Schitterend

Hulp gevraagd op een uur dat ik geen antwoord verwachte. Probleem onmiddellijk opgelost tot mijn grote tevredenheid. Bedankt Jimmy van Custeme service !!! TOP !!!

Topservice

Altijd tevreden met de service online en in de winkel! Ik kocht online de Nikon z6ii en de nodige toebehoren. Liet deze leveren in Mechelen. Ze helpen je daar snel verder, ook bij vragen. Ik bestelde online een foute kaartlezer en dit werd in de winkel door de werknemer gemeld en direct ingeruild en rechtgezet.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klantgerichte, vriendelijke en deskundige service

Ik ken Kamera Express (voorheen Foto Nelissen Mechelen) al tientallen jaren. Recente aankoop van een SIRUI-statief. Correcte en volledige uitleg gekregen over alle mogelijkheden en opties qua statieven. Verkoper heeft mijn keuze niet beïnvloed, wel met veel kennis van zaken begeleid. De dagen daarna waren er twee kleine probleempjes, die meteen ter plaatse in de winkel verholpen werden. Top service tijdens de aankoop, maar ook na de aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van de winkelmedewerker tijdens mijn aankoop van de Broncolor flitser. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte, voelde ik me welkom en goed geholpen. De medewerker was uiterst deskundig en nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Het was duidelijk dat hij een passie heeft voor fotografie en dat hij goed op de hoogte was van de producten die hij verkoopt. Daarnaast was de sfeer in de winkel vriendelijk en ongedwongen, wat het winkelen nog aangenamer maakte. Ik vertrok niet alleen met een geweldige flitser, maar ook met het gevoel dat ik echt goed was geholpen. Ik kan deze winkel en hun service van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar fotospullen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en duidelijke uitleg. Compact toestel, heel gemakkelijk in de hand. Mooie foto's. Zullen binnenkort om de grote lens komen.

Juist begonnen met fotografie

Juist begonnen met fotografie. Heb in de winkel van Turnhout een goede hulp en uitleg gekregen bij mijn aankoop. Als ik nog iets nodig heb van materiaal zal ik direct terug gaan naar deze winkel. Goede service en zeer vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige service en professionele ontvangst met top klantgerichtheid

Na drie bezoeken om steeds opnieuw mijn keuze stress te bespreken aan de hand van voorbeelden, mogelijkheden ben ik steeds met dezelfde vriendelijkheid en professionaliteit ontvangen. Uiteindelijk is mijn keuze op een Canon toestel gevallen en ben er zeer tevreden over. Met dank en tevredenheid kijk ik terug op een warm en zeer klantvriendelijke ontvangst, steun en vertrouwen. Frank

top servise

Duidelijk afspraak nagekomen, snelle levering, perfecte zorg ook voor tweedehands toestellen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Informatief en bekwaam, heel goed op de hoogte van alle produkten. Echt een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte geholpen bij de aankoop van een Nikon D5 body.

Onlangs was ik bij Kamera Express Turnhout voor de aankoop van een tweedehands Nikon D5 body. De aankoop sluit perfect aan bij mijn autosport fotografie. De Nikon D500 is het kleine broertje van de D5. De instellingen en bedieningen zijn bijna met elkaar vergelijkbaar. Alleen is de D5 ongelooflijk snel en glashelder. Tot op heden ben ik nog steeds tevreden over mijn aankoop en de service die ik telkens weer mag ontvangen. Ook al moet ik er een uurtje voor met de wagen rijden. Bedankt Kamera Express en wie weet tot bij een volgende gelegenheid !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Très mauvaises expériences du webshop

C’est la troisième fois que j’essaye de commander un article de STOCK annoncé pour livraison le lendemain (ou 2-3j max) et qu’une fois effectué le paiement on m’annonce des délais beaucoup plus importants jusqu’à 2 mois ! Publicité et méthodes commerciales trompeuses ! Et sans support du service commande !

Niet nakomen verkoopovereenkomst.

15 juni heb ik via de website een Nikon camera gekocht. Als cadeau zou ik een giftbox ontvangen. Enkele dagen later kon ik mijn bestelling ophalen in de winkel in Turnhout waar ik ook meteen vroeg naar de giftbox die er niet bij was. Die zou via mail komen. Enige tijd gewacht en dan de klantenservice gecontacteerd. Snel een antwoord van een zekere *** die ervoor ging zorgen dat dit in orde zou komen. Een week later opnieuw contact opgenomen, want nog steeds niks ontvangen. Toen was het een zekere *** die dit zou oplossen. Dan eens lang de winkel geweest die dan ook een mail gestuurd hebben naar de klantendienst. Ondertussen nog 4 mails gestuurd en de klantendienst was zo vriendelijk om daar NIET meer op te antwoorden. Is dit dan wel een klantendienst? Nog twee keer in de winkel geweest die dan ook iedere keer weer contact hebben opgenomen, maar tot op heden, bijna 3 maanden later nog steeds geen giftbox. Hoe moeilijk kan het zijn om een mail te sturen? Het is ook een elementaire beleefdheid om op mails te antwoorden.

