Goed en duidelijk programma met vele functionaliteiten

Exact is een programma met vele functionaliteiten. Het is voor mij één van de betere programma's waar ik mee gewerkt heb (Accountancy software)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Dieter, Hartelijk dank voor de review! Hendrik

Easy to learn and use, Super convenient.

Exact online is very easy to learn and use. It is stable and makes it super convenient that you can have several tabs open while working. I Love Exact Online.

Hi Peter, Thank you for your positive review. A nice compliment for our product. Monique

Als het eenmaal door hebt is Exact een prettig pakket om mee te werken.

Hi Jeroen! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je Exact prettig vind om mee te werken. Ilona

gebruiksvriendelijk

Zoals de titel al aangeeft is het gebruik van Exact online vriendelijk en geeft het snel inzicht in de gegevens die je nodig hebt voor de financiële huishouding van je bedrijf.

Hi Ron! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je Exact gebruiksvriendelijk vindt. Angela

Uitermate slecht!

Exact Online is niets meer dan een veredeld en volstrekt ondoorzichtig en allesbehalve intuïtief boekhoudpakket. Het lijkt te dateren van de jaren '90 en is gewoonweg niet aangepast aan de huidige tijd. Exact Online is volstrekt ongeschikt voor een organisatie of bedrijf dat zélf z'n boekhouding wil voeren en het niet volledig wil/ kan uitbesteden aan peperdure externe accountants. Op dagelijkse basis je inkomende en uitgaande betalingen afpunten? Je cashflow bewaken? Exact Online biedt er geen toegankelijke tools voor. Het programma is niet te doorgronden en zelfs de online 'handleiding' biedt geen soelaas. Die is al even ingewikkeld en helpt je niet verder. Overweeg je Exact Online? Niet doen. Niet doen! Ik betreur al een halfjaar de overstap naar Exact Online. Wij zijn zéér ontevreden.

Hi Gen, Dank voor de review. Ik heb jouw bevindingen intern doorgestuurd. Binnenkort zal één van mijn collega's contact met je opnemen. Hendrik

In de steek gelaten

Tot tevredenheid maakte wij (MKB bedrijf, 180 medewerkers) gebruik van; -Exact Unit4 Multivers, Exact Unit4 Paperless en Exact Unit 4 salaris en gemak. Sinds Exact Unit 4 heeft overgenomen is er vrijwel geen product ontwikkeling van de U4 software. Exact laat de U4 gebruikers is de steek. Dit wordt ook door de concurrentie bevestigd.

Hi, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je je in de steek gelaten voelt. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Ilona

Goeie software maar waardeloze support

Software is prima. maar de support is waardeloos. via een portal wachten op reactie, meerdere keren reminders gestuurd maar de hele tijd geen concrete reactie. vanaf januari wijziging ingevoerd voor het aanpassen aantal gebruikers. het is Eind juni en ik betaal nog steeds voor 5 gebruikers, heb de facturen niet meer betaald daarna gelijk incassobureau die vervolgens ook alle diensten blokkeert. Ik ben al vanaf januari aan het vragen/ reminders te sturen voor de aanpassing er wordt HELEMAAL niks mee gedaan. telefonisch contact dan heb je steeds een andere collega aan de telefoon die niet weet wat er speelt en geen bevoegdheid heeft. Ik kan geen BTW aangifte doen, geen inzicht meer in mijn boekhoudprogramma etc. deze week al dagelijks contact gezocht maar er gebeurt niks. er wordt dood leuk gezegd betalen en dan heb je weer toegang. Exact weet sinds januari al dat er een wijziging is gedaan in het aantal gebruikers maar blijft voor 5 gebruikers factureren. ondanks mijn wekelijkse reminders wordt er niks mee gedaan en moet ik gewoon betalen, triest hoe dit verloopt daarnaast gevraagd om een coulance regeling wegens de lakse support en met het oneens zijn over de facturen voor 5 gebruikers. tot op heden geen concreet antwoord of coulance oplossing ontvangen hierover.

Goede software, echter weinig support en geen zicht op mogelijke specifieke oplossingen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

al jaren klant van en nog steeds zeer tevreden

Ieder jaar op tijd een nieuwe update. Contact verloopt ook altijd goed en snel.

Hi Sylwia, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je na al die jaren nog steeds een tevreden klant bent. Een mooi compliment. Monique

Prachtig dynamisch klantgericht bedrijf

De oplossingen van Exact zijn voor ieder bedrijf toepasbaar. De dynamiek in continue ontwikkelingen, koppelingen met derde partijen zorgen voor een uitstekende oplossing voor administratieve en logistieke uitdagingen.

Hi Wouter, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat de oplossingen, de ontwikkelingen en koppelingen met derde partijen toepasbaar zijn voor ieder bedrijf. Een mooi compliment. Monique

Prettig boekhoud programma

Vroeger werkten wij met Unit4. Maar dat is over gegaan naar Exact. Naar volle tevredenheid. Veel mogelijkheden tot nazicht en controle. Hierdoor kunnen we makkelijk prognoses maken en kijken of alles loopt zoals we willen en kunnen ook tijdig bijsturen indien nodig.

Hi Frank, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat het gebruik van de software naar tevredenheid is! Angela

Uitgebreid pakket met vele mogelijkheden.

