L agence doit améliorer son personnel

L accueil de Tui à Hornu n'est pas au top celle avec ses long cheveux pas souriante, plutôt avec moi je lui avait demandé de vérifier si ma réservation était bien enregistrée elle m à répondu si vous avez réservé vous devriez le savoir et quand jai du attendre pour un autre renseignement jai bien vu qu avec une autre dame complètement souriante très explicite sur d autre destination et moi elle m à envoyé boulé bref l'agence y peut rien mais peut être recadrer certaines sur leurs comportements et de ne pas faire de discrimination !!

Super gemakkelijk om te boeken.

Alles wordt op een verstaanbare manier uitgelegd, na de boeking zijn er regelmatig updates met de nodige info

Simple et rapide

Presque parfaite

Hele behulpzame medewerkers

Bij Onze 1e boeking hadden we geboekt zonder vliegtickets alles werd heel vlot geregeld voor de all inn

in een oogwenk geboekt

duidelijk, makkelijk, om te reserveren en te betalen

prix final après confirmation plus élevé

Il y a une différence de prix de 260€ entre le montant final de ma réservation et le montant indiqué à l'étape précédente "vous n'êtes plus qu'à 1 clic" alors que je n'ai souscrit à aucun supplément (fuel, assurance ou toute autre option). Le week-end suivant, je passe dans une agence, on me dit que, s'agissant d'une réservation par internet, l'agence ne peut pas accéder à mon dossier de réservation... Je contacte Tui via le Chat Facebook qui me renvoie vers le n° d'appel du service Clientèle qui me répond que ...j'aurais dû réagir dans les 7 jours de ma réservation. Kafkaïen.

• Nous recommanderiez-vous? Non

J'ai fait un très bon voyage au top

Très bonne accueil je conseille vivement

Snel en vlot geregeld als last minute

We hadden de bedoeling om nog een last minute te boeken. Er was niet veel meer te kiezen maar vonden toch nog een leuke bestemming. Dat hebben we geboekt via de website en ging goed. We kregen alle informatie en documenten via email. Er wordt verwezen naar een TUI app maar deze was niet werkende voor een citytrip. Dat is vreemd en vervelend. Het was wat zoeken via de site om dan de info te vinden.

Accessible

A la moindre question , réponse assez rapide.

Oeps ik kon niet meer terug... te laat

Alles ging heel vlot, dacht ik... De perfecte vakantie aan het boeken... Maar bij het afronden van de boeking bleken er enkele dingen in te staan die ik niet gekozen had. Kamertype was plots terug type 20 geworden maar had Type 21 aangeduid. Maar ik kon helaas geen aanpassingen meer doen? Ook kon ik plots mijn voorschot niet dadelijk meer betalen zodat ik dit na wat zoeken naderhand heb kunnen doen...

La mise en palce de l'application tui : mon claire

Avant je trouvais plus simple de réserver par l'intermédiaire des mails exclusivement, mais auj avec l'application, parfois je ne sais plus si c'est sur l'appli ou les mails...cela prête à confusion;;;il faut chaque fois via le mail aller sur l'application si vous nous communiquez quelque chose...

Simple et pratique

Malgré la grande étendue de choix que propose Tui, nous avons trouvé ce qu'il nous convenait par rapport à nos exigences et notre budget.

Réservation simple et efficace

Site très clair, démarches facilitées et suivi efficace.

