Très bon service je recommande

Je suis très contente de mon achat ainsi que pour le service, j'espère que le reste suivra si un jour j'ai besoin d'aide merci

Achat boitier réflex

Je tiens à mettre en avant les qualités professionnelles et humaines de Monsieur Thierry Meurmans du magasin de Liège. Thierry a bien pris le temps d'écouter mes envies et mes besoins afin de me donner les conseils qui lui semblaient les plus adaptés. Le tout dans une ambiance décontractée : sourire, humour et no stress. Je me suis sentie écoutée, comprise et pas du tout poussée à l'achat. C'est un magasin que je recommande vivement .

Excellent

Un service à la hauteur. Un produit disponible sur le site et dans le magasin en temps voulu. De bons conseils et une très grande amabilité. Tout bon !

Super pour une première

Accueil parfait pour ma première visite dans le magasin

Snelle levering Z9

De Z9 werd uitzonderlijk snel geleverd.

Bon accueil

Bon accueil et réponses à mes questions.

Très satisfait

Personnel à l'écoute et de très bons conseils.

Leveringsbeloftes zijn leugens

Bestel voor 11 u 30 en ontvang de dag zelf of bestel voor 23 uur en er word dag nadien geleverd. Nog nooit zulke leugens tegengekomen. Ik hoop mijn bestelling nog tijdig te ontvangen (ik heb overmorgen een opdracht waarvoor ik bestelling nodig heb)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dat is vervelend, ik zie dat we je betaling niet goed hadden ontvangen. Gelukkig word je bestelling vandaag bezorgd!

deskundig advies

Dankzij het deskundig advies van de medewerkers van Superstore Turnhout heb ik de juiste beslissing genomen in de keuze van mijn nieuwe systeemcamera.

Service qualitatif

Service de qualité et personnel de bon conseil.

Profesionele hulp gekregen bij Kamer Express Gent

Na maanden wikken en wegen vandaag toch de Canon R6 aangekocht als vervanger van een toch wat verouderde Nikon D90. Tot 2 keer toe in de winkel in Gent advies gaan vragen en steeds vriendelijk ontvangen geweest en professionele uitleg gekregen. Stijn je bent een top kerel. Nu tijd om mijn nieuwe aanwinst te beginnen uittesten. Zeer benieuwd naar het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer hulpvaardig en goede uitleg

Bij aankoop van een nieuwe telelens, heeft men ruim voldoende tijd genomen om de volledige uitleg te geven.

Très bien !

Zeer vriendelijke, geduldige en professionele hulp bij de aankoop van mijn camera en lenzen!

Kamera express Mechelen is een echte aanrader. De service in de winkel is super vriendelijk en men neemt de nodige tijd om je als klant te helpen en een antwoord te geven op alle soorten van vragen. Een aanrader!

goede correcte service

Vriendelijke bediening met professionele uitleg over nieuwe toestel Nikon D7500. Toestel gekocht in opvolging van Nikon D90 toestel dat verouderd was. Uittesten kan beginnen. ik ben benieuwd.

Goeie service

Recent een RF objectief aangekocht via KE Mechelen, zeer deskundige verkopers, nemen de tijd voor jou voor tips & advies waar nodig.

Client content

Merci à l'équipe de chez Photogalerie Liège pour ses bons conseils !

Client heureux depuis des années, tant en boutique qu'online !!!

Cela fait des années maintenant que j'effectue mes achats photo chez camera-express; tant en boutique qu'online. Je n'ai jamais été déçu, tant du service que de mes achats !

Foto Nelissen, bedankt voor het uitstekende advies!

Door goed te luisteren naar wat ik belangrijk vind, heeft de verkoper mij zeer goed geadviseerd. Ik heb enkele dagen geleden een andere camera gekocht dan ik oorspronkelijk voor ogen had, maar ben heel tevreden met mijn SONY RX100 VI.

personnel competent

Peronnel competent, patient, et de bon conseils ne pousse pas a la vente plusieurs achats chez eux a recommander

prix et livraison au top!

Parfait

Heel vriendelijke verkoper, met uitgebreide uitleg.Dit was voor mij heel belangrijk.

FotoNelissen en verkoper Sven gaf mij een uitgebreide uitleg ,heel goed voor een beginner. Dit was voor mij een grote meerwaarde. En besloot daarom, om de kamera bij FotoNelissen te kopen.

Al bij al goed

Een fujifilm xpro 3 besteld, er stond dat ze die op voorraad hadden (was echter niet het geval), maar wel binnen een normale termijn geleverd en een uitstekend product. Bij het bellen van de klanteservice had ik één van de beste ervaringen die ik ooit met klantenservice had, top mensen, valt niets op aan te merken.

Koop niet online!!!!

Gisterenavond (donderdagavond 20.00 h)een lens besteld 85mm 1.4 om een trouwfeest (zaterdag) te gaan fotograferen…Op de site staat ….voor 23u59 besteld en in voorraad de volgende dag in huis…..de volgende dag krijg ik mail dat het 1 tot 4 werkdagen gaat duren…Nooit bestel of koop ik nog iets bij Kamera Express!!!!Absoluut geen aanrader!!!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Het is inderdaad heel vervelend als je bestelling toch niet op tijd geleverd kan worden. Sorry daarvoor! We zullen intern nagaan wat hier is fout gelopen, want dit is natuurlijk niet gewenst.

Heel aangename ervaring!

Goed ontvangen en geholpen door het personeel die me bijstond met kennis van zaken.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.