Filters

8

zeer goede service

De toestellen werden tijdig geleverd. Waren volledig opgeladen en klaar voor gebruik. Het pakket was voorzien van een terugzendlabel wat uiterst gemakkelijk was. Enigste min puntje ze werden geleverd op de maatschappelijke zetel ipv het gevraagde leveringsadres.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Timothy, Wat jammer dat de toestellen op het verkeerde adres werden geleverd! Normaal gezien bellen onze collega's steeds nog even op voorhand om het leveradres te bevestigen. We zorgen er alvast voor dat dit in de toekomst meteen op het gevraagde leveringsadres terecht komt. Nog bijzonder veel succes en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

5

je suis inquiète

de votre façon de vous servir sur mon compte bancaire, sans avis préalable, c'est-à-dire: facture détaillant le futur montant à prélever. de n'avoir plus de contact direct avec Elora, qui ceci dit, m'a fourni un matériel dont je suis très contente... Dans ce monde plein de pièges, j'ai besoin d'être rassurée! Donc envoyez-moi par mail votre facture justifiant votre prélèvement de ce 05-07-2022 de 330.36€. Et je vous recommanderai certainement

  • Nous recommanderiez-vous? Non
1

Geen antwoord gekregen op mijn vraag

Een vraag gesteld Geen antwoord gekregen Ze gingen me terug bellen maar niks meer gehoord

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jochen, Wat jammer om te horen dat je vraag onbeantwoord is gebleven. In ons systeem zie ik mailverkeer omtrent jouw login, waar ons team meteen op heeft teruggekoppeld. Verder zie ik geen openstaande vragen... Graag helpen we jou zo spoedig mogelijk verder mocht je nog een vraag of andere bedenking hebben. Je kan steeds telefonisch contact opnemen via 09/394.1.294 of via info@easypayments.be. We kijken er alvast naar uit je verder te helpen! Alvast hartelijk bedankt en nog een bijzonder fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Het Easy Payments team

6

alles werkt, dus dat is goed!

Mijn ervaring: Er wordt snel gereageerd op eerste mails maar de opvolging blijft dan wat liggen. Dat zou iets beter kunnen. Het toestel dat ik huurde, werkt, maar een pak trager dan ons vorige toestel. Jullie mogen gerust ook aan onervaren gebruikers iets meer tools geven om direct goed van slag te gaan. vb. zeggen: bestel extra papierrolletjes, tips voor administratie (vb. hoe trek je dagoverzicht BC) zodat de klant die niet allemaal zelf hoeft uit te zoeken.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Lotte, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dergelijke feedback is heel nuttig voor onze onderneming! We gaan hier dan ook meteen mee aan de slag! Wat betreft de werking van je terminal, is het niet normaal deze trager zou functioneren. Mocht dit op heden nog het geval zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze diensten. Dit kan telefonisch op 09/394.1.394 of via info@easypayments.be Wij helpen jou met plezier verder! Nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

9

Alles is zeer vlot verlopen

Alleen wat problemen gehad met de aflevering van de toestellen maar dit was voor een stuk ook onze fout. Wij zullen aanbevelen aan onze klanten die een evenement organiseren.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Sabine, Blij dat alles snel werd uitgeklaard. Bedankt voor je fijne review! We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw verder te helpen, dit maal met een vlekkeloze aflevering! :)

10

Fantastisch

Zeer goeie uitleg en zeer vlot in gebruik!

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Emmanuel, Hartelijk bedankt voor je fijne review. Het doet ons plezier dat je tevreden bent van onze handige cashless betaalsystemen :)

10

heel erg hulpzaam

heel vriendelijk en leggen alles goed uit

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jo, Bedankt voor je top reactie! We helpen je in de toekomst graag verder!

1

Non respect des conditions annoncées pour faire signer les documents.

Des conditions annoncées non-respectées. Malgré un recommandé envoyé à votre société, prélèvement d'une somme de 238 euros sur notre compte et vous ne semblez pas vouloir nous rembourser alors que vous nous avez repris le terminal de paiement. Aucun suivi malgré vos promesses.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

goed

goede communicatie, vriendelijke mensen, adequate levering.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jeanette, Hartelijk bedankt voor je fijne review!

4

niet zoals beloofd

kost hoger dan overeengekomen en werking connectie betaalterminal niet optimaal

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Martine, Bedankt voor jouw review. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent van onze services. Voor de connectie van jouw betaalterminal wou u graag gebruik maken van een LAN kabel. Hiervoor is een tussenstuk nodig. Volgens onze informatie heeft onze klantendienst hier over 14/06/'22 een bericht gestuurd, met de vraag naar welk adres we dit tussenstuk mochten verzenden :) In hetzelfde bericht kon u ook verdere uitleg terugvinden omtrent uw bedenking over de transactiekosten. Uw contract is afgesloten onder een variabel tarief. Een interchange tarief, waarbij we steeds een gemiddelde weergeven maar afhankelijk van het transactiebedrag en kaarttype kan dit goedkoper of duurder worden dan het gemiddelde. Mocht u verder nog bedenkingen of vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren! Wij helpen jou met plezier verder. Nog een bijzonder fijne dag toegewenst!

