Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Ik heb reeds verschillende zaken gekocht bij Kamera Express en ik ben ook sinds enkele jaren een tevreden klant. Het personeel is niet alleen zeer vriendelijk en behulpzaam maar ook zeer professioneel geschoold wanneer het er op aankomt het juiste advies te geven. Ook zeer leuk zijn hun online cursussen die je soms gewoon kado krijgt bij je aankoop. Beslist een aanrader!!!!

Parfait

Personnel sympathique et de très bon conseil pour mes achats. Très bons prix.

correcte service en concurrentiele prijs

Alles correct afgehandeld aan concurrentiele prijzen. De balie medewerkers zijn op de hoogte van hun producten en zijn hulpvaardig

Aangename koopervaring

Bestelling en afhaling in de superstore Dilbeek. Levering op de beloofde datum. Ik heb op een aangename manier de nieuwe Pentax dslr kunnen in dienst stellen, vakkundig begeleid door de verkoper. Hij wqs zeer behulpzaam om zelfs met een andere lens uit te testen.

Prima service!

Al mijn vragen omtrent het toestel werden beantwoord. Ook de laagste prijs garantie werd zonder problemen toegepast.

Zeer correcte levering - super uitgebreide keuze!

Niet gemakkelijk vandaag een winkel te vinden met de meest recente toestellen : dan maar via de verschillende webwinkels gepasseerd en bij Kameraexpress terecht gekomen. Alles zeer correct verlopen en ook de levering verliep zeer vlug. Nog geen moment spijt gehad van mijn keuze voor deze winkel! Reageren ook vlug bij vragen per email en hoewel ik nog geen contact gehad heb met hun fysieke winkels, vind ik het positief dat die er zijn, zodat in geval van nood je toch ergens terecht kan.

Ruime keuze en service

Over het algemeen heel tevreden, alleen moet je de juiste verkoper zien te vinden, eerst 2 x geweest voor uitleg en telkens andere uitleg gekregen beetje tegenstrijdig, wilden me iets anders verkopen dan ik voor kwam, zeer raar. 3 de keer goede keer zeker.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel die weten wat ze verkopen

Onlangs kocht ik een sony A7III + Tamron 28-75 aan in een pakket. De camera en lens zijn beide enorm goed! Ik heb de overstap gemaakt vanuit een 5D mark III omdat ik toch mijn videokennis wat verder wilde uitbreidde, en hiervoor is de sony A7III perfect voor! Lichtgewicht, keuze is fps zodat slow motion mogelijk is, ect ... Ook kocht ik een DJI Ronin S aan (gimbal) zeer fijn product! Maakt de videos enorm smooth, zoals een gimbal hoort te doen! Verder wil ik nog even zeggen dat het personeel in kamera express Wilrijk enorm behulpzaam is & aan al mijn vragen een antwoord gaf + hulp aanbood voor eventuele extra kopen rond deze camera (batterijlader, extra batterij, soort SD-kaart) Een echte aanrader!

Goed verlopen

TELLO GAMESIR T1D CONTROLLER besteld na 5 dagen geleverd. Goede service reageren snel op email.

uitstekend verdergeholpen

Juiste informatie en goede antwoorden op mijn vragen waardoor al mijn twijfels werden weg genomen, en ik zeker was van mijn keuzes

Uitstekende betrouwbare *****service

Na het bekomen advies aangaande de haalbaarheid van mijn wensen en mogelijkheden overgegaan tot de aankoop van de diaduplicator . Na de levering onmiddellijk getest met het gewenst uitstekend resultaat. Verwachtingen dus volledig ingvuld.

Professionele uitleg, goede keuzehulp en snelle afhandeling !

