grote keus en vlug verstuurd

vlugge afhandeling

Super dienstverlening

Zoals steeds was de dienstverlening weeral perfect. Waarvoor dank. Mvg, Paint-O-Vation

Snelle perfecte levering

Mooie kwaliteit van het magneetbehang. Jammer dat het per strekkende meters moet. Maar zeer tevreden over service en het resultaat.

Prima spullen en service

Alles prima

Bestellen,betalen , geleverd

Vlugge levering van de goederen

uitstekende prijs met idem services

ik kan niets negatiefs mededelen omtrent bestellen, leveren (uitstekend verpakt!) tot aan het retourneren van teveel bestelde producten. Dit is wat ik noem: een voorbeeld webshop. Prima, ga zo verder.

Ontvangen

Ze hebben het probleem heel goed opgelost in dezelfde dag werd deze bezorgt Ik zou ze graag terug bedanken voor de service die ze me aangeboden hebben en raad iedereen om daar te bestellen Super tevreden !!!! Merci

Bedankt voor het aanpassen van uw review. Het gebeurt niet veel, maar twee adressen met dezelfde nummer en straatnaam in dezelfde postcode hadden we nog niet meegemaakt. Gelukkig hebben we het snel kunnen opsporen, en kwam het pakket op de juiste plaats terecht. Eind goed al goed!

Goed product en zeer snelle levering!

Heel tevreden!

Geweldige service en snelle levering

Altijd correct

Wij hebben al meerdere malen kalei en pigment, altijd correcte vlotte leveringen. We hebben ook een keer pigment teruggestuurd omdat we de kleur vonden tegenvallen, deze werd zeer vlot gecrediteerd en betaald.

Super tevreden

Wij zijn heel tevreden. Snelle levering en top kwaliteit. Jullie hebben er een vaste klant bij!

Geweldig resultaat

Wat gaaf om het eindresultaat te zien van het magneetbehang met toffe en goede magneten. Beetje prijzig maar de moeite waard.

Levering

Snelle levering, goed ingepakt én prima product (kalei)

Snelle en vlotte behandeling!

Alles probleemloos verlopen

Snelle en correcte levering

Onze jarenlange ervaring met Mode voor muren is goed wij bestellen hier onze kalei . In 2017 was de levering correct en in 2024 weer. Prijs is goed wij bestellen bij Mode voor muren omdat het een betrouwbare leverancier is.

Op tijd en correct

X

Zeer tevreden van mijn bestelling

Uitstekende service en advies

Uitstekend advies en snelle bestelling

Overzichtelijke, duidelijke website

Wij bestelde isolatiebehang en wij zijn hier super tevreden over. Het was heel eenvoudig te plaatsten en het effect ervan is duidelijk voelbaar. De muur voelt een stuk warmer aan. Zeker een aanrader!

Topservice

Eerlijk en stipt,en goede service

Prima communicatie

Bleef op de hoogte. Van bestelling.

Super service!!

Wij zijn uitermate tevreden van de service en de kwaliteit van de producten. Aanrader!!

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Kloosterstraat 9

3960 Bree

Over Modevoormuren.com

Wij zijn een speciaalzaak in verf en behang, toegewijd aan het leveren van de beste service, zowel online als in onze fysieke winkel. Onze klanten kunnen altijd bij ons terecht voor deskundig advies en technische ondersteuning. Met meer dan 60 jaar ervaring zijn wij ware experts in ons vakgebied.