1

Déçu........

Je suis déçu pour le service après vente. Plus que 2 mois que je demande quelqu'un pour passer sur place et m'expliquer pourquoi je reçois une facture trop élevée et on m'a jamais parler et ...

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Top!

Perfect verlopen en gemakkelijk in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Heel tevreden van de service en de flexibiliteit

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Piet, Top! Bedankt voor je schitterende review!

2

Pas recu de facture

On me preleve de l argent et pas de facture personne ne repond au telephone Mauvais demarcheur qui l explique pas les frais

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Luigi, Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de nos services. Dans notre système, je vois que le 13 juin '22, vous avez envoyé une demande à notre service administratif pour que nous vous renvoyions votre facture. Le service administratif vous a envoyé votre facture le jour même. Si vous avez d'autres questions concernant nos frais de transaction ou d'autres frais, n'hésitez pas à nous contacter, nous serons heureux de vous aider.

10

Super snelle & correcte service!

Heel tevreden van de contactpersonen en de service die zij geboden hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Katja, Wat fijn om te vernemen! Hartelijk bedankt voor je leuke review. We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn :) Nog een prettige dag toegewenst!

10

Perfect

x

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Patrick, blij dat we je zo goed konden helpen! Bedankt voor je fijne review!

6

trek je plan

Had installatie en toch een woordje uitleg verwacht . Niets daarvan. Toch jammer want een installatie was nochtans beloofd . Hier kunnen ze nog veel van Atos Worldline lereren !!!

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Dirk, Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent van onze diensten. In de mail die je bij verzending van jouw toestel ontvangt kan je naast de tracking code ook een handleiding voor het toestel terugvinden. Bijkomend ook een link naar jouw persoonlijk portaal waar je nog tal van andere handleidingen mag terugvinden. Er werd gekozen voor de plug-and-play optie. Als je tijdens het openen van het pakket vragen had, mocht je steeds contact opnemen, we helpen jou met plezier verder. Mocht je momenteel nog vragen hebben over jouw terminal, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren op +09.394.1.394, wij staan steeds voor je klaar! :) Nog een bijzonder fijne dag toegewenst en veel succes!

10

Een vlotte betalingsservice met correcte kostprijzen.

Zeer makkelijk in gebruik. Eerlijke transactiekosten en prima service.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Ruben, Bedankt voor je fijne beoordeling en nog heel veel succes!

10

Zoals het hoort

De intake verliep vlot. Gebruik is makkelijk. Levering + verzending verlopen gesmeerd. Uitbetaling snel.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Hedwig, Bedankt voor je fijne beoordeling! We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw bij te staan in het ontvangen van cashless betalingen! :)

9

Zeer correct

Top

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je top review! ;)

6

goed

mijn terminal werkt niet echt perfect daardoor blijkt dat ik bedragen misloop

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Petra, Bedankt voor je beoordeling! Er werd per ongeluk een instelling ingeschakeld waardoor jullie steeds een heel menu op de betaalterminal te zien kregen. Niet zo handig! We hebben vernomen dat het contact met onze partner niet zo vlot is verlopen. Dit nemen we dan ook graag mee naar de toekomst. Zoals je ondertussen weet is er een heel eenvoudige oplossing en kan je dit menu in twee stappen uitschakelen. Moest je verder nog problemen ondervinden aarzel dan zeker niet om meteen rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij helpen jou met plezier verder! Nog een bijzonder fijne dag toegewenst!

10

Snelle service, vlot verlopen

Bancontact terminal gehuurd voor 1 weekend. Snel geholpen en vlotte service. Alle betalingen goed verlopen! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Katrien, Wat fijn om te vernemen. We helpen je in de toekomst met plezier opnieuw verder om eenvoudig cashless betalingen te ontvangen! Bedankt voor je leuke review :)

7

Communicatie kan beter

Heb zelf verschillende malen contact moeten opnemen om de werking van het bc toestel op te starten. Geen bevestiging dat alle nodige documenten geleverd waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Pratique

Bonjour, il manque un mode d’emploi pour clôturer les comptes. Nous avons du chercher sur internet. Manque de dialogue quand à la livraison probablement du au problème de langue . Le bilinguisme serait top

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Alain, Merci pour votre excellent commentaire. Nous sommes conscients que le bilinguisme peut encore être une pierre d'achoppement à l'heure actuelle. Pour cette raison, nous avons engagé 4 nouveaux collègues francophones et nous travaillons au développement d'un nouveau site web où tous les manuels seront disponibles dans les deux langues. Avec des vidéos et des photos pour rendre la chose un peu plus amusante ;) Passez une bonne journée !

10

Alles verloopt prima

Alles verloopt prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Lutgart, Bedankt voor je fijne beoordeling en nog heel veel succes!

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.