Altijd Canon-man geweest (40D en 5D) maar al van de uitkomst van de X-T1 zeer geïnteresseerd in dit knappe Fujifilm toestel! Ondertussen zitten we aan de X-T3 en dan toch de knoop doorgehakt! Vooral de compacte vorm, super mooie looks, en zeer goede reviews maken dat ik voor dit toestel gegaan ben !! Ondertussen al een beetje mee kunnen spelen en nog geen seconde spijt van. Het is echt een plezier om dit toestel in de hand te hebben ! De mogelijkheden zijn enorm en zal dus nog veel moeten leren, maar daar kijk ik naar uit !! Zeer goede info gekregen bij Kamera Express (Antwerpen). Bekwaam en vriendelijk personeel met een goede opvolging van mijn bestelling via mail. Ook de online shop is zeker een aanrader met zeer efficiënte zoekfuncties en filters! Allemaal TOP !

Clair et rapide

Recommandé

Impeccable

Vendeurs hyper serviables, compétents et qui sait de quoi il parle. Avec humour ce qui n'est pas négligeable. Très bon accueil. Magasin très spacieux et agréable. J'y retournerai avec grand plaisir !

De beste camerawinkel in de Benelux

Het assortiment van kameraexpress heeft voor zowel nieuwe als tweedehands camera's alles wat je nodig hebt. De levering bij online aankopen is enorm snel en alles loopt iedere keer vlekkenloos.

makkelijke site, betaalmogelijkheden a volonte, snelle levering

Ik raad kamera express zeker aan, super snelle afhandeling en mijn produkt in huis. Top jongens.

Steeds vakkundige uitleg en nabestelling werd foutloos geleverd.

Perfect verlopen.

Mijn bestelling werd 's anderendaags correct geleverd. Verpakking was degelijk. Item 100% in orde.

Een grote upgrade van 500D naar 90D

Een schitterend toestel waar 10 jaar tussentijd een wereld van verschil is.

Belle expérience

Je voulais une camera, le vendeur m'a donné des conseils qui m'ont permis de choisir la camera adapté à mon projet... bon rapport qualité prix

Scherpe prijs, goede service

Ik vond de compactcamera tegen een scherpe prijs bij Kamera Express. Bestellen, 2 dagen later thuis! zeer correcte service!

Goederen geleverd, potentieel voor verbetering

Bestelling via de webshop geplaatst voor afhaling in een store. Betaling via banccontact werd afgebroken. (omdat mijn limiet overschreden werd). Daardoor werd er geen orderbevesting gestuurd + zat het order in een "onbetaalde status". Via de website berichtje naar klantenservice, nooit een antwoord ontvangen. Volgende dag dan maar de klantenservice gebeld. Vlot geholpen, werd gevraagd om bedrag over te schrijven. Enekele dagen later (nodig voor de verwerking van de overschrijving) kreeg ik mail dat de betaling ontvangen was en dat de goederen verstuurd werden. In de mail stond ook dat ik nieuw bericht ontvang als de goederen in de store beschikbaar zijn. Na enekel dagen geen bericht, mail naar klantendiesnt - nooit antwoord ontvangen. Uiteindelijk opnieuw gebeld, bleek dat de goederen al enkele dagen in de store waren. Kon dus dezelfde dag nog alles afhalen, en in de store verliep dan alles vlot. Kortom: goederen zijn geleverd, maar je moet zelf bellen naar klantenservice en het automatisch verwerken van weborders kan ook nog verbeterd worden. Van de artikelen

Geweldige Service !

Kamera Express Turnhout , zeer vriendelijke bediening en correcte uitleg op al je vragen meermaals in de winkel geweest, nu ook besteld langs de Webwinkel , de website mooi opgebouwd en eenvoudig in gebruik. Zeer zeker geef ik deze winkel mijn vertrouwen en zal daar zeker in de toekomst nog kopen .

In orde

Ik ben zeer tevreden over de servies van Kamera Express Grt,G.Osten

Een prachtig toestel

Na een jaar de reviews te bekijken van de Eos R, heb ik er mij één aangeschaft. Met de bekende menu's van canon, is het niet zo moeilijk om er mee te fotograferen. Het is mijn eerste systeemcamera en ik ben heel tevreden.