Eerlijke en duidelijke offerte, netjes geprijsd

Vakmensen die met je meedenken. We hebben een steigerhouten dressoirkast op maat laten maken, zeer tevreden over. Onlangs paneeltjes laten maken voor de keukenkastjes voor onze zelfbouw keuken. Ook fijn advies voor gekregen.

Goed, flexibel, professioneel

Vragen stellen was nooit een probleem, gratis een stukje stof opgestuurd gekregen. Er wordt meegedacht en keurig afgeleverd op de afgesproken tijd en datum.

Ik ben in m'n sas met onze mooie salontafel !

Heel vriendelijke en behulpzame mensen van "Oldambt Meubelen" waarmee ik mailde ! Heb hun prachtige tafel ontdekt toen ik zocht op de computer naar een salontafel in landelijke stijl. In Belgie heb ik niks naar mijn smaak gevonden ! We zijn bijzonder tevreden met de tafel die al na 3 weken werd geleverd vanuit het hoge noorden in Nederland ! We hebben zelfs de hoogte naar onze smaak wat laten verhogen zodat er nog een mooie rieten mand voor onze plaids in kon! Hartelijk dank voor alles! Ruud en Ingrid (Kalken in Belgie)

Goede communicatie en snelle levering

Blij met mijn nieuwe tafel

Zeer tevreden met onze nieuwe tv meubel!

We konden nergens een tv meubel naar onze smaak vinden, maar Oldambt meubelen heeft hem precies naar ons ontwerp gemaakt.

Zeer tevrede

Volledig nieuw ingerichte kamer naar eigen keuze gemaakt. Super tevreden. 👍

Zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeer goed geholpen en de tafel is naar onze zin zoals wij hadden verwacht. Wij zijn zeer tevreden.

Mooie tafel

Levering was iets minder. Afspraak werd 3 keer verplaatst. Waardoor ik elke keer iets moest regelen op mijn werk. Tafel zelf is prachtig.

Doen wat ze beloven, goede kwaliteit

Goede communicatie. Op tijd geleverd, helemaal prima.

Hele mooie meubels

Mooi afgewerkt en goede service.

Eind controle iets meer aandacht aan schenken.

Eind controle iets meer aandacht aan schenken

Netjes bed geleverd

Een 1 persoonsbed voor mijn zoon gekocht. Snel overleg en snelle levering!

Super kwaliteit

Zeer snelle levering en kwaliteit staat voorop!

vakmanschap

Ik kon nergens een witte tv kast meer vinden, en al helemaal niet met de maat die ik graag wilde 260 cm. Ik ben blij dat ik deze kast heb besteld, netjes te woord gestaan en het was ook nog eens supersnel klaar 3 weken i.p.v. 5. Als ik weer meubels op maat wil weet ik waar ik heen moet.

Nette mensen keurig werk geleverd

Nette mensen met tijd voor de klant. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe meubels en hoe deze afgeleverd!

Prachtig stuk en snel geleverd vriendelijke mensen

goede kwaliteit meubelen

Vriendelijke mensen Snelle levering Top kwaliteit

Vakmensen

Wij hebben na een grote verbouwing al onze meubels vervangen door meubels van Oldambt. Doordat de verbouwing wat uitliep moesten de meubels nog in opslag blijven. Dat was voor hen geen enkel probleem. De meubels zijn geweldig. Super service.

T Komt Goud

Wij zijn erg blij met onze mooie tafel. De service is dik in orde alles is bespreekbaar en de mensen behulpzaam en vriendelijk. Ga zo door.

Alles snel gemaakt en naar grote tevredenheid.

Al tijden bij meubelwinkels gekeken naar een salontafel zoals wij die wilden, maar nog geen enkele keer naar onze wensen. Dan ook nog vele weken wachten voor levering. Via onze zoon terecht gekomen bij Oldambt meubelen. Daar konden ze precies leveren zoals wij dat wilden. Binnen een week, ja ja, konden we onze tafeltjes ophalen. Wat snel en van goede kwaliteit. Prima.

Oldambt is echt super.

Vriendelijke mensen, alles is mogelijk en bespreekbaar. Mensen, een echte aanrader.

Snelle levering en heel mooi producten

Ik werd netjes geholpen en snelle levering en natuurlijk een mooi product.

Deskundige vakmensen

Buiten openingstijden de klant te woord staan in de showroom getuigd van goeie service en klantvriendelijkheid. Bestellen en levering volgens afspraak (zelfs in overleg een paar dagen eerder). Geen aanbetaling maar bij afleveren afrekenen.

Voor herhaling vatbaar

Meubels uitgezocht in de winkel op een bloedhete dag in de zomer van 2019. Na een belletje zijn ze apart naar de winkel gekomen om ons te woord te staan. ( Vanwege de zomervakantie waren ze af en toe een zaterdag dicht) Meubels op maat en geheel volgens onze smaak besteld. Netjes volgens afspraak afgeleverd en gemonteerd hier in huis. Helemaal geweldig en enorm tevreden. Zeker een aanrader.

Een woord is al genoeg : geweldig.

Hier wordt meegedacht. Van het eerste ontwerp tot het eindresultaat denken ze met je mee. Bijna alles is hier mogelijk. Had zelf kastjes, waar een ombouw moest komen, het eindresultaat is gewoon schitterend. Oldambt Meubelen bedankt voor jullie geweldige inzet.