Ongelooflijke camera

Een echte droom om foto's mee te nemen, zeker in combinatie met deze lens! Bovendien zijn alle medewerkers van de winkel in Gent zeer vriendelijk en behulpzaam bij aankoop en verdere vragen.

Superdeluxe !(superstore Turnhout)

De "verkoper" stelde zich niet op als verkoper, maar volgde mij in mijn argumenten en opmerkingen en gaf dan daarover zijn advies. Ik kreeg een goed gevoel bij deze jongeman die - zonder te vervallen in jargon en technische termen- toch de SONY CYBERSHOT DSC-RX10 MARK III aan mij "verkocht" kreeg. Dikke pluim !

Supersnelle levering

Bij Kamera Epress kan je kwaliteitsproducten vinden voor een zeer goede prijs. De levering is supersnel en de nazorg is zeer goed. Klantvriendelijkheid ten top en professionele hulp en raad steeds tot beschikking. Een super aanrader, we kopen enkel en alleen bij Kamera Express .

Aankoop OLED TV LG C9

Na mijn prima ervaringen bij aankoop van 2 fototoestellen is Kamera Express ook begonnen met TV's te verkopen. Ook hier weer een prima onthaal en uitleg gekregen van vriendelijk en geduldig personeel. De prijs was bij de goedkoopste winkels en achteraf een snelle en correcte levering. Maw SERVICE van de bovenste plank!

Prima aanbod en service

Vooreerst een overzichtelijke site met volledige info over hun producten. Zo kon ik een uitstekende keuze maken voor de aankoop van mijn eerste spiegelreflexcamera. Bovendien genoot ik van enkele extra voordelen zoals de tijdelijk gratis online basiscursus fotografie.

Un magasin en ligne trés explicatif et le moin cher garanti

J'etait étonné de trouver un magasin sur internet chez lequel le choix et le prix sont vraiment excellent. Trés étonnant aussi est leur service aprés vente, rapide et correcte. Vraiment trés satisfait des services.

Perfecte levering

Ik was in de winkel in Antwerpen om eens te kijken naar de Oled TV van LG. Na een duidelijke uitleg van de verkoper heb ik dan deze 65 inch TV met de nodige korting (black freiday) toch maar besteld. De leverancier belde mij 's avonds al voor een afspraak en verder is alles naar wens verlopen. En wat een verschil met onze vorige TV, je zit precies in een cinemazaal. De zaak in Antwerpen kan ik iedereen aanbevelen.

Vlotte bestelling en levering

Ik heb via email contact gehad met de klantendienst. Na een positieve conversatie ben ik dan via hun tot bestelling over gegaan. Ik had een levering gevraagd in een ander filiaal dan waar de televisie beschikbaar was, zodat ik de bestelling zelf kon ophalen. Het enige vreemde dat daarbij gebeurd is, is dat de transportfirma mezelf contacteerde om een levertijdstip af te spreken ipv met de winkel waar het geleverd werd. De televisie is daarna op het correcte tijdstip in de winkel geleverd en ben ik het daarna gaan ophalen zonder problemen.

Zeer tevreden bij aankoop van compactcamera in Turnhout

Vriendelijke bediening en goed advies in filiaal Turnhout bij aankoop van een camera en correcte inruilwaarde voor mijn oude spiegelreflex.

Een aanrader!

Zeer goede service. Snelle en correcte levering volgens afspraak.

Geven de beste prijs. Snel afgehandeld.

Alles vlot verlopen.

Vlotte aankoop

Ik heb ondertussen al enkele producten gekocht bij kameraexpress en ze kwamen allen goed toe, tijdens de black friday periode duurde het wel wat langer maar dat is begrijpelijk. Verder goede service en vriendelijke klantendienst die me geholpen hebben met de cashbackactie van Nikon. Enige minpuntje zou de levering zijn, waarbij de chauffeur een pakket van iemand anders in het dorp hier ook afzette in plaats van het bij de juiste persoon te leveren.

Good service

I had a nice experience with the everything i had asked. very nice people . i will buy again from Kamera Express

Snelle levering, voldeed aan verwachtingen

Heb een Canon eos 800D besteld bij Kamera Express, deze werd de volgende dag geleverd en ben er zeer tevreden mee.

Deskundig advies dus tevreden over de service !

Ik heb de camera nog maar een week. Het is een tof hebbeding waarmee je snel uit de voeten kan. Alleen als je dieper in de menu's gaat om bijvoorbeeld de voorinstellingen te programmeren (memory recalls) dan laat de handleiding het afweten. Zeker een aanrader als de prijs geen rol speelt. Goede prijs kwaliteit verhouding, mede door de 5 jaar garantie heb ik de keus gemaakt om bij Kamera-Express te bestellen.

Rappe levering en correcte prijs

Mijn producten werden vlot en correct aan huis geleverd! Goede prijs en duidelijke website. Voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle levering, mooie kwaliteit ook bij minder licht.

Tamron lens 28-75mm, F2.8 De prijs van deze lens is minder als de originele van Sony maar doet perfect wat ik verwacht, ook in donkere situaties.

tevreden van een aankoop bij Karmera express

de winkelbediende was vriendelijk en behulpzaam ,aankoop was in voorraad is belangrijk

goede uitleg

goede bediening. Nu alles uitproberen!

Heel tevreden

Reeds jaren klant in Turnhout. Vriendelijk, luisterend en behulpzaam personeel. Snelle levering indien niet op voorraad in de winkel. Recent nog mijn derde toestel bij hun gekocht.

Superlens prijs kwaliteit

Lens nog maar pas gekocht , dus weinig beelden mee gemaakt maar de bewegende beelden die ik heb gemaakt zijn zijn zeer mooi.

Au magasin Kamera Express de Dilbeek

Je suis passée au Magasin de Dilbeek le vendeur était vraiment super patient car j’hésitais sur 2 produits... le vendeur a facilement pris plus de 1hoo pour faire les comparatifs il a été super patient au final c est ce qui m'a vraiment aidée à faire mon choix. J’étais ravie.

super

heel vriendelijke mensen, goede uitleg gekregen

Aanrader!

Goeie service en kwalitatieve producten

Best shop

After years of waiting, finally Kamera express exist in Luxembourg. The service is amazing, quality price + you can have 5 year garantie for your camera. I recommand you guys to buy your products in this shop.