deal is goed

Trekhaak werd goed en snel geleverd, kabelset niet op voorraad zou 3a4 werkdagen later komen. 6e werkdag maar even gebeld. ja ligt in het magazijn sturen we vandaag op. Dus let even op als er een backorder is. prima prijs .

Snel geleverd en makkelijk te installeren

Nemen gelijk contact op

Ze willen de klacht goed oplossen

Perfect!

Mijn bestelling is snel geleverd, goed stevig verpakt

goede afwikkeling

Goede afwikkeling en service

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Dakdragers zijn van betere kwaliteit en pasvorm dan originele voor 60% van de prijs .

top service goede kwaliteit

Duidelijke site , vlug gevonden wat ik zocht

Makkelijke site, artikelen besteld en volgende dag deze al netjes afgeleverd.

Na een week nog steeds niet alles binnen.

De bestelling verliep goed en netjes. De aansluitkabel was met paar dagen binnen maar de rest is na 5 dg nog niet binnen. Ondanks dat ze belde dat het bezorgd zou worden. (UPS)

Ze luisteren niet

Sta je bij het magazijn luistert die man maar voor de helft wat je nodig heb

Goed advies. De Aguri fietsendrager is perfect

Prettig contact. Goed advies. Snel en netjes geleverd. De Aguri fietsendrager is geweldig. Zeker gelet op prijs kwaliteit verhouding. Ik begrijp niet dat mensen nog een ander merk aanschaffen

2delen van de 3 snel geleverd

Helaas weer lang wachten op mijn trekhaak de schuld word bij ups neergelegd maar geen controle vanuit trekhaakland 2 delen van mijn bestelling zeer snel geleverd maar het belangrijkste de trekhaak is zoek Wacht nu al 3 weken

Snelle levering!

Concurrentieke prijs voor dakdrager

Goed te bestellen en redelijke prijs

Mooie set, maar de gebruiksaanwijzing is wel erg cryptische. Gelukkig heb ik verstand van deze dingen, maar kan begrijpen dat veel mensen er moeite mee hebben.

keurige levering conform afspraak, snel binnen

Materiaal netjes en snel geleverd, voldoet aan verwachtingen, eigenlijk zoals t hoort

goed, snel en wat ik had besteld !!

Mooie roofrails, prima prijs en snelle levering

redelijk tot goed

goede serieuze communicatie die mij vertrouwen gaf over levering van populaire artikelen die niet voorradig bleken.

perfect

goede service

We moesten redelijk lang wachten vanwege een interne storing, maar na dat ik gebeld had, was het met een dag in huis. De dragers die ik had besteld zijn van een uitstekende kwaliteit.

Snel en compleet geleverd

Snel en compleet geleverd.

Super behandeld en top service

Zeer nette afhandeling van laatste puntjes

goede service

na het bestellen van een dakkoffer kwam ik er achter bij het openen van de doos dat deze beschadigd was er zat een scheur in de deksel dat is even balen maar na contact te hebben gehad met de klanten service en na het sturen van een foto van deze schade werd er direct een nieuwe opgestuurd en dus na twee dagen had ik een nieuwe. dat vind ik een goede service zonder teveel problemen.

Goed opgelost.

Probleem opgelost snel geregeld goed werk bedankt.

Service is goed

Zowel in de showroom in 's Hertogenbosch als snelle verzending is prima. Een extra artikel was vergeten mee te zenden, maar na een telefoontje was dit snel opgelost en werd dit de volgende ochtend al geleverd. Helaas paste dit artikel niet en is dit retour gezonden. Wel weer portokosten betaald. Het vooraf betaalde bedrag was snel weer op de bankrekening bijgeschreven.

Perfect geregeld