Dakdragers voor Skoda Fabia 2020 besteld.

Via de site handig kunnen zoeken naar dakdragers voor de Skoda Fabia 2020. Het is de MontBlanc geworden. De dragers werden goed verpakt geleverd. De instructies/plaatjes moeten goed bekeken/begrepen worden Dit was niet altijd even duidelijk. Maar na enig geduld is het gelukt en zitten de dragers er goed op.

Top spullen en zeer snelle levering

Prima dakdragers

Duidelijke handleiding en gemonteerd in een oogwenk

Top!!!

Snelle levering van onze trekhaak en alles past perfect naar behoren!! Kortom, top!!

snelheid van levering van artikel.

Helaas

Trekhaak besteld, op site stond deze verkeerd vermeld, dus verkeerde geleverd gekregen, contact opgenomen, we kregen te horen, trekhaak is wel juist, maar handleiding is niet juist. net of door een andere handleiding de trekhaak veranderd, achteraf bleek dus, trekhaak is niet goed, staat verkeerd op site, wel de juiste geleverd gekregen, maar zit met veel extra kosten, montage, demontage, en weer montage oordeel van Perfect FIt,, had je maar beter moeten controleren,

Snel geleverd, prima product.

Snel geleverd, prima product.

Snel, netjds, beleefd.

Netjes, beleefd en snel

Leveringen niet volgens afspraak geleverd

Ik bestel een trekhaak en een bedrading boom voor de trekhaak. Bedrading boom netjes op tijd geleverd. Maar de trekhaak zelf nog niet geleverd. Binnen 3 a 5 geleverd schrijven ze. Mooi niet ben al twee halve week aan het wachten.

Alles perfect optijd en prima geregeld ben zeer en tevreden.

Heb het als zeer goed en een fijn gesprek gevoeld en was zeer verrast dat het de volgende dag al in huis was.

Alles heel snel geleverd. De prijs en kwaliteit zijn perfect

Snelle levering.

Snelle levering. Past prima

Past perfect, snelle levering

top service

snelle levering en happy

Netjes geregeld ,en op tijd binnen ondanks dat het zo druk was met posbestelling.

Zie boven

Fijne ervaring

Besteld en 2 dagen later binnen, duidelijke omschrijving en een top product Blij mee!!

Snelle levering en mooie prijs

Goedkoopste van alle aanbieders op internet. Snel geleverd en goed verpakt.

Op tijd en net geleverd.

Verder nog niet uitgepakt dus inhoudelijk durf ik er niets zinnigs over te zeggen.

Goed geholpen

Goed advies toen ik belde.

1 onderdeel verkeerd geleverd, na telefonisch contact gelijk het juiste deel toegezonden. Snel en netjes afgehandeld, helemaal goed.

Altijd op tijd met bezorgen en perfecte kwaliteit.

Geen juiste informatie op de site . Verder prima geholpen .

Na enige mail uitwisseling bestelling gedaan . moet nog afwachten wat de kwaliteit is van het product . Allen de prijs voor een universeel kabelsetje is aan de prijzige kant .

Uitstekende snelle levering!

Uitstekende snelle levering van bestelde goederen!

deal is goed

Trekhaak werd goed en snel geleverd, kabelset niet op voorraad zou 3a4 werkdagen later komen. 6e werkdag maar even gebeld. ja ligt in het magazijn sturen we vandaag op. Dus let even op als er een backorder is. prima prijs .

Snel geleverd en makkelijk te installeren