Zeer deskundig telefonisch advies en veel keus goede website

Voor onze Renault Grand Scenic speciaal een langer profiel gekregen om de dakrail maximaal te benutten voor transport vlaggenmasten.

Zeer snelle levering product voldoet helemaal naar mijn verwachtingen zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Prima ,duidelijk snel geleverd prima prijs

Prima ,duidelijk snel geleverd prima prijs

Prima snelle levering

Levering en prijs waren ok. Vooral de levering in de avond was prettig hoewel we geen tijdstip hebben aangekondigd gekregen voor zover ik kan nagaan.

Goede communicatie en prima product

Ik had op korte termijn toch ineens sneeuwkettingen nodig. Snelle reactie op mijn mail. Heb ze opgehaald, veel vroeger dan aanvankelijk gepland maar ze lagen keurig al klaar. Ook door de aanwezige medewerkster uitstekend geholpen en nog even gecontroleerd of ze wel goed waren. Ruilen / afzien van de koop zou geen probleem geweest zijn. Kortom zeer tevreden.

Prima leverancier

Makkelijk te bestellen, goede prijs/kwaliteit verhouding, bestelling goed te volgen en binnen 1 dag bij mij aan de deur

Binnen 24 uur na de bestelling al in huis.

Zeer goed !

Goede optie om de sneeuwkettingen voor mijn specifieke wielen te zien. Handige instructie video. Snelle verzending.

Levering zou in 1 werkdag zijn terwijl het 5 dagen duurde

Ik heb speciaal via deze website sneeuwkettingen besteld vanwege de snelle levertijd. Helaas bleek het pakket pas na 5 dagen geleverd te worden. Ik kreeg elke dag een bericht dat het geleverd zou worden via de app van GLS. Dus daardoor heb ik er 4 dagen rekening mee moeten houden.

Te late levering

Geen idee of de sneeuwkettingen goed zijn zit in Oostenrijk zonder. Niet volgens site afgesproken levering.

Bestelling werd niet geleverd en moest er zelf achteraan bellen waarna levering gecanceld werd

Mocht je op het laatst sneeuwkettingen nodig hebben zou ik ze hier niet bestellen. Ik had een DHL code gekregen maar na een aantal dagen ben ik toch maar eens gaan bellen. Blijkt dat ze de sneeuwkettingen niet meer op voorraad hebben en wordt de bestelling via mail gecanceld. Nu moet ik alsnog binnen twee dagen aan andere kettingen zien te komen. Alternatief hadden ze niet of ik moest meer dan 100 euro bij betalen. Zou mogen verwachten dat zij dan de extra kosten voor hun rekening nemen bij zo’n cruciale fout.

correcte en snelle afhandeling

Correcte en snelle afhandeling

Prima korte levertijd, snelle reactie van de klantenservice

Er was een betaling mis gegaan, waardoor ik snel daarna een nieuwe bestelling had gedaan voor sneeuwkettingen. Daardoor twee facturen en maar 1 betaling. Meteen gemaild en binnen 2 werkdagen alles geregeld. Kettingen waren op voorraad dus ook binnen 5 dagen geleverd. Wel jammer dat ik geen track & trace code kreeg en een melding dat ze bezorgd zouden worden. Nu stond plotseling de pakketbezorger voor de deur 🤪

prima levering, eerst wat tegenslag maar prima opgelost

zie boven

Onvoldoende

Bestelling gedaan - wacht reeds een dag of 6 - gemaild met klantenservice - mail terug ontvangen en daarna een mail met een track & trace code - code werkt niet

Snel geregeld

Goeie uitleg en afhandeling van de bestelling

snel geodkoop en goed

product is voordelig goede kwaliteit en snelle levering precies wat je wilt hebben

snelle levering van het juiste product

geen enkel probleem ervaren bij de bestelling en levering. uitstekend dus!

Sneeuwkettingen cf bestelling geleverd

Ik heb sneeuwkettingen besteld en netjes op tijd geleverd gekregen.

goed en snel

de bestelling is goed en snel verlopen.

Zeker aan te bevelen

Bestelde na 1 dag al in huis, alles perfect gegaan. De video over uitleg gebruik zeer duidelijk.

Snel en juist geleverd

Volgende dag binnen. Duidelijke track & trace. Top.

Op tijd geleverd conform de verwachting

Op tijd geleverd conform de verwachting