en goed geleverd

Prijs/kwaliteit zeer goed ! Velgen ook volgens omschrijving ! Banden wel ergens anders moeten aankopen mits deze niet in het gamma bestond. Had ook een vraagje ivm centercaps van bmw maar heb geen antwoord gekregen.

Mooi set voor een prima prijs! Velgen super snel gemonteerd en de ‘oude’ velgen netjes in de auto gelegd.(met karton eronder)

Ver weg voor mij maar zeker de moeite waard geweest

Goede uitleg, mooie prijs

super

toplui met top advies. supersnelle service

Velgen met banden, geleverd zoals besteld. Met bijbehorend materiaal, schadeloos en netjes verpakt.

Vriendelijk en behulpzaam

Goede service.

Goede uitleg , goede service. En een geweldig goed team.

In een half uurtje alles gemonteert

Voordat ik tot koop overging, eerst gevraagd voor info, werd mij verteld dat de velgen elders te bezichtigen zijn. zo ook gedaan, echter daar waren ze per stuk wel 50-100euroos duurder als bij Giva. Dus advies, levering, alles kompleet met centreerringen en juiste wielmoeren, al met al Top sevice!!

Topservice

Snel en goede service

Helemaal super! Keurig verpakt en afgeleverd!

Helemaal super! Keurig verpakt en afgeleverd!

Goed, snel en behulpzaam!

Ervaring was top, volgende keer bestel ik mijn velgen/winterbanden weer hier. Levertijd was snel en netjes ingepakt. Velgen staan fantastisch onder de auto! Happy!

Goede service na verkeerde rechtstreekse levering door fabrikant.

Ik had opgemerkt dat ik een dop in het midden van één velg was verloren. Een slordig gezicht. Het blijkt een apart artikel die normaal gesproken geen deel uitmaakt van het assortiment bij GivaWheels. Met tussenkomst van de fabrikant in Duitsland heb ik een nieuw setje van 4 doppen besteld via Giva Wheels. Na ontvangst bleek dit een te grote maat te zijn. Dat er verschillende maten bestonden was mij niet bekend. Na telefonisch contact heb ik de juiste maat aan GivaWheels doorgegeven. Ik heb een nieuwe set ontvangen. De set met de verkeerde maat kan ik behouden. Hoe dan ook, een prima service van Giva Wheels voor een set van een paar tientjes die in eerste instantie verkeerd door de fabrikant is geleverd.

Vlot verloop van de bestelling en goede opvolging

Goede website en goed advies

Ik heb bij GiVa Wheels een set winterbanden op stalen gekocht. De site is erg gebruiksvriendelijk site de set makkelijk was uitgezocht. Later nog telefonisch contact gehad met een vraag over de draairichting en ik werd goed en zeer vriendelijk geholpen. Ik beveel GiVa Wheels zeker aan.

Prima geholpen nadat ik zelf een fout had gemaakt. De deskundigheid en het plezier van de werknemers straalt er duidelijk vanaf.

Snel, effectief en professioneel

Na telefonisch overleg over de beste keuze voor banden is de bestelling en wisseling binnen 1 week rond. Goed geregeld!

Helemaal top

Top geregeld

Goede voorlichting gekregen. De wielen en banden waren gebalanceerd. De sensoren goed afgesteld. Verpakking was in orde. Al met al...een prima ervaring. En tegen een goede prijs.

Super levering. Super verpakt

Had 1 wiel beschadigd, snel een telefoontje naar Giva en ze gingen hem gelijk opsturen. Top!

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!