Tof...

Tof maar soms toch zo traag..

Boeken via de website gaat redelijk vlot maar ik heb nog een suggestie. Momenteel boekt men bij 1 vliegreis 1 hotel. Ik zou graag 1 reis boeken met 2 hotels. Bijvoorbeeld: ik wil 2 weken naar Tenerife (uiteraard met 1 vliegtuigreis op en af) maar ik wil 1 week verblijven in het toeristische Playa de las Americas en 1 week in het stedelijke Santa Cruz. Kan dit? Feedback hierover op onderstaand e-mailadres zou ik wel fijn vinden.

Facile

Déjà habitué à réserver en ligne sur site, c’est facile et rapide !

facile et rapide

Sans commentaire ! Le plus difficile : choisir une destination.

Met TUI is je vakantie dik in orde.

Al jaren klant bij TUI en nog altijd heel tevreden. Kwaliteit/prijs klopt. Heel klantvriendelijk.

Voor elk wat wils

Je vindt er altijd je gading in de keuze van hotels, van super luxueus tot bescheiden maar degelijk

parfait jusqu'au paiement....

petit soucis au moment de regler par carte, soit bancontact soit mastercard alors que toutes les deux fonctionnent parfaitement, peu importe le montant. Finalement on m a propose un virement, option qui devrait aussi etre proposee dans vos moyens de paiement. Sinon rien a redire

Compliqué

Réserver des vacances n'est pas compliqué mais l'application ne fonctionne pas bien, ça beug régulièrement. Et si on a pas de carte de crédit, c'est galère pour payer le voyage car le paiement par application limite le montant et impossible de payer par virement

Rapide et simple

En quelques clics, on trouve l'hôtel dont on rêve. On peut comparer les avantages et les prix. Les photos sont claires.

Je me suis plaint l’année passée et j’attends toujours la réponse

Vacances de l’année dernière très décevante, mais pas de réponse ni de compensation de votre part. Pourquoi ?

J apprecie le fait de pouvoir choisir les vols

réservation online

assez facile, après finalisation pas facile de trouver les coordonnées pour le paiement!!! pas de compte bancaire inscrit pour effectuer le virement;

frustrerende web ervaring

Bij korting toepassen gaf de website aan dat dit gelukt was, maar het eindbedrag bleef hetzelfde. Nadien heb ik geprobeerd om een klacht in te dienen, maar het kon de boeking maar niet vinden (meerdere pogingen gedaan) had ook enorm veel problemen om de aankomst datum in te vullen, waarschijnlijk iets met de Javascript van het klachten formulier

Prima ervaringen, ook in het verleden

Steeds correct behandeld geweest, goede informatis

Helemaal prima doch mis ik informatie

Alles is zeer vlot verlopen maar dan op het einde waar je de 'extra' kosten moet aanduiden, mis ik de extra informatie. Bvb de kans dat je bij moet betalen voor de fuel. Hoe groot is die? Gebeurt dat vaak? Hoe veel is dat? Je duidt dan wel iets aan zonder dat je echt weet.

TOP!!!

Alles is tot nu toe prima geregeld! Booking proces loopt soepel, pagina is duidelijk. Na de proces van booking duidelijke info via e-mail; ook extra opties duidelijk gecommuniceerd!

Gemakkelijk

Is de 2 de keer met TUI en ben er heel tevreden over alles tot in de puntjes verzocht en gemakkelijk te boeken via de app

Alles vlot verlopen

Oké

efficacité

la validation du code promo est lente

Uitstekend alles verliep vlot.

Overzichtelijk vlot

Heel overzichtelijk en transparante site om vlot te boeken. Enig minpuntje: ik noteerde 3 wensen in volgorde van belangrijkheid t.a.v. het hotel. Bij de definitieve boeking blijkt dat enkel mijn laatse optie en minst relevante op de boeking vermeld staat terwijl ik liever optie 1 had vermeld zien staan nl. Rustige kamer ipv dubbel bed. Dit was onduidelijk tijdens het boeken. Verder niets aan te merken.

Steeds goede ervaringen

Steeds een goede en top hotels

Frustrerend

Ik kon niet naar de betalingswijze gaan. Ik moest steeds iets aankruisen, verplicht. Wanneer ik naar betalen ging, verdween het kruisje. Ik benmeer dan 2 urenbezig geweest voor een eenvoudige boeking. Heel frustrerend. Volgende x boek ik via kantoor zoals ik vroeger deed.

Uitgebreid aanbod - veel te trage laadtijd voor de site

Uiteindelijk alles geboekt. Maar doe iets aan de laadtijd van de site. Zo lang wachten anno 2024 is onbegrijpelijk. Een filter aanzetten duurt te lang.. Sunweb is op dat vlak veel beter

Alles van het hotel is mooi gekaderd.

Alles ging heel vlot.