Avis professionnel

Service efficace et professionnel

Voel me bedrogen

Ik kocht een tijdje geleden een reflexcamera van Canon en kreeg hierbij voucher van 50 euro van profotonet. Bleek dat deze code reeds werd gebruikt, dus 50 euro in het zak gezet. Reeds laten weten aan camera express maar nog geen antwoord gekregen. Schande!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed geholpen bij Kamera Express Gent

Zaterdag de Sigma 150-600mm Contemporary lens aangeschaft bij Kamera Express Gent. Mooie en overzichtelijke winkel. Zeer vriendelijke verkoper die mij al de nodige uitleg gaf die ik nodig had om deze lens aan te schaffen. In de namiddag meteen de lens kort geprobeerd en moet zeggen dat zelfs uit de vrije hand mooie foto's te schieten zijn, ook al was het grijs en somber weer.

Prachtige lens heb je gekocht. We zijn blij dat we je nog wat uitleg konden geven. Ook grijs en somber weer kan soms enorm mooie beelden geven. Heel veel plezier!

Super goed geholpen

Gisteren een syteemcamera gekocht en zeer tevreden over de uitleg en toestel!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dat zal vast een mooie aankoop geweest zijn. Veel plezier met het toestel!

Een heel behulpzaam team

Ik was op zoek naar een goede compact camera. Om wat meer informatie te weten te komen over goede compact camera's ben ik ten rade gegaan bij Kamera Express (in Gent). Daar heb ik een heel behulpzaam team ontmoet met steeds een deskundige uitleg. Ik heb dan ook daar mijn nieuwe toestel gekocht (de Sony Rx100 VI).

Steeds een profesioneel antwoord op al je vragen.

Onlangs heb ik de Nikkor Z 70-200 f/2.8 lens gekocht. Op voorhand wat informatie gaan vragen bij Foto Nelissen(Mechelen), zoals gewoonlijk een zeer goede uitleg gekregen. De aankoop verliep vlot. Weer een tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Precies de groothoek zoom die ik zocht

Ik heb mijn Canon EF 16-35mm f/4L US USM recent omgeruild (met opleg natuurlijk) voor een RF 14-35mm f/4L IS USM bij de superstore in Antwerpen. De EF lens had ik een paar jaar geleden gekocht na de aankoop van mijn EOS R en gebruikt met een adapter omdat er nog geen RF alternatief was. Maar eigenlijk wilde ik wel een wat compactere en lichtere lens, en dat is precies wat de RF 14-35 f/4L IS USM mij biedt. Optisch minstens even goed, de scherpstelling is nog sneller, en het formaat is ongeveer gelijk aan dat van de RF 24-105 f/4L IS USM die ik al heb. Wat dan weer het voordeel heeft dat beide lenzen in mijn fototas volledig uitwisselbaar zijn en ik geen extra ruimte moet voorzien. Voordien kon ik mijn groothoeklens niet op het toestel laten als ik het wilde opbergen in het snelst toegankelijk vak in mijn tas. Ik heb de lens gekocht twee dagen voor ik op citytrip vertrok, waarvan ik nu net terug ben, dus heb ik de lens al uitgebreid kunnen uittesten. Ze voldoet helemaal aan de verwachtingen, en de uitwisselbaarheid met mijn 24-105 in mijn fototas zorgt er ook voor dat ik veel vaker mijn groothoekzoom gebruikt heb. De ideale lens dus voor wie al een RF 24-105 f/4L IS USM heeft en er een groothoekzoom bij wil!

Superfijn dat er nu eindelijk iets in die range beschikbaar is, direct in RF mount. Door het weglaten van de adapter, meer ruimte in de tas en minder meesjouwen, dat klinkt sowieso fijn. Dat je nog maar veel mooie trips mag maken met deze beauty's!

Vlotte professionele info gekregen over het toestel, Cannon EOS RP.

Op aanraden van mijn zoon ben ik naar jullie winkel in Wilrijk gekomen. Als beginnend fotograaf heb ik al de nodige info gekregen. Vlotte bediening en duidelijke uitleg. Nu aan de slag met mijn nieuwe aankoop! ( Cannon EOS RP)

Als beginnend fotograaf al zo'n mooie camera, dat gaat vast helemaal goed komen. Heel veel plezier met ontdekken van de wondere wereld van fotografie.

Zeer goed !

Omdat de lens van mijn oude spiegelreflexcamera stuk is, en ik voor een nieuwe aankoop stond, uitleg gevraagd bij Kamera Express in Turnhout. Duidelijke informatie gekregen over de verschillende opties en goed begeleid naar de beste keuze voor mijzelf. Gekozen voor een systeemcamera, Canon EOS R10. Zeer tevreden over het compacte, goed handteerbare toestel. Tal van mogelijkheden! Gratis opzetstuk meegeleverd gekregen zodat ook andere EF lenzen nog gebruikt kunnen worden. Kortom, zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Soms is het moment precies goed om eens goed te kijken wat je wensen zijn. Met de adapter kun je ook nog fijn je oude lenzen gebruiken, Gefeliciteerd met jouw gloednieuwe camera en veel ontdekplezier!