Online boeken kan better

Leuk dat jullie achter feedback vragen. Want ik ondervond dat het heel moeilijk is om een probleem met jullie site aan jullie door te geven. Tijdens de online betaling van mijn eerste boeking poging ging het fout met jullie betalingsprovider. (Web banking via Klarna). Erg ambetant als je eerste al je persoonlijke gegevens en bank toestemming had gegeven. Daarna was het onmogelijk om mijn betaling verder uit te voeren. Op de betalingspagina op "My Tui" waren alle opties onbeschikbaar. Ik heb meer dan een uur gewacht, hopend op een "timeout" die het probleem zou oplossen. Uiteindelijk was mijn boeking automatisch geannuleerd zonder dat ik een annulatie bevestiging kreeg. Ik weet dus niet wat er met de banktoestemming is gebeurd en hoe ik deze terug trekt. Ik heb erna geprobeerd om deze probleem aan jullie door te geven. Een chat met jullie niet-zo-slim robot chat hielp niet. De enige optie die ik vond was om jullie hulplijn te bellen. Maar net als de online boeking was de lijn tijdens mijn gesprek gewoon uitgevallen. Er was ook geen vervolg van jullie kant. ik heb mijn situatie zelf opgelost door een nieuwe vakantie te boeken en met Visa te betalen.

Tot op heden niet kunnen inloggen!

Tot op heden niet kunnen inloggen en bijgevolg ook geen idee waarip het resterend bedrag moet gestort worden

Zeer positief

Ik heb zeer vlot en makkelijk onze reis naar Kreta kunnen boeken. Toen ik vaststelde dat we een verkeerde datum geboekt hadden heb ik telefonisch met TUI contact genomen. De zeer vriendelijke dame heeft meteen de nodige aanpassingen gedaan en alles in orde gebracht.

Goed maar ....

Is relatief goed maar adults only mag iets makkelijker te vinden zijn en soms iets te weinig aanbod

Digitaal platform ontoereikend

We hebben online gereserveerd. Er wordt nadien alles digitaal doorgestuurd maar de Tui app werkt dan niet voor een city trip. Ook niet via website. Online inchecken is niet mogelijk, stoelkeuze ook niet. Enfin, nog werk aan de digitale winkel. Of is het de bedoeling om toch steeds bij een Tui agent langs te gaan?

Depuis plusieurs années je vous fais confiance pour que nos vacances en famille soient réussie !

Vacances sans soucis dans de très beaux hôtels.

Rapide, facile, clair, +/- complet.

Voyage à NY sublime. Me réjouis pour Santorin.

Alleen de reisverzekering en da annulatieverzekering daar was ik niet tevreden over.omdat ik die niet rechtstreeks kon boeken

Zeer vlot

Boeking verloopt zeer vlot. Er mag echter wel meer informatie op de site staan vooraleer je boekt. Zoals vb. hoeveel kg bagage je standaard mag meenemen.

Geen goede ervaring als jullie mijn reis annuleren.

Ik kreeg een mailtje van jullie dat mijn reis geannuleerd was. Dit was niet mijn bedoeling en dus ook absoluut geen leuke ervaring.

Stroeve website

De website is al jaren gebruiksonvriendelijk, telkens opnieuw moeten we van vooraf aan alles ingeven als we eens verschillende dingen willen nakijken. We duiden bijvoorbeeld een bestemming aan en dan krijgen we een andere, de data moeten ook goed gecontroleerd worden. Als je een datum gekozen hebt dan krijg je soms de melding dat het hotel niet meer beschikbaar is voor de door ons gekozen data maar je krijgt geen alternatief en dan moet je zelf eindeloos data intikken tot het wel eens past voor TUI

Zeer vlotte manier van boeken

Sinds vorig jaar boek ik online bij Tui. Wel op mijn PC, niet op de gsm (te klein scherm, niet zo duidelijk). Dit gaat zeer vlot en in een handomdraai ben je geboekt :). Alleen had ik bij 'Voorkeuren' als eerst punt 'Aparte bedden' aangeklikt en daarna ook nog op 'Rustige kamer'. Echter lees ik nu bij de bevestiging dat enkel het punt 'Rustige kamer' is geregistreerd. Het punt van de 'Aparte bedden' staat er niet bij en kan ik precies ook niet aanpassen (?). Zou dit nog kunnen? Misschien een mailtje hiervoor laten? Alvast bedankt!

Gistelsesteenweg 1

8400 Oostende