Au top !

Première commande chez Kamera Express pour ma part. Je suis pleinement satisfait du service, de la quantité de matériel disponible sur le site et de la rapidité de livraison ! Recommande à 100% !

Troisième achats: site de confiance et de suivi

Bonjour, J'ai acheté mon appareil photo et un nouvel objectif chez KameraExpress. Le suivi aux demandes de renseignement est rapide. Les informations sur la livraison sont complète. Le produit est bien emballé dans un carton avec bulles d'air. Site et fournisseur à recommander, les yeux fermés.

Première expérience très bonne mais deuxième très mauvaise !

Attiré par les bons commentaires laissés sur Kamera Express, j'ai passé fin septembre une première commande d'éclairage pour studio qui s'est déroulée parfaitement à tous les points de vue : respect de la livraison par Post NL et qualité du produit au rendez-vous. Encouragé par cette première expérience j'ai renouvelé une nouvelle commande de matériel le 4 octobre 2021 et là, l'horreur. J'envoie d'abord un premier mail car je vois que ma commande malgré le paiement immédiat et la disponibilité en stock indiquée ne bouge plus dans ma fiche client. Je signale par mail dès le 4 octobre que j'ai impérativement besoin de cette commande avant le 9 octobre. On me répond que l'on reviendra vers moi rapidement pour me donner des nouvelles et puis plus rien. Je renvoie 2 mails, j'essaie de joindre le numéro de téléphone client. Une réponse automatique en néerlandais uniquement (merci pour les francophones) vous indique qu'il y a à chaque fois bcp d'attente (quelle que soit l'heure d'ailleurs que vous appeliez) et vous invite à laisser un message vocal...Impossible de joindre cette société. Nous sommes 4 jours après la commande et toujours pas de news...c'est vraiment rageant. Résultat : je ne conseillerai plus cette société en espérant entretemps que je reçoive ma commande mais je n'espère plus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Quelle honte que les choses se soient mal passées avec votre commande. J'ai vérifié à nouveau et je constate que nous avons maintenant résolu le problème et que le paquet a été livré le 8 octobre. Heureusement, il est encore temps !

Bon accueil

Très bonne accueil dans le magasin. Disponibilité du personnel et possibilité d'analyser le produit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci de visiter notre boutique. Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider.

snelle levering, goed product.

De doos was een beetje oppervlakkig toegetakeld, maar aan de binnenkant was alles ok. De soundbar is splinternieuw. Met de gedownloade handleiding was aansluiten redelijk gemakkelijk. (momenteel nog met een Philips tv, binnenkort een LG)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Wim, niet goed om te lezen dat de doos toegetakeld was. Gelukkig was er niks aan de hand met de soundbar. Veel plezier ermee en straks van je nieuwe televisie!

Toujours de bons conseils

Toujours de bons conseils pour faire le meilleur choix pour mon matériel photo. Envoi hyper rapide. Service parfait

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour cette belle critique.

Déçu de mon expérience

Problème délai Commandé de stock en ligne Délai annoncé 48 heures Commandé le 14 septembre ----- reçu le 27 septembre J’avais besoin de l’appareil photo pour un évènement Société peu pour client francophone

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Ce n'est effectivement pas l'intention. Nous vous présentons nos sincères excuses pour ce retard.

Service et prix au top

Achat d'un Panasonic Lumix G9. Service très professionnel, prix très intéressant, choix immense mais surtout l'assurance d'un service après-vente en toute confiance

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Quel bel appareil photo vous avez acheté ! Amusez-vous avec.

Levering is een zwakke schakel…

Hoewel de site duidelijk is over “next day delivery”, als men moet rekenen op Post-NL, is dit een loze belofte! Ik ben een hele dag thuis moeten blijven van 8h tot 22h voor een levering die niet gebeurde. Dus “beloof” het dan ook niet, zo hebben klanten ook geen valse hoop, en een pak frustratie als de levering dus niet binnen de afgesproken tijd gebeurd. Je laat een e-mail en telefoon achter, waarom ken de bezorgdienst hier geen gebruik van maken? Dus neen, jammer genoeg heen “happy camper”!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Alain, dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je zending een vertraging heeft opgelopen. Wij doen er alles aan de pakketten op tijd bij onze klanten af te laten leveren. Helaas komt het wel eens voor dat er een kleine vertraging wordt opgelopen. Dit dient echter wel aangegeven te worden in de track en tracecode, zodat u niet onnodig op een pakketje zit te wachten. Wij waarderen je feedback en zullen intern bespreken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Ik liep de winkel in Turnhout binnen voor een ander objectief maar kocht de Sony FE 200-600mm

Twee weken geleden wist ik zeker welk objectief ik ging kopen bij Kamera Express te Turnhout. Een verkoper luisterde aandachtig naar wat ik op zoek was, blijkbaar kwam mijn verhaal toch niet overeen met de lens die ik dacht aan te kopen. Enfin, na een leuke babbel met de verkoper kwam ik uit bij de Sony FE 200-600 mm en kocht deze... en ja, met een redelijke overschrijding van het voorziene budget. Na een weekje intensief fotograferen met dit objectief ben ik ervan overtuigd dat het de juiste beslissing was. Jakkes het is een kanjer van een lens en is echt zijn geld waard. Best verrassend winkelen bij Kamera Express Turnhout, zo wil ik nog wel eens een advies krijgen. Dikke merci en tot een volgende.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Luc! Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste lens. Wij denken graag mee met onze klanten en bieden binnen elk budget de beste optie aan voor wat jij zoekt. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe lens en zien je graag nog eens terug in onze winkel.

