Onbereikbaar via telefoon bestelling is niet conform

Dan bestel je een "kit" maar dan blijkt dat de broodnodige lens niet in het pakket zit. Daar sta je dan je kan geen enkele foto maken totdat zij daar beslissen dat je lens alsnog wordt opgestuurd? Telefonisch helemaal niet bereikbaar, na anderhalf uur heb ik het uiteindelijk opgegeven... NIET LEUK DUS. Foei Kamera express

Leuke Winkel

Winkel in Turnhout is heel ruim en groot met grote product keuze. Met personeel dat zeer goed op de hoogte is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Très bon contact, réservation par email et enlèvement le jourmême

Superstore Anvers Canon EF 600mm F4.0 L IS USM II, très belle promo ! Contact facile

uitstekend!😉

verzorgde snelle levering!

Geweldige Canon 77D met 18-135mm IS STM

Gekocht in Turnhout bij Kamera Express.be Eerste foto´s zijn prima gelukt. Licht gewicht: toestel + Lens + batterij 1.070 gr. prima gewicht verhouding, en niet overdreven groot. Mijn eerst EOS camera voor mij. Prima voor beginner en gevorderde Na veel video´s gezien te hebben, is deze er kwa prijs en waarde uitgekomen. Gemakkelijk om te gebruiken. Bijzonder blij mee.

achat nikon D7500

équipes de passionnées à l'écoute du client chez Kamera Express Dilbeek, très content de mon nouvel achat D7500 & sigma 17-70, et merci au vendeur Pierre pour ces bons conseil ;-)

Prima dienst voor verkoop

Uitgebreide deskundige uitleg bij elke aankoop. Nemen ruim de tijd om je te begeleiden in de keuze en om producten toe te lichten. Geen idee over de dienst na verkoop, minstens even belangrijk...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voorbeeldige levering van topproduct!

Nikon D7500 aangekocht als speelkameraadje voor mijn D500. Cashback maakte het wel erg interessant! Dank voor de moeite in de Superstore te Antwerpen! Levering zoals afgesproken de dag nadien. Prima!

Correct en vriendelijk

Onlangs LG oled TV gekocht bij kamera express na deskundig contact via hun webshop. Snelle en feilloze levering zoals afgesproken aan een prijs buiten alle concurrentie. Het toestel is ongelooflijk super fantastische beeldkwaliteit bioscoopervaring aanvaardbare klank een waar genot om TV te kijken. Nochtans zeer tevreden van mijn vroeger toestel een samsung tv maar dit is toch nog van een andere dimensie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Consultation site, tél pour disponibilité et achat au superstore en un rien de temps

Excellents contact et service malgré langue différente. Excellente promo !

Hun service is uitstekend!

Ik heb al veel ervaring met Kamara Express, ik had een dure camara gekocht waarvan ik na enkele dagen een klein defect had opgemerkt, ik heb de camara retour gestuurd en na enkele dagen kreeg ik zonder aarzelen een nieuw exemplaar. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Bestelling werd online geplaatst, omdat ik wist wat ik wou, en de leveringstermijn zou tot drie dagen duren . Vermits ik blijkbaar het laatste toestel van de zaak kocht belde ik reeds na de eerste dag om wat zekerheid. Men heeft mij er van verzekerd dat ik maandag , de derde dag , mijn bestelling in de Superstore van Dilbeek mocht ophalen. Zo geschiede , ik kreeg de verlossende mail. Toestel stond netjes klaar voor mij. De extra verpakking mocht ik gerust achterlaten. Vandaag in Dilbeek, in het verleden reeds meermaals besteld bij Kamera Express en telkens een zeer goede en correcte levering ontvangen . Ook in Antwerpen. Verder ook tevreden over de prijs die volgens mijn volledig markt conform is .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ervaring erg afhankelijk van personeel