Professionele service & betrouwbaarheid

Canon EOS R10 fototoestel aangekocht. Na beschrijving van onze wensen en voorgeschiedenis van fotografie een toestel gevonden dat aan onze noden en verwachtingen voldoet alsook binnen het budgettaire plaatje past. Verkoper had véél kennis van zaken en nam rustig de tijd om de beste oplossing te zoeken voor ons. Ook rekening gehouden met bestaande promo's.

Een topwinkel

Het assortiment is er heel uitgebreid, je kan er vinden wat je hartje begeerd. Het personeel is heel goed opgeleid, ze hebben een grote professionele kennis van de fotografie. Daar bovenop ben je er steeds vriendelijk onthaald, ze nemen de tijd om naar al je vragen te luisteren en een antwoord op te geven. Voor mij is er maar 1 winkel waar je terecht kan omtrent fotografie en dat is Kamera Express.

Goed geholpen door Francis

Met kennis van zaken heeft Francis me vandaag bijgestaan. Hij had een luisterend oor en was vriendelijk, nam zijn tijd met ons. Ondanks de miserie met de limieten van de kaarten (what's in a name), bleef Francis geduldig tot dit probleem opgelost was na een belletje naar de bank. Samen hebben we de aankoop bekeken en goedgekeurd. Voor herhaling vatbaar. Een plezier om zo gediend te worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ne vous laissez pas avoir et commandez sur d'autres sites plus sérieux !

Je suis profondément déçu par mon expérience récente avec Kamera Express. Initialement, j'avais noté quelques défauts mineurs concernant la qualité des produits de calage lors de l'expédition, notamment pour des articles fragiles comme des appareils photo. Cependant, les délais de livraison avaient été honorés. Mais ça, c’était avant… Cela fait plus de 7 jours que j'essaie de passer une commande en utilisant des points cadeaux qui m'ont été attribués, mais le processus est impossible. Leur tutoriel n'est pas à jour et le système ne fonctionne pas, comme le montre la vidéo que j'ai envoyée à leur support. De plus, lorsque j'ai contacté leur service client à 5h00 du matin, heure à laquelle je me lève pour travailler, pour signaler mon problème, j'ai reçu une réponse assez ironique du support en la personne de Pascal ("nous sommes désolés de ne pouvoir vous répondre à 5H00 du matin…." » . Une telle réponse manque cruellement de professionnalisme et se passe de commentaire. Aujourd'hui et malgré mes relances, je n'ai reçu aucune nouvelle de leur part, alors que j'ai plus de 1100 € de cartes cadeaux en attente sur mon compte. Je considère maintenant une mise en demeure, car bien qu'ils soient basés aux Pays-Bas, ils ont des obligations légales à honorer les commandes qui sont passées sur leur site, que ce soit en .NL ou .FR. MAJ Jeudi 27 juin 2024. J'avais publié une critique exprimant ma déception face à l'impossibilité d'utiliser mes points cadeaux d'une valeur de 1100 € sur le site Kamera Express. Malgré les excuses publiques et la promesse de m'aider à résoudre ce problème, rien n'a été fait. J'envisage maintenant la mise en demeure avant le début de procédure plus importante avec preuves et constat à l'appui que leurs conditions générales d'utilisation ne sont généralement jamais respectées. Et je vois que je ne suis pas le seul à me plaindre.

A fuir

J ai passé commande depuis une semaine, j 'ai payé mais je n'ai jamais recu de confirmation de commande par email!! Je leur envoie des mails et jamais de réponse!!!

Bons services

***** pour Thierry : à l'écoute, disponible, serviable, patient,maîtrise le domaine de la photo, de bons conseils ... et tout cela avec de l'humour. Ce serait sympa de partager ce commentaire avec lui.

EXCELLENT fournisseur

Client depuis 2018, j'ai toujours été satisfait des services de Kamera-Express, prix et délai de livraison très correcte. Je me rends parfois à Nivelles, vous y serez bien accueilli et conseillé si nécessaire, c'est toujours un plaisir de s'y rendre

K.E is te mijden.

De ene na de andere negatieve ervaring stapelde zich op, zowel in de webwinkel als de fysieke shop in Gent. De terugbetaling van een dure Leica zonnekap (drie maanden a.u.b !!!) , de botte afhandeling bij de aankoop van een Canon EOS RP kit en ga zo maar door. Ik vertrouw die mensen niet en zet er ook geen voet meer binnen. Neen, ook niet na de zoveelste 10 euro voucher als compensatie voor het 'ongemak'. Laat me niet lachen. Inhalige bende.

