niemand ter plaatse met enige inlichting

geen tui gids ter plaatse die tijd had voor een welkom en enige uitleg of documentatie over de omgeving. Wij hadden graag excursies gemaakt maar de dame had het te druk met het invullen van PLF formulieren voor de mensen die huiswaarts keerden. alleen wat uitleg via een berichtje op telefoon. Anderstaligen hadden wel een infosessie - alleen de Vlaamse had geen tijd (haar woorden). wij hadden geboekt met een heel fijn reisbureau - reizen Demol in Torhout - want wij hadden alle nodige papieren al bij van bij ons vertrek. Wij konden dus op dat gebied zorgeloos van onze vakantie genieten. Alleen Tui liet ons in de steek. misschien ontvang ik nu een mail om te bevestigen?????????????

Vluchten ok maar niet telefoons bereikbaar

Telefoones niet te bereiken meer als een uur wachten en dan legen ze toe schadalig spijtig zal dan maar bij een ander boeken

Slecht

Ik probeer al 2 weken Tui fly be te bellen. De telefoonlijnen zijn continu bezet. Wachttijden een half uur of meer. Niet klantvriendelijk en heel frustrerend. Ik zal Tui Fly niet aanbevelen.

Gieren

Dat gieren zijn

Afspraak klopt niet op bestelbon

Ik kon mijn volledige voucher blijkbaar niet inruilen. Thans aan de telefoon gezegt van wel. Maar ik laat het hier niet bij

Leuk en vlot

Doublon quant au réservation

Lors ma recherche, j'ai fait des simulations et pouf c'était réservé ! Après 2 jours et après avoir eu l'approbation de la personne qui m'accompagne, j'ai réservé... Ensuite, j'ai remarqué que j'avais 2 réservations pour la même période et au même endroit. J'ai donc dû téléphoner pour arranger. Ce qui c'est fait rapidement. Mais ça m'a occasionné des frais.

Facile et rapide

Je cherchais une petite escapade en Belgique sur d'autre site et puis j'ai vu ceux de TUI, ils semblaient intéressant et ils l'étaient. Beau petit séjour avec bel hotel et resto.

Aucun souci

Aucun souci avec Tui .Description claire et qui correspondent sur place .

On est poussé à la réservation

Bonjour, j'ai déjà pris contact avec TUI pour faire par de mon mécontentement , maintenant si se sont les mêmes personnes qui lise ou gère ce mail c'est déjà cause perdue, je vais expliquer en résumé, j'ai réservé cette hôtel car il est vraiment très bien, mais j'ai dû anticiper ma réservation car sur votre site il ne restait que deux chambres disponible le jour où j'ai réservé , mais 10 jours plus tard il y avait à nouveau des chambres libre sans restrictions de nombre et presque 300€ de moins que ma réservation. Même si on m'a expliqué que c'est comme ça et c'est le principe de l'offre et la demande je trouve cela "limite" comme pratique. Cordialement Loré gregory

boeken verliep prima!

Al jaren steeds geboekt met TUI, nog nooit problemen gehad.

Teveel technische problemen

Tijdens het boeken hadden we verschillende technische problemen, we konden onze baby eerst niet toevoegen aan de kamer, terwijl het volgens de bezetting wel mocht. Bij het klikken op "ik wil deze vakantie boeken" veranderde de prijs helemaal, niet volgens de eerst getoonde korting. Bij de bagage konden we eerst pas vanaf 25 kg onze keuze maken en niet opteren voor 20 kg of geen bagage. Gelukkig hebben we veel geduld gehad en telkens opnieuw geprobeerd, soms stapjes terug gegaan in de boeking, tot de site de correcte dingen deed. Het was jammer genoeg wel frustrerend voor iets wat normaal heuglijk moet zijn.

gaaat wel

toch wat omslachtig ivm betalingen, papieren confirmatie ( tickets ) voelt toch veiliger aan

ik vraag me af of jullie zelf al eens naar een vakantie hebben gezocht op jullie website

De zoekengine trekt echt op niks. probeer zelf eens een vakantie te boeken! Ik vraag me af of jullie dat al eens gedaan hebben. je klikt op "vroegboekvoordelen" en dan zit je vast. je kan nergens nog een datum of bestemming ingeven. Kunnen jullie ajb eens werk maken van een degelijke zoekfunctie? Er zijn onvoldoene keuzemogelijkheden. Ik wil mijn budget, totale reistijd, aantal personen, vakantieduur, reisregime(volpension,..) en soort vakantie kunnen ingeven (strandvakantie, citytrip...) maar dat gaat helemaal niet. echt rotslechte site!

Te doen.

Bij de keuze van het aantal sterren, aanduiden data (aankomen, retour) op de website had ik telkens moeilijkheden. Moest de sterren telkens opnieuw invoeren, data gaven ook problemen. Op de bestelbon is er sprake van een PO-nummer (niet het dossiernummer) om informatie op te vragen. Vind dit nummer echter niet terug op bestelbon !!! Zou dit het reserveringsnummer of PNR nummer kunnen zijn ? Waarom noemen ze het dan niet zo ?

niet zoals het hoort, zoals vroeger

kon mijn Tui smilecheques niet verwerken. Ben vandaag op 20/01 naar het Tui kantoor in Vilvoorde moeten gaan om mijn cheques te verzilveren. Tijdens de boeking kon enkel betaald worden via banken mastercard etc. Geen enkele mogelijkheid om de cheques te gebruiken. Ook het nummer 070.... was niet bereikbaar doch er staat de zondag van 10u tot 22u??? Dus deze keer niet tevreden....

