Vandaag besteld, morgen thuis.

Ben zeer tevreden en zelf verbaasd hoe vlug dit allemaal is gegaan, vandaag besteld en morgen in huis, en was zeer tevreden van de koerier, dit omdat ik op het ogenblik niet thuis was en hij gaf mij een belletje om te vragen of hij de produkten mocht afzetten op den hof via het poortje.

Bedankt Walter! Fijn dat TransForce u telefonisch contacteerde. Zo gaat het allemaal wat makkelijker en sneller. We zijn ook blij met hun persoonlijke aanpak. Frans

Beter en sneller dan verwacht

Zeer ruim assortiment Anza verfborstels, allen scherp geprijsd. Hoewel er op de site vermeld stond “levering binnen de 48 uren”, mocht ik het pakje (samen met de papieren factuur) reeds daags nadien ontvangen uit handen van een sympathieke koerier van Transforce. Echte aanrader

Snelle survis, Alles netjes en vriendelijke aan de deur gebracht alles zat goed ingepakt . ik Ben altijd blij met hun producten .

Super snelle service

Behang besteld betaald en volgende dag gelijk in huis.

Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Super snelle levering, om 11u besteld en om 20u geleverd! Top! Goede producten, vriendelijke service! Zeer tevreden klant!

Vlugge levering en goede kwaliteit

Vlugge levering en goede kwaliteit

Hartstikke goed

Ik heb het 15 jaar geleden gekocht en het was hartstikke goed nu opgezocht op internet en bestelt een makkie.

Dag Jan, bedankt voor uw reactie. Biomex ontvetter/reiniger wordt nog steeds gemaakt, en is nog steeds onovertroffen. We bestellen dit rechtstreeks bij de fabrikant, en daarom blijft de prijs ongeveer gelijk... Veel plezier met klussen! Mvg Frans modevoormuren.

Duidelijke omschrijving en snelle afhandeling

In een oogopslag was het mij duidelijk welk product ik nodig had voor mijn project. Snelle afhandeling en snelle levering.

Beste Prijzen

Na zorgvuldig te hebben vergeleken met andere webshops bleek modevoormuren écht de voordeligste te zijn. Ze leveren GRATIS en ik kreeg een zeer vriendelijke, professionele uitleg erbij. Doe zeker zo verder. Ik ga hier nog vaker bestellen. Een echte aanrader!!

Bedankt Antje. Bedankt voor de lovende woorden... Mvg Frans

Top: vlot, correct, zoals beloofd

Echt een aanrader

Nog nooit een pakket zo snel geleverd gekregen, dankjewel voor de geweldige service ..

Dag, bedankt voor uw fijne recensie. We zijn zelf ook zeer te spreken over onze nieuwe pakjesdienst TransForce. Ze zijn zo snel, dat het soms op enkele uren bij de klant afgeleverd wordt. Er wordt soms verbaasd op gereageerd... is er nu al geleverd? mvg ModeVoorMuren team

Goed spul en fantastische service. Goed advies. Vandaag bestellen, morgen in huis. Ronduit fantastisch. Aanrader. Prachtig resultaat.

Bedankt mevrouw, fijn dat uw kalei zo goed gelukt is. U mag altijd foto's doorsturen, dan kunnen we die op onze site gebruiken.

Perfecte levering en informering

Alles op tijd geleverd zoals medegedeeld met track and trace door Transforce

Great webshop

Easy to order and product arrived within 3 weeks. Very satisfied with the service.

We are happy to learn that your package has arrived. Australia is about the farthest country to send to....

Competitieve prijs. Levering werd op tijd uitgevoerd. Ik was niet thuis op het moment van de levering en de zak werd ergens verstopt neer gezet. Heel goed idee, maar het zou nog beter zijn, mocht er een nota daarover id brievenbus steken, want heb de zak kaleiverf zelf maar heel toevallig zien staan. Had ik dat niet gezien, zou hij zeiknat geworden zijn.

Dag Liane, bedankt om hier op te wijzen, zo kunnen we onze (nieuwe) vervoerder TransForce bijsturen waar het beter moet. Ze leveren op dezelfde dag in België, maar een papiertje in de bus steken zou vanzelfsprekend moeten zijn. We hebben dit doorgegeven, en hopen dat ze in 't vervolg beter opletten. Succes met kaleien !

Uitstekende service; snel en persoonlijk

Snel en persoonlijk geholpen.

Snel en goed. Met een extraatje! In een woord....... top!

Rapide - Efficace - Performant

Tout est parfait ! Seul petit bémol, seulement disponible en neerlandais. Mais tout Belge ne devrait-il pas l'être ? (même si c'est un peu...) Modevoormuren team keep going on ;-)

Zoals steeds; top!!

Vlotte levering, zeer goede producten

Satisfaite du service

j'ai commandé du papier peint et celui-ci a rapidement été livré dans de bonnes conditions, je recommande.

Snelle levering!

Heel snel geleverd, de volgende dag al. Verkeerde kleur besteld, kosteloos mogen omruilen.

zeer goed

alles was mooi en goed verpakt en optijd gelevert

Simply Perfect!!

The order was delivered at lightning speed , goods arrived in perfect condition. I'm sure i'll order again. Thanks a lot!!!