Van advies, verkoop tot aflevering, top!

Omdat we geen idee hadden welke velgen we moesten kiezen ipv de aluminium velgen die eronder zaten, kwamen we naar GiVa Wheels. Niet naast de deur. Maar de beoordelingen waren zo goed, dat we er naar toe gingen. Vanaf de binnenkomst was het een plezier om er te zijn. Het vrijblijvende advies en het verschil van 17 en 19 inch laten zien, alles heel vriendelijk, vakbekwaam en geduldig. Het mail contact, even vriendelijk en snel. Daarna de bestelling en aflevering, helemaal goed. Met daarbij ook nog eens een goede uitleg over velgen, banden en tpms ventielen. Dit alles was de rit, 2x, ernaar toe 100% waard. Wij zijn heel blij met deze keuze! Dit bedrijf is een absolute aanrader!!

Mooi

Snel gemonteerd

Fijn bedrijf, denkt met je mee

Black Rhino reservevelg met BFGoodrich band besteld, er werd keurig meegedacht over snelle levering, plaatsing van de band (witte letters voor of achter) en levering was vlot! Kortom fijn bedrijf

Kopen met een gerust gevoel :).

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Perfecte service

Velgen met winterbanden besteld. Telefonisch perfect geholpen. Keurig afgeleverd.

Uitstekende service!

De bestelling werd geleverd zoals afgesproken. Een aanrader!

Super netjes ingepakt en geleverd

Makkelijk,duidelijk,ruime keuze,goede ondersteuning en bereikbaarheid.

Goede service en kwaliteit aan een goede prijs!

Vlotte communicatie, snelle offerte, correcte levering!

Goed advies en snelle levering!

20 inch wielset besteld voor een Lexus NX300h. Heel vriendelijk geholpen en voorzien van advies over de bandenmaat en velgkeuze. Uiteindelijk binnen 1,5 week alles geleverd en gemonteerd. Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Zeker voor herhaling vatbaar!

perfectie / juiste info/ vriendelijk personeel behulpzaam

Kan iedereen aanraden hier eerst een bezoek te doen alvorens aan te kopen.

Goede en snelle service. Netjes verpakt

Nieuwe banden op velg besteld. Eerder dan de verwachte levertijd ontvangen, netjes met nieuwe wielmoeren en uitleg geleverd. Banden met zgan DOT code. En goed verpakt op mini pallet zodat er geen transportschade kan ontstaan.

Goed materiaal Veel keuze Fout is snel gemaakt

Heb nu al 4 of 5 sets velgen bij hun aangekocht 2 ervan problemen voor mijn Audi A6 hebben ze achteraf weliswaar kosteloos spacers opgestuurd maar velgen kwamen los na aantal kilometers gereden te hebben. laatste paar voor sprinter hebben ze 2 bouten stukgedraaid en ben zo van Nederland naar huis gereden en ze hadden dit gemeld na dat ik betaald had, achteraf in de garage toch nog wat werk gehad met als resultaat 315,00 extra kosten aan door hun toedoen. Mailtje gestuurd nooit reactie op gekregen Ik hoop dat ze mijn review ook plaatsen want iedereen kan fouten maken maar neem dan wel je verantwoordelijkheid op

gewoon heel goed

gewoon super helder en duidelijk naar de klant toe. zeker één aanrader voor anderen

Snel, behulpzaam, en past altijd!

Na aanleiding van een kennis die zijn velgen met banden bij Giva besteld had, trok dit mijn interesse ook. Het is ten eerste wat goedkoper dan concurrenten, en daarnaast worden ze direct uitgebalanceerd en komen de wielen met alle nodige extra's (centreerringen, bouten, kapjes etc.) De service, ook top! Ik kon de bestelling niet ontvangen op een bepaald moment, Giva aarzelde niet om het bezorgmoment te veranderen voor mij. Kortom, fantastisch!

Spullen netjes verpakt en netjes geleverd. Verder goede service verleend via e-mail!

Schitterende wielen

Mooie wielen en snel geleverd top

Ruime keuze, juiste informatie, correcte afhandeling

Duidelijke website van Givawheels met correcte informatie en prijzen. Wielset wordt goed verpakt afgeleverd. TPMS direct herkend door mijn voertuig.

zeer tevreden

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de service van Giva wheels! correcte levering en zeer goede kwaliteit. Een tevreden klant !!!

Voldoet aan de verwachtingen. Duidelijke site. Netjes volgens afspraak geleverd.

Snel en goede prijs

uitstekend

snelle levering. Velgen zeer goed verpakt, moet wel heel raar lopen willen deze beschadigd raken tijdens transport. Zeer tevreden !!

Duidelijk overzicht met prima service!

Toevallig op jullie site terechtgekomen en de goede beoordelingen gelezen. Geen seconde getwijfeld om een bestelling te plaatsen. Website is zeer duidelijk. Op mijn bijkomende vragen werd ik onmiddellijk verder geholpen. Afspraken werden stipt opgevolgd en nageleefd. Prima service. M.a.w ik ben zeer tevreden.

Supersnel geholpen, alles verlopen volgens afspraak.

Afspraak gemaakt, bij aankomst meteen geholpen, binnen 45min helemaal afgewerkt.

perfecte service

daar mijn bestelling later geleverd werd , kreeg ik voor de moeite gratis wielsloten er gratis bij. perfecte oplossingen als er problemen voor doen.

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!