Andermaal top service

Heb nieuwe Tamron 18-300 mm zoomlens gekocht voor Fuji en de eerste resultaten, zijn alvast positief, ondanks het grote zoombereik. Zeker positief is mijn zoveelste positieve ervaring met de verkopers van de winkel in Wilrijk. Vlotte info,en professioneel advies.De overname van oud materiaal verloopt ook altijd vlot en héél vaak hebben ze dat wat je wilt ofwel in stock, ofwel binnen de 2 dagen leverbaar. Hoe groot de winkelketen ook is, steeds is men bereid te luisteren, vaak met een vlotte babbel. Echt top !!

Superfijn om te lezen dat je al zoveel positieve ervaringen met ons hebt gehad. Je bent altijd welkom voor advies of een aankoop, geen enkel probleem.

Topservice!

Langs geweest in de winkel in Gent voor de aankoop van mijn nieuwe systeemcamera. Deskundige uitleg gekregen en heel blij met mijn nieuwe Sony a7IV. Mensen met kennis van zaken.

Top camera Matthias. Heel veel plezier ermee!

Kopen in vertrouwen ...

Met veel aarzeling, heb ik enkele weken geleden besloten mijn Canon EOS 800D spiegelreflex te wisselen voor een systeemcamera. In de Superstore te Gent, kreeg ik heel duidelijke en uitgebreide informatie over de plus- en minpunten van beide soorten camera's evenals over de mogelijkheid om mijn Canon EF-S lens met een adapter te bevestigen op de body. Ook kreeg ik zeer duidelijke info over het gamma aan Canon systeemcamera's. Uiteindelijk besloot ik op basis van de uitgebreide informatie, de Canon EOS R10 body te bestellen en via de gratis bijgeleverde mount mijn 18-135 mm Canon USM lens, hierop te installeren. Ik had veel op internet gelezen over het gebruik van dergelijke mount of adapter met alle nadelen van dien. De verkoper verzekerde me dat dit vlekkeloos zou werken en dat is na 2 weken gebruik van het toestel op reis ook gebleken. Zoals de verkoper me meegedeeld had, verliep de scherpstelling van de lens nog vlugger dan bij mijn 'oude' spiegelreflex. Ook alle andere functionaliteiten van de lens werken prima (AF/MF knop, MF scherpstelring, etc.) Het toestel zelf levert kleurrijke, haarscherpe foto's. Er zijn instelmogelijkheden voor gevorderde foto liefhebbers maar, zoals de verkoper aangaf, was ik blij dat ik zijn advies opgevolgd heb om de handleiding van het toestel toch eventjes door te nemen voor gebruik. Zo kon ik op reis mijn fotografische vaardigheid toch een beetje optillen naar en hoger niveau en ook in minder evidente omstandigheden, mooie opnames maken. De verkoper gaf ook aan dat indien dit toestel me niet zou bevallen, ik 14 dagen inruil recht had maar ... daar maak ik geenszins gebruik van want de EOS R10 is een pracht toestel en het alle info die ik van de verkoper gekregen hebt, klopt gewoon. Het zijn blijkbaar mensen die hun professionele kennis op een begrijpelijke manier weten te vertalen naar taal, aangepast aan ieders niveau en verwachtingen. Zo krijg je al klant vertrouwen in een dito service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

We snappen dat je hier eerst goed over na moest denken. Gelukkig konden we jou helpen aan de informatie die je nodig had om tot een keuze te komen. Heel erg bedankt voor jouw uitgebreide ervaring met het toestel, dit zal anderen ook helpen in hun keuze.

Super fijne aankoop!

Overgestapt van een spiegelreflex naar een systeemcamera. Lang over getwijfeld. Maar super blij dat ik deze stap heb gezet. De canon R6 is handig in gebruikt, super makkelijk te hanteren en kwalitatief van materiaal. Super handig dat je het scherm mee kan draaien zoals jij het wil.

Het is even wat anders, maar we horen heel veel positiefs over de overstap. Fijn dat je ondertussen ook dit gevoel eraan over houdt. Veel plezier met jouw prachtige R6.

Seer behulpzaam en vriendelijk

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Geen enkele vraag is er een teveel.

Zeker niet, je bent altijd welkom!

Helpful and professional sales team

Large collection of photography gears, welcoming and professional team, easy-to-reach location

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Thank you Kan, happy we could help!

Ik ken niets van fotografie en dezepersoon heeft mij op een professionele en vriendelijke manier geholpen.

Leuk dat we je iets meer wegwijs konden maken in de wereld van fotografie Bruno. Hopelijk ben je net zo enthousiast als wij.

