Kwaliteit en professioneel advies

Kwalitatieve producten, klantvriendelijk, professioneel advies, behulpzaam en prima opvolging

Dikke prima!!!

In de winkel geweest, wij hadden ideeen over een nieuw buro. In overleg met de adviseur een ontwerp gemaakt zoals wij dat graag wilden. Voorstel van hun ontvangen die naar ons idee was, opdracht gegeven. Van ontwerp naar definitieve aflevering ging prima. En het buro staat nu al bij ons naar volle tevredenheid.

Betrouwbaar bedrijf dat zijn afspraken nakomt en kwaliteit levert.

Ik heb uitstekende ervaringen met Oldambt meubelen. De communicatie was helder en de tafel werd keurig afgeleverd op het afgesproken moment. Maar wat nog belangrijker is natuurlijk: de tafel is echte kwaliteit en ziet er fraai uit,

Prima service, prachtig resultaat. Aanrader; de chauffeur/monteur zou eens deo moeten gaan gebruiken!

Komen afspraken na

Denken mee, veel mogelijkheden en je eigen ideeën inbrengen

top fijn bedrijf

wij lieten een kast op maat maken een TV kast kast kwam na 4 weken. maar de maat klopte niet TV paste er niet in. 1 plank te veel. ze namen de kast gelijk mee terug en na 3 weken kwam de kast weer nu wel kloppend. zonder meerkosten.... ik zeg doen dit bedrijf.... mooi spul een tevreden klant.

Prachtige kast, snelle levering

Ben heel blij met mijn mooie boekenkast, mooi gemaakt. Zwaar! Kontakt met het bedrijf is plezierig

Vakmanschap is meesterschap

Wandkasten op maat geleverd voor onze atelierwinkel. Op tijd en perfect!

Goede service.

Er was een klein misverstand over de uitvoering van het bestelde badmeubel, maar Oldambt heeft het netjes opgelost.

Goede service vlotte levering.

Oldambt goede meubelmaker

We hebben een mooie kast eiken met wit gekocht. Levering ging voorspoedig. We zijn er blij mee.

Goed bedrijf!

Mooie hout prachtig badkamer bald mogen ontvangen een lust voor het oog!

Fijn ontvangst en een prachtig eiken tafelblad als resultaat!

Perfect geregeld!!

Ik heb voor het eerst een meubel nlne besteld, zonder het te hebben gezien. Ik ben telefonisch met met plaatjes erg goed geholpen en we hebben de gok genomen. Sinds vorige week staat er een super mooie tafel in onze keuken.

Snel, duidelijk en top kwaliteit

Mooie meubels

Zeer fijn geholpen. Mooie meubels. Vakmanschap

Prachtige ovale tafel besteld, zeer snel geleverd en bij ons in huis gemonteerd. Ziet er prachtig uit. Zeer toegankelijk personeel, zowel verkoop en eigenaar.

Klantvriendelijk

Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Duidelijk uitleg van vragen, en hulp bij het inladen en beschermen van de meubelen. Super goede service

Het was weer geweldig geregeld!

Jullie zijn toppers. Zo blij met mijn tafel!

Kwaliteitswerk

Was de wachttijd waard. Topkwaliteit en professioneel werk. Acceptabele vervoerskosten naar België.

We hebben een prachtig mooie tafel gekregen

We hebben een prachtig mooie Kloostertafel gekregen. Super blij mee!

In één woord: Klasse!

Eettafel, salontafel, tv-meubel en buffetkast met glazen deurtjes laten maken vlgs eigen ontwerp. Zwart metaal met eiken. Niet alleen erg mooi maar ook goede kwaliteit en nette afwerking. Medewerkers zijn zeer bekwaam, vriendelijk, en denken mee. Werkplaats ziet er top uit en communicatie is helder!

Mooie resultaat en goeie service

Zeer tevreden met alles ondanks misverstanden van beide kanten is zeer goed opgelost

Helemaal top

Hele mooie tafel, helemaal op maat gemaakt. Snelle levering.

Goed geholpen tot aan de deur 2e etage! Toppers

Helemaal super geholpen, van begin tot eind