Goede uitleg van bekwaam personeel (winkel Dilbeek)

Hadden nog niet veel ervaring met de macrolens en door de uitleg van de vakman gaf ons veel vertrouwen bij de aankoop.

Daar zijn we blij om! Je kunt altijd bij ons terecht voor advies.

Un magasin qui donne envie de revenir

Depuis que j'ai découvert ce magasin dédié à la photographie, chaque fois que j'ai besoin de matériel ou d'accessoire, le personnel est toujours présent en ayant d'excellentes connaissances pour donner des conseils ou tout autres demandes.

Nous sommes heureux de vous aider. Vous êtes toujours les bienvenus.

une adresse de qualité

un accueil chaleureux du personnel agréable et au courant du matériel un choix tres vaste en matos photos ce qui est rare des prix attractif un emplacement idéal parking aisé que faut il de mieux

Nous sommes heureux que vous ayez eu des expériences positives avec nous.

Magasin très professionnel

Très bons conseils, beaucoup de choix en magasin et conseils très pertinents. Les vendeurs sont des passionnés !

Premier achat

Achat pour la première fois et nickel merci

Avec plaisir!

goede service

profesioneel en hulpvaardig personeel ( winkel Antwerpen ). Aankoop sony cybershot DSC-RX1000 VII. Alle mogelijkheden aan het testen...fijn apparaat met mooie resultaten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie camera! Heel veel plezier ermee.

Service impeccable

Qualité des informations sur les produits et rapidité de suivi : de vrais forces :-)

Merci pour le compliment!

Onaanvaardbaar

Op 8 november 2022 brachten we onze Sigma-lens binnen voor herstelling. Wij hebben voor deze schade een verzekering afgesloten bij Actua, aangeboden in de KE winkel in Antwerpen. Na 6 weken zouden we vernemen wat de oplossing zou zijn. (Reparatienummer 116032). Na herhaaldelijke telefoons, meestal was het antwoord dat er geen personeel was om ons te woord te staan, en mails weten we tot op vandaag 24 januari 2023 niet wat er met onze lens te gebeuren staat. De eerste mails werden nog beantwoord nu horen we er niets meer van…Wij zijn uiteraard niet te spreken over deze gang van zaken! Bovendien werd er ons in de winkel gezegd dat er een franchise is van 25 euro en dat blijkt nu 75 euro tee zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer goede uitleg en service ontvangen van Sven

zeer goed!

Dankjewel Ann!

De bons conseils, vaste choix

Ils expliquent bien les produits, de bons conseils pour les accessoire qui peuvent accompagner le produit.

Nous sommes heureux d'examiner les options qui pourraient être utiles. J'espère que vous avez fait un bon choix et que votre équipement est complet pour le moment.

sérieux, professionnels et de bons conseils

Sérieux, professionnels et de bons conseils. En plus j'ai pu profiter des promotions d'hivers proposées par Photogalerie ET des cashback Sony.

Une bonne affaire, c'est bon à lire !

Met kennis van zaken ontvangen in Gent

Stijn is een top-adviseur/verkoper die begeesterd, met kennis van zaken, ons te woord stond. We kwamen om inlichtingen en werden uitstekend geholpen. We gingen met een Sony RX10 tevreden naar huis. Met dank Ludo en Grietkin Leper-Waeles

We zullen de complimenten over brengen! Fijn om te lezen dat alle vragen goed beantwoord zijn en jullie een keuze konden maken. Met een RX10 komt het zeker goed!

Zeer vriendelijk onthaal en goede informatie over product

Zeer positief onthaal in winkel en tijd voor advies en uitleg over product (lenzen)

Mooi te lezen dat we je alle advies en uitleg konden geven die je nodig had. Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken!

Produit et Magasin de qualité

Intéressé par l'achat d'un nouveau réflex pour un membre de la famille, je me suis dirigé directement vers Kamera Express.be/Photo Gallerie pour leur large choix de produits mais surtout pour la qualité du service clientèle que ça soit avant l'achat, pendant l'achat ou après l'achat ! Je recommande vivement ce magasin !

