Uitstekende service en advies

Uitstekend advies en snelle bestelling

Overzichtelijke, duidelijke website

Wij bestelde isolatiebehang en wij zijn hier super tevreden over. Het was heel eenvoudig te plaatsten en het effect ervan is duidelijk voelbaar. De muur voelt een stuk warmer aan. Zeker een aanrader!

Topservice

Eerlijk en stipt,en goede service

Prima communicatie

Bleef op de hoogte. Van bestelling.

Super service!!

Wij zijn uitermate tevreden van de service en de kwaliteit van de producten. Aanrader!!

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Alles vlot en snel verlopen

Alles vlot en snel verlopen

Perfecte service

Snel, professioneel verpakt en aan een goede prijs.

Supersnelle levering en prima service!!!

Het behang wat ik nodig had was bij Mode voor Muren het voordeligst en bovendien werd het supersnel geleverd. De pot lijm bleek bij levering stuk te zijn en ook dat is naar volle tevredenheid en ook weer heel snel opgelost! Chapeau Mode voor Muren!!!

Makkelijk op te plakken en mooi!

Het magneetbehang was heel makkelijk op maat te knippen en daarna met de zelfklevende laag op te plakken. Ziet er heel mooi uit! Je ziet alleen een beetje strepen door het oprollen van het behang, maar dat is niet storend (zeker als je er dingen opplakt of -schrijft).

Producten zijn perfect - levering is een ramp

Weeral liep de levering - ditmaal postNl - in het honderd alsook de communicatie van PostNl. Vorige levering - niet Post Nl - was nochtans vlotjes verlopen..

De leveringen zijn inderdaad een teer punt. Als de vervoerder een slechte dag heeft, rijdt hij gewoon door, en laat het pakje in de bestelbus liggen voor de volgende dag. We hebben dit helaas niet in de hand... We zullen hiermee moeten leren leven. We zijn ondertussen overgestapt naar DPD en TransForce, maar het is een kwestie van tijd tot er zich weer iets voordoet. We kunnen alleen ons best doen, alles goed verpakken en op tijd versturen- en hopen dat iedereen doet wat hij of zij moet doen...

Snel geleverd… prachtig product!

Héél goed service, topkwaliteit

Héél goede service, personeel beschikt over een zeer goede productkennis. Zowel verf en behang is van topkwaliteit. Altijd paraat voor extra advies in het interieur.

Vlugge service en goede communicatie

Enkele rollen behangpapier gekocht, deze was niet in voorraad, maar een mailtje gaf duidelijkheid. Transportservice was zeer punctueel en alles werd zeer goed afgeleverd.

Stipt

Correct, stipt en scherpe prijs.

Ik bestelde magnetisch krijtbehang voor op een keukenmuur, super handig om omhoog te hangen doordat deze zelfklevend is. Ook een zeer snelle levering.

Producten zijn perfect.

Producten zijn perfect, maar postorderbedrijf heeft zich niet aangemeld. Zowel mijn vrouw als ik waren thuis. Per toeval heb ik van twee andere mensen bij in de buurt - levering die zelfde dag - hetzelfde relaas gehoord. DPG heeft geen te beste reputatie, en levert liever direct in een afhaalpunt. Dit kan niet de bedoeling zijn. Met vriendelijke groeten. Steve JACOBS

Dag mijnheer Jacobs. Jammer om te horen dat DPD weer niet de moeite heeft gedaan om fatsoenlijk aan te bellen, en even te wachten. We hebben het afgelopen jaar al Post.nl gehad als vervoerder (een ramp), en daarna hebben we nog eventjes met DHL gewerkt (nog erger!). In België werken we met TransForce, en dat loopt heel goed. Maar in Nederland moeten we op DPD vertrouwen... U hebt gemerkt dat het niet altijd loopt zoals we willen. Excuses van onze kant. Het ModeVoorMuren team

Een goede prijs kwaliteit verhouding en een uitstekende dienst na verkoop.

Super snelle levering en zeer duidelijke handleiding.

Super snelle levering, goede service en zeer de handleiding.

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit

Ik had verf besteld en was enorm tevreden over de uitleg die ik ontving via mail. Er werd snel en met kennis van zaken geantwoord op mijn vragen. De verf kon ik eenvoudig bestellen en werd netje en snel aan huis geleverd. Topkwaliteit en precies wat we nodig hadden om de klus te klaren. Nogmaals onze dank voor de goede service. Zeker een aanrader!

Zeer goed en snel

Zeer goed en snel

Overzichtelijke webshop met handige tips en levering volgens vermeld

Perfect volgens de overeenkomsten die op de website staat. Ok goede communicatie van de pakjes dienst. Werken werden reeds uitgevoerd en geven het beoogde resultaat.

Snelle levering, goede verpakking ! Prima !

Snelle levering, goede verpakking ! Prima !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.