Topservice

communicatie en informatie met K. E. vooraf: gewoon top. Levering: ok. Ook bij vorge bestelligen heel tevreden over K. E. De winkel in Gent krijgt hierbij eeen pluim.De Lowepro Nova 200 AWii is een zeer mooie en degelijke fototas, is ook heel ruim en binnenin handig aanpasbaar. Mooi afgewerkt. Tevreden.

Geruststellend behulpzaam KE Gent

Vandaag al mijn Nikon materiaal wegens rugproblemen noodgedwongen gaan inruilen in Gent. Ik ben er fantastisch geholpen door Jasmijn. Twee body’s en een rits lenzen geruild voor een Sony allrounder. Dankzij de inruilweken een bijna break even. Afscheid nemen van gekend materiaal is altijd moeilijk, iets nieuws uitproberen dan weer spannend. Bedankt Jasmijn voor de vlotte afhandeling. Een gelukkige rug,

van slecht naar goed!

Ik had een bestelling geplaats bij kamera express, na de bestelling had ik geen bevestigings mail ontvangen en na een paar dagen ook geen verzendbewijs. Na de verwarring van niks ontvangen ben ik met de klantenservice gaan bellen. Hierbij werd er veel gecommuniceerd met het warenhuis in Capelle aan den IJssel. Dit was zeer onduidelijk en mijn nieuwe camera was dus nergens te bekennen, tot vandaag! Hierbij belde ik weeral met de klantenservice en tot mijn verbazing toe werd ik enorm goed geholpen door Demelza! Ze is per direct aan de slag gegaan om mij te helpen en mijn pakketje zo snel mogelijk te kunnen bezorgen. Ze heeft mij meerdere keren terug gebeld met updates en oplossingen, en jawel hoor. Dankzij haar word mijn pakketje vandaag nog bezorgd! Ondanks dat ik vrij teleurgesteld was in de algemene service van Kamera Express was er toch iemand die mij uitermate goed geholpen heeft! Dankjewel Demelza!!

Jammer...

Twee jaar geleden kocht ik bij jullie een Tamron objectief voor op mijn Nikon. Het bleek al snel dat er iets mis was met dit objectief, ik kreeg mijn beelden niet scherp. Meermaals naar de winkel in Dilbeek geweest, zelf moeten pushen om deze lens eens op te sturen naar het bedrijf, zonder veel effect. De enige reactie die ik kreeg in de winkel was 'pech". Vorig jaar kocht ik bij jullie hetzelfde tweedehands Nikon objectief (ik dacht, Nikon op Nikon zal sowieso beter zijn.) Ik kwam er mee thuis en bleek al meteen defect te zijn, de zoom zat geblokkeerd. Ondanks al jullie reclame dat de tweedehands producten perfect nagekeken worden bleek dit toch een hele teleurstelling te zijn... Gelukkig mijn geld wel terug gezien. Nu ga ik vorige week langs in Dilbeek met de vraag voor een diffuser voor op mijn godox opzetflitser. "Oej nee, niks op voorraad, nee, kan het ook niet bestellen nee, maar ik zie wel dat ze op Amazon te krijgen zijn" euh? Ik kijk online en zie dat het product in Dilbeek wel op voorraad is. Even via mail nagevraagd, geen reactie.. Het is maar dat de winkel in Dilbeek dichtbij is, maar heb echt het gevoel dat ze daar niet goed weten waar ze mee bezig zijn... Heel jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bestelling geplaatst niet de volgende dag in huis!

Op 16/1 een bestelling geplaats van een lens. 17/1 mail gekregen om de bestelling tebevestigen en dat ik binnen 1-4 werkdagen een track & trace code krijg . Ondertussen 25/1 nog niets gehoord , gezien of gekregen. Win je via chat naar hun site gaan werkt dit helemaal niet ! Via facebook is er een wacht tijd van 36 u en als je een klachtmail stuurt is er een wachttijd van 3 dagen ! Volgende dag in huis ? Reken maar een week of 2/3 . Ook had ik zaterdag al eens contact opgenomen wegens geen update kreeg ik te horen dat dit het aan gekomen was in hun magazijn in Hanover (werd helemaal niet over gesproken in mail 1 ) en dat hij deze week zou verzonden worden. Als er vertraging is op een bestelling is het bij andere webshops van zelf sprekend dat je een mail krijgt. Al deze problemen voor een niet zo goedkope lens . Nauwelijks bereikbaar echt heel teleurgesteld en kwaad zelf voor de ‘goede ‘ service

alignement sur la Concurrence

Le magasin n'a pas voulu s'aligner sur le prix de plusieurs concurrents de la région

Boomsesteenweg 81

2610 Wilrijk