afspraak is gemaakt. Toppie.

Bij een probleem proberen ze echt te helpen.

Onwaarschijnlijk goed

Ben zeer tevreden met mijn bestelling.

Bij Giva wheels bestelde velgen voor mijn smart forfour. Is een aanwinst voor mijn auto. Netjes en goed verpakt alleen 1 minpuntje de slot bouten waren voor de voorwielen te lang.

Aankoop tevreden. Had iets meer showroom verwacht.

Voor wat betreft de aankoop en montage dik tevreden. Ik denk verkoop op basis van een gelikte showroom was er zeker meer mogelijk. Montage was goed maar een impuls aankoop van duurder ventielen of naafdoppen of slotbouten of andere banden is door niemand gevraagd. Aankoop online en thats it. Suc6 ermee.

Prima ervaring, niets mis mee

Afspraak op tijd, montage duurt een uurtje. Probleempje met inlezen tpms sensoren, dit werd meteen opgelost. Uitstekende website, een kind, of bejaarde in mijn geval, kan de was doen.

Een tevreden klant

Na een paar keer te mailen over de info van bepaalde velgen. Werd ik goed geholpen en heb ik een juiste keuze kunnen maken. Alles past perfect onder mijn auto. TPMS sensoren werkten direct. Alles was netjes verpakt en goed afgeleverd. Ik zou in de toekomst zeker nog velgen bestellen bij Giva Wheels.

Supersnelle levering

Prima uitleg over de montage. Zeer goede prijs

Fantastische service

Goede duidelijke website, en als je vragen hebt kun je gewoon bellen en ze staan je prima te woord. Ook krijg je goed advies over wat het beste past bij je wensen.

Top bedrijf

Lichtmetalen velgen set voor Renault Master besteld met zomerbanden. Super snel en keurig ingepakt afgeleverd. Super blij mee

Kan niet beter alles 10 op 10w

Alles 10 op 10

Top service en mooie velgen

Geen gedoe, gewoon goed geholpen

Top product en snelle en goeie service

Heel prettige ervaring, snelle reactie op vragen, contact via Whatsapp. Geleverd product geheel naar wens en conform de afspraken

Snel, mooi en degelijk

Omdat ik nog op winterbanden reed, toch maar even een setje JR Wheels 17 inch lichtmetaal met Nexen zomerbanden erop besteld bij Giva. De 2 weken levertijd vlogen voorbij; velgen goed verpakt en lekker ruim geolied en compleet afgeleverd, goede slotmoeren ook d'r bij. Gisteren onder de wagen geplaatst, nu gas op die lolly.

snelle duidelijke afspraak met kleine tegenvaller

Afspraak maken en prijs goed en snel gebeurt. Banden zijn niet zwart gemaakt en er zitten veel grijze plekken op de zijkant, jammer. Kwaliteit it ook in de details.

Snel, correct, vriendelijke service

Goed advies en professionele montage

Prima advis gekregen, je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Snelle afspraak voor de montage.

GE-WEL-DIGE service, perfect ontvangen zonder schade, hoe het hoort!

Al 2 keer velgen besteld hier, zou nog een auto kopen gewoon om velgen te kunnen bestellen ;) Zeker een aanrader!

Als terugkerende klant steeds dezelfde topservice

Ik ben zeer tevreden En kan Giva aanraden als een vaste waarde in velgen en banden. Ook prijs kwaliteit steeds dik in orde

Velgen passen perfect en snelle levering!

Zeer simpele website, geven direct de juiste maten aan en ook zeer makkelijk om te bestellen met banden, ... Ook de levering verliep super en zeer snel!

Vriendelijke top service

Zelf de velgen uitgezocht en daarna even gebeld en de rest werd snel in gang gezet door givawheels. Ook de naafdiameter is gelijk aangepast bij Schmidt door het personeel van givawheels met de gewenste naafdop in kleur. Zo zie je maar weer, heb je iets op het oog de rest regelt Givawheels!

Een keurig bedrijf die de klant wanneer gewenst netjes op de hoogte houdt van de levering. Veel nodige accessoires gratis bijgeleverd.

Zeer goede leverancier

Alles heel correct verlopen, alles verlopen zoals beloofd. Velgen en banden in prima staat thuis afgeleverd. Sensoren werkte ook direct.

Prijs heel goed Levering héél goed. Tevreden klant

Snelle levering goede prijs

Goed geholpen in de winkel en snel thuisbezorgd. Netjes verpakt.

snel, accuraat, vriendelijk

Per mail de wensen doorgegeven; Snelle correcte en vriendelijke reactie; duidelijke afspraken; snel besteld; volgens afspraak afgewerkt. GiVa Wheels een aanrader!

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!