goede kwaliteit meubelen

Vriendelijke mensen Snelle levering Top kwaliteit

Vakmensen

Wij hebben na een grote verbouwing al onze meubels vervangen door meubels van Oldambt. Doordat de verbouwing wat uitliep moesten de meubels nog in opslag blijven. Dat was voor hen geen enkel probleem. De meubels zijn geweldig. Super service.

T Komt Goud

Wij zijn erg blij met onze mooie tafel. De service is dik in orde alles is bespreekbaar en de mensen behulpzaam en vriendelijk. Ga zo door.

Alles snel gemaakt en naar grote tevredenheid.

Al tijden bij meubelwinkels gekeken naar een salontafel zoals wij die wilden, maar nog geen enkele keer naar onze wensen. Dan ook nog vele weken wachten voor levering. Via onze zoon terecht gekomen bij Oldambt meubelen. Daar konden ze precies leveren zoals wij dat wilden. Binnen een week, ja ja, konden we onze tafeltjes ophalen. Wat snel en van goede kwaliteit. Prima.

Oldambt is echt super.

Vriendelijke mensen, alles is mogelijk en bespreekbaar. Mensen, een echte aanrader.

Snelle levering en heel mooi producten

Ik werd netjes geholpen en snelle levering en natuurlijk een mooi product.

Deskundige vakmensen

Buiten openingstijden de klant te woord staan in de showroom getuigd van goeie service en klantvriendelijkheid. Bestellen en levering volgens afspraak (zelfs in overleg een paar dagen eerder). Geen aanbetaling maar bij afleveren afrekenen.

Voor herhaling vatbaar

Meubels uitgezocht in de winkel op een bloedhete dag in de zomer van 2019. Na een belletje zijn ze apart naar de winkel gekomen om ons te woord te staan. ( Vanwege de zomervakantie waren ze af en toe een zaterdag dicht) Meubels op maat en geheel volgens onze smaak besteld. Netjes volgens afspraak afgeleverd en gemonteerd hier in huis. Helemaal geweldig en enorm tevreden. Zeker een aanrader.

Een woord is al genoeg : geweldig.

Hier wordt meegedacht. Van het eerste ontwerp tot het eindresultaat denken ze met je mee. Bijna alles is hier mogelijk. Had zelf kastjes, waar een ombouw moest komen, het eindresultaat is gewoon schitterend. Oldambt Meubelen bedankt voor jullie geweldige inzet.

super bedrijf

nou super mooi tv meubel, in het echt nog mooier omdat ik op de foto het blad niet goed kon zien maar, super blij mee mooi met die knoesten erin. communicatie helemaal top. aanrader!

Een woord geweldig

Zeer snel geleverd Bij aflevering wou hij ook nog de tafel in elkaar zetten En dat met 39 graden En zeer vriendelijk

Zeer goed en heel vriendelijk en deskundig

Top product!

Levering is niet zo goed verlopen en een minpuntje ik had meubelvilt gevraagd onze de tafelpoten en het bankje en er is geen meubelvilt te zien.

Leuke eenpersoonsbedden

Na bestelling snelle levering en prima produkt, maar de extra kosten voor levering een beetje teveel van het goede. Woon niet in de Gemeente Oldambt, maar tegen de grens van deze gemeente.

prima adres om meubels uit te zoeken en op maat te laten maken

we werden vriendelijk te woord gestaan en er werd rustig de tijd genomen ons de mogelijkheden te vertellen. Snelle levering en ziet er allemaal goed uit.

neef heeft het goed voor elkaar 100% en natuurlijk gaat het nooit perfect maar net dat Betje meer doen voor de klant zo als in elkaar zeten zou ik zelf ook gedaan hebben !

Old ambt heeft met ons ontwerp een prachtige salon tafel met bijbehorende bijzet tafel gemaakt van beukenhout met onderstel in crème kleur en bovenblad in kersenhout kleur en zijn daarin volledig geslaagd. Het resultaat is uniek en prachtig.

Goede service, en vakmensen!

Fijn dat we zelf mochten meedenken hoe we de kastindeling wilden hebben! En snelle levering!

Ik had per ongeluk de verkeerde maat tafel besteld en in overleg kon ik mijn tafel ruilen voor de goeie maat. Dat ging ook heel snel was binnen twee weken geregeld

Mooie meubels, goede service

In de factuur stond dat ik gekozen had voor 1 bezorger dus dat ik zelf mee moest tillen. Ik heb echter helemaal niet kunnen kiezen. Gelukkig was de buurman thuis, zelf had ik dit niet kunnen tillen.

Goede service, houden zich aan afspraken (levering), vriendelijk personeel.

Aandachtspuntje : ik kon jullie mail niet beantwoorden, tenminste, ik kreeg hem retour als onbestelbaar. Verder prima!

Mooie meubels voor niet te duur en supersnel geleverd!

Goed! Snelle reactie op vragen! Mooie meubels! Vakmanschap! Betaalbare prijzen voor gepersonaliseerde opdrachten! Snelle levertijd!

Komen hun woord na. Prima service.

Ik heb al eerder meubels bij hen besteld en nu een kast in dezelfde stijl besteld. Deze is netjes op tijd bezorgd. Er moest tevens een reparatie uitgevoerd worden aan de tafel die we al hadden. Er was bij de eerste levering iets mis gegaan maar uiteindelijk is alles netjes en vriendelijk gebracht en gerepareerd. Niets dan lof voor de vakkundige bezorgers.

Hele goede service Werd op de zelfde dag van bestellen gebeld dat ze een week later al zouden komen om onze tafel te brengen. De heren hebben hem ook voor ons in elkaar gezet terwijl dat niet hoefde. Ik zeg echt een top service

Hondenbench was beschadigt bij bezorging, ik direct gebeld en werd snel opgelost.