Belachelijk slechte klantenservice!!

Een maand terug kocht ik een flightbag en regenhoes in een, voor mijn backpack. Deze bleek echter, eenmaal aangekomen op mijn bestemming, absoluut niet waterdicht te zijn. Zowel mijn kleding/spullen waren doorweekt, als mijn macbook.. Tot op heden nog geen reactie van de klantenservice na ondertussen al 2 weken proberen om contact te zoeken. Belachelijk!

Goede service!

De garantie was eigenlijk al verlopen, maar toch een nieuwe paraplu ontvangen, die na 1,5 jaar al kapot was gegaan.

Behulpzame service

Door miscommunicatie was ons pakket in eerste instantie niet goed ontvangen. Na contact met het bedrijf uiteindelijk goed opgelost! Erg tevreden met hoe snel er vervolgens is gehandeld.

zeer tevreden en snelle levering

zeer goed en ook zeer goede en vriendelijke klanten service mogen ervaren.

Levering OK. Review verzoek midden in de nacht!

De levering was ok. Het review verzoek een paar dagen later kwam om kwart over drie in de nacht! Vreselijk en weinig doordacht. Over service gesproken!

Alle gekochte producten van hoge kwaliteit!

Al vele jaren heb ik een opvouwbare paraplu van BeeFree. Dit is de eerste paraplu die met storm heel blijft. Recent een grote golfparaplu en een rugzak gekocht, beide van een zeer degelijke kwaliteit. Het zijn producten waar goed over nagedacht is.

Snelle levering prima kwaliteit

anders ontvangen dan besteld, maar uitstekende service

Ik had een paraplu besteld met een speciale anti-wind laag (double canopy). Ik heb echter een gewone paraplu ontvangen, zonder deze extra laag. Dit is uitstekend opgelost door Beemigo. Super service!

product ok, dienstverlening eromheen knudde.

Mooi product (Beefree slaapzak XL) tegen prima prijs: complimenten. Bezorging was moeizaam: geen optie op website om ander bezorgadres op te geven. Bezorger kwam daardoor voor niks. DHL Afhaaladres opgegeven: Bilderdijkstraat 16. Bericht dat pakket 3SPDC200459985 van KBV B.V. NL daar vr. 13.00 zou zijn. Pas om 17.32 bericht van bezorging. Te laat. En za., zo. gesloten. Dus pas ma. opgehaald. 3 heel sjagrijnige, norse jongeren, die lang moesten zoeken. Verder verpakking: had expres gezocht naar niet-kunststof product. Kreeg slaapzak in kartonnen doos (alsof breekbaar!), en daarbinnen verpakt in dikke, vacuüm gezogen, plastic zak. Beide onnodig: had gewoon in lichte, dunne verpakking gekund. Dat maakt vervolgbestellingen twijfelachtig. Hopelijk pikken jullie deze hint op! Succes. Antwoord (mail) is welkom. PS. De vraag Aanbevelen is te dwingend ja/nee. Mis 'weet (nog) niet'. Dan maar 'nee', helaas. PPS. Kreeg vandaag nog email dat hetzelfde pakje nog steeds klaarligt. Wat een chaos. PPPS. Kreeg ik ook nog een email 'Verzoek tot aanpassen beoordeling'. Alsof ik zelf niet capabel ben te bepalen wat en hoe ik beoordeel. Gemanipuleer om een gunstige score af te troggelen. Nu is het voor mij helemaal klaar.

Fijne batterijloze weegschaal gekocht bij Beemigo!

Wat ik gemist heb bij het plaatsen van de bestelling was de keuzeknop of ik het pakket thuis, of bij een afhaalpunt wilde laten bezorgen ... of heb ik die keuzeknop letterlijk gemist ...?

Geweldig apparaat

Zeer snelle levering en een geweldig apparaat!

Correcte levering, netjes verpakt, veel goedkoper.

Opnieuw hele fijne weegschaal gekocht, werkt zonder batterijen. Bij Beemigo veel voordeliger dan waar ik mijn eerste (die ik stuk heb laten vallen) heb gekocht.

Opmerking Handleiding is in het Engels en wel heel summier. Advies uitvoeriger handleiding bij voorkeur nederlands

Prima rugzak

De rugzak ziet er goed uit, is stevig gemaakt en goed te gebruiken. Zelf wil ik deze gebruiken voor het meenemen van schildermaterialen. Alleen het slotje is niet veel, maar die gebruik ik niet.

Prima service, heldere website. Keukenweegschaal doe ik retour omdat de reactietijd echt te traag is, geen doen als je bv. meel voor brood aan het afwegen bent, je mist een geleidelijke telling, springt per tientallen grammen. Jammer! Het concept is echt erg mooi, hopelijk wordt de uitwerking ooit nog beter. Retouraanvraag wordt netjes opgepakt!

onnauwkeurig en traag in het aangeven van het gewicht

De weegschaal is niet zo nauwkeurig als ik gehoopt had. Je moet de producten die je wil wegen midden op de weegschaal zetten anders klopt het gewicht niet precies en hij heeft moeite met het wegen van kleine hoeveelheden. Daarnaast geeft hij het "juiste gewicht" pas na twee seconden aan. Dat is heel lastig als je bijvoorbeeld een brood wil bakken en het water bij het meel geleidelijk toevoegt. Je gooit er dan al snel teveel bij. Heel jammer want ik vind het feit dat hij geen batterij gebruikt heel belangrijk

De levering was heel snel maar ik vind niet direct een factuur terug

uitstekend product maakt verwachtingen waar

Keuken weegschaal zonder batterij gekocht en het is precies wat ik zocht. Mooi design en geen lege batterijen meer als je iets wil wegen.

Rappe service

Ben tevreden met de rappe service. Gisteren besteld en de volgende dag zat het al in de bus xxtoppie

Goede kwaliteit, snelle levering

Rugzak besteld, hele goede kwaliteit, snel geleverd. Duidelijke website

Handige keukenweegschaal (zonder batterijen) snel geleverd.

Leuke prijs

Leuke prijzen, netje pakket ontvangen. Weegschaal waar ik blij mee ben dat die zonder batterijen het doet. Als tip aan het bedrijf stuur een mailtje als het verzonden wordt en waarmee.

Zeer snelle levering en product werkt perfect top

Snelle levering, goed product

Ik bestelde een schoenen organiser. Levering ging snel en ik ben erg tevreden met het product. Kleinigheid: ik miste een verzendbevestiging/track&trace, waardoor ik niet zeker wist of/wanneer mijn pakket zou komen.

Invoorstelbaar snel ontvangen!!! Top service!

Rugzak eind van avond besteld en de volgende dag begin van de middag binnen gekregen. Dit is heel snel. Normaal naar de waddeneilanden zit er nog een dag extra tussen. Super snel binnen dus. Heel fijn!