Snelle levering zelfs in tijden van corona

Ik heb een Phillips TV besteld via Kamera Express tijdens de corona crisis. Buiten de interessante prijs super dienstverlening. Ik had rekening gehouden met een latere levertijd maar mijn bestelling werd netjes de dag nadien geleverd.

Enchanté

J'ai commander un appareil photo panasonic G9 le 31 mars et reçu le lendemain...Service de qualité et rapidité de livraison...Je suis très satisfait..Prix imbattable ...colis bien emballé et service après vente très réactif..Encore merci...

prima!

Snelle en vlotte afhandeling bestelling printerinkt dit omdat printerinkt op was bij de webshop en men heeft onmiddellijk de inkt uit een winkel laten overbrengen naar de webshop en verstuurd.

Topper

Zeer scherpe prijs + actie 5 jaar garantie Gisteren besteld, vandaag al in huis. Top

Goed advies, vriendelijk personeel

Ik kocht een Canon EOS M50 zwart + 15-45mm IS STM Holiday Kit in de Kamera Express winkel in Gent. Ik werd in mijn keuze zeer goed begeleid. Het toestel zelf bevalt me heel erg, het is eenvoudig in gebruik en levert mooie foto's op. Ideaal voor een beginner zoals mezelf.

Love at first sight

It was the first time I’ve purchased in Kamera Express. I was really surprised about how fast the delivery was. I bought it at the middle of the day and received it a day after. Amazing

Altijd content met kamera express, snelle service, goede kwaliteit

Top Service .Duidelijk en correct,En mensen die weten waarover ze praten

Nextbase 522GWDaschcam gekocht. Top product .Prachtig beeld.. Hebben mij een mailtje nagestuurd om een restant bedrag terug te Storten daar er ergens het zelfde toestel .Goedkoper was. Hebben ook per direct de prijs aangepast op hun website. Dat is nu eens iets waarvoor de klant op zijn knieën gaat. Doe zo verder. Vriendelijke Groeten van een ZEER tevreden klant. R.V

uitstekende service, ook van de costumer service lian

ik werd vriendelijk onthaald in kamera express gent, supersnel geholpen, er was juist nog een camera in voorraad in luxemburg, en ondanks de belemmering door het coronavirus kreeg ik toch nog het pakketje binnen de 12 kalenderdagen aan huis gelerd. Dank je wel en proficiat

Une équipe serviable et rapide dans l'emsemble.

J'ai commandé un moniteur BenQ chez Kamera Express pour mon travail. J'ai fait ma commande un jeudi soir et j'ai reçu confirmation de l'envoi du colis dans les 2 ou 3 heures qui suivirent. J'ai reçu mon équipement le lendemain en fin de journée. Service rapide donc. J'ai cependant remarqué un petit défaut dans mon écran, et immédiatement fait part du problème avec leur service client. Ils semblaient un peu débordé et m'ont communiqué qu'ils reviendraient vers moi d'ici quelques jours. Après plusieurs emails échangés, j'ai pu renvoyer mon colis pour un échange de produit. Les frais d'envoi ont été pris en charge par Kamera Express. A noté que tout ceci ce passe lorsque nous commençons a être confiné en raison du coronavirus. Il aura fallu a peu près une bonne semaine pour recevoir mon nouvel écran, dont je suis très satisfait. Bravo à BenQ, et merci à Kamera Express pour leur confidence et gestion professionnelle.

Super goed geholpen in de winkel, veel uitleg gekregen, maar de online afhandeling verliep iets minder vlot.

Veel keuze, goede prijs, snelle levering.

Heel veel keuze op de site, voordelige prijzen en acties. Levering de volgende dag reeds. Bij vragen goede en snelle antwoorden van de helpdesk. Top service !

Gewoonweg super

Bestelling werd snel en goed uitgevoerd! Er zullen in de toekomst nog bestellingen geplaatst worden! Klanten ondersteuning geweldig!

Snelle goede afhandeling

Vlugge levering en goeie kwaliteit!

Mooie,duidelijke service

Tv besteld, was er mooi de dag erna. Easy installatie. Super tevreden.

Super goede lens voor de prijs.

Het frame van deze lens is super robuust gemaakt, en dan nog een dat hij weather sealed is is prachtig. De beelden die je er mee maakt is ook prachtig, super scherp, heel mooie bokeh en je kan ook heel goed in het donker foto's nemen. al bij al zou ik deze lens zeker aanraden!

super

zeer goede service/bediening!!!!

Confiance, facilité, efficacité et de nombreux avantages pour le client

Ma femme et moi avons acheté récemment un Sony @6400 (neuf), qui nous avait été conseillé par un ami cinéaste et ce en vue de commencer à produire nos propres vidéos. Pour 949€, payé en ligne le 16 mars vers 22h, nous avons reçu le lendemain à 12h notre colis, bien emballé et protégé contenant le Sony @6400 (avec 1 batterie et adaptateur secteur pour l'appareil) + 2 batteries Sony NP-FW50 + un objectif Sony 16mm-50mm. Un prix imbattable actuellement sur le marché européen! De plus, pour laisser cet avis concernant l'expérience d'achat, Kamera-Express nous offre une garantie de 5 ans. Si nous devions un jour avoir besoin du service après-vente de K-E, nous n'hésiterions pas à commenter davantage l'expérience qui jusqu'à présent est excellente.

je kan er op de mensen rekenen!

hulpvaardig, tijd nemen, vriendelijk, kennen hun producten!

levering zonder problemen, zoals gewoonlijk

Ik bestelde de Panasonic Lumix DC-G9 met kitlens, extra batterij en geheugenkaart. Kamera Express hield me op de hoogte van het verloop van de levering, en zoals gewoonlijk werd mijn bestelling de volgende dag keurig afgeleverd.

heel fijne winkelervaring genoten zeker een pro tegenover het web.

Zeer degelijke uitleg gekregen over de aankoop die ik (een dag later) gemaakt heb. De verkoper was jong, doch zeer up to date met kennis van zaken. Nooit opdringerig. Absolut vriendelijk ook wanneer ik de eerste dag nog niet ben overgegaan tot aankoop. De dag nadien heb ik door de goede ervaring en zeker ook de prijsvergelijking (ook met het web ) beslist tot aankoop van toch een duurder toestel.

conforme

service parfait

Beste winkelervaring tot nu.

Bij de aankoop van een nieuw toestel was ik verbaasd over de vriendelijkheid en de inruilwaarde die ik kreeg voor mijn oude apparatuur. Zeker aan te bevelen.

Niet zo aangename koop ervaring.

Bij mijn aankoop in de winkel liep het al even mis. De overname prijs van mijn oud toestel was, niet zoals beschreven in de mail die ik ontvangen had van Kamera express enkele dagen voordien. Na een beetje onderhandelen heeft de verkoper dit min of meer rechtgezet. Promo korting ook vergeten door te rekenen. liep niet vlot daar in de winkel. Toen ik thuis kwam was de verkoper ook nog vergeten enkele vouchers voor een gratis draagriem vergeten mee te geven, dus even contact opgenomen met de klantendienst. Nu nog eens gemaild maar nog steeds niets ontvangen.