Goed bedrijf

Pakket snel opgestuurd, bij uitpakken geen gebreken. Doos en verpakking weg gegooid, in afwachting van betere weersomstandigheden, dakbeugels toen geplaatst, maar ontdekte ik dat er een ringetje voor het 1 slotje ontbrak. Na mijn mailtje met foto's, waarom gevraagd, netjes de volgende dag kreeg ik het ontbrekende onderdeeltje via koerier kosteloos toegestuurd. Dank jullie voor de goede service.

Goede service na ontvangst van open product

Wij hebben dakdragers besteld. Wij ontvingen een open doos dakdragers die duidelijk al een keer geplaatst waren. Na dit gemeld te hebben, kregen we direct een oplossing aangeboden. Snelle en vriendelijke service!

Goed geregeld .goeie service

Goed advies en snelle levering

Snelle reactie op mijn vraag if ikde goede dakdragers voor mijn Ford Fiesta had uitgezocht. Top dat de man van de klantenservice het voor de zekerheid nog even bij Thule nagevraagd heeft. Dat heeft geen vertraging opgeleverd.

Zag er goed uit

Omdat we niet op wintersport kunnen wegens corona, is hij nog niet op de auto gemonteerd. Gr.

Besteld en netjes aangekomen

Prima geregeld!!!

kost een paar centen maar dan heb je ook wat

Past perfect, precies wat ik zocht. eindelijk blijft de auto schoon, geen hondenharen meer die je er nooit uit krijg. Zeer tevreden, maar eerlijk is eerlijk, tis niet goedkoop voelt wel kwalitatief....

Goede service en begeleiding

slecht

Wij hebben ondanks onze snelle betaling nog steeds géén trekhaak!!

Goed en snel geleverd!

Snelle en fijne afhandeling.

Dakdragers voor Skoda Fabia 2020 besteld.

Via de site handig kunnen zoeken naar dakdragers voor de Skoda Fabia 2020. Het is de MontBlanc geworden. De dragers werden goed verpakt geleverd. De instructies/plaatjes moeten goed bekeken/begrepen worden Dit was niet altijd even duidelijk. Maar na enig geduld is het gelukt en zitten de dragers er goed op.

Top spullen en zeer snelle levering

Prima dakdragers

Duidelijke handleiding en gemonteerd in een oogwenk

Top!!!

Snelle levering van onze trekhaak en alles past perfect naar behoren!! Kortom, top!!

snelheid van levering van artikel.

Helaas

Trekhaak besteld, op site stond deze verkeerd vermeld, dus verkeerde geleverd gekregen, contact opgenomen, we kregen te horen, trekhaak is wel juist, maar handleiding is niet juist. net of door een andere handleiding de trekhaak veranderd, achteraf bleek dus, trekhaak is niet goed, staat verkeerd op site, wel de juiste geleverd gekregen, maar zit met veel extra kosten, montage, demontage, en weer montage oordeel van Perfect FIt,, had je maar beter moeten controleren,

Snel geleverd, prima product.

Snel geleverd, prima product.

Snel, netjds, beleefd.

Netjes, beleefd en snel

Leveringen niet volgens afspraak geleverd

Ik bestel een trekhaak en een bedrading boom voor de trekhaak. Bedrading boom netjes op tijd geleverd. Maar de trekhaak zelf nog niet geleverd. Binnen 3 a 5 geleverd schrijven ze. Mooi niet ben al twee halve week aan het wachten.

Alles perfect optijd en prima geregeld ben zeer en tevreden.

Heb het als zeer goed en een fijn gesprek gevoeld en was zeer verrast dat het de volgende dag al in huis was.

Alles heel snel geleverd. De prijs en kwaliteit zijn perfect

Snelle levering.

Snelle levering. Past prima

Past perfect, snelle levering

top service

snelle levering en happy

Netjes geregeld ,en op tijd binnen ondanks dat het zo druk was met posbestelling.

Zie boven