Het pakket heeft vele mogelijkheden.

Hi Dirk, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat het pakket je veel mogelijkheden biedt. Angela

Complex, ouderwetse interface, niet intuïtief met een slechte helpfunctie

Ben sedert 6 maand gebruiker en het is een ramp. - trage scan - moeilijke facturatiemodule, complex en rigide - weinig hulp in het systeem zelf: een foute klik en het spul werkt - weinig integratie - moeilijke hulpfunctie met onduidelijke antwoorden - ...

Hi David, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden met sommige functionaliteiten van onze software. We hebben ondertussen contact gehad. Ilona

nvt

nvt

Hi Hendrik! Bedankt voor je positieve review! Angela

Prima programma

Makkelijk in het gebruik.

Hi Rob! Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat het gebruik van de software naar tevredenheid is. Monique

Heel vriendelijk gebruik.

Heel vriendelijk gebruik.

Hi Omar! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je Exact gebruiksvriendelijk vindt. Angela

Is redelijk goed

Wij hebben een redelijk goede ervaring

Hi Paul! Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je ervaring met Exact voldoende is. Monique

goed pakket, met overzichtelijke rapportages

handig pakket met goede functionaliteiten

Hi Mirjam! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat je het een handig pakket vind met goede funcionaliteiten. Ilona

gewoon goed

omdat goed is heb ik veel relaties aanbevolen

Hi Davoud, Thanks voor de positieve review en de aanbevelingen aan jouw relaties. Hendrik

Met Exact Online heb je echt een "Helikopter View"!

Exact Online geeft je cijfermatige gebeurtenissen van de organisatie op een presenteerblaadje. Via de gebruiksvriendelijke menu besturing, kan je alle gegevens benaderen, exporteren, bekijken en selecteren/sorteren. - Dat is dan ook de reden dat wij "alleen met Exact Online werken" voor onze klanten, die gebruik willen maken van de dienstverlening van "Storm Corp BV".

Hi Rob, Hartelijk dank voor de review. Fijn te vernemen dat het werken met Exact Online bevalt. Hendrik

Sandra heeft mij uit de put gehaald. Wachtwoorden en migratie etc.

Hi Adriaan, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega Sandra. Angela

Ook deze review site functioneert niet

Op 29/02 een negatieve review achtergelaten, waarna Monique reageert dat ze iemand laat bellen. Nooit meer iets van gehoord. Exact is een super arrogante organisatie. De klant is niet belangrijk, de aandeelhouders wel.

Hi Klaas, Heel vervelend om te horen dat er geen contact met je is opgenomen. Excuses hiervoor. Ik zal het nogmaals met prioriteit melden zodat er wel contact met je wordt opgenomen. Monique

Waardeloze support & een niet werkende conversie

Afgelopen jaren zaten wij bij Compact+, waar op een gegeven moment zoveel drama en IT-kosten gepaard mee gingen dat we zijn gaan overstappen naar Online. Ze werken er toch naar toe om iedereen naar Online te krijgen, want de support bij Compact was al ondermaats. De conversie naar Online hebben wij door Exact laten doen, want zelf geen tijd voor en verstand van. Achteraf had ik beter een week zelf kunnen gaan zitten om het uit te zoeken, want de geconverteerde administratie is foutief en incompleet. Uiteraard een oplossing aangevraagd, maar met antwoord: 'vul zelf maar aan en werk het bij'. Hoe ik het zie is dat ze van alles aanbieden, daar grof geld voor vragen en jou daarna het lekker zelf laten uitzoeken. Uiteraard zullen er ook goede verhalen tussen zitten, maar volgens mij moet de support naar dit soort problemen beter.

Hi Koen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de conversie en over support. Jouw feedback zal ik intern doorsturen zodat er contact met je wordt opgenomen. Monique

Hele slechte service

Drie maanden geleden via een contactpersoon van Exact online informatie opgevraagd om een abonnement af te sluiten. Deze persoon bleef ons maar bellen en mailen of wij al een besluit hadden genomen. Toen we eindelijk een beslissing hadden genomen en wij informatie/hulp nodig hadden was hij helaas niet meer bereikbaar. Ook onze boekhouder kreeg geen contact/benodigde informatie om verdere stappen te maken. Toen hebben wij na 2 maanden (nadat wel hadden betaald maar er geen gebruik van hebben gemaakt), besloten om ons abonnement op te zeggen waarbij wij een opzegtermijn van 1 maand in acht dienden te nemen. Eindeloos mijn beklag gedaan via het support systeem. Mails geupload etc. Exact online gaf wel toe dat er adequater had kunnen worden gereageerd en boden daar hun excuses voor aan. In plaats van toen ons toen alsnog een goede service te bieden, gingen ze in discussie over de verzochte creditering van de nota's. Exact online was niet bereid om ons maar 1 maand tegemoet te komen. Kortom, hele slechte service.

Hi Ellen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service achteraf en over de gang van zaken omtrent de opzegging en de opzegtermijn. We zullen jouw feedback meenemen om onze service te verbeteren. Monique

sandra is een perfecte hulp geweest

Klantvriendelijk en deskundig

Hi Adriaan, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je goed geholpen bent door mijn collega. Een mooi compliment. Monique

Molengraaffsingel 33

2629 JD Delft

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.