redelijk tot goed

goede serieuze communicatie die mij vertrouwen gaf over levering van populaire artikelen die niet voorradig bleken.

perfect

goede service

We moesten redelijk lang wachten vanwege een interne storing, maar na dat ik gebeld had, was het met een dag in huis. De dragers die ik had besteld zijn van een uitstekende kwaliteit.

Snel en compleet geleverd

Snel en compleet geleverd.

Super behandeld en top service

Zeer nette afhandeling van laatste puntjes

goede service

na het bestellen van een dakkoffer kwam ik er achter bij het openen van de doos dat deze beschadigd was er zat een scheur in de deksel dat is even balen maar na contact te hebben gehad met de klanten service en na het sturen van een foto van deze schade werd er direct een nieuwe opgestuurd en dus na twee dagen had ik een nieuwe. dat vind ik een goede service zonder teveel problemen.

Goed opgelost.

Probleem opgelost snel geregeld goed werk bedankt.

Service is goed

Zowel in de showroom in 's Hertogenbosch als snelle verzending is prima. Een extra artikel was vergeten mee te zenden, maar na een telefoontje was dit snel opgelost en werd dit de volgende ochtend al geleverd. Helaas paste dit artikel niet en is dit retour gezonden. Wel weer portokosten betaald. Het vooraf betaalde bedrag was snel weer op de bankrekening bijgeschreven.

Perfect geregeld

Goede aankoop en prima service.

Goede aankoop en prima service.

Verkeerd geleverd, niet best bereikbaar maar wel snel opgelost

Ik heb dakdragers besteld. Eerst duurde het al een aantal dagen langer voor het geleverd werd. Toen het geleverd werd was het verkeerd. Telefonisch lastig bereikbaar maar als je eenmaal iemand hebt word het wel snel opgelost Op basis van deze bestelling, levering en het contact net een voldoende Producten zijn wel perfect.

In een woord geweldig

Super blij mee! Super degelijke en betaalbare oplossing

Ik wilde voordelige dakdragers, aangezien ik ze maar weinig ga gebruiken. Deze oplossing is prima. De dakdragers zijn super degelijk. Weinig tot geen geluid onderweg. De montage was goed te doen, maar koste mij wel wat tijd en moeite. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het product. Dat is echter wel de reden om een 8 ipv een 10 te geven. Maar erg tevreden.

komen na wat er gezegd en geschreven staat; TOP !!!

zie bovenstaand

Ik wilde een fietsendrager bestellen. Maar op de site op dit moment ner de fietsendrager iets leverbaar. Wel op de site aangeven als levering weer mogelijk was,dat er mailtje gestuurd wordt. Na 2 dagen bericht,meteen bestel en betaald. Na 2 dagen kwam per courier fietsendrager binnen. Ik ben heel tevreden over de drager van degelijke en van goede kwaliteit.

Alles perfect geleverd.

Contact leggen lukt niet , dus geen informatie over de levering,waardeloos

Telefonisch NIET bereikbaar

Zoals het hoort!

Prima geholpen! De auguri fietsen drager (voor 3 fietsen ) was niet op voorraad toen ik in de showroom was. Maar wel een hele prettige uitleg gekregen van de beste man! 2 weken later een mailtje dat de drager op voorraad was! Dag later in huis!! Makkelijke te monteren en super makkelijk in gebruik. Maakt een hele degelijke indruk. Prijs kwaliteit dik in orde!:-)

Op basis van ervaring voor deze fietsendrager gekozen

Ik had de Aguri fietsendrager (3 fietsen) van mijn schoonzoon al een paar keer geleend. Is heel goed bevallen. Na oriëntatie op internet kwam ik op basis van prijs- en kwaliteitverhouding op Aguri uit. Tel daarbij de ervaring met deze fietsendrager bij op, dat maakte dat de keuze snel gemaakt was. Jammer dat ik de aankoop wat langer moest uitstellen omdat ze niet voorradig waren en dat in dat tijdsbestek de fietsendrager plots €25 duurder was. Desondanks toch besteld en binnen 24 uur geleverd! Een fijne fietsendrager voor onze E-bikes! Mijn schoonzoon had een sticker (reclame) bijgeleverd gekregen en twee reservehouders voor de kentekenplaat ; ik niet. Jammer.

perfect voor 100 %

Er was een klein onderdeel afgebroken van mijn fietsendrager. Ik heb het uitgelegd en binnen drie dagen had ik een nieuw onderdeel in huis . Grote klasse. Mede dank zij Boy van Wandelen !

trekhaak kabel

voor bestelling gebeld welke ik nodig had, op advies van hun bestel. helaas paste het niet en moet ik een andere kabel bij bestellen van € 56.00.maar kon het niet meer retour sturen omdat het al gemonteerd was. dus slechte product product kennis en service als je reour wil doen

Beste service in jaren

Zelfde dag verzonden, volgende dag netjes bezorgd. Vooraf telefonisch advies gehad met haarfijne uitleg en een proactieve telefonische correctie van een klein detail.

Het product is eigenlijk nog mooier en beter dan we hadden verwacht. Daarnaast was de levering snel en netjes. Zelfs in coronatijd binnen 24 uur. Dit was een cadeau voor mijn schoonouders maar ik overweeg om mijzelf er ook een cadeau te doen.

Nadat de fietsdrager weer op voorraad was kreeg ik een mail en heb ik de drager besteld en de volgende dag thuis. Goed geregeld.