Tamron 18-400 mm: degelijke info

Een tamron lens gekocht bij Kamera Express. Zeer degelijk en snel geholpen in de superstore te Gent

Een man van zijn woord

Allez, een camera van zijn woord

Zoals altijd behulpzaam en vriendelijk geholpen met kennis van zaken. Dikke duim. En natuurlijk goede service geven we mondeling door.

Professioneel correct

Canon EOS R5 in pre-order besteld. Gisteren netjes en correct geleverd in de Superstore Antwerpen. Ook de inruilprocedure van oud fotomateriaal verliep correct. Sterk aanbevolen.

Uitgebreide keuze en fysieke winkels

Ik ben een regelmatige klant. Kamera Express heeft volgens mij een heel uitgebreid assortiment zodat je je kamera volledig kan uitrusten. Heel belangrijk vind ik dat je ook fysieke winkels in de buurt hebt, mocht er een herstelling nodig zijn of extra advies.

Goede en veilige winkelervaring in Turnhout

Ik heb een goede en duidelijke uitleg gekregen omtrent de producten. Verder was de winkelervaring veilig ivm corona: mondmasker verplicht, afhaalbalie goed afgeschermd, max aantal klanten aangegeven. Ik voelde me zeker op mijn gemak.

Super!!

J'ai acheté un Sony A77 Mark II (ILCA-77M2), boîtier nu. Très difficile à trouver pour le moment. Je l'ai acheté sur le site de Kamera Express. Livré après 7 jours. Ca peut paraître long mais j'ai choisi de payer par virement, ce qui allonge les délais. Un peu de patience fut donc nécessaire mais je suis ravi! Je vais pouvoir continuer à utiliser mon parc d'objectifs à monture A. Que du bonheur!!! L'appareil est encore plus performant que le A77 qu'il remplace. Super content du service. A recommander!

Produit livre en "Express"

Commandé et livré le jour après. Parfait.

superbediening

ik kocht een canon 5dmIV en een lens 24-70mm usmII ik kreeg de nodige uitleg. super professioneel. alle tijd voor de klant ik beveel jullie aan

Top service bij kamera express Dilbeek

Mijn oude kamera Fujifilm XE3 ingeruild , twee jaar oud met lichte gebruikssporen , voor een correcte prijs en de nieuwe XT4 gekocht. Unboxing en eerste indrukken volledig naar verwachting . Op you tube reeds uitgebreid recensies en gebruikstijd geraadpleegd . Ik denk dat ik verslingerd ga worden op mijn nieuwste aanwinst!

uitstekend

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling van een systeemcamera Fujifilm XT4. Zondag namiddag besteld maandag morgen geleverd. <br/>Een email over inruilwaarde van mijn oude camera werd reeds de volgende dag beantwoord. <br/>De goederen waren goed verpakt

Excellent service commercial

Achat d'un Nikon Z7. Excellent conseils. Les vendeurs sont très pro.

Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 Dragonfly Canon

Ik heb een zeer degelijke uitleg gekregen bij aankoop lens Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 Dragonfly Canon. Ik ben erg tevreden van de service. Dit is mijn eerste macrolens. Het is even wennen , maar de foto's zijn ok.

zeer goede ervaring

Er is een zeer ruime keuze aan toestellen en de service is heel goed. De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en een toestel gezocht die hieraan voldoet. Ik ben zeer tevreden over de diensten van de winkel van Kamera Express in Wilrijk !

Topservice en kennis

Altijd klaar met professioneel advies. Klantgericht. Top !

Goeie prijs/kwaliteit en service!

Soms loopt er eens iets mis, en dan merk je de echte service. Ben zeer tevreden over de aankoop en afhandeling.

Vakkennis

Zeer goede kennis van hun vak wat ze graag overdragen aan hun klanten, waardoor je de juiste keuze van toestellen maakt.

Nooit meer cameraexpres

Op de site staat , “ volgende dag thuis “ maar mijn bestelling is in 2 weken toegekomen. İk had die besteld omdat de volgende dag wordt geleverd. Al mijn werk stonde stil

Service au top!

Excellent site très pro avec des prix hyper compétitifs et une livraison éclair! Recommandé à 100%

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Canon G5X toestel aangekocht op 03/08/2020 Eerst informatie opgevraagd via email, zeer snel geholpen dan het toestel gereserveerd in de winkel in Turnhout omdat ik het eerst even wilde zien. Daar de nodige uitleg gekregen en het toestel aangekocht. Ondertussen al wat foto's gemaakt, ben tevreden over mijn aankoop

GOOD

Verry good product, very nice magasin, cool person's.

Een uitstekende camera met veel opties en die scherpe foto's neemt!!

Velen hebben mij die camera aangeraden en toen ik het bestelde wist ik ook waarom, het bevat veel functie's,maakt scherpe foto's en goede video's en je kan er veel mee doen!

Aankoop met goed advies en in goed vertrouwen

Ben al enkele jaren klant bij Kamera Express in Antwerpen. Niet enkele omdat de prijzen de beste zijn op de markt, maar ook omwille van de service.

Amazing shopping experience for Cameras

They can easily be termed as Amazon of Photo and Video business. Super smooth delivery and a wonderful website experience. Everything is quite Detailed in nature on the website and one doesnt need to go anywhere else. The prices are competitive and promotions are good icing on the cake. The customer service is easy to reach and quite helpful as well. While I wish they also had good pricing on the lenses atleast for Sony in my case :) but nonetheless they do a great job

Bestellingen worden tijdig thuis geleverd of komen tijdig aan in de gevraagde winkel!