let goed op, terugsturen op eigen kosten en binnen 14 dagen

mijn sneeuwkettingen passen niet op mijn banden, de reactie na contact is kan dat gebeuren, en dat ik op mijn auto geen sneeuwketting mag gebruiken. maar aangezien het niet binnen 14 dagen retour gezonden is op eigen kosten kan ik ze niet terug zenden. dus heb ik nu sneeuwkettingen van mijn bandenmaat die niet op mijn banden passen.

Ruime keus groot aanbod

Zeer veel mogelijkheden en bij hulp kundig advies en behulpzaam

Fijne, betrouwbare partij. Bieden veel keus!

Fijne, betrouwbare partij. Bieden veel keus!

Snel en kloppend

nav online reviews was ik wat huiverig ivm niet op voorraad hebben van items zoals een aantal keren werd genoemd. Dus even gebeld en dakdragers bleken zoals op de site vermeld idd gewoon op voorraad, kortom besteld en volgende dag in huis, prima ervaring !

Tassen nog maar kort in bezit. Passen perfect in de dakkoffer van onze auto. Hoe duurzaam ze zijn moet nog blijken. Maar ik heb hoge verwachtingen.

Ik beveel nooit iemand aan, maar Perfectfit is zeker aan te bevelenâś…

In de showroom goed geholpen en zij maken er geen moeite van spullen te verzenden. Bij het verkeerd verstuurde artikel samen nadenken over de juiste oplossing om goed voorbereid op vakantie te kunnen gaan. Al met al goed geholpen.

Probleem met monteren achterste drager, heb je filmpje?

Heb je een filmpje

Vlot en goede service

Dakrails en dakkoffer besteld. Zelf fout besteld, maar vlot kunnen wisselen voor het juist product. De site kon iets duidelijker maar de dienst na verkoop is vlot en super vriendelijk.

Slecht voorgelicht!

De dakdragers maken veel geluid en beginnen al te fluiten bij 40km, dat wordt daarna alleen maar erger. Je ramen open doen of je panoramadak is geen optie, zelfs bellen kan bijna niet vanwege het lawaai. De muziek harder zetten heeft weinig effect, je blijft het er gewoon doorheen horen. Dit is gewoon slechte voorlichting en voor mij zelfs een vorm van oplichting!

Slechte service!

Volgens de site bestel ik dakdragers voor een plat dak, duid ik ook aan in de filters, en krijg ik dakdragers voor vast te pinnen op het dak. Is volgens de verkoper een foutje op de site! Maar hun foutje oplossen doen ze niet. Nee... de juiste opsturen gaat wel 4 dagen duren! Of je kan ze komen ophalen in de winkel. Ik ben aan het inpakken om op reis te vertrekken en alles valt in het water door jullie foutje op de website! Dit is jullie fout daar moet ik toch niet mee opgezadeld worden!

Beste Pieter, Het klopt dat er een fix-set is veranderd van glad dak naar fix-points zonder dat wij hier op geattendeerd zijn, hiervoor ook onze oprechte excuses. Om eerlijk te zijn hebben we u netjes te woord gestaan en proberen op te lossen, helaas levert GLS niet morgen. Dus we kunnen het versturen, maar dan is het er maandag zoals gezegd. Dan is er inderdaad een optie geopperd om deze set op te komen halen, echter is dat niet mogelijk voor u en dat is begrijpelijk omdat het een stuk rijden is. Het is onze fout en daar zijn we bewust van, helaas komt dit voor. Echter is het ook best kort dag om een set te bestellen op maandag/dinsdag en je zaterdag op vakantie gaat. Soms gebeuren er onverwachte dingen waar je geen invloed op hebt. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Perfect Fit Automotive

Er is geleverd wat besteld is

Mooie dakdrager voor redelijk prijs en op tijd thuis

Waardeloos bedrijf

Nieuwe kabel besteld bij Perfect fit, was na 2 weken alweer kapot en wacht inmiddels ruim een maand op antwoord van Perfect fit.. Heb niets meer vernomen van dit waardeloze bedrijf en ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Men pretendeert binnen 6 uur de mail te beantwoorden, maar mijn 3e mail is inmiddels ook alweer ruim een week geleden... Kortom helemaal K*T.

verkeeerde product ontvangen

Dit is niet zozeer aan jullie gericht, als wel aan jullie expediteur waar jullie zaken mee doen. Maar heb bij jullie een laadkabel besteld en een babybadje ontvangen. Zo zijn jullie op de hoogte van deze prestatie van jullie expediteur.

erg mooi maar duur!

Perfect systeem.

Gewoon goede ervaring

voordat ik de dakdragers heb besteld, heb ik eerst telefonisch contact gehad om er zeker van te zijn dat ik de goede dakdragers zou bestellen ook i.v.m. met mijn oude, brede dakkoffer. Hierin goed advies gekregen en daarna de bestelling geplaatst. De volgende werkdag werden de dakdragers door GLS bezorgd. De dakdragers in elkaar gezet en op mijn auto geplaatst en nagemeten. Ook de dakkoffer zou er op moeten passen. Dus perfect!

Zeer tevreden!

Zeer snelle levering , alle netjes verpakt

Top producten

Wij hebben een dakkoffer met dragers besteld bij Perfect Fit Automotive, allereerst heel makkelijk uitzoeken, fijne Website, fijne klantenservice en hele snelle levering! Echt een aanrader!

Super snelle Levering

Alles was snel afgeleverd bij het afgesproken pick-up point.

goede service

omschrijving op de site klopt precies met wat ik besteld heb

Modula ciao

Snelle levering.

Komen afspraken na

Laadpaal besteld voor thuis. Levering volgens site. Artikel keurig verpakt en comform de afbeelding. Snelle levering en keurig verpakt. Iedereen aan te raden.

Prima zaak!

Luchtfilters besteld voor mijn auto. Levering duurde wat langer dan verwacht, maar producten en de prijs zijn echt top! Fijne zaak!

Goede service, kwaliteit van de dakdragers iets minder

Ik heb tesla 100D dakdragers gekocht. Netjes ontvangen. Vol goede moed De doos geopend om het te gaan monteren op de auto, blijkt het dat je de dakdragers tot on het kleinste onderdeeltje eerst zelf mag assembleren. Ik denk; ik begin eerst eens met een eindkap op de rail te klikken, erop "geklikt" valt deze er direct weer vanaf bij een keer schudden. "TUV-gekeurd"staat bij de omschrijving van het artikel.... dat staat of hangt wel van wie het assembleert af en of er her en der lijm/kit wordt gebruikt om de onderdelen eraan te laten zitten anders verdwijnen de onserdelen al rijdende. Heb besloten de spullen weer in te pakken en zelf terug te brengen naar 's Hertogenbosch. Daar heeft de verkoper me verteld; "retourneren is je goed recht" ; de inhoud gecontroleerd en een week later heb ik mijn geld op mijn rekening ontvangen. Ik beveel dit bedrijf aan maar ga eerst in de winkel kijken want ze verkopen een heleboel soorten dakdragers met een verscheidenheid aan kwaliteit

Adequate correctie fout

De dakdragers die ik bestelde pasten niet, hoewel ze volgens hun site wel pasten bij mijn type auto. Teruggestuurd en meteen geld terugontvangen.

Staan voor hun product en zijn klantvriendelijk.

Kleine tekortkoming in de toelevering werd snel en professioneel hersteld.