Super nette service die aan de verwachtingen voldoet reeds enkele jaren

Super nette service die aan de verwachtingen voldoet reeds enkele jaren.

Alles is top

Heel lekkere wijn en de service is heel goed. Toppie

Heel goed!

Erg goede en snelle service, heerlijke wijn!

Mijn bestelling werd geleverd zoals verwacht. Stipt en volgens de gemaakte afspraken. Prima service en vriendelijke mensen met wie ik telefonisch contact had.

De zaak en wijn zijn goed

Ik heb altijd goede ervaring met dit bedrijf. Enige verrassing is dat nu dpd gebruikt wordt en dpd is intens slecht in communicatie en informatievoorziening. Voor goed wijnadvies en meedenken kun je altijd bij ze terecht.

prima service, betrokken, vriendelijk en met passie

Bij Van Lieverlee ben je aan het juiste adres voor uitstekende wijnen tegen acceptabele prijzen. Een verrassend uitgebreid aanbod tot en met topwijnen! Met deskundige adviezen altijd de juiste wijn. Chapeau!

Nog niets ontvangen

Bestelling nog niet binnen dus kan er niet over oordelen. Wel netjes dat ik gebeld ben dat de doos eind maart weer geleverd wordt en dater alleen een stukke doos nog is. Hier ben ik overigens akkoord mee gegaan, het is nl een kano aan mijzelf. Hoewel ik er well voor betaald heb, leverde dit echter geen korting op.

Zondagavond besteld, Woensdagmiddag in huis. Snelle levering en degelijk verpakt. Zoals het hoort.

Noch steeds geen levering

Wel mails met dank in vertrouwen maar geen wijn.

Van een zakelijk contact een persoonlijk contact weten te maken

Meedenken, voorstel doen, op-denken & om-denken: het lijkt de kracht van deze mij tot nu toe onbekende wijnhandel. Chapeau.

Hele nette service

Snelle levering. Werd zelfs even persoonlijk gebeld dat de wijn bij de buren was afgeleverd. Bovenal heerlijke wijn.

rapid delivery

everything was fine :-)

Top service!

Gemakkelijke website, overzichtelijk bestelling plaatsen alsook de betaling. Verificatie, controle en factuur via mail. Correcte en heel vlotte levering. Verpakking perfect. (Bestelling vanuit België)

Top geleverd! Zeer tevreden.

Zeer goed.

snel correct en keurig geleverd

binnen een korte tijdspanne perfect geleverd

Goede ervaring met Lieverlee

Totale bestelling kon niet geleverd worden maar Lieverlee heeft contact opgenomen om teveel betaalde terug te storten. Mooie service.

Prima info rond levering en snelle levering.

Snel duidelijkheid over verwachte leverings datum Ondanks de tussenliggende feestdagen vlotte levering. Al met al de bekende, vertrouwde goed service van van Lieverlee !!

Alles prima!

Mooi assortiment voor een goede prijs. Goed verpakt snel afgeleverd.

Snelle levering en een aantrekkelijke prijs.

Groot assortiment en concurerende prijzen.

Prima!!

correcte service, levering en produkt! Top!!

Goede service en dienstverlening.

Dank u voor de goede levering van de bestelde kwaliteitswijn.

Na bestelling, snelle levering en altijd goed en correct verpakt. Leuke aanboedingen

Prima service maar niet heel snel

Bestel proces was prima met veel product keus. Mbt de aflevering zou het fijn zijn om gelijk te weten wanneer ik mijn bestelling mag verwachten. Met de hoeveelheid winkels die ‘volgende dag’ service leveren, had ik ander verwachtingen. Mijn bestelling was niet optijd voor het feestje (3 dagen later), dus ben ik uiteindelijk toch maar naar de AH gegaan. Jammer want het had prima iets eerder verzonden kunnen worden lijkt mij.

All was excellent

Especially remarkable was the packaging of the bottles - very strong.

Altijd prima service

Goed verpakt en lekkere wijn. Snelle levering