Tamron 150 - 600 G2 canon Super objectif, et très bon service à la centrale de Woluwe

J'ai acheté plusieurs matériels et ai toujours été très content de mes achats.

Altijd goede en snelle service

Ik bestelde reeds verschillende camera's en andere producten bij Kamera Express, altijd netjes de volgende dag geleverd! Ze staan voor je klaar als je vragen hebt.

Choix et services

Je viens d'acheter mon nouvelle appareille dommage que certain vendeur ne soie pas agréable il faut pas oublier qu'il y a des clients francophone et certain vendeur l'oublie dommage

prima advies/uitleg - tevreden van de producten

langsgeweest bij Foto Nelissen in Mechelen voor de vervanging van mijn oude Nikon D70S body en een grotere tele-zoom lens. Had vooraf op de website al wat producten bekeken, met de extra uitleg een goede keuze kunnen maken. Nikon D7500 + Tamron 150-600 F/5-6,3 di VC USD G2

Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe camera!

Goede service,... professioneel advies.

Afgelopen zaterdag langs geweest in het filiaal in Turnhout. Heel vriendelijke en professionele verkoper. Heeft correct advies gegeven bij de aankoop van mij spiegelreflexcamera met lens, en alle nodige informatie verschaft, inclusief eventuele voordelen en lopende acties. En heel belangrijk, zonder aan te dringen bij de verkoop. Ook na mijn aankoop had ik nog een vraag die ik via mail gesteld heb, en deze werd ook heel snel en correct beantwoord.

Zo doen we het het liefst Marc. Goed en duidelijk advies geven en de klant zeker zelf een keuze laten maken. Leuk om terug te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Mocht je nog vragen hebben, kun je uiteraard altijd contact opnemen of even langs komen in de winkel.

Uitstekende conditie van het gekochte materiaal!

Uitstekend advies

Uitstekend advies in de winkel op basis waarvan ik verschillende reviews heb opgezocht op het net. Online aankoop die daags nadien werd geleverd.

Fijn dat we je in de winkel op weg hebben kunnen helpen en de spullen snel hebben nageleverd. Veel plezier met je bestelling.

Uitstekende lens en bijkomend advies dat ik via een online bestelling zou gemist hebben

Ik schafte de XF 16-55mm f2.8 Fujinon lens aan en kreeg tegelijk ook al wat advies over een toekomstige cameravervanging, en over verzekering, verlengde garantie en krasbescherming voor de lens. Heel handig! Dankjewel

Beter van tevoren goed geïnformeerd dan achteraf spijt! Leuke lens heb je aangeschaft. We gokken voor landschap, architectuur of interieur. Veel plezier ermee.

prima tv

alleen spijtig 5 dagen te laat geleverd en klantenservice is niet te bereiken.

Sorry dat jouw televisie later is geleverd dan gepland, Luc. Ik zie dat jouw telefoonnummer niet genoteerd was, waardoor de koeriersdienst geen contact kreeg. Inmiddels heb je de televisie gelukkig in jouw bezit.

Efficiënt en goeie prijs

Zeker niet de eerste bestelling, maar dat is dan ook omdat service steeds vlot. Deze keer van goeie promo genoten, maar als er al 'ns iets fout loopt of ok vraag heb, krijg je steeds goed advies of klantgerichte oplossing. Ik zou niet aarzelen, want kamers express is niet enkel webshop met goeie prijzen, ze leveren uitstekend advies!

Zo lezen we het graag, Ab! Daar doen we hard ons best voor.

Zeer goede service en uitleg door vakmannen.

Mijn aankoop van Canon EOS 1DX mark II Body is niet zomaar een aankoop. Met mede van het advies door het team van Kamera express van Antwerpen heb ik de knoop voor de aankoop doorgehakt. Hun expertise gaf de doorslag.

Soms is het fijn als een expert nog even meekijkt met je aankoop. In ieder geval een hele mooie nieuwe camera in je bezit nu. Veel plezier er van en mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom.

Goed advies en goede service

Ik heb mijn canon eos m50 hier aangekocht met de nodige accessoires. Dit zonder problemen en met het nodige en correcte advies. deze winkel is zeker een aanrader!!!

Leuke compacte alleskunner is de M50. Wordt gebruikt voor zowel foto als film. Veel plezier ermee en wie weet kun je nog eens een foto insturen bij 1 van onze fotowedstrijden via Facebook.

Supervriendelijke verkopers

Ik was op zoek naar een camera voor outdoorfoto- en videografie. Via via kwam ik bij Kamera Express terecht. En ik ben ontzettend blij dat ik deze winkel gevonden heb! In de superstore in Dilbeek waren de verkopers supervriendelijk. Ze namen de tijd om naar al mijn vragen te luisteren en samen met mij een keuze te maken. Ik heb hun advies opgevolgd en ben nu echt tevreden van mijn SonyA6400. Achteraf heb ik via mail nog vragen gesteld over accessoires, en ook via mail waren de verkopers behulpzaam en vriendelijk. Aanrader!

De A6400 heeft niets voor niets meerdere awards ontvangen, wat een toppertje! Leuk om te lezen dat we je met deze keuze hebben kunnen helpen. Veel plezier met het ontdekken van jouw camera en de outdoor activiteiten.

Scherpe prijzen en vlotte levering

Ik heb gekozen voor Kamera Express.be bij aanschaf van een 75 inch LG TV voor de scherpe prijs en de mogelijkheid de garantie uit te breiden tot 5 jaar. Overzichtelijke website met uitgebreide informatie over het toestel (LG 75NANO756PA) en levering/garantie. De dag van bestelling op de website ben ik al gebeld door de Thijse Koerierdienst om een afspraak te maken voor de levering. Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop.

