oke

oke

Goede ervaringen met dit bedrijf, vlotte levering en goede afhandeling.

Betrouwbaar bedrijf.

Heel goed, snelle levering en duidelijke info

Ik had mijn bestelling 2 dagen na order nodig en leveringstermijn kon oplopen tot 4 dagen. Er werd ingegaan op mijn vraag tot snelle levering en 1 dag na bestelling kreeg ik melding dat het de volgende dag zou worden geleverd. Top

Supersnelle levering.

Snelle levering, coulant w.b. Retourneringen.

Zeer positief

Snel , betaalbaar en vakkundig

Er werd snel een plekje voor mij vrijgemaakt in de drukke agenda. Wiellager vakkundig vervangen en weer heerlijk kilometers maken.

heel goed geregeld

alles klopt en duidelijk uitgelegd

Helaas troep opgestuurd gekregen, wel netjes opgelost.

Na een eerdere positieve ervaring een trekhaak besteld. Helaas was deze al eerder retour gestuurd door een klant, blijkbaar niet gecontroleerd en opgestuurd naar mij. De trekhaak was aan alle kanten beschadigd en niet compleet dus onbruikbaar. Netjes mijn geld terug gekregen maar wel elders een trekhaak moeten kopen want de vakantie staat voor de deur.

Onderdeel defect

Ik heb netjes mijn drager ontvangen. Nu ging er 1 deeltje direct kapot en heb dezelfde avond nog een mailtje gestuurd en er niets meer van gehoord. Vind dit wel jammer. Als ik een reactie had ontvangen was dit zekers een voldoende geweest voor de review.

betrouwbaar

zeer correcte levering , enkel jammer dat deze door twee verschillende leveranciers op verschillende dagen werden geleverd .

2x verkeerd artikel geleverd

Een trekhaak en kabel set besteld. Na ongeveer een week eerst de kabelset ontvangen en een dag later de trekhaak. Helaas bleek ik eerst al de verkeerde kabelset te hebben ontvangen. Na melding alleen een excuus en dat de andere niet meer leverbaar is. Een dag later de trekhaak: Voor een compleet andere Auto. Dus dit ook gemaild. In eerste instantie werd ik niet begrepen en gevraagd of ik niet ergens anders nog een trekhaak had besteld. Dus uitgebreide mail terug gestuurd met het probleem, de trekhaak die hun leverancier verkeerd had opgestuurd die voor iemand anders was bedoeld en de 3 gewenste oplossingen. Dag later telefonisch contact, alleen tussen 9-12 bereikbaar en dan ook nog ca 30min wachten. Zou het uitzoeken. Nog zelfde dag reactie dat het inderdaad 2x mis is gegaan. Dus bestelling word geannuleerd en geld terug binnen 48uur. Na 4 dagen nog niks, dus weer gemaild. Na maildeze keer wél de volgende dag het aankoopbedrag terug. Wat verder ook bijzonder is, de set die dus niet meer leverbaar zou zijn, staat wel nog steeds op voorraad en bestelbaar op de website. Al met al is het dus wel opgelost. Alleen heb ik er een hoop gedoe van gehad en nog steeds geen trekhaak.

Vriendelijke en duidelijke bezorging

X

Heel erg slecht

Hele slechte bereikbaarheid, trekhaak verkeerd besteld of verkeerd geleverd wie zal het zeggen. Telefonisch gewoon niet of nauwelijks te bereiken en mails gestuurd over en weer maar uiteindelijk nog steeds niks wijzer geworden. Dus conclusie ik ga de trekhaak gewoon retour zenden. Erg jammer dit.

Drama

Ze reageren nergens op.

ben 100% tevreden

heel vlugge levering ik rad deze aan

Vlotte en vriendelijke service

Professioneel en vriendelijk geholpen

Top geregeld

Vragen snel en goed beantwoord Spullen netjes en optijd Een aanrader

Was iets misgegaan met de eerste bestelling bleek uitverkocht, Na contact met een medewerker super opgelost en een iets duurder artikel gekregen de dag er na al geleverd . Dus nogmaals dank voor de goede service

Goed product

Zeer goed product! Past perfect bij onze auto. Handleiding was wel summier..

Prima en snelle levering

Alles in één keer binnen gekomen binnen de afgesproken tijd dus perfect geregeld!

Slechte status updates, materiaal toch niet leverbaar..

De trekhaak die ik besteld heb was toch niet leverbaar, vervolgens bijbetaald voor een ander merk en het duurde nog een maand voordat deze in huis was. Erg teleurstellend.

Uiterst snel geleverd en duidelijke site.

Top levering.

binnen de week alles geleverd en goede dienst naverkoop. Top!

mijn trekhaak kabel was niet voorradig en daarop ben ik geïnformeerd of ik de bestelling door wilde laten gaan. in overleg in backorder geplaats en dag erna was de trekhaak al binnen. Nu nog ff wachten op de kabel. Ik vind dat ik tot nu toe netjes ben behandeld.

Fijne website om juiste product keuze te maken en levering binnen een dag