Zeker aan te raden

Professioneel en snel

Uitmuntende service

Een zeer goede prijs/kwaliteit met een zeer goede service. Ik kreeg meteen een vriendelijk antwoord op mijn vraag. Er is duidelijk een grote kennis van zaken. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen! Een échte aanrader!

Snelle levering en fantastisch resultaat!

Snelle levering en fantastisch resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Aangenaam verrast door de snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Snelle reactie na de bestelling per mail. Goede communicatie over levertijden. Correcte fakturatie. In een woord, top.

Mooie producten

Goed advies,snelle verzending.Goede prijs

Top correcte prijs correcte levering geen opmerkingen

Top correcte prijs correcte levering geen opmerkingen

super service

goede uitleg, makkelijk te bestellen en vlug geleverd, zoals beloofd. super service tout court

Doet wat het belooft.

Levering volgens afspraak en alles veilig verpakt toegezonden.

Zoals gewenst

Perfect aan de deur geleverd ! Goed product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige service

Ik had een bestelling geplaatst maar de verkeerde producten gekozen. Door hun uitstekende service hebben ze ons er attent op gemaakt en zo de juiste producten geleverd. Top service

advies van een expert

het juiste advies en de perfecte materialen

Snelle levering van een goed product

Helemaal tevreden over de kwaliteit van de kalei. Kleurpigment was perfect. Voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.

goed materialen en snelle service

heb een decor firma een offerte via decorvoormuren ontvangen voor het gehele huis te doen.

Uitstekende service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een zeer klantvriendelijke aanpak. Zeker een aanrader!

Heel tevreden en geen enkele opmerking

Wij hebben voor het opknappen van onze oude koeienstal kalei besteld van Stoopen en Meews. We zijn erg tevreden over de snelle levering; meestal al in een dag. Service en kwaliteit is erg goed.

Fijn bedrijf

Super service, snel geleverd en zeer vriendelijke mensen

makkelijk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit.

Wij waren op zoek naar kalei voor onze gevel, staaltjes besteld bij Modevoormuren. Zo hebben we makkelijk kunnen kiezen en de bestelling werd snel geleverd met een leuk extraatje erbij. De kalei is van geweldige kwaliteit en het resultaat is prachtig. Wij zijn tevreden klanten.

Helemaal prima

Snel geleverd, goede kwaliteit

Zeer goede service en uitleg

Idem + nalevering stipt geleverd Wij waren zeer tevreden over jullie firma en maken zeker reklame voor jullie

Snelle correcte levering en goede kwaliteit van behangpapier.

Snelle Reactie

Goede ervaring met het isolatiebehang

Goede levering

Prima service!

Uitgebreide ecologische keuze, goede omschrijving, klantvriendelijk! Ik bestel zeker opnieuw

Topservice

Bestelling niet in stock...direct bericht hierover en uiteindelijk toch nog snel geleverd!Zeer tevreden