Mooie televisie heb je gekocht, Peter! Dat worden wat avondjes Netflixen en Disney+'en. Vergeet je de verlenging van de garantie niet nog even aan te vragen via de website? https://www.kamera-express.be/5jaargarantie

Zéér snelle service!

Maandag voormiddag een groothoeklens besteld, en dinsdag namiddag al geleverd, helemaal vanuit Nederland naar Boom (Tomorrowland), België. Top verpakt! Sneller kan niet! Bedankt voor deze supersnelle levering!

Mon premier appareil

Je viens de commander mon premier appareil à 64 ans, un canon EOS 2000D avec accessoire, kit 25 ans de Kamera, j'en suis enchanté, livraison très rapide, bien emballé et prise en main rapide, merci, j'en suis enchanté

C'est une bonne chose que vous vous mettiez à la photographie à 64 ans. Nous pensons que vous avez tout à fait raison ! Le 2000D est un modèle d'entrée de gamme convivial, donc idéal pour commencer. Si vous avez des questions, vous pouvez toujours passer nous voir ou nous contacter. Amusez-vous bien avec l'appareil photo !

Verkoop verloopt vlot - klantenservice nadien is nihil - deel 2

Is het vervolg van mijn originele beoordeling "Verkoop verloopt vlot - klantenservice nadien is nihil" Op op 24.05 en op 28.05.2021 emails naar evere@ waar ik het product kocht. Op 18.06.2021 naar het algemene emailadres. Dit met de eenvoudige vraag of de verkeerde facturatie kan rechtgezet worden. De klantenservice neemt contact op met de standaard zin "Goedemiddag Peter, wat vervelend dat u geen contact met ons krijgt. Ik heb even gezocht op het door u opgegeven mailadres, maar zie daar helaas geen contactaanvraag op terug. Ik zal u even een mail sturen om te kijken of het probleem inmiddels is opgelost." Ik heb ondertussen al 2x de nodige info doorgezonden op 24.06 en op 25.06 - originele facturen en copies verzonden emails - maar krijg nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Heb ondertussen een mailtje gekregen om de klantendienst te beoordelen. Wtf? Is dat nu zo moeilijk om een simpel ja of nee te antwoorden op mijn email. --- Update --- Om een niet nader bekende reden kwamen mijn emails in Evere en de Klantendienst niet toe. Het is vanaf deze beoordeling dat men mij ging contacteren. Uiteindelijk via een externe mail service een gewone email verzonden zonder attachments met alle info en het nodige is gedaan inzake het aanpassen van de facturen. Beetje jammer dat het zo is gelopen.

Goedemorgen Peter, zoals aangegeven op een ander platform, heb ik het gelijk even nagekeken. Het heeft even geduurd, omdat we zeker wilde weten dat alles goed ingevuld werd. Inmiddels heeft u de juiste facturen ontvangen.

Vlotte en vriendelijke service

Ik ben heel tevreden over de aankoop van canon D90. Goede handgrip en gemakkelijke bediening van het infopaneel.

Voordelige aankoop en goede service

Telefonisch snel en correcte info gekregen over beschikbaarheid van OLED TV in de winkel in Antwerpen. Ter plaatse vriendelijk en snel geholpen. Ben wel moeten terugrijden om verkeerd meegegeven kabel te verwisselen. Deze was echter niet binnen maar heb ik de volgende dag al via de post ontvangen. Echte tevredenheid kan pas beoordeeld worden bij een (verlengde) garantie tussenkomst (die hopelijk nooit nodig gaat zijn).

Fijn dat u blij bent met de aankoop van uw OLED. Onze vestiging in Antwerpen is daar bij uitstek de beste winkel voor om in te adviseren. Wel vervelend dat er niet de juiste kabel bij zat, maar fijn dat dit snel is opgelost voor u.

Heb canon 90D gekocht plus accessoires, Word tijd voor u gemaakt, Zeer goed uitleg gekregen , Zonder verplichtingen. Top Na de aankoop ,kreeg ik een E-mail , bedankt voor de aankoop , we hebben nog een geschenk voor u Een online cursus basis fotografie, dit vond ik zeer aangenaam, echt een verassing, Dank je wel , Gr johan

Veel plezier met het volgen van de cursus en het kennismaken met uw camera. Graag gedaan!

perfect in orde

mijn volledige fotografie uitrusting komt van bij kamera express en ben er super tevreden over ,ook via mail worden mijn vragen vlot beantwoord .snelle leveringen ,op gans het geheel niks op aan te merken,doe zo verder.

Leuk dat we u vaak mogen verwelkomen Pascal!

service rapide, bien suivi

service rapide, bien suivi

Merci Frederic!

Goede koopervaring met Kamera express Dibeek

Goed ingerichte winkel en behulpzaam personeel. Zeer tevreden over de aanschaf van een macro lens en de geboden service. De trip meer dan waard.

Leuk dat je een macrolens hebt aangeschaft. Stuur zeker eens een foto in bij 1 van onze wedstrijden!

Je suis très satisfait de ce site.

Toujours de belles promotions,bas prix et système de livraison efficace et rapide. J'ai dû aussi avoir à faire au service après vente pour réparations et les personnes que j'ai eu au téléphone étaient très aimables et les délais sont très rapides aussi.

Ravi de lire que vous l'avez tant aimé. C'est dommage que vous ayez eu une réparation, mais c'est bien que nous l'ayons traitée rapidement et correctement.

Kwaliteitsproducten & snelle levering!

Ik bestelde een wegwerpcamera zaterdag en maandag was die al binnen! :)

Top dat de camera zo snel binnen was, Tine!