Merci de nous avoir recommandés ! Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider à démarrer et que tout ait été satisfaisant.

Achat objectif canon

J'étais intéressé par l'achat d'un objectif canon grand angle et j'ai craqué pour un canon RF 14-35mm. J'ai grandement apprécié la patience du vendeur et de ses conseils !

Bel objectif que vous avez choisi ! Nous sommes là pour vous y aider.

Conseils en matière d'appareil hybride

J'ai acheté un nouvel appareil après revendu mon matériel usagé. Le personnel a répondu de façon professionnelle à toutes les questions que je me posais. Bien que n'étant pas de stock, j'ai reçu mon matériel en un peu plus de douze heures. Les prix sont très corrects et le fait de disposer d'une garantie de 5 ans est certainement un aspect à ne pas négliger

Il est judicieux d'échanger votre ancien équipement. Ainsi, vous bénéficierez d'une belle réduction. N'oubliez pas de demander la garantie de 5 ans via notre site web !

top winkel in Gent

Ben perfect geholpen geweest met deskundige uitleg over het zoeken naar een nieuwe lens de lens is zoals de verkoper zei top en focust snel

Altijd goed om te lezen dat een artikel ook is zoals we hebben aanbevolen. Heel veel succes met je nieuwe lens!

Goede service / vriendelijk

Heb net de Fujifilm GFX 250 F4 gekocht . Overzichtelijke website , goede afspraken. Ik zal zeker weer kopen bij hun

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Leuke lens. We zijn benieuwd naar de foto's die je hiermee gaat schieten. Stuur zeker is wat in voor 1 van onze wedstrijden!

Excellents conseils

Excellents conseils reçus du Service Commercial avec une très grande amabilité et patience malgré le nombres d'appels en cette période de Fêtes. Commande ensuite effectuée via le site et reçue le lendemain à mon domicile. A recommander !

Pas de problème, nous voulons toujours aider tout le monde à poursuivre son chemin du mieux que nous pouvons. J'espère que c'est ainsi que vous sentirez que vous avez vraiment fait un bon choix. Profitez de votre commande !

heel goed

De mails worden goed beantwoord met duidelijke uitleg. De aankoop online is ok en snelle levering.

Goed te lezen dat alles duidelijk was en jouw bestelling snel is geleverd. Veel plezier ermee!

GH6 : Un rapport qualité-prix imbattable

Fan de la série GH depuis quelques années, je complète mon parc MFT avec ce magnifique GH6. Il offre des formats d'enregistrements époustouflants ainsi que des slow motion magnifique avec du 120p C4K. Un véritable bijoux.

C'est bien que toute la série soit si appréciée. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec votre dernier né : le GH6 !

Topservice

Vlug en correcte service met deskundige uitleg Gevraagde toestel was na reservatie beschikbaar

Als we hem in voorraad hebben, is reserveren inderdaad erg handig.

Client depuis 20 ans et toujours super satisfait!

Client depuis 20 ans et toujours super satisfait! Accueil, conseils, expérience, service, la référence!

Merci d'être notre client depuis 20 ans !

Een top compactcamera die Sony RX100M7.

Het is een handige kleine compacttoestel die Sony RX100M7 En de beelden zijn ook wel goed maar ik moet er nog veel van leren. Groetjes van Paul

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dat is absoluut waar. Veel succes met het uitvogelen van jouw camera!

aankoop Sony A7 V

Aankoop verliep zeer vlot zonder problemen. Maar was vergeten careplan af te sluiten. Heb dit direct gevraagd na mijn online bestelling gedaan, dus voor ik toestel heb mogen ontvangen. 2 weken later krijg ik na herhaaldelije vraag antwoord dat ik daarvoor naar een winkel moet gaan. Dit slaagt nergens op en is naar klantenservice ver onder nul.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

We hebben deze case even nagekeken en zien inderdaad dat er steken zijn laten vallen aan onze kant. Daarom hebben we je zojuist een mailtje gestuurd met een voorstel om je tegemoet te komen. Hopelijk kunnen we het zo samen alsnog in orde maken. Spreken we je daar?