Fijn toestel en leuk om mee te fotograferen.

Ik volg reeds een tijdje fotografie met mijn instapcamera waar ik toch mooie foto's met heb gemaakt. Ik vond het nu tijd om een stapje verder te gaan. Na opzoeking naar verschillende camera's ben ik bij de EOS 850D met de 18-135 STM lens uit gekomen die goed stond aan geschreven. Ik denk dat ik nog veel plezier ga hebben met mijn nieuwe camera

goede service

Ik kocht onlangs een nieuwe camera bij Kamera Express. Ik was aangenaam verrast over de service. De verkoopster was zeer hulpvaardig, geduldig, vriendelijk en had kennis van zaken.

Achat Fujifilm X-E3 chez Kamera Express Antwerpen

Ce 28 décembre 2020, j'ai acheté le Fujifilm X-E3 avec le kit XF 18/55mm. Ne parlant pas néerlandais, je demande si c'est possible de parler en anglais et le vendeur me répond, on peut le faire en français aussi ;-) Ca commence déjà bien, vendeur très aimable et s'y connaissant. Très bonnes explications sur les produits plus découvertes d'autres. Ils sortent l'appareil et vous le donnent en main ce qui est assez important à mon goût. Deux semaines plus tard j'essaie le petit flash qui accompagne le boitier mais je ne parvenais pas à le faire fonctionner, je suis passé au magasin situé à Evere et directement ils ont trouvé le pourquoi du non fonctionnement. Donc oui je suis très content du service rendu et de mon achat!!!

nieuwe camera gekocht bij Kamera express prima service !

heel vriendelijke verkopers en zeer goed advies gekregen bij de aankoop van een nieuwe Nikon D500 camera. deze firma is echt een aanrader, zeer tevreden !

Vlotte levering

LG 55nano816 besteld en de dag erna geleverd. Top!

Goede service - vlotte bedieling

Aankoop camera en accessoires Verkoop hielp ons vlot en verkoper gaf nog enkele suggesties & tips mee

Bonne accueil

Bon rapport qualité prix . Vendeur à l écoute et serviable .

Nooit gedacht dat het mij nog zou overkomen . 68 Jaar !

Nieuwe lens van canon 400mm 2.8 . Zalig om te werken , super licht gewicht , scherp ongelooflijk , kleurenpracht ! "echt een aanrader ,, Lydia

Une belle découverte...

J'ai acheté une nouvelle Télé chez eux. Tout était parfait. Bravo je recommande !

Top service en uitstekend advies

Als leek tot fotografie was het belangrijk voor mij om het juiste advies te krijgen. Daarom koos ik ervoor om naar Kamera Express te gaan in plaats van Media Markt of een online alternatief. En dat is een goede keuze gebleken. Cedric gaf me advies over de verschillende types toestellen, de functionaliteiten en ging zelfs al verder dan dat en gaf me enkele basistips mee zodat ik niet van 0 hoefde te beginnen.

zeer goed

Aangenaam verrast over de vriendelijke, geduldige en deskundige begeleiding voor de keuze van een nieuw fototoestel bij de fotowinkel in Turnhout. Het toestel dat mij aanbevolen werd en dat ik dan uiteindelijk ook gekocht hebt, bleek voor mij een schot in de roos.

J'ai acheté un objectif Canon RF 24-70 f2,8 is usm et je suis très satisfait

J'ai acheté un objectif Canon RF 24-70 f2,8 is usm chez Kamera-Express à Evere et suis très heureux des conseils professionnels et de la patience de Michael que je remercie.

Alles perfect

Het objectief beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Raadgevingen en alles uit voorraad.

Appel à la garantie

J'ai acheté chez Kamera Express, en ligne, un produit défectueux (un pied d'appareil photo) ... ça arrive. Je me suis rendu dans le magasin le plus proche et la garantie a immédiatement été activée. Avec le sourire. Bravo pour le service !