Grosse frayeur, avec beaucoup de chance

Je m’explique lors de ma réservation pour mon City trip au moment de verser la content de 100 € y’a eu un bug j’ai rafraîchi la page et la tout avait disparu, j’ai voulu recommencer ma réservation est bien évidemment il n’y avait plus la chambre disponible vu que c’était une chambre familiale. Vu que c’était dimanche et que j’ai vu que le service TUI Mais t’es normalement ouvert j’ai donc appelé,Après avoir choisi la rubrique vacances en voiture suis tombé sur un répondeur qui me disait à chaque fois que les bureaux étaient fermés que je devais rappeler lundi. J’ai retenter ma chance avec cette fois en choisissant vacances si t’y trip de nouveau le même répondeur en me disant que les bureaux étaient fermés et que je devais rappeler lundi. J’ai un nouveau recommencer et cette fois j’ai choisi vacances en avion et là je suis tombé sur une dame qui m’a expliqué que je devais refaire le même numéro en choisissant vacances en voiture car elle ne pouvait pas m’aider car c’était pas le même service. J’ai à nouveau fait cette manipulation et forcément je suis retombé sur le répondeur, j’ai donc rappeler de nouveau toujours avec J’ai retenter ma chance avec cette fois en choisissant vacances si t’y trip de nouveau le même répondeur en me disant que les bureaux étaient fermés et que je devais rappeler lundi. J’ai un nouveau recommencer et cette fois j’ai choisi vacances en avion et là je suis tombé sur une dame qui m’a expliqué que je devais refaire le même numéro en choisissant vacances en voiture car elle ne pouvait pas m’aider car c’était pas le même service. J’ai à nouveau fait cette manipulation et forcément je suis retombé sur le répondeur, j’ai donc rappeler de nouveau toujours avec 070 facturer.... Je suis tombé sur une autre dame qui m’a enfin expliqué que je pouvais peut-être aller voir sur le site avec mon numéro de réservation que j’ai vu que j’avais reçu dans mes mails, J’ai donc pu finaliser ma réservation. 9€ de téléphone à ma charge ... Pour ça !

helemaal fout gelopen

geen reserveringsbevestiging ontvangen, uiteindelijk dan toch maar gebeld en ze stuurden me van de ene naar de andere persoon. uiteindelijk denk ik een half uur aan de telefoon gehangen en is het toch in orde gekomen

De boeking is niet verlopen zoals verwacht

Wij hadden onze boeking volledig voltooid inclusief annulatieverzekering maar toen we de bevestiging kregen van onze boeking bleek de annulatieverzekering er niet bij te zitten. Ik ben dus de dag nadien toch nog naar het TUI-kantoor moeten gaan om dit recht te zetten.

En attente de mon prélèvement

J attends les 4 jours pour voir si le acompte versé et bien debité., Ainsi qu un autre mail pour me dire quand les autres prélèvements seront effectués.

Helpdesk onvoldoende + soms laad website niet

Helpdesk onvoldoende Website laad niet bij te veel resultaten

Gebruiksvriendelijkheid kan beter

We hebben meerdere keren moeten proberen vooraleer het boeken en betalen lukte. Ten eerste was er ergens een veldje dat nog niet ingevuld was maar omdat we geen duidelijke foutmelding kregen hebben we echt hard moeten zoeken om het boeken afgerond te krijgen. Ten tweede was het online betalen anders dan normaal verloopt. We hadden de cookies niet aanvaard waardoor we maar niet verder geraakten en 3 pogingen hebben moeten doen om dit probleem op te lossen om dat we ook geen weer geen duidelijke melding was wat er aan de hand was.

NUL ET NON AVENU

JE N'AI PAS FAIT DE RÉSERVATION MAIS UNE SIMULATION. LES NOMS NE SONT PAS JUSTE. JE VOULAIS AVOIR LE PRIX ET SI L'HÔTEL ÉTAIT FAIT POUR LES PMR. C'EST SEULEMENT À LA FIN DE LA SIMULATION QUE NOUS VOYONS SI L'HÔTEL ACCEPTE LES PMR. CE N'EST PAS UNE RÉSERVATION. JE N'AI RIEN SIGNÉ. COMMENT POUVONS NOUS VOIR LE PRIX ET SI L'HÔTEL EST FAIT POUR LES PMR SANS AVOIR DE FACTURE ?????. J'AI TOUJOURS FAIT DES SIMULATIONS. JAMAIS FAIT DE RÉSERVATIONS. JE VAIS TOUJOURS EN AGENCE. JE NE VEUX PAS SE SÉJOUR. MERCI. ADAPTER VOTRE SITE.

• Nous recommanderiez-vous? Non

plusieurs voyages avec neckermann et thomas cook

site très clair réservation facile rien à redire

Attention, la validation de la réservation est faite même sans confirmation

Je n'ai pas validé ma réservation et j'ai reçu un mail de confirmation.