Topsite en service!

Handige site, correcte prijzen en snelle service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Kort maar krachtig, bedankt Xander!

zonder problemen

De gegeven informatie is zeer duidelijk en overzichtelijk en geeft een zeer goede ervaring met deze zaak.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor jouw review!

Top service en voldoende advies bij de aankoop!

Canon 250D gekocht in de winkel te Antwerpen. Zeer vriendelijke verkoper die echt heel veel uitleg gaf over het toestel. Altijd leuk met een goed gevoel een winkel te verlaten!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review Johan! Veel plezier met je nieuwe Canoncamera!

snelle levering en behulpzame klantendienst

Ik bestelde een tweedehands lens, maar bedacht me en wenste deze te annuleren ten voordele van een nieuwe lens. Ik kreeg de klantendienst na even bellen aan de lijn en werd per direct geholpen. De dame was vriendelijk en behulpzaam en regelde meteen mijn vraag! Ik bestelde meteen erna de nieuwe lens en kreeg deze daags nadien al aan huis geleverd. Helemaal top!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Gelukkig hebben we deze nog op tijd voor je kunnen annuleren. Dat scheelt een hoop heen en weer gestuur. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop en zien je graag nog eens terug ;)

Betrouwbaar en snel

Hallo, ik raad deze website aan ieder hobbist en professionel door het grote aanbod en snelle leveren ervan. Ook de verschillende actie combos zijn handig voor een startende liefhebber.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Levie, bedankt voor je mooie review!

Probleme de création de compte

Bonjour, votre site ne prévoit pas que l'on puisse habiter à un numéro bis, en effet, j'habite le 6 bis de ma rue et je ne parviens pas à encoder mon numéro de rue !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Il est ennuyeux que vous ne puissiez pas tout saisir sur le site web. La meilleure chose à faire est de nous contacter, afin que nous puissions ajuster cela dans votre commande.

Sony Alpha 7 III

Je viens de l'acheter et il me reste encore énormément à découvrir. Mais mes premiers pas sont excellentissimes. Un petit bijou.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Un petit bijou, ça sonne très bien ! Nous attendons avec impatience les résultats.

Vlotte en aangename hulp in winkel

In de winkel werd ik goed en snel verder geholpen. De verkoper heeft me een duidelijke uitleg gegeven.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben geholpen Jolien. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze winkel.

garantie 5ans

je remercie le service Kamera express pour octroi de la garantie des 5 ans site a recommander

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, ne voulez-vous pas que la garantie de cinq ans fonctionne ? Il est important que vous remplissiez le formulaire à cet effet, afin de recevoir un certificat dans votre boîte aux lettres. Si vous avez besoin d'aide à ce sujet, veuillez contacter notre équipe du service clientèle. https://www.kamera-express.be/5jaargarantie

problemen met post NL (komt veel voor bij ons)

misschien zoeken naar ander aflever bedrijf, zending nog niet ontvangen en status is nog steeds levering 16 september al hoewel we al 17 september zijn. Thuis gebleven tussen 14 en 22 uur info afleveren op 16 september. Post NL levert hier steeds heel laat ????? als ze al de juiste dag leveren

Réponse du propriétaire de l'entreprise

We snappen dat het vervelend is als er vertraging optreed bij de post. Helaas heb ik nu niet de gegevens beschikbaar om jouw order na te kijken. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice!

Excellent Conseil.

Très bien reçu et conseillé dans la boutique de Nivelles. Le vendeur a bien pris le temps de répondre à mes questions.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Heureux de lire que nos nouveaux magasins vous plaisent aussi ! Nous nous réjouissons de vous revoir à Nivelles.

Excellents conseils et services, la gentillesse en plus :-)

Achat d'un premier appareil photo pour des études de photographie, un conseil au top et une amabilité bien présente ! Un vrai plaisir !Merci à vous

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Quelle belle lecture ! Amusez-vous bien avec votre nouvel achat.

zeer geslaagde aankoop, erg tevreden

Als beginneling in de fotografie ben ik erg goed geholpen door de medewerker van Kamera Express, hij gaf objectieve informatie en ruimte om je te doen nadenken over de juiste keuze van camera en accessoires, dikke pluim voor die kerel. De toestellen van Canon zijn natuurlijk ook wereldwijd gekend als topmerk in de fotografie. Ik ben momenteel het toestel aan het testen en de resultaten zijn boven de verwachtingen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review Guy. Fijn dat wij je hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste camera voor jou. Wij wensen je heel veel fotoplezier!

Kamera Express ziet me zeker nog terug als klant

De Fujifilm xt4 online gekocht met de herfstactie van Kamera express die de beste prijs aanbood. Ik was nog aan het twijfelen tussen 2 modellen waardoor ik eerst naar de winkel ben gegaan om advies te vragen. De uitgebreide uitleg van de vriendelijke verkoper zorgde ervoor dat ik de knoop heb kunnen doorhakken. Omdat de camera niet op voorraad was in de winkel bestelde ik die 's avonds online en zoals beloofd was het 's anderendaags al in huis in deftig verpakt materiaal. Duidelijke website met een goede zoekmachine, je vindt heel vlot terug wat je nodig hebt. Tevreden over de aankoop en van Kamera Express, ze zien me zeker nog terug als klant!

Kamera Express ziet me zeker nog terug als klant

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dank voor je review Benny. Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent. Graag tot de volgende keer!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement