Wat een geweldig kwaliteitsproduct door vakmensen gemaakt en geïnstalleerd

De omschrijving zegt het al: het hele proces van begin tot eind is zeer professioneel uitgevoerd. Van goedkeuring ontwerp tot op de hoogte gehouden worden van vertraging, tot aflevering en installatie. Super product en geweldige service

Mooie meubels, goede prijzen en ontzettend fijne communicatie.

Heb een badmeubel besteld, maar had zelf reeds een blad gekocht. Was geen probleem. Kon het blad bij Oldambt afleveren en zij hebben vervolgens het meubel passend gemaakt. De levering ging ook perfect en het meubel is prachtig! Bij twijfel, doen :)

perfect

perfect geregeld fijn bedrijf

Perfect service en een mooi product

Mooi dat er nog bedrijven zijn waar maatwerk mogelijk is en de klant gehoord wordt

Goede en snelle levering

Vakwerk en op maat gemaakt

Fantastisch bedrijf met mooie meubels

De boekenkast werd snel geleverd en gemonteerd door 2 zeer vriendelijke mannen. We zijn zeer tevreden over onze kast. En omdat de kast in het midden van de kamer staat en niet tegen de muur wilden we achteraf de achterkant van de kast afgewerkt hebben. Met 1 e-mail was alles geregeld en werden de afwerklatten opgestuurd. Zo kan het ook.... Geweldig Groetjes André en Monique

robuuste, mooie meubelen, klantvriendelijk, personalisatie, missers op detailniveau

In aanloop naar de bestelling van een kinder-stapelbed (een soort huisje) klantvriendelijk, constructief overleg gehad, en op een aantal punten bed aangepast aan de klant-wensen. Correcte bezorging. Bed blijkt heel degelijk te zijn en de kinderen zijn er bijzonder enthousiast over. Op enkele aspecten blijkt de technische uitvoering onvoldoende doordacht te zijn. Een handige doe-het-zelver kan dat achteraf wel corrigeren.

Prachtige meubelen

Prachtige meubelen , goede service!

Degekijk werk en correcte levering

De buffetkast bevalt ons goed, en is op tijd geleverd.

Erg mooie tafel,levering als afgesproken. Voldoet aan alle verwachtingen

Hele prettige ervaring!

Ambachtelijk kwaliteitswerk via professionele onlinewinkel, uitstekende communicatie, snelle levering. Dank!

Super goede service!

Goed geholpen en goede kwaliteit tafel!

Super mooie garderobekast.

Erg vriendelijk en goed geholpen. Moest zelf de levertijd paar keer verzetten, was geen probleem. Kast mooier dan ik verwacht had. Enorm blij mee!!!!

perfect

prachtige kapstok, fijne contacten en keurig op de afgesproken tijd bezorgt

Prachtige op maat gemaakte meubels!

Wij zijn enorm blij met onze nieuwe meubels! De service en het contact was zeer prettig en professioneel. Wij raden iedereen aan bij Oldambt meubelen te bestellen!!

Fijne ontvangst en prima uitleg

Nette spreekkamer met voldoende informatie. Mooie scherpe prijs voor het meubel. Gr Hans

Topbedrijf, goede service, 5 sterren

Mooie tafel met mooi eikenhouten blad. Vriendelijke chauffeur die netjes de tijd nam om alles uit te leggen. kan dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

Mooi product en goede service

Badkamer meubel met kast laten maken. Zelf een natuursteen bak voor het badmeubel gekocht en deze hebben ze op maat in het meubel gemaakt. Wij zijn er erg blij mee

Onze op maat gemaakte badmeubel is geweldig geworden, tevens prima service en snelle levering. Een echte aanrader.

Uitstekende communicatie en doen wat ze beloven.

Snel, duidelijk, perfecte eigen levering, mooi meubel geheel volgens verwachting. Zo wil je graag on line aankopen doen.

vriendelijk en vakkundig personeel. Hanteren reele prijzen

We konden op een vrijdag nog even langskomen na openingstijden, omdat we met werk lastig op kantoortijden langs konden komen. Daar vriendelijk ontvangen door het personeel en voorgelicht over de opties. Het meubel enkele weken later besteld. Was keurig op tijd af en werd netjes bezorgd. (niet gratis) Al met al een prettige ervaring.

Een aanrader!

Oldambt Meubelen is voor iedereen een aanrader die net even iets anders wil dan de massa. De meubelen worden op zeer professionele wijze vervaardigd, terwijl het ambachtelijk werken ook deel blijft uitmaken in het gehele proces. Het eind resultaat is dan ook eentje om door een ringetje te halen. In ons geval was die een perfecte eettafel.

Top kwaliteit, goede service

Badkamermeubel op maat laten maken, bij het doorgeven van de wensen en het kiezen van de kleur, werd alle tijd genomen en werd er goed meegedacht. Prettige communicatie bij vragen, niets was te gek. Fijn! En... Het was het wachten waard, ontzettend blij met ons prachtige stevige badkamermeubel, exact volgens de doorgegeven maten. Perfect afgewerkt, oog voor detail. Een dikke aanrader!

Super vlug en zeer goed verpakt

Mooie producten

Goede producten en prettige contacten