Impeccable!

Livraison ultra rapide, prix imbattables, service au top.

aankoop Nikon D500! een top aankoop!

Wat een camera! heb mijn D5300 vervangen door de D500 ,moet zeggen had dit vroeger moeten doen. is nog wennen aan de nieuwe instellingen maar tot nu toe zeer te vreden van. maar wat een snelheid! de D500 in combinatie met de Tamron 18-400mm G2 is een top combinatie. Snel, groot bereik en draagbaar. als ook op mijn Tamron 150-600mm G2 is het een hele verbetering. kortom voor wie nog twijfelt , gewoon doen! en je hebt steeds een goede service bij Kamera express

Je recommande Kamera express sans reserve, service et produit parfaits !!!

Très bonne communication, livraison rapide et soignée, produit impeccable... à recommander sans la moindre réserve.

uitstekende service en hulp bij aankoop van fotomateriaal

Bij mijn zoektocht naar een supertelelens de nodige info gekregen zodat ik de juiste keuze kon maken. Mijn keuze viel op de Tamron 150-600m g2 voor nikon. Tot dusver super tevreden van mijn keuze.

Service rapide et efficace

J'achète régulièrement sur Kamera Express qui offre un service très rapide et efficace. En plus, ils disposent d'un point de vente sur Bruxelles pour questions plus spécifiques?

Bon prix et envoi ultra rapide

Commandé sur le site et reçu en un jour. Appareil conforme à la description. Une question posée a reçu réponse rapide du service commercial.

Bon accueil!

Bon accueil du vendeur Glenn, agréable et sympathique. Juste petit bémol, j'ai acheté le canon Eos M50 avec le zoom 18-150mm et lorsque je travail avec le flash et le zoom refermé au min, j'ai une ombre noir en bas de la photo!

parfait : imprimante epson et 5800

Commander le mardi, reçu le mercredi Que demandez de mieux Installation facile Pour l'usage à voir dans les prochains mois

Excellent

très bon contact client , très professionnel , je recommande vraiment :)

Ik heb de juiste beslissing gemaakt

Ik heb op dinsdagmiddag een LG OLED tv besteld. De dag zelf kreeg ik een telefoontje om een afspraak te maken voor de levering. De tv kon de volgende dag al geleverd worden. Heel goede service! Daarnaast heb ik specifiek gekozen voor Kamera Express omdat zij 5 jaar garantie bieden voor mijn product. Ik had bij verschillende winkels gekeken, de garantie van 5 jaar en de goede reviews op verschillende sites heeft mij over de streep getrokken. Daarnaast vind ik ook dat Kamera Express straffe prijzen heeft. Over de tv zelf ben ik ook heel tevreden, niets op aan te merken!

achat appareil photo, bon conseil, rapide faciel

l'achat et conseil avisé rapide, facilité d'accès

Très bons prix, vendeurs pas très serviable

Les prix étaient très attractifs mais un des vendeurs du Kamera Express de Evere n'était pas très serviable. Heureusement que son collègue a sauvé la mise en intervenant plusieurs fois dans notre conversation de manière bien plus professionnelle !

Je recommande :-)

Commande d'une imprimante effectuée sur Internet avec retrait en magasin. L'imprimante a été disponible rapidement, personnel aimable, aucun problème de facturation, imprimate correctement emballée/protégée et matériel parfaitement fonctionnel. Que demander de plus ? ;-)

Centre of Excellence

I bought DLSR camera Nikon D500 with Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD lens. I have used around a month. I am new to professional camera industry. However, I can say i am satisfied with it.

Fijn toestel en leuk om mee te fotograferen.

Ik volg reeds een tijdje fotografie met mijn instapcamera waar ik toch mooie foto's met heb gemaakt. Ik vond het nu tijd om een stapje verder te gaan. Na opzoeking naar verschillende camera's ben ik bij de EOS 850D met de 18-135 STM lens uit gekomen die goed stond aan geschreven. Ik denk dat ik nog veel plezier ga hebben met mijn nieuwe camera

goede service

Ik kocht onlangs een nieuwe camera bij Kamera Express. Ik was aangenaam verrast over de service. De verkoopster was zeer hulpvaardig, geduldig, vriendelijk en had kennis van zaken.

Achat Fujifilm X-E3 chez Kamera Express Antwerpen

Ce 28 décembre 2020, j'ai acheté le Fujifilm X-E3 avec le kit XF 18/55mm. Ne parlant pas néerlandais, je demande si c'est possible de parler en anglais et le vendeur me répond, on peut le faire en français aussi ;-) Ca commence déjà bien, vendeur très aimable et s'y connaissant. Très bonnes explications sur les produits plus découvertes d'autres. Ils sortent l'appareil et vous le donnent en main ce qui est assez important à mon goût. Deux semaines plus tard j'essaie le petit flash qui accompagne le boitier mais je ne parvenais pas à le faire fonctionner, je suis passé au magasin situé à Evere et directement ils ont trouvé le pourquoi du non fonctionnement. Donc oui je suis très content du service rendu et de mon achat!!!

nieuwe camera gekocht bij Kamera express prima service !

heel vriendelijke verkopers en zeer goed advies gekregen bij de aankoop van een nieuwe Nikon D500 camera. deze firma is echt een aanrader, zeer tevreden !

Vlotte levering

LG 55nano816 besteld en de dag erna geleverd. Top!

Goede service - vlotte bedieling

Aankoop camera en accessoires Verkoop hielp ons vlot en verkoper gaf nog enkele suggesties & tips mee

Bonne accueil

Bon rapport qualité prix . Vendeur à l écoute et serviable .

Nooit gedacht dat het mij nog zou overkomen . 68 Jaar !

Nieuwe lens van canon 400mm 2.8 . Zalig om te werken , super licht gewicht , scherp ongelooflijk , kleurenpracht ! "echt een aanrader ,, Lydia

Une belle découverte...

J'ai acheté une nouvelle Télé chez eux. Tout était parfait. Bravo je recommande !

Top service en uitstekend advies

Als leek tot fotografie was het belangrijk voor mij om het juiste advies te krijgen. Daarom koos ik ervoor om naar Kamera Express te gaan in plaats van Media Markt of een online alternatief. En dat is een goede keuze gebleken. Cedric gaf me advies over de verschillende types toestellen, de functionaliteiten en ging zelfs al verder dan dat en gaf me enkele basistips mee zodat ik niet van 0 hoefde te beginnen.

zeer goed

Aangenaam verrast over de vriendelijke, geduldige en deskundige begeleiding voor de keuze van een nieuw fototoestel bij de fotowinkel in Turnhout. Het toestel dat mij aanbevolen werd en dat ik dan uiteindelijk ook gekocht hebt, bleek voor mij een schot in de roos.