Canon 250D is de ideale camera voor beginnende fotograaf

Op de webshop van Kamera Express kocht ik een canon 250D, Het is de camera die ik al een tijdje zocht. Het is licht in de hand, heeft een mooie design, je kan de foto's direct zien op je gsm via wifi of bluetooth, heeft touchscreen en prijs/kwaliteit is zeer goed. Mijn bestelling was snel geleverd (binnen de 2 werkdagen), Ik heb een basiscursus bijgekregen dat voor mij zeer goed uitkomt. Ik raad iedereen die een camera wil kopen om zeker eens op Kamera Express te kijken.

goede informatie bij mijn aankoop van een nieuwe spiegelreflexcamera

lang uitgekeken voor een nieuwe spiegelreflex, na de nodige informatie een Nikon D850 aangekocht en tot heden geen moment spijt van gehad, dank voor de info, de korting en de overname van mijn oude camera.

Fluitje van een cent,online bestellen en afhalen in de shop

Ik heb mijn Canon 90D online gereserveerd in de winkel, binnen de vijf seconden had ik al een bevestigingsmail van Kamera Express dat ik mijn toestel in de winkel kon afhalen. Van één van de medewerkers zeer duidelijke uitleg en tips gekregen over mijn nieuwe toestel. Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aanwinst, al prachtige foto's kunnen maken met de Canon 90D, menu en knoppen zijn duidelijk en goed bereikbaar, ook de live view mode is praktisch en goed te gebruiken bij macrofotografie. Een dikke pluim voor de service en uitleg bij Kamera express Turnhout. Ik ga nog zeker terug voor mijn volgende aankoop.

Het was een zeer fijne ervaring om bij Kamera Express een camera te kopen.

Ik kocht een camera bij Kamera Express. De verkoper was zeer hulpvaardig, vriendelijk en had kennis van zaken. Ik zou zeker opnieuw bij Kamera Express kopen!

zeer vriendelijke onthaal

Blij dat ik mijn Sony Alfa 7M3 kon aanschaffen aan gereduceerde prijs en dan nog eens cash back van Sony bekomen. Krijg duidelijke tips ivm gebruik en het verkrijgen van extra waarborg van 4jaar. Kamara Express heeft ook een zeer grote keuze , ga er zeker nog een lens bij hun kopen maar eerst eens zien wat dit toestel allemaal kan

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kamera Express Evere est une reference en satisfaction clientele

Apres avoir achete en ligne sur Kamera Express un xt-3 neuf je relaise en le deballant qu'il presentait des empreintes digitales sur l'ecran. L'experience client etait malheureuse. Je me suis rendue au magain de Evere et le gerant du magasin a ete tres pro. Il a procede au remplacement immediatement et avec un grand sourire. Merci Kamera Express Evere

Tevreden klant over zijn nieuwe bestelling en vlotte levering.

Heb al regelmatig een bestelling geplaatst bij Kamera Express en alles loopt daar zeer vlot en er is een goede productkennis van de verkopers.

goede corona-lockdown dienstverlening

Goede adviseurs en experten in hun vak. Hebben ook een goede dienstverlening in de lockdownperiode. content van de aankoop van een Canon EOS M50.

Vlotte bestelling en goede service

Ik kocht onlangs een Nikon Z6 II toestel bij Kamera Express. Ik had het toestel via de website gereserveerd en ben in de winkel gaan ophalen. Alles verliep heel vlot en vriendelijk. Het toestel en de accessoires stonden opzij voor mij en ik kreeg nog wat tips bovenop. De nieuwe winkel in Evere is vlot bereikbaar en ik werd in perfect Nederlands te woord gestaan. Top!

Livraison super rapide

J'ai commandé une télévision LG Nano816. Prix nettement plus bas que sur d'autres sites et dans les magasins. Commandée un dimanche après-midi et livrée le lendemain lundi à 12h00, Super rapide !!!! Premier achat chez Kamera Express qui m'a convaincu du professionnalisme de ce vendeur.

Excellent service !

Prix le plus bas garanti ! 5 ans de garantie offerte ! Vendeuses du magasin de Dilbeek serviables et professionnelles. Je recommande vivement ce magasin !