Mooie winkel vlotte uitleg

Goed bereikbare winkel met gratis goede parking Voor ons als leek een duidelijke uitleg gekregen, niets geforceerd

ZEER SLECHT!!!!

Tien dagen geleden heb ik mijn Aputure 300D en mijn drie Amaran (ter waarde van ongeveer 700 euro op eBay) naar KameraExpress Dilbeek gebracht om ze in te ruilen voor de nieuwe Aputure LSc300X. Ik was verrast dat ze me slechts 320 euro boden voor een materiaal in perfecte staat, zoals bevestigd door de telemarketeer aan de persoon die verantwoordelijk is voor het schatten van de materiaalprijs. Ik nam het aan omdat ik de nieuwe Aputure nodig had voor een klus -die ze OP VOORRAD HADDEN OP HUN PAGINA- en ze beloofden het me afgelopen donderdag te bezorgen. Er is een week voorbij gegaan zonder nieuws, geen verklaring voor de vertraging, geen excuses en in de tussentijd moest ik de lamp van een andere winkel huren om te kunnen werken terwijl Kamera Express goed geld gaat verdienen voor het materiaal dat ik ze bij zo'n lage prijs van mij kreegden. Onbetrouwbaar en onprofessioneel. Geen respect voor de klant. Te vermijden.

Très satisfait

Tout s'est bien passé

Très bien

Essayage de jumelles, temps pris par le vendeur. Très appreciable

Top aankoop

Goede service en goede aankoop

Vriendelijke bediening met eerlijk advies en uitlig

Mijn Nikon D500 afgehaald in de winkel in Gent na vlotte communicatie over de bestelling en levering. In de winkel vriendelijk onthaald met eerlijke info over het toestel en eventuele verzekering. En het toestel zelf. Wel na enkele dagen gebruik ben ik heel tevreden. Wat een toestel(vorig D5300), snel instelbaar, gemakkelijk bereikbare knoppen, supersnelle focus....alles wat je ook de testsites leest.

Zeer tevreden van mijn Pentax K1 mark ll

slecht 1 klein min-puntje is het gewicht van het geheel (body + objectief) , maar ja dat wist ik. Werd super goed geholpen bij Kamera-Express in DILBEEK.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top bedrijf

Ondertussen al meerdere keren producten bij Kamera Express.be gekocht. Zeer tevreden over de hulp die ze mij hebben aangeboden en hun expertise in de zaak. Zelfs nadat ik het verkeerde product twee keer heb aangeschaft, volledig mijn fout, hebben ze zonder problemen mij de juiste toegestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

service impeccable

ce magasin est impeccable

Bon rapport qualité-prix

Excellent conseil du vendeur, compte tenu du marché actuel.

très beau magasin

accueil très chaleureux. Personnels au top. Très bon conseil. Super vendeur ( Thierry ) . Je recommande ce magasin a 100% rapport qualité prix excellent

Conseils avisés - Disponibilité - Kamera Express Liège

Merci pour les conseils avisés, Pablo fait preuve de patience et de disponibilité. Je recommande !

een aanrader

Degelijke informatie over de gevraagde toestellen,bekwaaam en technisch onderlegd personeel! bedankt daarvoor

Très bien reçu et informé par Thierry

Compétences et renseignements étaient au rendez vous. Encore merci à Thierry pour sa sympathie et ses bons conseils...

Photogalerie Nivelles

Un accueil agréable et de bons conseils. Une commande arrivée rapidement en magasin. Je recommande !

Photogalerie Nivelles

Des avis pertinents de professionnels avec le contact humain! SAV dispo et serviable.

Aide précise et claire dans choix d'une caméra infrarouge

Très bien servie par Thierry de Photogalerie Liège pour achat caméra infrarouge

Correcte service

Aangenaam verrast over de resultaten van mijn nieuwe Canon RF 800mm F/11.0 IS STM. Op mijn canon R6 presteert ze, ondanks het vaste diafragma f11, voor mij heel behoorlijk. Niet zwaar om dragen en zonder statief scherpe foto's.

excellent conseil et accueil très agréable et professionnel

excellent conseil et accueil très agréable et professionnel dans le cadre d'un achat plaisir

Génial pour les renseignements donné par Thierry

Venant pour un premier achat en reflex j ai rencontrer Thierry qui m’a bien guider pour mon achat , encore un tous grand merci Thierry

Large stock et bons conseils

Prix moyen et parfois légèrement plus cher que la concurrence généraliste mais le conseil, la garantie été due et la disponibilité du matériel (au sein du réseau de magasins si nécessaire) vaut les quelques euros de différence.

Service Impeccable!!!

Vendeurs à l'écoute, de bons conseils, sympathiques et d'humeur sympathique. Le magasin est bien agencé et le stock est bien fourni. Je recommande fortement ce magasin.

Très bon accueil. Très bons conseils

Je suis client depuis de nombreuses années et toujours très satisfait du service et des conseils

Grand professionnalisme du personnelle

Un tout grand merci à Thierry pour ses conseils.

perfecte service

Correcte - degelijke uitleg door de verkoper in de shop in Mechelen