Nikon Chager

Super good quality!

goede hulp bij keuze aankoop lens

lens mogen uittesten in de winkel, vriendelijke bediening, snelle levering

Topservice, heel snelle levering!

Bij elke bestelling is alles vlot verlopen. Heel snelle levering aan huis.

very baaaad

k ben niet tevreden met de bestelling. Ik bestelde een nieuwe camera en kreeg een oude camera (Kabels niet in zakje, krassen, vuile vlekken,...) verpakt zoals een nieuwe.

Goede prijs vergeleken met andere webshops.

Goed overzicht van de producten, mooie webschop en goed ingedeeld. Gebruiksvriendelijk en snel geleverd. Veel keuze van producten en accecoires.

Professionele ondersteuning

We hadden al eerder een Kamera aangeschaft in de store in Gent. Zoals de eerste ontmoeting hebben we professionele uitleg gehad, eerst kwam ik voor een andere Kamera maar uiteindelijk door het goed advies heb ik nu een Kamera die meer aan mijn behoefte aansluit en uiteindelijk goedkoper was dan het andere set

Bons conseils, bon achat.

J'ai acheté une Blackmagic Pocket 6k et j'ai reçu toutes les informations nécessaires de la part du vendeur. ` L'assurance pour le matériel était également bien proposée et expliquée.

Soms is online kopen te jammer omdat je de mensen in kwestie nie bedanken voor de vlotte afhandeling

Prima service ! niks op aan te merken. Op een Zaterdagavond 2 november nog laat een tv besteld om 21u26, de bestelling werd op zondag reeds klaargezet , en op maandag netjes thuis afgeleverd. Dus bij deze bedankt 😉

Achat d’un Fujifilm xt3 ronin sc 23mm fuji

Bonjour j’ai acheté tout mon matériel aujourd’hui chez Kamera Express Dilbeek Fujifilm XT3, Ronin sc, Fujifilm 23mm,... je suis très contente car j’ai bien été conseillé dans mon choix ils ont prit leur temps pour bien m’expliquer !

Vlotte service en duidelijke uitleg

Na online aankoop mocht ik mijn camera afhalen @Kamera Express. De verkoper gaf me een gedetailleerde uitleg van het toestel en ik kreeg er nog een voucher voor een online cursus bovenop. Vlotte, no-nonse en vriendelijke service!

vraiment top service et très honnête

J'ai dû retourner un appareil car il ne me convenait pas. La poste à mis un mois pour livrer le colis et en recommandé SVP!!!. Malgré ce retard et donc du dépassement de 1 mois du délai autorisé de retour, j'ai été remboursé intégralement et sans discussion pour cet appareil qui valait quand même 629€. Chapeau à KAMERA EXPRESS et merci. J'ai recommandé un deuxième appareil qui me convient bien, il a été livré très rapidement et sans problème. Jacques

Vriendelijk personeel, ruime keuze, verwarring omtrent levering

Naar de nieuwe winkel in Dilbeek getrokken voor de aankoop van een nieuwe reflexcamera. Vriendelijk personeel, doen hun best om te helpen. Camera die ik wilde, was niet in voorraad. Verwachte levering: 2 dagen later. Na een telefoontje op de leverdatum, bleek de camera er niet te zijn, verwachte levering pas volgende week. Uiteindelijk alsnog een standaardmail gekregen die avond na openingsuren dat de camera er toch was? Communicatie was duidelijk misgelopen. Voor de rest tevreden over mijn aankoop. Een fysieke winkel in de buurt is alvast een pluspunt bij vragen of problemen.

Duidelijke uitleg en goed advies

Ik werd goed verder geholpen, heb een duidelijke uitleg gekregen en goed advies waardoor ik de juiste camera heb kunnen kiezen.

Top!!

Zondagnamiddag besteld en maandag voor de middag netjes bezorgd. Beter kan echt niet.

Top, alles perfect verlopen, goede service, niets negatief.

Fuji XT3 gekocht, zondag besteld, maandag in huis, gewoon prachtig.

Zeer vriendelijk personeel met correcte kennis.

Voor mijn laatste aankoop twijfelde ik tussen twee objectieven. Aangezien ik al heel wat opzoekwerk hierover gedaan had, had ik echter al heel wat kennis vergaard rond de plus en minpunten van de specifieke objectieven. Extra informatie kon de verkoper me niet geven. Maar dat stoorde me niet. Je kan dan ook niet verwachten dat ze van elk product zo'n specifieke kennis hebben. Het ter plaatse testen van de twee producten was geen enkel probleem en daardoor kon ik mijn keuze wel maken.

Top kwaliteit

Ik ben heel goed geholpen geweest en duidelijke uitleg gekregen

Uitstekende professionele uitleg !

Ervaren vriendelijk personeel dat steeds de klant tevreden laat vertrekken, ook al wil men zich nog even bedenken. Bij de aankoop van lenzen kan men steeds even verschillende merken en/of soorten testen om de juiste keuze te bepalen.

Op 30/10 een compactcamera Sony besteld en de volgende dag werd hij reeds geleverd.

Klantvriendelijke bediening en met glimlach direct beholpen.

Bij Kamera Express koop ik al 5 jaar mijn camera en studiomateriaal zowel online als in-store (Maastricht). Ik probeer altijd tijd te maken om mijn materiaal in de winkel zelf te kopen omdat het personeel je altijd met een glimlach komt helpen en echt de tijd voor je neemt om al je vragen te beantwoorden. Ze geven geen druk om je iets aan te smeren en houden je ook altijd op de hoogte van alle acties die er zijn en nog komen. Top service!

Excellent apparatus.

My dreams have become true.

Kamera Express, dé plek voor vidéo en fotografie !

Bij kamera Express ben je altijd zeker van de laagste prijs. Ook goede service in de winkel en een duidelijke, handige website. Kwaliteit gegarandeerd!

Mooie compacte camera

Gekocht om te beginnen met vloggen. Fijn apparaat! Mooi design, makkelijk in te stellen.

Supersnelle levering van topkwaliteit!

Levering verloopt ongelooflijk snel, aanbod aan producten is meet dan aanvaardbaar en valt zeker aan te raden.

Heel goede camera

Heel mooie foto's en handige camera