Trekhaak past prima maar ook weer niet.

Trekhaak zonder problemen besteld en zeer snel geleverd dus dat is top! Trekhaak constructie past ook goed. Alleen de kogel komt zo hoog dat de achterdeuren niet meer geopend kunnen worden zodra er een aanhanger achter zit. vind ik zelf erg onhandig en lijkt mij niet de bedoeling. Hier over de klantenservice bericht met de vraag of er ook een andere kogel los verkrijgbaar is om te ruilen en als dat niet mogelijk was zou ik het zelfs willen betalen maar daar kwam een reactie op nee helaas niet mogelijk.

Servicegericht. Telefonische bereikbaarheid na 12 uur niet mogelijk. Enige minpunt.

Blij met mijn levering.

Keurig op tijd geleverd

Alles prima, zoals beloofd geleverd

Snel, prima kwaliteit en prima support

Snelle levering en prima support bij productkeuze

Het was zoals ik verwachtte dat het zou zijn maar...

De bezorger liet iemand bij de receptie ervoor tekenen! Niet goed .

Een woord: matig

Ik heb een trekhaak besteld maar de kabel set was niet voorradig Kreeg daarna een mail dat deze kabelnet weer leverbaar was , maar op de site stond hij nog steeds als niet op voorraad Dit vind ik zeer vervelend want ik kan daar door mijn werk niet afmaken Vr gr Jaap Bakker

Super service, netjes optijd bezorg en goed verpakt.

Geen overtollig afval precies wat de dakkoffer nodig had waar hij in zat verpakt. De kwaliteit is ook zeer goed voor niet al te veel geld.dus zoek je een dakkoffer dan ben je hier op het juiste adres.

Naar verwachting geleverd.

De box is top. Volledig volgens beschrijving. De levering was snel en keurig gedaan. De grote zware doos werd in de gang gezet.

Goed maar handleiding mist en slordig ingepakt

Goede prijs voor de trekhaak maar de delen waren aan elkaar vast getaped en waren beschadigd door transport (krassen op de delen). Bij de kabelset zat een handleiding maar bij de trekhaak niet. Ik heb er een van de concurrent gebruikt.

geleverd wat gevraagd

Wat ik heb gevraagd is netjes op tijd geleverd

Goede snelle levering

Heldere website waar je de benodigde spullen makkelijk kunt bestellen. De bestelde producten worden vervolgens snel en goed geleverd.

Levering trekhaak was snel, goede montage handleiding. Kabel set was buiten iemands schuld om niet de juiste, teruggestuurd en met ECS gebeld. Bij ECS hebben ze me prima geholpen, en me de juiste set geleverd. Een topper is de snelheid waarmee ze het resterende bedrag terug op mijn rekening gestort hebben (binnen 48 uur).

Helft nog maar binnen

Zit nog steeds te wachten op de trekhaak. Kabelset wel ontvangen rest nog niet. Duurt lang.

Goede prijs en snelle levering.

Zeer goed en snel

Duidelijke en snelle reactie op vragen van mijn kant.

Zeer slechte service

Leveren producten die niet werken Doen moeilijk over garantie voorwaarden Zeer slecht en ondeskunding personeel

Voor vier uur besteld volgende dag in huis

Voor vier uur besteld volgende dag in huis kunnen jullie er wel uit halen. Ik had donderdag besteld en vijf dagen later in huis.

Geachte heer, In onze leverbelofte staat niet volgende werkdag in huis, er staat MEESTAL de volgende dag in huis. Het pakket is op woensdag 1-septermber besteld, dezelfde dag verstuurd en is op maandag de 6e bij uw buren bezorgd. Helaas in dit geval dus 2 werkdagen te laat. De bezorgdiensten (allemaal) hebben het zo druk en te weinig personeel dat wij een belofte volgende dag in huis niet waar kunnen maken en het dus daarom ook niet beloven! De meeste pakketten met een levertijd meestal de volgende werkdag in huis komen dat ook daadwerkelijk gelukkig de volgende dag in huis. met vriendelijke groeten Perfect Fit Automotive

product niet leverbaar

Pas na vijf bericht dat het artikel niet meer leverbaar is

netjes en snel geleverd.

Besteld en netjes ontvangen . Milde prijs. Sommige 2e handse trekhaken boden sloperijen aan voor uw trekhaak als nieuw prijs. Blij met de aanschaf van een nieuwe trekhaak.

Geen goede ervaringen

Fietsdrager knipperlichten werken verkeerd om overleg gehad daarna niks weer gehoord jammer zelf gerepareerd draadtjes in stekker omgedraaid.

prima producten

Prima producten. Levering volgens afspraak, maar duurde toch aardig lang.

Zeer snelle levering !!

Prima, gewoon voldoende

Ervaring is voldoende

Snelle correctie levering en goede kwaliteit

En niet duur. Ik ben er blij mee.