Was op zoek naar een nieuwe camera en maakte daarvoor een uitstapje naar Kamera Express Turnhout. De eerste verkoper die ik sprak was niet bepaald klantvriendelijk. Zijn mening over Canon was erg ongenuanceerd en ik had niet de indruk dat hij dat merk goed kende. Een duidelijke Sony fan, en dat respecteer ik maar het blijft belangrijk dat je de klant niet afschrikt met de manier waarop je hem benadert. Hoe dan ook: hij vertelde mij dat ik de camera kon huren en dat de huurprijs volledig van het uiteindelijke aankoopbedrag zou afgetrokken worden. Fijn! Echter, toen ik terugkwam naar de winkel (een halve week later) bleek dit niet het geval. Een andere verkoper, die bovendien zijn vak niet alleen beter kende maar ook een genuanceerdere mening wist te geven vertelde mij dat slechts de helft van het huurbedrag kon in mindering worden gebracht. Erg jammer! We zijn uiteindelijk tot een oplossing gekomen maar zoals de titel al aangeeft is de koopervaring erg afhankelijk van de persoon in de winkel die je spreekt. Hoedanook zou ik Kamera Express alsnog aanbevelen, omdat ze wel een erg fijne service geven.

Geweldige ervaring!!!

SUPER goed geholpen met alle vragen die ik stelde. Er werd tijd gemaakt voor de klant en klantvriendelijkheid geef ik dan ook een dikke 10! Mij zien ze hier zeker nog terug! Bedankt voor de super service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Flitser Godox met batterij ontvangen zonder lader

Het kan zijn dat er een achterliggend tabje was waar het vermeld stond...in de titel stond het niet vermeld. Weinig transparant en ik zit zonder lader.... Graag complete producten verkopen !!

Slecht

Dinsdag besteld nog niks ontvangen op donderdag track en trace code werkt niet heb er een dag verlof voor genomen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Tsja, zoals altijd bij Kamera Express, PERFECT !

Héél ruim aanbod, sterke prijzen, elke weekend een mooie promo, uitstekende service, en snelle levering. Wat zou een mens nog meer kunnen verwachten :)

Vlotte professionele verkoop.

Ik was aanwezig bij de opening van de nieuwe winkel in Dilbeek. Mooie aanbiedingen en professionele mensen. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bij elke bestelling dat ik maak bij Kamera express komt altijd alles netjes in top kwaliteit binnen. nog nooit last gehad bij hun te bestellen. ook zeer tevreden van de snelle klanten service.

Onberispelijk

Een schitterende kameraspeciaalzaak met 100% vakbekwame medewerkers. Daarbij zijn die medewerkers 1 voor 1 vlotte en aangename mensen die geduldig luisteren en duidelijk en korrekt antwoorden op al uw vragen. U gaat hier buiten met de voor u ideale kamera, met alle nuttige informatie en met een heel goed gevoel. Eénmaal Kamera-Express, altijd Kamera-Express.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer klantgerichte service, met kennis van zaken. Snelle en uiterst vriendelijke bediening . Parking op wandelafstand van winkel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlot en goede communicatie

Betaling en bestelprocedure ging vlotjes, duidelijke informatie en lay out. Mogelijkheid tot betaling via PayPal zou wel nog een mooie optie zijn. Goede communicatie, firma belt je op om leveringsdatum te bespreken. zeer stipt geleverd op het afgesproken tijdstip.

Service is goed

Ik had mijn camera online besteld, en wou hem komen afhalen in het filiaal in Wilrijk. 2 dagen later kreeg ik mail dat hij aangekomen was in Dilbeek en hem daar mocht gaan afhalen. Na telefonisch contact met klantendienst, verzekerde ze mij dat hij wel degelijk in Wilrijk was geleverd, en dat die mail naar mij fout was. Dus ik naar Wilrijk,...waar ik te horen kreeg dat hij wel degelijk in Dilbeek geleverd was en niet bij hun. Gelukkig hebben ze het in Wilrijk kunnen oplossen met een toestel van hun mee te geven. Eind goed al goed!

Prachtig

Het fantastische is dat er winkels zijn in BELGIE(aangekocht in GENT)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling wordt vlot afgehandeld en het product voldoet volledig aan de beschrijving.

Over Kamera Express.be

Filter op Taal