Accueil très chaleureux au magasin de Nivelles

Accueil sympathique et chaleureux et conseils avisés du vendeur qui m’a reçu. Le zoom que je cherchais depuis plusieurs mois était bien en stock au magasin de Nivelles. Je recommande ce magasin sans réserve.

Merci beaucoup de nous avoir recommandés. C'est agréable de lire que vous avez eu une expérience aussi agréable avec notre personnel de haut niveau à Nivelles.

Achat Nikon D7500

Magasin de Nivelles Belgique. Beau magasin. Vendeur très pro. Très bons conseils.

Merci Marc! C'est ainsi que nous aimons le lire.

Excellent service

Large stock, prix très attractifs (voire imbattables dans la gamme Lumix) et des magasins Photogalerie avec de vrais gens à l'intérieur, qui disent bonjour (à Liège en tout cas) et peuvent même donner des conseils.

C'est ce que vous devriez faire lorsque vous visitez notre boutique ! Nous sommes heureux que tout se soit si bien passé et nous espérons vous revoir la prochaine fois.

Zeer slechte beurt

1. Ik bestel op 29 juli 2022 een lens via jullie website te leveren naar de winkel in Nijvel 2. Op 4 augustus krijg ik een bevestiging dat dit via Foto Konijnenberg is verstuurd naar Nijvel 3. Op 16 augustus stel ik zelf de vraag waar dit artikel is 4. Ik krijg op 16 augustus de melding dat dit nooit in Nijvel is toegekomen. 5. Ik vraag dan op 16 augustus deze bestelling te annuleren 6. We zijn nu 18 augustus en ik heb nog steeds geen feedback 7. Ik tracht julle te bereiken per telefoon en wordt na 10 minuten wachten gewoon naar een voice mail gestuurd. 8. Dan maar via de chatbox proberen...ook daar geen antwoord en naar een standaard vragenformulier gestuurd. Service beneden alle peil. Ik wil gewoon mijn geld terug zodanig dat ik bij een andere leverancier terecht kan. Een extra negatief punt. Ik wilde deze lens graag mee op vakantie...dat is alvast niet gelukt. Bedankt Kamera Express...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Sorry dat het even duurt voor je een reactie krijgt. We hebben helaas nog steeds mensen te kort, al werken we hard om dit zo spoedig mogelijk opgelost te hebben. Ik zie dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat het ondertussen allemaal in orde gemaakt is.

Canon EOS R7

Bonjour à toutes et tous, Ayant pré-commander un Canon EOS R7 en date du 05 juin 2022. Je l'ai reçu ce jour le 17/08/2022 ce qui est une attente justifiée par un approvisionnement relativement difficile par Canon. Après de nombreuses questions envoyées aux services clientèles de Kamera Express.be, je dois signaler toute la correction du service clientèle et le suivi qu'ils ont toujours donnés à mes courriels. Allant même jusqu'à transmettre mes doléances à la direction qui les a prise au sérieux et à règler le problème avec toute leur attention. Merci à vous toutes et tous derrières vos écrans à prendre soin de votre clientèle avec sérieux et avec toute votre attention. Patrice De Paemelaere

Merci d'avoir réécrit votre précédente critique. Nous avons en effet pris vos commentaires très au sérieux et ils font l'objet de discussions en coulisses. C'est génial de recevoir enfin le R7. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec votre nouvel appareil photo.

vriendelijk , behulpzaam

steeds op zoek naar de beste oplossing

We doen ons best :)

Canon XA50 camrrecorder review : prima recorder voor video opnamen

De camrecorder XA 50 van Canon maakt perfekte videobeelden in 4K. Dmv het gratis Canon Utility programma kan je via je memorystick alle video opnamen rechtstreeks op je PC inladen en bekijken. Top. De zoom van deze recorder is x15 in reality een lens van 392 mm. Deze werkt uistekend. De service van Superstore Antwerpen tijdens de levering en uitleg materiaal van zeer goed.

Fijn dat de camcorder zo goed bevalt. Hopelijk mag je er nog lang mooie beelden mee maken!

Accueil à Luik toujours aussi attentif à mes demandes.

La réservation de l'objectif convoité le matin vers 10h n'était pas enregistrée dans le système informatique lorsque je me suis présenté en début d'après midi. Mais il existait bien un exemplaire en stock et le problème fut résolu sur place. Merci Thierry .

Je suis désolé que la réservation n'ait pas abouti. Dans ce cas, pas de gros problème, car l'article était toujours là. Amusez-vous bien avec le nouvel objectif !

Très content de l'accueil et du service

Très content de l'accueil et du service. Merci à Thierry qui s'est démené pour satisfaire ma demande dans un court délai et qui n'a pas ménagé son temps. Ce n'est pas la première fois que j'achète chez Photogalerie et je préfère faire appel à un commerce local car en cas de problème avec l'appareil je pourrais compter sur eux.

Bon à lire. Nous sommes également très satisfaits de Thierry. C'est bien que tout soit résolu avec la caméra.